Filtrare Anunturi

Dimensiune font:

S.C.C. Gradul 1

ANUNT EXPIRAT!!!S.C.C. Gradul 1- CONSUMCOOP PASCANI cu sediul in oraş Paşcani, str. Moldovei nr.13, judetul Iasi, avand CIF: RO15558332, vinde prin licitaţie publica, spatiul comercial-imobil ,,Magazin Mixt cu Bufet Harmanestii Vechi'', situat in sat Harmanestii Vechi, comuna Harmanesti, judetul Iasi, in suprafata de 255 mp. Relaţii privind caietul de sarcini, pretul de pornire, cererea de inscriere la licitatie si achitarea garantiei de participare la licitatie, la sediul S.C.C. de Gradul 1- CONSUMCOOP PASCANI si la telefon: 0771056007. Licitaţia va avea loc pe data de 29.09.2021, ora 10,00 si se va tine la sediul UJCC Iasi, din mun. Iasi, str. Sf. Lazăr nr. 39-41, telefon: 0232/230548.

CONSULTANŢĂ REORGANIZARE

CONSULTANŢĂ REORGANIZARE LICHIDARE SPRL, în calitate de lichidator judiciar desemnat prin sentinţa civilă nr.260 din data de 12.02.2014 pronunţată de Tribunalul Iaşi-Secţia Civilă-Faliment în dosarul nr.7176/99/2012 (464/2012) privind pe debitoarea S.C. RHODOS SERV SRL cu sediul social în Paşcani, Aleea Sportului nr.9, jud. Iaşi, având nr. de înregistrare în R.C. J22/982/2006, C.U.I. 18589805, organizează 4 licitatii publice saptamanale, in urmatoarele zile: 30.09.2021, 07.10.2021, 14.10.2021 si 21.10.2021 la ora 14, la sediul lichidatorului judiciar din Iaşi str. Anastasie Panu nr.27, bl. Moldova 3, et.2, ap.6. Nr. crt. Denumire Preţ de evaluare Euro Preţ de pornire 80%. 1. IMOBIL- situat in Paşcani, str. Dragoş Voda nr. 160A, cu o suprafata desfasurata de 576,13 mp (P+1E+M) constând în spaţiu comercial, spălătorie auto şi spaţiu de locuit, cu număr cadastral 1646, 1646-C1, înscris în CF nr.60540, 60540-C1- Paşcani. 97.000 Euro, 77.600 Euro. Preţul nu conţine TVA. În cazul adjudecării, preţurile vor fi achitate în lei, la cursul BNR din ziua plăţii. Condiţii generale de participare la licitaţie vor fi: Depunerea, cu o zi înaintea fiecărui termen de licitaţie, până la ora 16:00, a urmatoarelor documente: -cerere de participare la licitaţie; -xerocopie dupa actele societatii/act de identitate; dovada achitării garantiei de participare de 10% din pretul de evaluare fara TVA; -dovada achitării caietului de sarcini, în valoare de 2.000 lei la care se adauga TVA; -împuternicire acordată persoanei care reprezintă participantul la licitaţie, dacă este cazul.

Prin prezentul anunț TOTALGAZ INDUSTRIE

Prin prezentul anunț TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L. – societate în insolvență, face cunoscut faptul că organizează licitație publică în data de 07.10.2021, orele 14:00, pentru vânzarea, în conformitate cu prevederile art. 154 si următoarele din Legea 85/2014 și cele ale Regulamentului de vânzare întocmit de către Administratorul judiciar și aprobat de Adunarea creditorilor din data de 19.04.2021, a următoarelor autoturisme: Marca An de fabricație Preț pornire licitație (EUR, fără TVA) HYUNDAI iX35 2.0L CRDI 4WD A/T 2012, 7.200,00 TOYOTA HILUX 4X2 SINGLE CAB 2.5L D-4D 2009, 4.400,00, PEUGEOT PARTNER VTC 1.6 HDI 92 CP, 2011, 4.700,00, LEXUS RX 450H PRESIDENT, 2009, 8.400,00, TOYOTA HILUX 4X4 DOUBLECAB 3.0 L D-4D, 2011, 9.300,00 HILUX DOUBLE CAB SILVER METTALIC 2011, 9.400,00 TOYOTA HILUX 3.5 ALB, 2011, 9.200,00. Licitația va avea loc în data de 07.10.2021, orele 14:00 la sediul Administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L., din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași. Ședința de licitație se va desfășura in următoarele condiții: A. Vânzător: TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L., cu sediul social în Iași, Șos. Păcurari nr. 128, Jud. Iași, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Iași sub nr. J22/3277/1994, având CUI 6658553, prin administrator judiciar consorțiul format din KPMG Restructuring S.P.R.L., societate profesională cu sediul în București, DN1, Șos. București – Ploiești, nr. 69-71, sector 1, număr de înregistrare în Registrul Societăților Profesionale al U.N.P.I.R. 0499, tel. 40 372 377 800/fax +40 372 377 700, prin reprezentant permanent Mihai Nicoleta și EuroBusiness LRJ S.P.R.L. cu sediul în Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași, număr de înregistrare în Registrul Societăților Profesionale al U.N.P.I.R. 0022/2006, tel/fax: +40 232 220 777, prin reprezentant permanent Eduard Pascal, desemnat conform Încheierii de ședință din data de 12.08.2020, pronunțată de Tribunalul Iași, Secția a II - a Civilă în Dosarul nr. 3516/99/2020. B. Dată si locație ședință licitație: 07.10.2021, orele 14:00. Ședința de licitație va avea loc la sediul Administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași. Înscrierea la licitație se face cu cel puțin 24 de ore înainte de data fixată pentru începerea licitației prin depunerea tuturor documentelor prevăzute în Regulamentul de organizare al vânzării, adică cel mai târziu in data de 06.10.2021, ora 15:00. Documentele depuse cu depășirea acestui termen nu sunt luate în considerare. C. Tip licitație: procedura de vânzare prin licitație publică cu strigare, cu preț în urcare si scădere. D. Dosar de prezentare/documente care trebuie să fie incluse în dosarul de înscriere la licitație: Oferta va conține cel puțin următoarele informații/documente și va fi depusă la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași, în plic închis pe care vor fi înscrise, datele de identificare ale ofertantului și mențiunea „Documente de participare la licitație”, data și ora depunerii documentelor de către ofertant (fără a se depăși data limită de 06.10.2021, ora 15:00):(i) Scrisoare de intenție privind participarea la licitație care va trebui să cuprindă datele complete de identificare ale ofertantului, persoanele care reprezintă legal ofertantul, precum și bunul/bunurile pentru care se înscrie;(ii) Dovada plății garanţiei de 20% din prețul de pornire fără TVA (ordin de plată procesat de bancă), în contul de lichidare al debitoarei, nr.: RO43 BREL 0002 0011 7901 0100, deschis la Libra Bank, suc. Iași; (iii) Împuternicirea persoanei care îl reprezintă pe ofertant la ședința de licitație (dacă este cazul); (iv) Pentru persoanele juridice de naționalitate română, copie de pe certificatul de înregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comerțului; (v) Pentru persoanele juridice străine, actul de înmatriculare tradus în limba română; (vi) Pentru persoanele fizice române, copie de pe actul de identitate; (vii) Pentru persoanele fizice străine, copie de pe pașaport; (viii) Declarația, în original, a ofertantului in sensul că înțelege să cumpere bunurile în starea în care se găsesc, după principiul “unde este, în starea în care este” – nu există un model predefinit. (ix) Acordul ofertantului de acceptare a prezentului Regulament (original) – nu există un model predefinit. (x) Pentru persoanele juridice declarația că nu este insolvent, în insolvență sau în perioada de reorganizare – nu există un model predefinit. (xi) Declarația că deține fondurile disponibile pentru cumpărarea activului la cel puțin prețul ofertat – nu există un model predefinit. (xii) Pentru persoanele juridice hotărârea AGA/Consiliul de Administrație privind aprobarea măsurii de achiziționare a activelor. Plicul va fi însoțit de intenția de participare la licitație, în dublu exemplar, pe care vor fi menționate numărul de înregistrare, data și ora înregistrării. Un exemplar pe care va fi înscris numărul de înregistrare, data și ora, va fi restituit ofertantului. E. Alte informații: - Activele se vând libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanții reale mobiliare sau drepturi de retenție, de orice fel, ori măsuri asigurătorii, conform dispozițiilor art. 91 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență; - Pasul de urcare/scădere este stabilit la valoarea de 10% din prețurile de pornire enunțate mai sus; - Diferența dintre prețul de adjudecare și garanția depusă va putea fi achitată în termen de maxim 10 zile calendaristice de la data ținerii licitației (considerând garanția plătită de adjudecatar ca fiind avans din prețul de adjudecare). Detaliile privind documentația necesară în vederea participării la licitație și modul de organizare a procesului de vânzare, precum și descrierea bunurilor supuse procedurii de valorificare pot fi solicitate administratorului judiciar al TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L. până cel mai târziu in data de 06.10.2021, ora 15:00. Pentru informații suplimentare despre activele scoase la vânzare conform Regulamentului de vânzare disponibil la cerere persoanele de contact sunt: Anabella Pădurariu - reprezentant al Administratorului Judiciar: Telefon: 0232.220.777,0733.683.702, Fax: 0232.220.777 E-mail: office.is@lrj.ro, vanzari@lrj.ro. Loredana Preda – reprezentant al Administratorului Judiciar: Telefon: 0372.377.800, Fax: 0372.377.700 E-mail: loredanapreda@kpmg.com.
STIRI ULTIMA ORA
VIDEO Liga 1: FCSB, cu 14 absenți, victorie la scor de neprezentare cu CS Mioveni
17/10/2021 00:14

 Chiar dacă a avut lotul decimat de accidentări si de cazurile de Covid-19, FCSB a reusit să se impună fără emotii in fata nou-promovatei CS Mioveni, scor 3-0, sambătă, la Buzău, in etapa a 12-a a ...

Cum poţi încălzi apa dacă nu ai gaze şi nici curent. Metoda genială pe care trebuie să o ştie toate gospodinele
16/10/2021 21:08

Dacă se intamplă să rămai fără electricitate si, de altfel, fără gaz, asigură-te că faci baie fierbinte după ce ai folosit acest truc pentru a incălzi apa fără gaz sau electricitate. Este un truc ...

VIDEO FC Voluntari, locul 2 în Liga 1 după a șasea victorie consecutivă (2-1 vs Sepsi Sf. Gheorghe)
16/10/2021 21:04

 FC Voluntari continuă parcursul excelent din Liga 1: formatia pregătită de Liviu Ciobotariu a urcat pe locul al doilea după ce a inregistrat a sasea victorie consecutivă, scor 2-1, pe terenul echipei ...

Cum țin post catolicii? Ce diferențe există între postul catolic și cel ortodox
16/10/2021 18:56

Să tii post este o faptă de virtute, un exercitiu de infranare a poftelor trupului si de intărire a vointei. Totodată, reprezintă un act de cult, o faptă de cinstire a lui Dumnezeu deoarece El insusi este ...

Se instituie carantina zonală în comuna Probota Judetul IASI
16/10/2021 18:48

Avand in vedere că in comuna Probota (15,07) riscul epidemiologic este foarte ridicat in circumstante de nerespectare a măsurilor legale in vigoare si unde se constată că riscul răspandirii infectiei in co ...

Rusia a înregistrat peste 1.000 de decese Covid-19 într-o singură zi, pentru prima dată de la debutul pandemiei
16/10/2021 18:44

 Rusia a inregistrat sambătă 1.002 decese din cauza Covid-19 in ultimele 24 de ore, depăşind pentru prima dată pragul de 1.000 de decese zilnic de la debutul pandemiei, in contextul in care campania d ...

Sinucidere la DGA București. O polițistă și-a luat viața
07/07/2021 12:49

O politistă care lucra la Directia Generală Anticoruptie s-a sinucis, ea fiind găsită in casă, miercuri dimineata, decedată. Surse judiciare arată că politista in varstă de 50 de ani s-a sinucis, trans ...

Credinţa în divinitate nu trebuie să o submineze pe cea în sănătate
10/10/2021 22:48

 Dorian OBREJA Pentru a evita orice discuţii sau interpretări, ţin să fac, de la bun inceput, două precizări importante pentru subiectul care urmează. 1.Sunt botezat in religia ortodoxă, creşti ...

A  fost lansată rețeaua Călăuzele Apelor
07/10/2021 11:31

Asociaţia Ivan Patzaichin - Mila 23 a lansat de curand, la Tulcea, reţeaua Călăuzele Apelor, clubul copiilor care au construit cu mainile lor cate o canotcă sub indrumarea marangozului echipei Rowmania, Vi ...

Anamaria Prodan sare la gâtul amantei lui Reghecampf:
16/10/2021 15:27

 Anamaria Prodan a postat pe Instagram un mesaj primit de la o persoană care ii spunea că noua iubită a lui Reghecampf era escortă si cerea 800 de dolari in Dubai si 200 de euro in Romania Anamaria ...

ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitoarei SC IRSIDO S.R.L.–societate în faliment, dosar nr. 380/99/2017 aflat pe rolul Tribunalului Iași, în temeiul dispozițiilor Legii nr.85/2014, vinde prin licitație publică cu strigare următoarele bunuri proprietate ale debitoarei:1. Bunuri mobile conform Raport de evaluare-Preț de pornire 65% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare, astfel: a. Stocuri/echipamente birotică–în valoare totală de 26.525 lei (exclusivTVA) b. Obiecte de inventar/mijloace fixe: Nr. crt. Denumire activ Valoare de pornire la licitație–65% lei–fără TVA 1. Mașină ambalat role hârtie 2.465 2. Utilaj de fabricat role hârtie 50.694 3. Autoturism Mazda IS-01-YRS 9.883 4. Autovehicul Ford Tranzit Connect IS-12-YRS 7.352 5. Mobilier pal 483 6. Masina ștampile UM 1100-1200 1.306 7. Scaun directorial 1.177 8. Notebook Benq 1.376 9. Notebook Acer Aspire 743 10. Notebook Acer Aspire 743 11. TV 3d Sony Bravia LX900 2.348 12. Mobila Element Corp 3.300 13. Set canapele 2.007 14. Mobila Element Part 1.009 15. Mobila Sidney alb 1.208 Licitațiile vor avea loc în zilele de: 01,08,15,22,29.10.2021 respectiv 05.11.2021 ora 10.00, la biroul lichidatorului judiciar din Mun.Iași, Str. Grigore Ureche, nr.3, Bl. Gh. Şonțu, Demisol, Birou nr.4, Jud.Iaşi, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine: - cerere de participare la licitaţie; - dovada achitării taxei de participare de 500 lei fără TVA;- dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în cont colector RO35PIRB2400711906003000 deschis pe numele debitoarei la First Bank; - actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxa de participare se va achita în contul lichidatorului judiciar RO33PIRB2400738563001000 deschis la First Bank. Ofertele se vor depune la biroul lichidatorului judiciar cel târziu cu 1 zi lucrătoare înainte de ziua licitaţiei, până la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termenul stabilit de 30 zile calendaristice de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare,sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în ziua licitaţei. Informaţii suplimentare la biroul lichidatorului judiciar sau la tel:0744520508, 0744994490; fax:0332814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com.
CONSENSUS OMNIUM IPURL, lichidator al S.C. M.G.P. DISTRIBUTION SRL, cu sediul in Municipiul Iaşi, Str. Anastasie Panu Nr. 56, Bl. B1, Sc. A, Et. 4, Ap. 15, Bir 1, Județ Iaşi, J22/3084/2007, CUI 22664786, scoate la vanzare prin licitatie publica urmatorul bun imobil, proprietatea S.C. M.G.P. DISTRIBUTION SRL: Apartament cu 3 camere si dependinte, in suprafata utila de 74,02 mp, plus balcon in suprafata de 6,96 mp, situat in Mun. Iasi, Str Otilia Cazimir Nr. 15, Et. 7, Ap. 5, Jud. Iasi, inscris in CF nr. 129406-C1-U53, plus boxa nr. 2, in suprafata utila de 2,83 mp, cota indiviza in suprafata de 34,65 mp, la pretul de 103.300 EUR, la cursul BNR din ziua platii. Prima licitatie va avea loc, in data de 18.11.2021, ora 14.00, la sediul lichidatorului din Bucureşti, sector 5, str. Dr. Carol Davila Nr. 103. În caz de neadjudecare, licitatia se va relua saptamânal, în fiecare zi de miercuri, începând cu data de 25.11.2021, în aceleaşi conditii. Ofertanţii vor depune la sediul lichidatorului, cu cel puțin 24 de ore înainte de inceperea licitației, garantia de participare la licitatie, în cuantum de 10% din preţul de pornire al licitatiei si vor cumpara caietului de sarcini. Prezentul anunt constituie si notificare pentru creditori, debitor si orice persoana fizica sau juridica interesata in cauza. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunului imobil care urmeaza a fi scoas la licitatie, au obligatia sub sanctiunea decaderii, sa faca dovada acestui fapt pana la data licitatiei, la sediul lichidatorului judiciar din Bucureşti, sector 5, str. Dr. Carol Davila Nr. 103. Relatii la nr. de tel.: 0724 265 555.

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei