E.ON a renunţat la serviciile Total Post
Dimensiune font:
E.ON Energie România a decis încetarea colaborării cu Total Post, iar la momentul de faţă, serviciul de distribuire a facturilor emise de companiile E.ON se realizează prin intermediul Poştei Române. „Apreciem preocuparea clienţilor noştri faţă de primirea şi plata facturilor de gaze naturale/energie electrică şi le cerem scuze pentru disfuncţionalităţile apărute în distribuirea facturilor”, se arată într-un comunicat al E.ON. Oficialii companiei le reamintesc consumatorilor că, în cazul în care nu primesc facturile în intervalul obişnuit, sunt rugaţi să le solicite utilizând unul din canalele de comunicare puse la dispoziţie de E.ON: telefonic - de luni până vineri, prin Centrului de Servicii Clienţi, între orele 08.00 şi 20.00 la numerele de telefon 0801 000 366 sau 0265 200 366 sau prin mail şi fax la adresa: serviciiclienti@eon-romania.ro respectiv 0265 200 367. De asemenea, prin crearea unui cont client pe site-ul E.ON Myline (http://www.myline-eon.ro), consumatorii pot vizualiza informaţii referitoare la facturile emise (număr şi tip factură, sume de plată, perioada de facturare şi termene de scadenţă), precum şi informaţii referitoare la istoricul de consum individual. Tudor DAMASCHIN
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Comentarii
un cetatean
Dec 12, 2014
da... acele numere de telefon de la eon sunt doar de fatada. suni si suni si apoi esti pus in asteptare cate 20 minute. isi cer scuze pt intarzierea facturilor, dar la penalizari nu renunta. eu am primit factura la gaz cu 10 zilke dupa data scadentei la plata. e vina mea?
Adauga comentariul tau