Trafic auto reluat pe pasarela Nicolina!
Dimensiune font:
Odată cu finalizarea lucrărilor pe partea stângă (pe sensul de mers spre CUG) a pasarelei Nicolina, poate fi începută decaparea liniei de tramvai de pe pasaj. Muncitorii de la Conest dezvăluie faptul că au apărut probleme în aprovizionarea cu şine de tramvai, fapt care explică într-o oarecare măsură tergiversarea lucrărilor pe porţiunea Podu Roş - Belvedere
După îndelungi şi „complicate” lucrări pe partea stângă (pe sensul de mers spre CUG) a pasarelei Nicolina, aceasta a fost redeschisă traficului auto. Şoferii care vin dinspre CUG spre Nicolina nu mai circulă pe liniile de tramvai, ceea ce înseamnă că în perioada următoare poate fi demarată extragerea dalelor cu şine pe tronsonul Belvedere - Podu Roş, unde luni în şir s-a bătut pasul pe loc. „Între Podul Roş şi pasarelă a fost spart drumul de opt luni şi nu s-a lucrat aproape deloc. Mai mult decât atât, constructorul nu a fost în stare nici măcar să aducă şina de tramvai, ceea ce mă face să cred că ne va prinde iarna cu şanţul ăsta imens”, spunea, recent, un locuitor din Nicolina.
Probleme cu şinele
Între timp, însă, a apărut şi linia de tramvai. Deocamdată este vorba de depozitarea ei mai jos de Belvedere, în vecinătatea supermarketului Lidl din Nicolina. Tot aici, au fost montate plasele de armare pe o distanţă totuşi mică, de câţiva zeci de metri, şi câteva traverse. Surse din interiorul Conest explică faptul că pe tronsonul Podu Roş - Belvedere nu s-a mai lucrat la calea de rulare, cu toate că fundaţia fusese săpată, din cauza lipsei şinei. „Lucrările de pe Calea Chişinăului, de pe tronsonul Ţesătura - CET sunt prioritare. Acolo s-a dus toată şina”, spun sursele menţionate.
Trei peroane finalizate
În schimb, ritmul lucrărilor din CUG este unul alert. Aici a fost turnat primul strat de beton pe închiderea de la ieşirea din rondul de la Tehnopolis şi a fost finalizat al treilea peron pentru călători, cel din CUG 1, sens spre Podu Roş. Dan CONSTANTINESCU
* * *
Proiectul „Dezvoltare şi reabilitare arteră funcţională Sud” presupune înlocuirea a 8 kilometri linie simplă de tramvai, reabilitarea reţelei stradale pe o suprafaţă de 66.000 metri pătraţi, modernizarea trotuarelor pe 30.000 metri pătraţi şi realizarea unei piste de biciclete cu o lungime de patru kilometri. Proiectul are stabilită o perioadă de implementare de 35 luni, urmând a fi finalizat cel târziu până pe 31 iulie 2015, valoarea acestuia ridicându-se la 87,6 milioane de lei.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau