Buget limitat pentru înmormântare? Iată de ce să alegi o agenție de servicii funerare.

Dimensiune font:

| 27-04-2024 16:34

Buget limitat pentru înmormântare? Iată de ce să alegi o agenție de servicii funerare.

Organizarea ceremoniei de înmormântare trebuie să se realizeze într-un timp relativ scurt după ce un membru al familiei trece în neființă. Ceremonia respectivă trebuie organizată, indiferent de cum se simt rudele îndoliate, indiferent de situația de viață sau de bugetul pe care îl au disponibil în acel moment.

În cazul unui deces, atât îmormântarea, cât și pregătirea pachetelor sunt dificil de realizat, iar formalitățile și diversele aspecte birocratice adaugă presiune suplimentară pe familia îndoliată.

Chiar dacă suma alocată pentru acest eveniment este limitată (familia dispune de resurse financiare puține), opțiunea de a apela la o agenție de servicii funerare poate rezolva totul fără bătăi de cap și stres inutil: atât organizarea înmormântării cu toate cele necesare, cât și transportul funerar, precum și obținerea documentelor necesare.

Ce poate asigura o casă de pompe funebre cu experiență?

Având experiență considerabilă în domeniu, o casă de pompe funebre  poate asigura organizarea înmormântării cu orice buget. Astfel, agenția respectivă vine în ajutoul celor interesați cu pachete de înmormântare la standarde înalte de calitate.

Agenția oferă suport prompt dacă aceasta are biroul chiar în orașul sau în apropierea locului unde a avut loc decesul. Specialiștii de la firma respectivă pot ajuta familia îndoliată în mod eficient, deoarece au acces mai rapid la întocmirea actelor necesare pentru înmormântare.

De ce să alegi o firmă de pompe funebre atunci când ai buget limitat?

De cele mai multe ori, organizarea unei ceremonii de înmormântare (articole funerare, pachete, transport funerar) poate depăși bugetul agreat inițial dacă nu se face un calcul inițial corespunzător. Se pot evita costurile suplimentare și se pot cumpăra toate cele trebuinciaose unei înmormântări decente, atât timp cât se primește consultanță de la o firmă de pompe funebre. Aceasta poate să ofere servicii funerare care să se încadreze în suma pe care o are disponibilă familia decedatului.

Ce trebuie să conțină pachetele de servicii funerare (inclusiv cele ieftine)?

O casă de pompe funerare cu experiență poate oferi o gamă variată de pachete funerare complete, de la pregătirea trupului celui decedat până la depunerea acestuia la locul de veci. 

Pachetul funerar trebuie să cuprindă:

Ø constatare deces

Ø aranjamente florale funerare

Ø consultanță pentru întocmirea tuturor documentelor necesare pentru deces 

Ø toaletare, îmbălsămare și cosmetică decedat

Ø pregătirea sicriului

Ø manipularea sicriului

Ø închirierea catafalcului

Ø preluarea defunctului

Ø transportul funerar până la locul de veci

Ø pregătirea capelei și programarea înmormântării

Ø pregătirea locului de veci

Ø organizare parastas

Ø incinerare

Specialiștii de la agenția respectivă pot facilita întregul proces pentru cei îndoliați, preluând logistica complexă din jurul organizării înmormântării.

Ce avantaje au familiile care colaborează cu o casă profesionistă de pompe funebre?

Specialiștii de la casa de pompe funebre oferă rudelor celui decedat diverse avantaje (inclusiv celor care dispun de un buget redus):

Ø oferă pachete dedicate fiecărui buget (inclusiv pentru incinerare), atât pentru cei care pot accesa doar ajutorul de deces, cât și pentru cei care vor să organizeze o înmormântare mai elaborată celui drag trecut în neființă

Ø oferă servicii funerare complete (toate articolele funerare, necesare înmormântării, sunt disponibile pe loc, astfel familia se poate focusa pe comemorarea celui decedat)

Ø preiau întreaga coordonare logistică (astfel familia îndoliată să se poate reculege în liniște)

Ø se ocupă inclusiv de preluarea documentelor

O agenție profesionistă trebuie să ofere garanția unor servicii funerare de calitate, atât în orașul în care are sediul, cât și în zonele limitrofe, respectând bugetul, precum și solicitările rudelor celui defunct.

Cine are dreptul să acceseze aceste pachete funerare?

Pachetele funerare complete, la prețuri pentru orice buget, sunt asigurate diverselor familii, respectând câteva criterii. Pot fi accesate de rudele celor care se sting din viață acasă, în urma unui accident sau a unei lungi suferințe, de familiile celor care decedează într-unul dintre spitalele din zona în care activează agenția, în azile sau în alte situații similare.

Echipa unei case profesioniste de pompe funebre este orientată cu empatie către familiile îndurerate care le solicită cere suportul. Profesioniștii acelei casei funebre pot oferi consultanță, astfel încât familia respectivă să ia cele mai bune decizii în funcție de resursele financiare pe care le are disponibile.

 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
FIVE Administration S.P.R.L.,  vinde prin licitatie publica bunurile: cladire 2 camere -Volanschi; „Ferma Coroiesti” ; „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce le deservesc. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, Judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza 4 licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei, astfel: in datele de 27.03.2025, 03.04.2025, 10.04.2025 si 17.04.2025, de la orele: Ora 12:00: Cladire 2 Camere -Volanschi- Pret pornire: 1.595,94 Lei; Ora 13:00: Proprietate imobiliara „Ferma Coroiesti” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 77.090,64 Lei; Ora 14:00: Proprietate imobiliara- „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 117.805,79 Lei. Orele anuntate pentru fiecare Activ se respecta pentru fiecare zi in care se vor organiza licitatii. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.570 Lei (TVA inclus) pentru fiecare Activ in parte, mai putin pentru Activul-„Cladire 2 Camere -Volanschi” pentru care Caietul de sarcini are pretul de 595 (TVA inclus) si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five- advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration S.P.R.L. din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / videoconferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five- advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data fiecarei licitatii, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744.950.751 sau e-mail: office@agro- complex.ro.
Comuna Timisesti, judetul Neamt  vinde prin licitatie publica terenuri: 2.340 mp. intravilanul  satului Dumbrava. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, cu sediul in sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt, telefon 0233/787.050, fax 0233/787.050, e-mail: timisesti@ nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren in suprafata totala de 2.340 mp, avand carte funciara 52140 si numar cadastral 52140, identificat astfel: teren situat in intravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 512 mp si teren situat in extravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 1.828 mp, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 12/11.03.2025 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 07.04.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 15.04.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 16.04.2025, ora 11.00, la sediul Caminului Cultural Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de Contencios Administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/219.493, fax 0233/210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.03.2025.
Iașul are buget! Chirica: „Speranţa mea este Stadionul Ferdinand I!”
31/03/2025 20:31

* „Vrem să ducem serviciile sociale cat mai aproape de cei care cu adevărat au nevoie de ele. De asemenea, vom incerca să ducem la bun sfarşit tot programul de investiţii inceput, dar să demarăm ş ...

Prăpăd pe autostrada către Iași: fondurile sunt epuizate, iar gradul de supracontractare a depășit 400%!
31/03/2025 20:30

* „Dacă procedurile de licitatie nu sunt lansate pană la sfarsitul anului 2025, finalizarea acestor loturi pană in 2030 devine incertă. Spitalul Regional de Urgentă din Iasi va rămane fără conexiu ...

Procurorii anticorupție, la școlile de șoferi!
31/03/2025 20:13

Directia Generală Anticoruptie – Serviciul Judetean Anticoruptie Iasi a derulat o actiune de educatie si constientizare a riscurilor coruptiei, destinată instructorilor auto si elevilor scolilor de sofe ...

O singură medie de 10, la simularea Evaluării Naționale
31/03/2025 20:10

La Simularea Evaluării Naţionale organizată de Ministerul Educaţiei, in judeţul Iaşi s-au obţinut 66 de note de 10 la Matematică, 3 note de 10 la Limba romană. În tot judeţul a fost obţinută d ...

Primul campion ieşean la luptele în cuşcă face atmosferă la petrecerile de copii
31/03/2025 18:56

Una din etapele vieţii sale care i-au schimbat total viitorul. A abordat acest sport din pură curiozitate, „pentru a-mi demonstra mie in primul rand de ce sunt capabil şi cat pot face faţă presiunii ...

Cât câștigă influencerii pe TikTok și Instagram în 2025
31/03/2025 18:22

În Romania anului 2025, retelele sociale nu mai sunt doar distractie – sunt afaceri de milioane. Iar pe tronul acestei economii digitale stau influencerii: regii si reginele continutului viral d ...

Educația bazată pe frică a eșuat. Copiii de astăzi nu mai învață pentru note, ci pentru dragostea profesorilor și a părinților
31/03/2025 17:23

În scolile de acum 30 de ani, copilul era educat cu frica in sange. Profesorul era autoritatea supremă, părintele era bratul care pedepsea, iar copilul era obligat să „stea in bancă, să tacă s ...

Iașul care claxonează. Trafic blocat, transport public haotic și gunoiere la ore de vârf, marile nemulțumiri ale ieșenilor
31/03/2025 17:05

Într-un oras in continuă expansiune, cu ambitii europene si un ritm de dezvoltare alert, iesenii răman prizonierii unor probleme urbane care par că se adancesc in loc să se rezolve. Mii de comentarii ...

Contrabandă cu aur, la Aeroportul din Iași
31/03/2025 14:49

* bunuri de peste 17.000 de  lei confiscate si lucrări penale pentru contrabandă la Aeroportul Iasi Echipa comună de control formată din lucrători vamali si politisti de frontieră din cadrul Punctul ...

Mașini furate din Belgia și Elveția, găsite în Vama Albița
31/03/2025 13:29

Politistii de frontieră din Punctul de Trecere a Frontierei Albita au descoperit la controlul de frontieră si retinut pentru continuarea cercetărilor două autovehicule, care figurau in bazele de date ca fii ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei