Filtrare Anunturi

Dimensiune font:

CONVOCATOR. Consiliul de administratie al HABITAT

ANUNT EXPIRAT!!!CONVOCATOR. Consiliul de administratie al HABITAT PROIECT S.A., cu sediul in Iasi, B-dul Carol I nr. 4, inregistrata in Registrul Comertului sub nr. J22/ 419/1991, cu sediul in Iasi, B-dul Carol I, nr. 4, convoaca in data de 28.04.2025, ora 1300 la sediul societatii, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, conform prevederilor Legii nr. 31/1990, modificata si completata, cu urmatoarea ordine de zi: 1. Prezentarea si aprobarea situatiilor financiare de la 31.12.2024. 2. Prezentarea Raportului de audit asupra situatiilor financiare de la 31.12.2024. 3. Prezentarea Raportului de gestiune al Consiliului de Administratie pentru anul financiar 2024 si aprobarea descarcarii de gestiune a Consiliului de Administratie. 4. Aprobarea repartizarii la dividende a profitului realizat la 31.12.2024. 5. Fixarea datei de incepere a platilor dividendelor aferente situatiei financiare de la 31.12.2024. 6. Aprobarea datei de inregistrare care serveste la identificarea actionarilor ce urmeaza sa beneficieze de dividende si asupra carora se rasfrang efectele hotararii A.G.O.A. pentru data de 31.05.2025. 7. Aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2025. 8. Aprobarea Planului de investitii pentru anul 2025. La data convocarii, capitalul social al societatii este de 1.583.469,90 lei format din 15.834.699 actiuni nominative, dematerializate, cu o valoare nominala de 0,10 lei, fiecare actiune dand dreptul la un vot in Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor HABITAT PROIECT S.A. Au dreptul sa participe la Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor HABITAT PROIECT S.A. actionarii inregistrati la data de referinta 01.04.2025. Documentele adunarii si informatiile privind procedurile de participare si votare pot fi consultate la sediul societatii, incepand cu data de 27.03.2025. Dovada calitatii de actionar se face cu buletin/ carte de identitate. Actionarii pot fi reprezentati la adunare conform legislatiei in vigoare si actului constitutiv. Formularele de procura speciale se ridica de la sediul societatii, incepand cu data de 01.04.2025. Data limita de depunere a unui exemplar din procura la societate este 25.04.2025, ora 17.00. Unul sau mai multi actionari, reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social, are/ au dreptul sa introduca noi puncte pe ordinea de zi a adunarii generale cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre aprobare de adunarea generala si sa prezinte proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale, numai in forma scrisa, pana la data de 08.04.2025. Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale, in forma scrisa, pana la data de 11.04.2025. In cazul in care in data de 28.04.2025 nu se intruneste cvorumul necesar, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor se va desfasura, in acelasi loc, la aceeasi ora si cu aceeasi ordine de zi, pe data de 29.04.2025. S.C. HABITAT PROIECT S.A. Presedintele Consiliului de Administratie, Iuliana-Otilea Plesu

ROMÂNIA JUDECATORIA IASI Iasi,Str.Anastasie Panu,n

ROMANIA JUDECATORIA IASI, Iasi, Str. Anastasie Panu, nr. 25, cod postal 700024, telefon 0232/210470, 0232/211250 fax 0232/255914 e-mail jud-iasi-sciv@just.ro. DOSARUL NR. 38731/245/2024. SOMATIE PRIVIND UZUCAPIUNEA. Art. 1052 alin. 1 Cod de Procedura Civila. Avand in vedere actiunea inregistrata pe rolul Judecatoriei Iasi dosar 38731/245/2024 prin care reclamantul ARDELEAN CODRIN cu domiciliul in mun. Vatra Dornei str. Oborului nr. 41 jud. Suceava si cu domiciliul procesual ales la Cab. Av. Laura Chiticariu situat in mun. Iasi str. 14 Decembrie 1989 nr. 2B et. 2 jud.Iasi solicita, in baza art.1.050-1.053 Cod procedura civila, sa se constate ca a dobandit, prin efectul uzucapiunii, dreptul de proprietate asupra imobilului aflat in Iasi jud. Iasi str. Pacurari nr. 20 bl. 4 sc. A et. 2 ap. 9 imobil in suprafata de 36,25 mp si boxa in suprafata de 6,12 mp, inscris in Cartea funciara nr. 134519-C1-U24 Iasi si cu nr. cadastral 3376-C1-U9 nr. de Carte funciara vechi 79059 imobil inscris in Cartea funciara pe numele defunctei FALIBOGA GEORGETA adresam in baza incheierii din data de 24.02.2025, pronuntata in dosarul nr.38731/245/2024, tuturor celor interesati, prezenta. SOMATIE de a formula opozitie la cererea reclamantului . ORICE PERSOANA FIZICA SAU JURIDICA INTERESATA ESTE SOMATA CA IN TERMEN DE 6 LUNI DE LA AFISAREA PREZENTEI SOMATII, SA FORMULEZE OPOZITIE, CE SE VA TRIMITE INSTANTEI, IN SCRIS, CU REFERIRE LA NUMARUL DE DOSAR INDICAT IN ANUNT. IN CAZ CONTRAR, IN TERMEN DE 6 LUNI DE LA PUBLICAREA SI AFISAREA SOMATIEI DE FATA, SE VA TRECE LA JUDECAREA CERERII. PRESEDINTE

ROMÂNIA JUDECATORIA IASI Iasi,Str.Anastasie Panu,n

ROMANIA JUDECATORIA IASI, Iasi, Str. Anastasie Panu, nr. 25, cod postal 700024, telefon 0232/210470, 0232/211250 fax 0232/255914 e-mail jud-iasi-sciv@just.ro. DOSARUL NR. 38731/245/2024. SOMATIE PRIVIND UZUCAPIUNEA. Art. 1052 alin. 1 Cod de Procedura Civila. Avand in vedere actiunea inregistrata pe rolul Judecatoriei Iasi dosar 38731/245/2024 prin care reclamantul ARDELEAN CODRIN cu domiciliul in mun. Vatra Dornei str. Oborului nr. 41 jud. Suceava si cu domiciliul procesual ales la Cab. Av. Laura Chiticariu situat in mun. Iasi str. 14 Decembrie 1989 nr. 2B et. 2 jud.Iasi solicita, in baza art.1.050-1.053 Cod procedura civila, sa se constate ca a dobandit, prin efectul uzucapiunii, dreptul de proprietate asupra imobilului aflat in Iasi jud. Iasi str. Pacurari nr. 20 bl. 4 sc. A et. 2 ap. 9 imobil in suprafata de 36,25 mp si boxa in suprafata de 6,12 mp, inscris in Cartea funciara nr. 134519-C1-U24 Iasi si cu nr. cadastral 3376-C1-U9 nr. de Carte funciara vechi 79059 imobil inscris in Cartea funciara pe numele defunctei FALIBOGA GEORGETA adresam in baza incheierii din data de 24.02.2025, pronuntata in dosarul nr.38731/245/2024, tuturor celor interesati, prezenta. SOMATIE de a formula opozitie la cererea reclamantului . ORICE PERSOANA FIZICA SAU JURIDICA INTERESATA ESTE SOMATA CA IN TERMEN DE 6 LUNI DE LA AFISAREA PREZENTEI SOMATII, SA FORMULEZE OPOZITIE, CE SE VA TRIMITE INSTANTEI, IN SCRIS, CU REFERIRE LA NUMARUL DE DOSAR INDICAT IN ANUNT. IN CAZ CONTRAR, IN TERMEN DE 6 LUNI DE LA PUBLICAREA SI AFISAREA SOMATIEI DE FATA, SE VA TRECE LA JUDECAREA CERERII. PRESEDINTE
STIRI ULTIMA ORA
Un minor a ajuns după gratii după ce şi-a sechestrat prietenul
30/03/2025 23:11

 George C. şi Denis I. au amandoi 17 ani, locuiesc in Bivolari şi, pană in vara anui trecut, se viziau frecvent. Aşa că, in seara de 24 iulie, Denis n-a fost deloc suprins cand George l-a invitat la e ...

SuperLiga: FCSB, victorie uriașă în fața rivalei Dinamo. Reușita de senzație a lui Baba Alhassan a făcut diferența. Stipe Perica, ratare imensă la 1-1
30/03/2025 22:36

 FCSB a invins rivala Dinamo Bucuresti, scor 2-1, in derby-ul etapei cu numărul 2 din play-off-ul SuperLigii. Partida a avut loc pe Arena Natională. Dinamo – FCSB 1-2, in derby-ul etapei #2 din pl ...

Dezastru pe autostrada către Iași: fondurile sunt epuizate, iar gradul de supracontractare a depășit 400%!
30/03/2025 22:29

* „Dacă procedurile de licitatie nu sunt lansate pană la sfarsitul anului 2025, finalizarea acestor loturi pană in 2030 devine incertă. Spitalul Regional de Urgentă din Iasi va rămane fără conexiu ...

S-au ascuns în pădure cu un milion de euro în buzunar. Doi suceveni, prinși după un furt de proporții
30/03/2025 20:44

 Politistii din Suceava au reusit să prindă doi bărbati care au furat peste un milion de euro dintr-o locuintă din Milisăuti, după o urmărire ca in filme si o operatiune de căutare in pădure. Cei ...

Vrea să se culce cu 1.000 de bărbați până la nuntă! Proaspăta logodnă nu o împiedică să-și atingă obiectivul
30/03/2025 20:33

Vrea să se culce cu 1.000 de bărbati pană la nuntă! O tanără se logodeste, dar declară că nu va renunta la munca ei in industria pentru adulti. Ba mai mult, si-a propus să se culce cu 1.000 de bărbati ...

„M-am îndrăgostit de criminalistică pentru ce mă face să simt: provocarea, misterul, satisfacția descoperirii”
30/03/2025 20:33

- Cum se impletesc sensibilitatea si forta ta interioară in felul in care coordonezi acest club de investigatii, oferindu-le membrilor increderea si siguranta de a-si explora abilitătile? - Pentru mine, sen ...

Victor Ponta a izbucnit după ce CNA a eliminat emisiunea lui Tucă și alte producții online: Un abuz evident
27/03/2025 10:20

Victor Ponta, candidat la alegerile prezidentiale, a izbucnit după ce CNA a decis să elimine mai multe emisiuni in care anularea alegerilor sau eliminarea lui Călin Georgescu din cursa pentru alegerile prezi ...

România – între Scylla, Caribda și...Rusia!
30/03/2025 20:28

 Dorian OBREJA A te afla intre Scylla si Caribda este o expresie semnificand ipostaza in care esti silit să alegi intre două rele. Scylla si Caribda erau două monstri marini mitici, respectiv un grup d ...

Vrea să se culce cu 1.000 de bărbați până la nuntă! Proaspăta logodnă nu o împiedică să-și atingă obiectivul
30/03/2025 20:33

Vrea să se culce cu 1.000 de bărbati pană la nuntă! O tanără se logodeste, dar declară că nu va renunta la munca ei in industria pentru adulti. Ba mai mult, si-a propus să se culce cu 1.000 de bărbati ...

Scara spre cer: rânduielile lui Ioan Scărarul, călugărul care a legiuit urcușul sufletului
30/03/2025 15:15

Departe de zumzetul oraselor si de iuresul vremurilor, pe stancile arse de soare ale Muntelui Sinai, un călugăr asezat intr-o chilie sărăcăcioasă a scris, cu lacrimi si post, o carte fără sfarsit: o sca ...

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
FIVE Administration S.P.R.L.,  vinde prin licitatie publica bunurile: cladire 2 camere -Volanschi; „Ferma Coroiesti” ; „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce le deservesc. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, Judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza 4 licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei, astfel: in datele de 27.03.2025, 03.04.2025, 10.04.2025 si 17.04.2025, de la orele: Ora 12:00: Cladire 2 Camere -Volanschi- Pret pornire: 1.595,94 Lei; Ora 13:00: Proprietate imobiliara „Ferma Coroiesti” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 77.090,64 Lei; Ora 14:00: Proprietate imobiliara- „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 117.805,79 Lei. Orele anuntate pentru fiecare Activ se respecta pentru fiecare zi in care se vor organiza licitatii. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.570 Lei (TVA inclus) pentru fiecare Activ in parte, mai putin pentru Activul-„Cladire 2 Camere -Volanschi” pentru care Caietul de sarcini are pretul de 595 (TVA inclus) si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five- advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration S.P.R.L. din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / videoconferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five- advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data fiecarei licitatii, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744.950.751 sau e-mail: office@agro- complex.ro.
Comuna Timisesti, judetul Neamt  vinde prin licitatie publica terenuri: 2.340 mp. intravilanul  satului Dumbrava. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, cu sediul in sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt, telefon 0233/787.050, fax 0233/787.050, e-mail: timisesti@ nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren in suprafata totala de 2.340 mp, avand carte funciara 52140 si numar cadastral 52140, identificat astfel: teren situat in intravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 512 mp si teren situat in extravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 1.828 mp, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 12/11.03.2025 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 07.04.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 15.04.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 16.04.2025, ora 11.00, la sediul Caminului Cultural Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de Contencios Administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/219.493, fax 0233/210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.03.2025.

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei