Golănie marca Vodafone EXCLUSIV
Dimensiune font:
O ieşeancă susţine că plăteşte servicii de telefonie mobilă, dar, de mai bine de un an de zile, beneficiază de servicii de telefonie fixă * practic, abonamentul încheiat în reţeaua mobilă Vodafone, pe sediul firmei, nu mai îşi produce efectele atunci când ieşeanca ajunge acasă, deoarece telefonul nu mai are semnal * având toate datele unui serviciu de telefonic fixă, ieşeanca a reclamat acest aspect către operator, iar răspunsul este unul halucinant
Ieşeanca Maria Aldea susţine că este abonată Vodafone de mai mulţi ani şi nu poate folosi telefonul mobil la domiciliu, întrucât semnalul este necorespunzător. „Am sesizat acest aspect operatorului de telefonie mobilă care m-a obligat să achiziţionez un aparat de circa 100 Euro pentru a mări semnalul şi a putea efectua convorbiri. Asta, după ce pe 9 noiembrie 2015, mi s-a comunicat că vor extinde reţeaua şi pe Aleea Sadoveanu, or, a trecut un an de la această promisiune şi nu s-a întâmplat nimic. Din răspunsul celor de la Vodafone, în mod absolut inadmisibil, a reieşit faptul că telefonul mobil pot să-l folosesc doar la birou şi că nu are importanţă dacă nu se poate folosi şi în afara biroului, ceea ce reprezintă o sfidare la adresa bunului simţ. Dacă pot folosi telefonul doar la birou şi în zona acestuia, de ce aş mai avea nevoie de telefon mobil?!”, a declarat ieşeanca.
Telefonul sună doar la adresa din contract
Practic, în răspunsul încropit de cei de la Vodafone, se arată că serviciul tehnic al companiei este cu mâinile legate în acest caz, în condiţiile în care contractul de telefonie mobilă a fost întocmit pe sediul social din str. A. Panu, iar reclamaţia titularei de contract este adresată de la locuinţa acesteia din Aleea Mihail Sadoveanu. Ori, cum nici vara nu-i ca iarna, nici semnalul de acasă nu e precum cel de la birou. Printr-un astfel de răspuns, compania Vodafone se discreditează fără drept de apel, în condiţiile în care se face vorbire de aceeaşi arie de acoperire. „În legătură cu sesizarea dumneavoastră în care se semnalează probleme de semnal în zona Aleea Sadoveanu, vă comunicăm că, din păcate, nu putem oferi un amplificator de semnal (n.r. - în nicio corespondenţă dintre client şi operator, primul nu solicită acest echipament) fiindcă legal vorbind, contractele au fost semnate în baza adresei sediului social. Ca orice companie de telecomunicaţii, nu putem să va oferim un contract legal semnat de ambele părţi în baza unei adrese neacoperite. Dacă contractul se făcea pe adresa unde sunt probleme de semnal, era de obligaţia noastră să rezolvăm acest aspect”, este unul dintre răspunsurile oferite de Vodafone.
„Tupeul şi nesimţirea sunt la putere în astfel de firme”
Practic, orice client Vodafone care întâmpină probleme de semnal pe telefonul mobil, nu poate fi ajutat de compania de telefonie dacă nu se află în aria de acoperire a... contractului. „Din păcate, până la noul an financiar încă nu s-au discutat detaliile cu privirea la îmbunătăţirea semnalului pentru zonele afectate de semnal slab sau inexistent. Când se va discuta, cu siguranţă o să aflaţi din comunicatele de presă şi/sau spoturile publicitare. Ca şi recomandare, înainte de a intra în judecată, recomand să redactaţi o reclamaţie scrisă cu semnătură şi ştampilă, unde o să primiţi din partea noastră un răspuns oficial ce poate fi contestat”, este răspunsul oferit de George Tanase, reprezentant Relaţii cu Clienţii Vodafone România. Răspunsurile total neprofesioniste ale celor de la Vodafone, care sfidează până şi logica kafkiană, au fost taxate pe măsura pertinenţei lor. „La acest tupeu de golănaşi ieftini nu poţi răspunde pe măsură. După logica lor, noi suntem fraierii care credem ca oferă servicii de telefonie mobilă, când de fapt, ea este fixă, iar telefonul mobil este un moft... Măcar de ar găsi motive şi citate inteligente, dar probabil că se gândesc că nu merită să se obosească, pentru că tupeul şi nesimţirea sunt la putere în astfel de firme”, a spus ieşeanca.
Ameninţări din partea Vodafone în cazul devoalării abuzului
Mai mult, într-un schimb de mailuri între ieşeanca Maria Aldea şi operatorul de telefonie mobilă, acesta din urmă ameninţă, „cu un tupeu de golan ieftin”, că folosirea datelor de corespondenţă atrag răspunderea civilă şi penală, îngrădind astfel dreptul destinatarului acelui răspuns de a se folosi de informaţia care îi este adresată în mod oficial cum crede de cuviinţă, ori, în acest caz se insinuează o îngrădire grosolană a dreptului de prelucrare şi expunere publică a unui caz de abuz. „Prezentul mesaj constituie informaţie confidenţială şi este proprietatea exclusivă a Vodafone SA. Mesajul se adresează numai persoanei fizice sau juridice menţionată ca destinatară autorizată să-l primească. În cazul în care nu sunteţi destinatarul vizat, vă aducem la cunoştinţă că dezvăluirea, copierea, distribuirea sau iniţierea unor acţiuni pe baza prezentei informaţii sunt strict interzise şi atrag răspunderea dvs. civilă şi penală”, este somaţia Vodafone. Chiar dacă este o somaţie generată automat, aceasta răspunde unei politici interne a operatorului de telefonie care, după cum se vede, nu este interesat de satisfacerea serviciilor pe care un client le plăteşte, ci doar de grija faţă de şifonarea imaginii companiei. Dan CONSTANTINESCU
„După logica lor, noi suntem fraierii care credem ca oferă servicii de telefonie mobilă, când de fapt, ea este fixă, iar telefonul mobil este un moft...” - Maria Aldea
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau