Sport pe scurt
Dimensiune font:
Tir cu arcul în orele de educaţie fizică * Noiembrie a fost cea de-a doua lună în care Ministerul Tineretului şi Sportului, împreună cu Federaţia Română de Tir cu Arcul, derulează o nouă ediţie a proiectului de selecţie şi instruire „Pierre de Coubertin”. De această dată, antrenorul Constantin Frai, de la CSM Iaşi, a găsit sprijin pentru ca proiectul să capete şi mai multă consistenţă. „Acum este puţin diferit faţă de anul trecut. Am găsit înţelegere la directorul şi la profesorii de sport de la Liceul Dimitrie Cantemir, care mi-au permis să folosesc orele de Educaţie fizică şi sport la clasele a V-a şi a VI-a pentru a desfăşura acest program finanţat de MTS. Vreau să mulţumesc profesorilor Mihaela Gheorghiu, Răzvan Ciuhureanu şi Clement Hagimă pentru sprijinul acordat. Trebuie să menţionez şi contribuţia însemnată pe care o are şi Mihaela Frai prin ajutorul oferit la buna desfăşurare a proiectului”, a declarat Constantin Frai. D.GAŞPAR
Încă un colos pentru Moroşanu
Luptătorul român Cătălin Moroşanu îl va înfrunta pe americanul Maurice „Gorila” Jackson, un colos de 2,06 metri şi 125 de kilograme, în gala programată pe 12 decembrie la Torino, care va încheia ediţia 2015 a circuitului Superkombat. Americanul, campion la taekwondo, este cunoscut pentru apariţiile în cuşca din Bellator, acolo unde şi-a învins ultimul adversar în mai puţin de un minut, iar în kickboxing a adunat 31 de victorii, dintre care 23 prin KO. „I se spune Gorila? Păi cred că nu a ştiut că eu sunt Regele Junglei. Îi promit o bătaie de nu va şti cum îl mai cheamă. O să simtă pe pielea lui pălitura moldovenească. O să mă răzbun pe el pentru că meciul cu Badr Hari s-a anulat odată cu condamnarea marocanului”, a spus Moroşanu, care a câştigat ultimele sale patru meciuri, printre care şi cele cu uriaşul Colin George şi cu polonezul Tomasz Czerwinski. I.TÂRNOVEANU
Nu vor motoare ieftine
Producătorii de motoare din Formula 1, Mercedes, Ferrari, Renault şi Honda, se opun planului lui Jean Todt, preşedintele FIA, şi Bernie Ecclestone, administratorul Formulei 1, de a introduce motoare ieftine pentru echipele mici, în scopul de a echilibra competiţia dominată în ultimii ani de motoarele germane, relatează presa germană. Cei doi doreau susţineau introducerea de motoare ieftine, dar performante, din sezonul 2017, dar Grupul de strategie din Formula 1 a respins propunerea, susţine ziarul Bild. Mercedes, Ferrari, Renault şi Honda au blocat intrarea unui producător independent de motoare, care să dezvolte pentru echipele mici un propulsor biturbo (cu turbocompresoare secvenţiale) la un cost de 10 milioane euro, cu 15-20 milioane mai ieftin decât cele oferite de producătorii tradiţionali din Formula 1. Williams, Red Bull, Toro Rosso, Force India ar fi fost principalele echipe beneficiare ale acestor motoare biturbo, dar Ferrari şi Mercedes se opun pentru a nu-şi pierde aceşti clienţi. AER, Ilmor şi Mecachrome sunt fabricanţii care s-au oferit să producă motoarele biturbo ce includ un sistem de recuperare a energiei. Această iniţiativă ar fi crescut competitivitatea echipelor cu buget mic. Echipele mari au făcut însă mari investiţii în noua tehnologie hibridă, iar acum FIA doreşte reintroducerea motoarelor convenţionale pentru a echilibra concurenţa pe circuit. I.TÂRNOVEANU
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau