E.ON şi-a făcut „birou digital” în Iaşi
Dimensiune font:
E.ON continuă să diversifice serviciile oferite clienţilor şi pune la dispoziţia acestora, în perimetrul Centrelor de Relaţii Clienţi din opt oraşe mari, printre care şi Iaşul, un sistem de informare de tip self-service, uşor de utilizat, sub numele E.ON MyOffice. Sistemul funcţionează asemenea unui „birou digital”, prin intermediul căruia clienţii interesaţi pot obţine informaţii de bază despre serviciile de gaze naturale şi energie electrică, economisind timp, fără a mai fi necesar să aştepte pentru a fi preluaţi de către un agent specializat. „Prin simpla atingere a touchscreen-ului, clienţii E.ON pot obţine informaţii privind contul de client, informaţii generale despre contractare, acces la sistem, deconectare/reconectare şi alte informaţii de interes. Totodată, clienţii pot vizualiza facturile emise şi au posibilitatea de a tipări ultimele două facturi”, spun oficialii companiei. Tudor DAMASCHIN
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau