Concedieri masive în rândul tinerilor din Generația Z! Motivul pentru care sunt dați afară

Dimensiune font:

| 23-04-2025 14:54

Concedieri masive în rândul tinerilor din Generația Z! O statistică recentă pe piața muncii a arătat noua tactică la care apelează cei din Generația Z atunci când sunt la job, însă, mulți tineri care fac acest lucru riscă să își piardă locul de muncă. Iată motivul pentru care sunt dați afară.


Concedieri masive în rândul tinerilor din Generația Z!

Tinerii din Generația Z se confruntă cu probleme la angajare și au standarde tot mai ridicate, iar cei care reușesc să se angajeze riscă să fie dați afară dintr-un motiv anume. Tinerii din Generația Z recurg la o nouă tactică menită să dea impresia că sunt ocupați la muncă, fără a munci de fapt cu adevărat. Metoda se numește task-masking și presupune folosirea unor trucuri precum tastatul zgomotos, purtarea căștilor sau deschiderea repetată a unui document, toate pentru a da impresia unei activităţi intense.

 

Angajatorii sunt foarte atenți la comportamentul celor din Generația Z și sunt nevoiți să facă disponibilizări în masă. Un raport recent a arătat că firmele sunt nemulțumite de angajații din această generație, dorind să evite angajarea proaspeților absolvenți în viitor. Angajatorii constată că tinerii din Generația Z nu respectă regulile de pe piața muncii.


 
Probleme de socializare pentru tinerii Generației Z
Generația Z a dezvoltat noi comportamente în relații, printre care se remarcă fenomenul numit „throning”. „Throning” se referă la selectarea unui partener în funcție de statutul său social, influența online sau aspectul fizic, cu scopul de a spori propria imagine publică. Tinerii nu țin cont de sentimente autentice, ci vor să se promoveze alături de un partener cu un statut social ridicat. Astfel, tinerii din Generația Z se implică în relații superficiale și nu au în vedere sentimente precum iubire, respect, afecțiune, sinceritate. Acest fals comportament poate duce în timp la stres și anxietate, fiind afectată sănătatea mentală a tinerilor. 

Psihologii îi avertizează pe părinți că metoda prin care tineri din Generația Z își aleg partenerii de viață este alimentată de rețelele sociale, de lumea virtuală, de influența online și de celebritate. La fel de important este și faptul că tinerii din Generația Z se confruntă cu dificultăți atunci când se angajează. Angajatorii constată că tinerii din Generația Z nu respectă regulile de pe piața muncii, au dificultăți de comunicare și nu sunt dispuși să lucreze în echipă, nu gestionează bine și politicos feedback-ul negativ și nu respectă programul de muncă.


Cei din Generația Z, abia ieșiți de pe băncile facultății, care vor să se angajeze, vor salarii mari, program flexibil de muncă și bonusuri pentru ore suplimentare sau pentru performanță. Deși nu au experiență în muncă, unii tineri din generația Z nu sunt dispuși să aibă răbdare, să avanseze treptat și preferă să își dea demisia. Potrivit Eurostat, cei mai mulți tineri între 15 și 29 de ani care nu au loc de muncă sunt în România. România se confruntă cu o criză a forței de muncă și cu un număr mare de tineri care nu lucrează sau abandonează școala de la o vârstă fragedă.

Cert este că vor fi concedieri colective în rândul tinerilor Generației Z, care nu își respectă atribuțiile din contractul de muncă. 

Evenimentul pe WhatsApp – cele mai tari știri, direct pe telefon!

Ești mereu pe fugă? Noi îți trimitem zilnic cele mai importante 3 știri din Iași, Moldova și țară – scurt, clar, fără spam.

Plus: alerte locale de urgență, noutăți exclusive și acces rapid la anunțuri importante.

► Intră pe canalul nostru oficial:

⇒ Încearcă 3 zile. Dacă nu-ți place, poți ieși oricând.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale autoritatii contractante: Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. 2. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentatia de atribuire. Daca este cazul, costul si conditiile de plata in vederea obtinerii documentatiei de atribuire: Biroul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Roma, cu sediul in comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. Documentatia de atribuire in format electronic este pusa de catre Autoritatea Contractanta cu titlu gratuit la dispozitia ofertantilor care au inaintat o solicitare in acest sens. 3. a) Locul prestarii serviciilor: Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani. b) Obiectul concesionarii; natura si dimensiunea prestarilor: Serviciul de utilitate publica de distributie a gazelor naturale in Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani, conform art. 8 H.G.209/2019. c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani. 4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 20.06.2025, ora 10.00. b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Comuna Roma, Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma @yahoo.ro. c) Limba sau limbile in care trebuie redactate ofertele: romana. d) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 20.06.2025, ora 11.00, Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani. 5. Conditiile personale, tehnice si financiare pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantii: conform documentatiei de atribuire. 6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentatiei de atribuire. 7. Dupa caz, procentajul minim din lucrari care trebuie acordat partilor terte: conform documentatiei de atribuire. 8. Data trimiterii spre publicare a anuntului de participare: 30.04.2025. 9. Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor si, dupa caz, de mediere. Informatii exacte privind termenele de depunere a contestatiei si, dupa caz, denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obtine aceste informatii: Tribunalul Botosani, Sectia de Contencios -Administrativ, cu sediul in orasul Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, email: tr-botosani@just.ro.
Orasul Harlau clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str. Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Comuna Racaciuni, judetul Bacau, clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
SUBSCRISA Five Administration SPRL, in calitate de Administrator judiciar al debitoarei R-Agro Falciu SA -in reorganizare, organizeaza in perioada 16.04 -09.05.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobile aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: -Utilaje agricole lista nr. 1 -pret de pornire peste 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 16 -17.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 29 -30.04.2025, termen-limita inscriere: 28.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 07 -08.05.2025, termen-limita inscriere: 06.05.2025, ora 12:00. -Utilaje agricole lista nr. 2 -pret de pornire sub 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 17 -23.04.2025, termen-limita inscriere: 16.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 30.04 -02.05.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 08 -09.05.2025, termen-limita inscriere: 07.05.2025, ora 12:00. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administratorul ui judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiilor nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administratoru lui judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confidentiali tate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 595 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire peste 9.000 Lei si de 119 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire sub 9.000 Lei si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenul-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie este cel mentionat mai sus, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five-advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la nr. 0762978187 sau e-mail: office@r-agro.ro si numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini.
Pentru ce produse şi servicii vor plăti mai mult românii, după creşterea euro. „Ceea ce înseamnă o inflație mai ridicată”
06/05/2025 19:39

 Cursul valutar a urcat marti către pragul de 5,1 lei/euro, iar această depreciere se va vedea in preturi mai mari la diferite produse si servicii, dobanzile au crescut si e posibil să se mentină la ni ...

  Criza guvernamentală din România pune în pericol fondurile europene și destabilizează negocierile PNRR
06/05/2025 17:02

Romania riscă suspendarea unor fonduri europene esentiale, intr-un moment critic pentru stabilitatea financiară a tării. Criza a fost declansată de demisia premierului Marcel Ciolacu si decizia PSD de a ies ...

Moara de cereale - investiție inteligentă pentru gospodăria ta
06/05/2025 16:36

    Sursa foto: Pexels.com  Într-o gospodărie modernă, eficienta si sustenabilitatea sunt cruciale, iar una dintre cele mai inspirate investitii pe care le poti face este achizitionare ...

 „Banii străini încep să iasă din acest circ politic”. România a ajuns în situația Turciei!
06/05/2025 16:31

* „Pentru cei care incă nu s-au prins cum este cursul stabil in Romania – nu este nicio magie! - statul imprumută euro pe care ii vinde in piată... Această schemă nu mai poate functiona deoarec ...

La bănci și la casele de schimb cursul euro variază între 5,11-5,29 lei
06/05/2025 14:08

 După ce BNR a publicat marti datele privind cursul euro, cotatia monedei europene la casele de schimb varia intre 5,11 lei si 5,29 lei pentru un euro.   Argumentele pentru care leul a trecut ...

BREAKING| Cursul valutar: Euro a trecut de 5 lei/ Site-ul BNR a picat/Importatorii sunt îngrijorați, exportatorii se bucură, iar ratele la creditele în euro cresc
06/05/2025 13:15

  Banca Natională a Romaniei a anuntat cursul valutar pentru data de 6 mai 2025, iar moneda euro este cotată la 5,0378 lei. Astfel, euro depăseste pragul psihologic de 5 lei. De asemenea, pe ...

A doua zi consecutiv când Bursa de la București deschide pe roșu. Toți indicii sunt în scădere
06/05/2025 12:08

  Bursa de Valori Bucureşti (BVB) a deschis in scădere pe toţi indicii şedinţa de tranzacţionare de marţi, iar rulajul se cifra la 23,56 milioane de lei (4,73 milioane de e ...

LANSAREA PROIECTULUI  MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII LABORATORULUI DE MICROBIOLOGIE AL INSTITUTULUI DE BOLI CARDIOVASCULARE ,,PROF. DR. GEORGE I.M. GEORGESCU
06/05/2025 12:00

LANSAREA PROIECTULUI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII LABORATORULUI DE MICROBIOLOGIE AL INSTITUTULUI DE BOLI CARDIOVASCULARE ,,PROF. DR. GEORGE I.M. GEORGESCU" IASI

 “Investitii pentru digitalizarea societatii TEHNO NEXT OPTIC SRL.”
06/05/2025 11:30

06.05.2025 COMUNICAT DE PRESĂ - Lansarea proiectului -  “Investitii pentru digitalizarea societatii TEHNO NEXT OPTIC SRL.”  

BNR a cheltuit 2 miliarde de euro într-o singură zi ca să mențină cursul stabil al leului după victoria lui George Simion în turul 1
06/05/2025 11:23

 Banca Natională a Romaniei (BNR) a cheltuit doar luni 2 miliarde de euro ca să mentină cursul stabil al leului după victoria lui George Simion in turul 1 al alegerilor prezidentiale, au declarat surse ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei