Golanul de la Flanco EXCLUSIV
Dimensiune font:
Un şef de magazin de la magazinul Flanco de pe strada Silvestru şi-a bătut joc de un client pe care, în final, l-a gratulat, de faţă cu clienţii, cu apelativul „jegule” * clientul a fost pus de acest individ să vină şi să îşi ridice mărfurile direct din magazin, chiar dacă ele trebuiau livrate gratuit la domiciliu, pe motiv că salahorii care trebuiau să facă această acţiune au refuzat * între timp, din vina angajaţilor aceleiaşi companii, care trebuiau să ridice un frigider în compensarea sumei de 200 de lei scăzută din factură, clientul a rămas şi fără produs, acesta fiindu-i furat din scara blocului * şefii de la Bucureşti au preluat sesizarea, dar nu au dispus nici o măsură * OPC Iaşi a demarat o anchetă
Magazinul Flanco din strada Silvestru nr. 11, din Iaşi, a fost scena unei întâmplări groteşti ce l-a avut ca protagonist pe un şef de magazin. Acesta, cu un tupeu de borfaş, şi-a bătut joc de un client, încălcând în cel mai grosolan mod clauzele dintr-un contract. Ieşeanul Benone Popa a cumpărat în rate un frigider şi un aragaz, produse ce trebuiau livrate gratuit, la domiciliul său, a doua zi, respectiv în ziua de 22 august 2015. „În jurul orelor 11.00 am fost sunat de cei de la Flanco, cum că vin cu produsele, dar eu trebuie, în schimb, să cobor la scară, frigiderul vechi. Am procedat întocmai. După 30 de minute, din sfertul de oră anunţat, am fost sunat de cei de la firma de curierat că nu pot să bage frigiderul în casa scării. Am coborât la scara blocului, acolo unde erau doi angajaţi de la firma de curierat, împreună cu cele două produse, şi le-am sugerat să le introducă pe uşa secundară, pe unde acestea ar fi încăput. Indivizii au început să ţipe şi să gesticuleze, că ei nu mai încarcă şi descarcă încă o dată marfa, că ei sunt obosiţi şi că să vin să îmi iau marfa de la magazin”, ne-a spus Benone Popa. Clientul a aşteptat încă 10 minute, crezând că reacţia celor doi salahori este doar un moft de moment, după care a sunat la Flanco, unde şeful de magazin i-a răspuns apatic şi impertinent. „Domnule, dumneata i-ai ameninţat pe cei doi, aşa că ce mai vrei? Ei nu fac livrări de două ori. Să vii să îţi iei produsele de aici, că ei au alte treburi”, mi-a răspuns individul, care a spus că e şef de magazin. Practic, nu a avut nici cea mai mica dorinta de a-mi arata un minim respect, in calitatea mea de client, si sa ma confrunte cu cei doi angajati pentru a vedea unde este adevarul ”, a spus Benone Popa. Între timp, în bucătăria omului, produsele scoase din frigider se decongelaseră, frigiderul era scos la scara blocului, iar produsele promise ca livrate gratuit, acum, trebuiau luate pe cheltuiala proprie. În situaţia dată, bărbatul s-a deplasat la magazin pentru a ajunge la un numitor comun cu cei de acolo. Responsabilul de magazin, cel cu care vorbise la telefon, i-a pus aceiaşi placă şi l-a invitat să iasă afară din magazin dacă nu are în intenţie să-şi ridice mărfurile, continuând să mintă cu nesimţire că respectivul client i-a ameninţat salahorii şi că de asta nu i s-a mai livrat marfa. „Hai că vă ştiu eu pe voi, ăştia cu gura mare. Păi ce, oamenii ăştia mint?”, a replicat angajatul Flanco, susţinând implicit faptul că mincinos este... clientul.
Licheaua de la magazinul Flanco
În aceste condiţii, clientul a luat legătura cu reprezentanţii Flanco de la Bucureşti, care au preluat sesizarea, promiţându-i clientului că „vor vorbi la Iaşi”, lucru care nu s-a petrecut nici până azi. „În aceste condiţii, am vorbit cu cineva cu o dubă şi m-am deplasat la magazin să îmi ridic marfa. Acelaşi individ s-a proptit în faţa mea şi mi-a replicat superior că nu îmi dă marfa până nu îi aduc deşeul, adică frigiderul pe care îl coborâsem la scara blocului, pe care trebuiau să-l ridice angajaţii lor. Sătul de bătaia asta de joc, i-am replicat că el este un deşeu care pune beţe în roate tocmai clienţilor din cumpărările cărora este plătit. Iar tu eşti un jeg, măi jegule, a urlat acesta, de faţă cu clienţii aflaţi în magazin. Într-un final, mi-am luat produsele, dar cei de la Flanco nu au mai venit să ridice frigiderul care a rămas în scara blocului, la parter, până a fost furat, în noaptea de 24 spre 25 august”, a spus Benone Popa.
Practic, din cauza impertinenţei şi prostiei unui angajat al Flanco, un client a fost jignit pe banii lui, a fost pus, tot pe banii lui, să îşi ridice produsele, a aruncat produsele care i s-au alterat şi a rămas prejudiciat de un frigider ce i-a fost furat, urmând să plătească cei 200 de lei ce reprezentau suma ce trebuia scăzută din factură. Contactat telefonic de reporterii „Evenimentul Regional al Moldovei”, şeful de magazin a oferit o mostră de impertinenţă şi nesimţire şi de această dată. „Da ce mă frecaţi atâta cu chestia asta? Eu nu vorbesc cu presa. Sunaţi la Bucureşti!”, a spus şeful Flanco de pe strada Silvestru. La rândul lor, superiorii de la Bucureşti ai acestui individ, au fost sesizaţi cu privire la acest caz şi au promis că vor reveni cu un răspuns.
Cazul a ajuns în atenţia OPC
Reprezentanţii OPC Iaşi au luat act de această situaţie şi au început deja verificările în acest caz alarmant prin mostra de bătaie de joc la adresa unui client, cu atât mai mult cu cât există zeci de alte precedente cu privire la abuzurile care s-au mai petrecut în acest magazin, atât de natură comercială, cât şi ca abordare umană şi profesională. Pe lângă încălcările grosolane ale unor prevederi contractuale, este imposibil ca un angajat al unui lanţ de magazine cum este Flanco - „mereu peste aşteptări”, să se comporte ca un golan faţă de cei care, până la urmă, îi asigură existenţa de zi cu zi. Nelu PĂUNESCU
* * *
„Eşti un jeg, măi jegule” – mostră de limbaj la magazinul „Flanco” din Strada Silvestru, Iaşi
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau