Liceenii sunt invitaţi să scrie despre rolul istoriei
Dimensiune font:
Ajuns la ediţia a VI-a, Concursul „Istoria în licee – Nicolae Iorga” i-a provoacă pe elevi, individual sau în echipă, să redacteze eseuri pe tema „Rolul şi poziţia Istoriei în şcoala contemporană românească”. Competiţia este organizată de Facultatea de Istorie din cadrul Universităţii „Al.I. Cuza” Iaşi, alături de Liga Studenţilor de la Istorie, de la aceeaşi instituţie de învăţământ superior. Tematica a fost aleasă în contextul dezbaterilor naţionale cu privire la noul curriculum pentru clasele gimnaziale, prin care studiul istoriei este minimalizat.
Citiți și La mulţi ani, domnule PROFESOR!
„În ultimii 25 de ani, disciplina Istorie a cunoscut o erodare continuă în ceea ce priveşte atenţia acordată în planurile de învăţământ şi în programa şcolară, indiferent de nivel, gimnazial sau liceal. Dezbaterile din ultima vreme cu privire la situaţia Istoriei determină necesitatea unei discuţii reînnoite, la care să participe nu doar profesorii şi diriguitorii învăţământului românesc, dar şi elevii, principalii beneficiari ai sistemului de educaţie din România”, argumentează organizatorii. Data limită pentru expedierea eseurilor este 4 aprilie, urmând ca pe 10 aprilie să fie anunţaţi finaliştii. Aceştia vor fi invitaţi, pe 23 aprilie, la Facultatea de Istorie pentru a-şi prezenta public eseurile. Andreea IGNEA
Citiți și Directorii de şcoli stau cu sufletul la gură
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau