Buget limitat pentru înmormântare? Iată de ce să alegi o agenție de servicii funerare.

servicii funerare(1)(1)

Dimensiune font:

| 27-04-2024 16:34

Buget limitat pentru înmormântare? Iată de ce să alegi o agenție de servicii funerare.

Organizarea ceremoniei de înmormântare trebuie să se realizeze într-un timp relativ scurt după ce un membru al familiei trece în neființă. Ceremonia respectivă trebuie organizată, indiferent de cum se simt rudele îndoliate, indiferent de situația de viață sau de bugetul pe care îl au disponibil în acel moment.

În cazul unui deces, atât îmormântarea, cât și pregătirea pachetelor sunt dificil de realizat, iar formalitățile și diversele aspecte birocratice adaugă presiune suplimentară pe familia îndoliată.

Chiar dacă suma alocată pentru acest eveniment este limitată (familia dispune de resurse financiare puține), opțiunea de a apela la o agenție de servicii funerare poate rezolva totul fără bătăi de cap și stres inutil: atât organizarea înmormântării cu toate cele necesare, cât și transportul funerar, precum și obținerea documentelor necesare.

Ce poate asigura o casă de pompe funebre cu experiență?

Având experiență considerabilă în domeniu, o casă de pompe funebre  poate asigura organizarea înmormântării cu orice buget. Astfel, agenția respectivă vine în ajutoul celor interesați cu pachete de înmormântare la standarde înalte de calitate.

Agenția oferă suport prompt dacă aceasta are biroul chiar în orașul sau în apropierea locului unde a avut loc decesul. Specialiștii de la firma respectivă pot ajuta familia îndoliată în mod eficient, deoarece au acces mai rapid la întocmirea actelor necesare pentru înmormântare.

De ce să alegi o firmă de pompe funebre atunci când ai buget limitat?

De cele mai multe ori, organizarea unei ceremonii de înmormântare (articole funerare, pachete, transport funerar) poate depăși bugetul agreat inițial dacă nu se face un calcul inițial corespunzător. Se pot evita costurile suplimentare și se pot cumpăra toate cele trebuinciaose unei înmormântări decente, atât timp cât se primește consultanță de la o firmă de pompe funebre. Aceasta poate să ofere servicii funerare care să se încadreze în suma pe care o are disponibilă familia decedatului.

Ce trebuie să conțină pachetele de servicii funerare (inclusiv cele ieftine)?

O casă de pompe funerare cu experiență poate oferi o gamă variată de pachete funerare complete, de la pregătirea trupului celui decedat până la depunerea acestuia la locul de veci. 

Pachetul funerar trebuie să cuprindă:

Ø constatare deces

Ø aranjamente florale funerare

Ø consultanță pentru întocmirea tuturor documentelor necesare pentru deces 

Ø toaletare, îmbălsămare și cosmetică decedat

Ø pregătirea sicriului

Ø manipularea sicriului

Ø închirierea catafalcului

Ø preluarea defunctului

Ø transportul funerar până la locul de veci

Ø pregătirea capelei și programarea înmormântării

Ø pregătirea locului de veci

Ø organizare parastas

Ø incinerare

Specialiștii de la agenția respectivă pot facilita întregul proces pentru cei îndoliați, preluând logistica complexă din jurul organizării înmormântării.

Ce avantaje au familiile care colaborează cu o casă profesionistă de pompe funebre?

Specialiștii de la casa de pompe funebre oferă rudelor celui decedat diverse avantaje (inclusiv celor care dispun de un buget redus):

Ø oferă pachete dedicate fiecărui buget (inclusiv pentru incinerare), atât pentru cei care pot accesa doar ajutorul de deces, cât și pentru cei care vor să organizeze o înmormântare mai elaborată celui drag trecut în neființă

Ø oferă servicii funerare complete (toate articolele funerare, necesare înmormântării, sunt disponibile pe loc, astfel familia se poate focusa pe comemorarea celui decedat)

Ø preiau întreaga coordonare logistică (astfel familia îndoliată să se poate reculege în liniște)

Ø se ocupă inclusiv de preluarea documentelor

O agenție profesionistă trebuie să ofere garanția unor servicii funerare de calitate, atât în orașul în care are sediul, cât și în zonele limitrofe, respectând bugetul, precum și solicitările rudelor celui defunct.

Cine are dreptul să acceseze aceste pachete funerare?

Pachetele funerare complete, la prețuri pentru orice buget, sunt asigurate diverselor familii, respectând câteva criterii. Pot fi accesate de rudele celor care se sting din viață acasă, în urma unui accident sau a unei lungi suferințe, de familiile celor care decedează într-unul dintre spitalele din zona în care activează agenția, în azile sau în alte situații similare.

Echipa unei case profesioniste de pompe funebre este orientată cu empatie către familiile îndurerate care le solicită cere suportul. Profesioniștii acelei casei funebre pot oferi consultanță, astfel încât familia respectivă să ia cele mai bune decizii în funcție de resursele financiare pe care le are disponibile.

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

04:53

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
Rugăciunea și tehnologia, între sacru și digital
24/11/2024 13:56

* intr-un univers dominat de algoritmi si notificări, unde smartphone-urile sunt extensii ale existentei noastre, rugăciunea isi găseste un nou loc * cei care altădată căutau linistea unei biserici sau in ...

Cei mai buni clarinetiști din lume vin la Iași
24/11/2024 13:39

Timp de o săptămană, Iasul va deveni centrul unei importante competittii - Concursul International de Clarinet, ajuns la editia a VII-a, care va reuni instrumentişti clarinetisti din intreaga lume. Competit ...

Endometrioza, boala invizibilă care schimbă vieți
24/11/2024 13:37

* in Romania, una din 10 femei sufera de endometrioză, iar 50% dintre femeile diagnosticate răman infertile * desi este o afectiune foarte răspandită, nu este foarte cunoscută, iar două din trei ...

Femeile care sparg bariere în meserii considerate masculine
22/11/2024 13:45

Într-un peisaj profesional adesea modelat de idei preconcepute, femeile din Iasi isi construiesc propriile drumuri in domenii care păreau candva rezervate exclusiv bărbatilor. Ele nu doar că infruntă ...

Educația alimentară în școli. O revoluție cu impact asupra sănătății și economiei
22/11/2024 13:00

Pe un teren insorit, in spatele unei scoli dintr-un mic oras, cativa copii plantează rosii, morcovi si busuioc. Îmbrăcati in sorturi viu colorate, altii amestecă ingrediente simple in bucătăria sco ...

A fost lansată licitaţia pentru cel mai dificil tronson din Autostrada Unirii
22/11/2024 08:50

 * toate loturile montane de pe sectiunea montană de pe A8 sunt in licitatie de Proiectare si Executie, odată cu lansarea in SEAP a lotului Grinties - Pipirig *  Cătălin Urtoi: „Vineri, tron ...

Frunzele se reîntorc în oraș!
22/11/2024 08:48

Suntem in plin sezon de căderea frunzelor, dar la Iasi acestea nu sunt considerate doar un simplu deseu vegetal, ci materie primă pentru compost. Zilnic, cate 10 autocamioane pline cu frunze sunt adunate de p ...

Primul avertisment al iernii, trecut cu bine!
22/11/2024 08:47

 Comandamentele de Iarnă au intrat in acţiune. Pe tot parcursul nopţii trecute s-a lucrat la deszăpezirea străzilor din Iaşi şi judeţ. Participanţii la trafic sunt sfătuiţi să circule cu pruden ...

Sănătatea mintală a copiilor, pusă tot mai mult în pericol
22/11/2024 08:44

* „Sunt foarte multe cazuri de ADHD, de autism, de anxietate in randul copiilor. Vorbim de depresie, de tentative suicidare. A crescut in ultimii ani numărul copiilor cu tentative suicidare… Să n ...

Apavital SA investește peste 74 milioane lei pentru reducerea pierderilor de apă
22/11/2024 07:51

  * operatorul iesean de apă-canal va externaliza, etapizat, saerviciile de proiectare si de executie a lucrărilor pentru 32 de proiecte finantate din surse proprii În perioada 2025-2029, Apa ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei