Pe ce va chletui Primăria Iaşi 1,2 miliarde de lei

default

Dimensiune font:

| 11-02-2015 05:30

În bugetul din acest an, Primăria are prinse anumite sume pentru achiziţia unei maşini blindate sau pentru îngrijirea animalelor mari, în condiţiile în care la Iaşi nu există un spaţiu special amenajat pentru acestea* 1,3 milioane lei sunt alocaţi pentru oferirea de servicii de cazare (energie electrică, gaz metan, apă şi încălzire) către persoanele fără adăpost din căminele C. A. Rosetti, Căminul M2 şi D.Mangeron, beneficii care de fapt nu există * pentru Fundaţia Sportului Ieşean se vor aloca 6 milioane lei * Fundaţia „Iaşi, capitală culturală europeană” va beneficia de 2 milioane lei

Bugetul general al Municipiului Iaşi pe anul 2015, în sumă de 1,2 miliarde lei, mai mai mare cu 11,2% faţă de anul precedent, va fi votat pe data de 13 februarie. Printre proiectele vizate de municipalitate în acest an se numără extinderea spaţiului verde, modernizarea străzilor, racordarea clădirilor din sistemul public la furnizorul de încălzire în sistem centralizat, reabilitarea liniiilor de tramvai, dar şi achiziţii cel puţin ciudate, precum o maşină de transport valori. Un procent de 2,91% din bugetul Iaşului, respectiv 31,6 milioane lei va fi alocat secţiunii „autorităţi publice şi acţiuni externe”. Practic, la secţiunea de funcţionare se vor aloca 23,5 milioane lei pentru cheltuielile de personal, 2,5 milioane lei pentru dotări echipamente IT şi licenţe, Cadastru general şi realizarea băncii de date urbane, RK acoperiş sediu Primăria Iaşi şi achiziţia unei maşini de transport valori. La capitolul bugetar „Alte servicii publice generale” este prevăzută suma de 16,5 milioane lei din care sunt alocate 8 milioane lei, fond de rezervă, 6,5 milioane lei pentru alte servicii publice (finanţarea ONG-urilor – 150 mii lei, Asociaţia „Proruralis“ 30 mii lei, Sărbători 4, 7 milioane lei, Cooperări internaţionale -200 mii lei, materiale de promovare proiecte europene - 385 mii lei, Asociaţia Municipiilor din România - 100 mii lei, Olimpiade şi concursuri – 50 mii lei, Asociaţii de dezvoltare intercomunitară - 300 mii lei (ARSACIS, ADIS), Asociaţia Oraşe Energetice din România - 4 milioane lei şi Zona Metropolitană - 600 mii lei) şi 1,7 milioane lei - transferuri pentru finanţarea Direcţiei Locale de Evidenţă a Persoanei Iaşi.

Siguranţa naţională – se cumpără o sirenă şi se expertizează adăposturi

Tranzacţiile privind datoria publică şi împrumuturi însumează în acest an 10, 5 milioane lei (0,97%), la acest capitol fiind reflectate dobânzile şi comisioanele aferente serviciului datoriei publice a Municipiului Iaşi, din care 262 mii lei – comisioane aferente împrumuturilor interne şi externe, 8,8 milioane lei– dobânzi aferente datoriei publice locale interne şi 1, 4 milioane lei – dobanzi aferente datoriei publice externe. Pentru ordine publică şi siguranţă naţională s-au alocat aproape 12 milioane lei din care 11, 6 milioane lei pentru finanţarea Poliţiei Locale şi 178 mii lei pentru achiziţionarea unei sirene 3000w şi întocmirea unui studiu de expertizare a adăposturilor de protecţie civilă din sistemul de adăpostire a municipiului Iaşi. Un procent însemnat, de 18,66%, reprezentând 203 milioane lei, a fost alocat pentru învăţământ, respectiv pentru finanţarea a 70 centre bugetare (18 grădiniţe, 24 şcoli generale,12 licee, teoretice şi tehnologice, 14 colegii şcolare, 1 şcoală postliceală sanitară şi un seminar teologic). Administraţia locală contribuie la îmbunătăţirea condiţiilor de studiu oferite unui număr de 55.916 elevi, din care 7703 prescolari. „Suma de 171 de milioane lei va fi finanţarea de bază, de la bugetul de stat, din care se vor cheltui pentru cei 4850 angajaţi suma de 154 de milioane lei. Alte sume de la bugetul local sunt 17 milioane lei pentru bunuri şi servicii, 1,6 milioane lei – transferuri între unităţi ale administraţiei publice locale pentru Colegiul Tehnic “ Ion Holban” şi 4, 7 milioane lei - finanţare complementară din venituri proprii, din care 609 mii lei pentru burse pentru un număr de 2.049 elevi, 350 mii lei pentru desfăşurarea de competiţii sportive şi 3,8 milioane lei pentru bunuri şi servicii”, au explicat finanaţiştii Primăriei. Tot la acest capitol, în acest an este prevăzută suma de 10 milioane lei pentru lucrări în continuare, respectiv extindere clădiri, reparaţii capitale la clădiri, instalaţii termice, sanitare, electrice, reabilitare sali sport, proiecte campus, reparaţii şarpante, reabilitări termice faţade şi hidroizolaţii şi 16 milioane lei pentru diverse proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile, desfiinţare parţială, consolidare, reabilitare şi reamenajare Şcoala generală nr.12–Carol I- corp A”, construcţie extindere corp A Liceul de Informatică şi lucrări pentru desfiinţare magazie anexa 2 a liceului, consolidare corp Şcoala generala nr.33 - Mihail Kogălniceanu şi reabilitarea căminului Colegiului Tehnic „Dimitrie Leonida”

Pasarelă suspendată pentru tansferul bolnavilor din UPU Spiridon în clinici

Sănătatea va avea alocaţi în acest an, aproape 9 milioane lei (0,82%), din care 150 mii lei reprezentând transferuri SMURD, 6, 5 milioane lei- cheltuieli de personal pentru cadrele medicale din cabinetele medicale şcolare şi din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat şi un număr de 209 de persoane finanţate prin Direcţia de Asistenţă Comunitară Iaşi, 200 mii lei pentru medicamente şi materiale sanitare, 600 mii lei pentru lucrări reparaţii şi consolidare la Spitalul Clinic C.I.Parhon, 1,2 milioane lei pentru lucrări reparaţii, consolidare şi dotări la Spitalul Clinic de Recuperare şi 250 mii lei pentru lucrări de amenajare pasarelă suspendată de trecere la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă “Sfântul Spiridon” Iaşi între UPU şi celelalte clinici ale spitalului.

Fotbal – 6 milioane lei, Iaşi, capitală culturală - 2 milioane lei

Pentru „Cultură, recreere şi religie”, Primăria va aloca în acest an 67 de milioane lei (6,24%), dintre care aproape 18 milioane lei se vor duce pe lucrări de întreţinere spaţii verzi de pe aliniamentele stradale, grădini publice, parcuri, cimitire, lucrări fitosanitare, Baza de agrement Ciric, Baia Public şi Ştrandul Municipal, 248 mii lei- cheltuieli de personal pentru Baza de agrement Ciric, 1, 5 milioane lei- transferuri privind finanţarea instituţiilor de cultură din subordinea Municipiului Iaşi (Casa de Cultură a Municipiului Iaşi, Ateneul Tătăraşi, Editura Junimea), 6 milioane lei pentru Fundaţia “Sportul Ieşean”, 2 milione lei pentru Fundaţia “ Iaşi capitală culturală europeană “, 475 mii lei pentru susţinerea cultelor şi culturii scrise, 29 mii lei- rambursări de credite şi 115 mii lei pentru Centrul de promovare turistică Iaşi. Totodată, în acelaşi capitol bugetar sunt prinse 2 milioane lei pentru dotări spaţii de joacă, achiziţionare busturi personalităţi şi monumente, proiectarea unui parc de distracţie pentru copii, mobilier urban, sistem de supreveghere în spaţii publice şi împădurire teren, iar 37, 5 milioane lei se vor duce pe proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile, precum “Consolidare şi restaurare imobil în vederea înfiintării Muzeului Municipiului Iaşi” şi “Regenerare urbană zona Lăpuşneanu –Piaţa Unirii“.

Ajutoare sociale de un milion de euro

Asistenţa socială va avea la dispoziţie 56 de milioane lei (5,14 %), din care către Direcţia Creşe se vor aloca 5 milioane lei pentru ocrotirea, îngrijirea şi educarea unui număr de 821 copii până la 3 ani care se realizează în cele 11 creşe, aprope un milion de lei pentru Cantina de Ajutor Social, pentru cei 220 de asistaţi şi cei 19 angajaţi, 4 milioane lei pentru servicii adresate celor 364 de persoane vârstnice de la Căminul “Sf. Împăraţi Constantin şi Elena” şi Căminul Sf. Parascheva, 9,5 milioane lei pentru cei 700 de asistenţi personali din Iaşi, din care de la bugetul de stat suma de 8, 3 milioane lei şi din veniturile proprii suma de 1, 2 milioane lei, 10 milioane lei -cheltuieli privind indemnizaţiile de handicap grav (1126 persoane), 3, 4 milioane lei pentru transportul persoanelor cu handicap şi asistenţi personali ai acestora, ajutoare sociale de peste 4 milioane de lei pentru cei 6700 beneficiari de pe raza municipiului Iaşi, reprezentând ajutoare de înmormântare, ajutor pentru încălzirea locuinţei cu lemne, ajutoare de urgenţă pentru persoanele singure, sevicii pentru înhumarea decedaţilor de pe raza municipiului Iaşi, neindentificaţi sau fără susţinători legali sau alte tipuri de ajutoare pentru persoanele defavorizate. Pentru plata celor 147 de angajaţi ai DAC Iaşi vor fi alocate 2,5 milioane lei. O minciună sfuntată se strecoară în alocarea celor 1,3 milioane pentru „servicii cazare pentru persoanele fără adăpost din cele trei locaţii: C. A. Rosetti, Căminul M2 şi D.Mangeron -cheltuieli materiale (energie electrică, gaz metan, apă, şi încălzire), beneficii care în fapt nici nu există, cel puţin la căminele M2 şi Mangeron.

Primăria se pregăteşte pentru noi achiziţii de terenuri şi imobile

Pentru locuinţe şi servicii si dezvoltare publică se vor aloca 41, 5 milioane lei ( 3,82 %), din care aproape 9 milioane lei se vor duce pe iluminatul public, amenajări parcări, achiziţii terenuri şi imobile, construirea unui zid de sprijin şi împrejmuire la cimitirele “ Sfântul Vasile” şi “Petru şi Pavel”, 4 milioane lei pentru efecientizarea energetică a blocurilor de locuinţe din municipiul Iaşi pentru familii cu un venit mediu sub 350 euro/lună, 13,5 milioane pentu protecţia mediului, 13 milioane pentru lucrări de salubrizare stradală: măturat şi întreţinere carosabil, măturat trotuare, stropit şi spălat carosabil, măturat mecanic, dezăpezire şi servicii hingherit, întreţinere animale mari (!?). Pentru acţiuni generale economice, comerciale şi de muncă vor fi alocate 34, 5 milioane lei (3,18 %), respectiv pentru continuarea proiectului postaderare: “Axa de dezvoltare Nord-Sud Pasaj Octav Băncilă“.Suma de 207 milioane lei se va duce pe reabilitarea sistemului de termoficare din Municipiul Iaşi, 1,6 milioane lei pentru racordarea clădirilor publice la sistemul centralizat de termoficare şi contorizare individuală.

Gratuităţi în transportul public de 30 de milioane de lei.

Transporturile vor acapara cea mai mare sumă din bugetul local, respectiv 320 milioane lei (29,42%), din care 30 milioane lei -subvenţii transport în comun pentru următoarele categorii: gratuităţi abonamente pentru pensionarii peste 65 ani, gratuităţi pentru o zi pentru donatori de sânge, gratuităţi pentru familiile cu tripleţi, abonamente studenţi, elevi, veterani de război şi văduvele acestora, revoluţionari, abonamete organizaţii studenţesti şi donatori onorifici de sânge. O altă sumă de 18 milioane lei va fi alocată pentru înreţinere, reparaţii străzi şi poduri şi 242 milioane lei pentru proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile. În suma de 12 milioane lei, alocată pentru reabilitarea şi modernizarea liniilor de tramvai şi modernizarea de străzi, sunt prinse şi achiziţii mijloace de transport, respectiv a 15 tamvaie şi 15 autobuze. La un ultim capitol bugetar, „alte acţiuni economice” este alocată suma de 21 milioane lei ( 1,92%), din care jumătate de milion pentru bunuri şi servicii pentru promovarea turistică internă şi externă a Iaşului, 20, 3 milioane lei pentru proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile printre care “Amenajarea Plajei din zona Nicolina“, “Modernizarea şi reabilitarea parcului public al Teatrului Naţional” iar 100 mii vor reprezenta capitalul social cu care va participa Primăria Iaşi la înfiinţarea Parcului Industrial FORTUS. Nelu PĂUNESCU

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
ECOPIATA S.A. IASI organizeaza licitatii publice cu strigare pentru inchirierea urmatoarelor terenuri si spatii comerciale: - terenul nr. 4 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.30; - terenul nr. 2 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.45; - spatiul comercial S1 (5,87 mp) – Piata Independentei pe 16.12.2024 – ora 10.00; - spatiul comercial S3 (24 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 10.30; - spatiul comercial S4 (38 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.00; - spatiul comercial S5 (72,5 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.30; - spatiul comercial S9 (48,21 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 12.00; - spatiul comercial S25 (30,00 mp) - Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 - ora 12.30; - spatiul comercial S6 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 13.00; - teren nr. 2 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul, pe 16.12.2024 – ora 13.30; - teren nr. 1 (30mp) din Targul Auto, destinat amplasarii unui container/ rulote/ chiosc, pe 16.12.2024 – ora 13.45; - spatiul comercial S2 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.00; - spatiul comercial S9 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.30. Licitatiile vor avea loc la sediul firmei din Str. Anastasie Panu nr. 48. Caietele de sarcini se pot cumpara de la secretariatul societatii, unde se va depune documentatia pentru inscriere pana la data si ora de incepere a fiecarei licitatii. Informatii suplimentare la tel. 0232/267844.
FOTO-VIDEO: Reportaj la
02/08/2022 14:54

Într-un colţ de rai, pe ţinuturile Bucovinei, este situat varful Dadu. Pentru a ajunge la el, am ajuns pană in Iacobeni, iar de acolo am virat la dreapta pană la Carlibaba. Într-o zi de iulie, ...

Liberalii, ținta atacurilor unui deputat PSD
18/12/2019 10:54

    Deputatul social-democrat Răzvan Rotaru are o sumă de reprosuri pentru liberalii din Botosani care in urmă cu un an au votat impotriva bugetului de stat, iar acum se laudă cu alocările fina ...

Marea grijă a şoferului beat: să nu-i agite poliţistul petul cu bere
25/11/2019 18:53

 O nouă culme a impertinenţei manifestată de un conducător auto depistat la volan sub influenţă bahică a fost atinsă cu ocazia turului doi al alegerilor prezidenţiale. I.C., in varstă de 28 de an ...

„ZooMonetar - Fauna lumii pe bancnote şi monede”, la BNR Iaşi
22/11/2019 00:00

  * Sucursala Regională Iaşi şi Muzeul Băncii Naţionale a Romaniei au inaugurat, ieri, expoziţia „ZooMonetar - Fauna lumii pe bancnote şi monede” * proiectul este iniţiat in parteneria ...

Mecanica, marele pariu al învăţământului profesional ieşean
21/11/2019 00:00

  * domeniile cu cele mai mari solicitări din partea operatorilor economici pentru includerea in planul de şcolarizare 2019-2020 au fost cele de mecanică - 910 locuri * totodată, s-au format 5 noi cla ...

Puterea şi opoziţia din CJ se pun la aceeaşi masă, pentru a soluţiona soarta a 46 de proiecte
19/11/2019 00:00

  Consilierii judeţeni se vor intruni din nou maine, avand in dezbatere 46 de proiecte de hotărare. Printre acestea se află şi proiectul privind solicitarea de trecere din administrarea Consiliului Lo ...

Începe Postul Crăciunului
15/11/2019 11:11

      După Lăsatul Secului, petrecut ieri, in seara de Sfantul Filip, astăzi incepe Postul Crăciunului, una dintre cele patru mari perioade de ajunare randuite de Biserica Ortodoxă. Post ...

Un tânăr din Iași, beat și fără permis, nu a oprit la semnalul politistilor. Oamenii legii l-au urmarit 1km
10/11/2019 12:51

În jurul orei 01.00, in timp ce patrulau in zona Horlesti, politistii din Letcani au observat o masină cu un comportament destul de suspect in trafic. Oamenii legii au facut semn de oprire autoturismulu ...

Poliţiştii din Popricani, cei mai iscusiţi vânători de şoferi băuţi
09/11/2019 20:04

Datele statistice arată fără dubiu faptul că poliţiştii din Popricani sunt foarte dibaci in depistarea şi prinderea şoferilor ce conduc sub influenţa alcoolului. Numai in primele 10 luni din 2019, pe r ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei