O societate a primăriei plăteşte lefuri mai mari decât veniturile totale
Dimensiune font:
Viitorul societăţii falimentare SC Prest Serv Apa SA Paşcani, care mai trăieşte doar din amenzi şi penalităţi, se află pe masa consilierilor locali păşcăneni * la SC Prest Serv Apa SA, cheltuielile cu lefurile angajaţilor sunt mai mari decât veniturile totale * în şedinţa ordinară se va discuta şi bugetul prestatorului de servicii de salubritate
Bugetele de venituri şi chieltuieli ale SC Prest Serv Apa SA şi SC CLP Eco-Salubritate SA sunt printre principalele proiecte aflate pe masa consilierilor locali din municipiul Paşcani, în şedinţa ordinară din 28 aprilie. Potrivit proiectului de buget, veniturile totale pentru 2017 ale SC CLP Eco-Salubritate SA sunt estimate la 5,1 milioane lei, iar cheltuielile totale se vor ridica la 5 milioane de lei. Ponderea cea mai mare o are colectarea şi transportul deşeurilor menajere, care reprezintă 70,41% din veniturile totale (3,9 milioane lei), urmată de cea reprezentând întreţinerea curăţeniei şi măturatul stradal (un milion de lei). Gradul de încasare al veniturilor facturate a fost de 79% din totalul sumelor debitoare, 83% aferent rulajelor din 2016 şi 66,2 % aferent sumelor datorate anterioare anului 2016. În totalul cheltuielilor prognozate pe anul 2017, cele cu personalul au ponderea cea mai însemnată, de 51%, urmate de cele privind bunurile şi serviciile, 39,61%. „Societatea va acţiona pentru intensificarea activităţii de contractare a serviciului de salubritate pentru tot municipiul şi suburbii atât cu persoanele fizice, cât şi cu cele juridice, astfel încât pentru perioadele următoare să se realizeze creşteri ale veniturilor totale. În acest sens, se va intensifica şi activitatea de recuperare a datoriilor prin acţionarea în instanţă şi apoi executarea silită a datornicilor”, arată conducerea SC CLP Eco-Salubritate SA.
La Prest Serv Apa, lefurile depăşesc venitul anual
În cazul SC Prest Serv Apa SA, societate aflată într-o dificultate financiară acută, veniturile totale estimate pentru anul 2017 se ridică la numai 544 mii lei, cea mai mare pondere din amenzi şi penalităţi (396 mii lei). În schimb, cheltuielile estimate pentru anul 2017 sunt de aproape trei ori mai mari, acestea ridicându-se la 1,4 milioane lei, din care aproape jumătate (600 mii lei) merg pe lefurile personalului. Cu toate acestea, societatea intenţionează să mai facă şi alte angajări. „Cheltuielile cu personalul sunt aferente celor 11 posturi permanente, membrilor Consiliului de Administraţie şi secretarului acestuia şi pentru încă şase posturi ce vor fi ocupate în trimestrul II al anului, şi anume, trei persoane pentru pază şi trei persoane, din care unul pe audit intern, control intern managerial şi control financiar de gestiune”, motivează reprezentanţii societăţii în proiectul bugetului. Pe ordinea de zi a şedinţei se mai află şi alte proiecte, precum contul de execuţie a bugetului de venituri şi cheltuieli al municipiului Paşcani pentru trimestrul I, aprobarea impozitelor şi taxelor locale în municipiul Paşcani pentru anul 2018, achiziţionarea serviciilor de consultanţă, asistenţă şi reprezentare juridică a UAT Paşcani în dosarele civile aflate pe rolul instanţelor judecătoreşti, dar şi închirierea unui spaţiu către partidul ALDE, pe str. Ştefan cel Mare nr. 7.
Scrisoarea unui primar către Maricel Popa: „Salvaţi o comunitate de la moarte”
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau