Cea mai mare regională de drumuri riscă să rămână fără sediu
Dimensiune font:
Iarna bate la uşă iar angajaţii Direcţiei Regional de Drumuri şi Poduri Iaşi riscă să rămână în stradă * sediul este în proces de retrocedare, iar de patru ani încă nu s-au găsit soluţii pentru relocarea direcţiei * mai mult, DRDP Iaşi se judecă pentru redevenţa anuală pe care trebuie să o plătească moştenitorilor
În plină iarnă, Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri ( DRDP) Iaşi riscă să rămână fără sediu. Cea mai mare regie de administrare a drumurilor naţionale din ţară stă într-o clădire retrocedată şi trebuie să plătească, anual, zeci de mii de lei proprietarilor. Directorul DRDP Iaşi, Ovidiu Laicu, spune că a prezentat mai multe soluţii Consiliului de Administraţie al Direcţiei, şi încă aşteaptă un răspuns, deşi se confruntă cu această problemă din 2012. „Una dintre marile neîmpliniri o reprezintă lipsa spaţiilor proprii pentru desfăşurarea activităţii. DRDP Iaşi, cea mai mare regională, nu mai are sediu propriu, deoarece este retrocedat. Din această cauză căutăm soluţii pentru asigurarea condiţiilor de desfăşurare optimă a activităţii, în prezent fiind în evaluare mai multe variante de relocare a spaţiilor. Este un moment dificil, având în vedere că în toată această perioadă sunt necesare spaţii şi pentru desfăşurarea activităţii noilor formaţii de lucru”, a declarat directorul DRDP Iaşi, Ovidiu Laicu.
După patru ani, încă se aşteaptă soluţii
Mai mult, lucrările în regie proprie pot suferi, spune şeful instituţiei, pentru că aceasta nu are un sediu de producţie proprie. În plus, moştenitorii cer anual o redevenţă uriaşă, pe care direcţia nu-şi permite să o onoreze, motiv pentru care este târâtă prin instanţe. „Am propus consiliului de administraţie cinci variante, pentru care încă se caută soluţii. Iniţial ne-am gândit să facem o evaluare de costuri la sediul actual, care este în procedură de retrocedare, însă costul este mare, iar spaţiile de lucru nu sunt satisfăcătoare. În plus, anual ni s-a comunicat să plătim sume către cei care au revendicat clădirea, însă noi nu am onorat plăţile pentru că sumele cerute sunt prea mari şi ne judecăm în prezent pentru asta. Alte variante ar fi găsirea unui sediu fie în această zonă, fie cumpărarea unui teren pe care să realizăm o construcţie nouă sau să preluăm din spaţiile de la alte unităţi pe care le administrăm”, a completat Mugurel Laicu. Conducerea direcţiei arată că, la secţiile din subordine s-au făcut deja lucrări de modernizare la Secţia Drumuri Naţionale (SDN) Botoşani (293.122 lei), SDN Câmpulung Moldovenesc (519.893 lei), SDN Bârlad (194.211 lei), SDN Focşani (158.000 lei) şi SDN Piatra Neamţ (20.000 lei).
Autostrada Iaşi-Târgu Neamţ, din 2017
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau