Ţeapă marca Auchan EXCLUSIV
Dimensiune font:
Preţurile afişate la raft nu sunt întotdeauna şi cele pe care clienţii le achită la casa de marcat. Un ieşean a căzut pradă unei astfel de practici comerciale incorecte utilizate de hypermarketul din centrul oraşului. Acesta a sesizat diferenţa dintre preţul afişat şi cel achitat şi a solicitat explicaţii. Nu le-a primit, în schimb a aşteptat zeci de minute să primească diferenţa de preţ.
Unul dintre cele mai mari hypermarketuri din capitala Moldovei îşi înşeală clienţii folosind cea mai veche practică din domeniu. La raft produsele sunt expuse cu un preţ, iar la casă clientul neatent achită cu mult mai mult decât se aşteaptă. La fel a păţit un ieşean, săptămâna trecută. Acesta a ales hypermarketul Auchan întrucât era cel mai apropiat de locuinţa sa. „Voiam să cumpăr un suc. La raft era afişat un preţ, iar la casă am achitat altul. Nu mi s-a dat nicio explicaţie pentru această diferenţă de preţ. Mi s-a spus să merg la punctul de informaţii pentru a mi se restitui diferenţa de bani. După jumătate de oră mi s-au dat banii. Dar, dacă nu observam, dacă nu verificam bonul, plăteam suma mai mare. Probabil sunt mulţi care nu verifică şi îmbogăţesc fără să vrea proprietarii magazinului”, susţine ieşeanul păcălit de Auchan. Până la închiderea ediţiei, reprezentanţii magazinului nu au putut fi contactaţi pentru a-şi expune punctul de vedere cu privire la aceste practici comerciale incorecte.
Amendă de la Protecţia Consumatorilor
Magazinul din Iaşi nu se află la prima abatere. Anul trecut, Auchan Iaşi a fost amendat de comisarii de la Protecţia Consumatorului întrucât vindea produse cu un gramaj mai mic decât cel afişat pe etichetă. Sancţiunea de 5.000 de lei a fost una dintre cele mai mari primite de vreun magazin din judeţ. Comisarii de la OPC care s-au deplasat atunci la sediul hypermarketului au găsit mai multe caserole cu alimente cu diferenţe de gramaj ce ajungeau chiar până la un sfert de kilogram! Potrivit comisarilor, reprezentanţii Auchan au motivat atunci deficienţele prin posibile erori ale aparatului care etichetează automat produsele. Pe lângă amendă, comisarii care au efectuat controlul au dispus oprirea de la comercializare a produselor cu deficienţe, precum şi restituirea către consumator a contravalorii produsului.
Conform datelor înregistrate de Ministerul Finanţelor, Auchan Romania SA a încheiat anul trecut cu pierderi de 90,5 milioane de lei. Compania cu peste 5.400 de angajaţi a avut o cifră de afaceri netă de 2,30 miliarde de lei şi venituri totale de 2,32 miliarde de lei.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau