Beneficiile unui gateway Bitcoin

Dimensiune font:

| 27-12-2022 10:23

Meta descriere: Vă întrebați dacă aveți nevoie de un gateway de plată Bitcoin în calitate de comerciant?

Dacă da, iată beneficiile unui gateway Bitcoin pentru un business modern.
Fără îndoială spațiul cripto se maturizează și evoluează. În consecință, comercianții trebuie să găsească metode de a încorpora criptomonede în operațiunile lor. Una din principalele modalități de a face acest lucru este utilizarea unui gateway Bitcoin. Bitcoin este cea mai populară și mai bine cunoscută criptomonedă din lume în capitalizarea de piață. pentru mai multe detalii: bitcoinloophole
În prezent, mulți comercianți și corporații acceptă moneda Bitcoin. Unele companii mari au investit chiar și în dețineri de Bitcoin în valoare de milioane de dolari. Probabil că creșterea recentă a prețului din timpul pandemiei de COVID-19 a făcut Bitcoin și mai popular.
Numeroase persoane fizice și companii s-au adunat pe platforme precum Bitcoin Synergy pentru a achiziționa Bitcoin ca metodă de investiție. Se știe că Bitcoin nu folosește intermediari precum băncile convenționale. Prin urmare, tranzacțiile sunt mai rapide și mai ieftine decât plățile tradiționale. O idee bună este să vizitați https://bitcoin-synergy.io/ pentru a vă înregistra și a începe să achiziționați și să vindeți sau să utilizați această monedă virtuală pentru achiziții zilnice. Dar înainte de asta, poate doriți să aflați de ce au nevoie comercianții de un gateway Bitcoin.

Ce este un gateway Bitcoin?
Un gateway Bitcoin este un procesor sau o platformă digitală de plăți care permite vânzătorilor și comercianților să accepte plăți Bitcoin fără niciun risc de securitate. Poarta de acces/ gateway-ul facilitează plățile directe dintr-un portofel Bitcoin în alt portofel.
În afară de funcționarea de bază, un gateway Bitcoin asigură transferul în siguranță al datelor sensibile ale clientului cu privire la portofelul său către software-ul unui comerciant. În prezent, mai multe companii caută metode de plată mai sigure, profitabile și instant. Prin urmare, un gateway de plată Bitcoin sau cripto câștigă popularitate în rândul companiilor de dimensiuni variate.
Un gateway de plată Bitcoin sau gateway cripto este instalat în ecosistemul blockchain. Acest lucru înseamnă că oferă și beneficiile acestei tehnologii, cum ar fi transparența în tranzacții și permanența înregistrărilor. În plus, descentralizarea blockchain-ului elimină intermediarii precum băncile din acest tip de plăți. Astfel, se mărește viteza tranzacțiilor și se scurtează pașii de procesare a plăților.
În cele din urmă, acest sistem încurajează oamenii să accepte monedele virtuale, contribuind astfel la popularitatea monedei Bitcoin sau a gateway-urilor descentralizate. În general, gateway-urile de plată Bitcoin furnizează avantaje unice comercianților și clienților, pe lângă eliminarea terților din tranzacții și accelerarea tranzacțiilor.

Beneficiile principale ale unui gateway Bitcoin Comercianții și business-urile moderne au motive diverse pentru a adopta un gateway de plată Bitcoin sau cripto. De exemplu, această opțiune simplifică procesul de consolidare a fondurilor. De asemenea, facilitează setarea conversiilor și a transferurilor. Iată mai multe beneficii ale unui gateway Bitcoin.
●Caracterul anonim: Un gateway Bitcoin este descentralizat. Prin urmare, nu solicită clientului să se înregistreze sau să treacă de verificări. În schimb, permite unui utilizator să efectueze tranzacții anonime. Iar anonimatul este esențial pentru un furnizor care vinde active digitale sau își dorește confidențialitate.
●Procesarea instant a plăților: un gateway de plată Bitcoin sau cripto elimină intermediarii. Prin urmare, este rapid, și durează mai puțin de zece secunde. În consecință, comercianții pot accepta mai rapid plățile cu criptomonede și le pot transforma în bani fiat locali.
●Fără returnări: majoritatea comercianților își fac griji cu privire la returnări atunci când acceptă plăți cu cardul de credit. Un gateway de plată Bitcoin poate elimina această îngrijorare. O trăsătură principală a tranzacțiilor Bitcoin este ireversibilitatea. Prin urmare, un gateway de plată Bitcoin nu permite o rambursare sau returnare. Această caracteristică atrage mulți comercianți și antreprenori care conduc afaceri cu risc ridicat.
Un gateway de plată Bitcoin poate fi avantajos pentru un comerciant în mai multe moduri. Cu toate acestea, proprietarii de business-uri ar trebui să stabilească dacă această opțiune poate fi și mai benefică pentru business-ul lor înainte de a o adopta. În general, adoptarea și acceptarea de Bitcoin sunt în creștere la nivel global. Acest lucru face ca un gateway de plată Bitcoin să fie vital pentru un business care acceptă criptomonede.

Concluzii
Deținerea unui gateway de plată Bitcoin este esențial atunci când un comerciant dorește să atragă mai mulți clienți pentru a plăti cu criptomonede. Neacceptarea plății cu Bitcoin ar putea duce la pierderi în afaceri în favoarea competitorilor care acceptă plăți cripto. De asemenea, acceptarea plăților cu Bitcoin poate face ca brandul dvs. să iasă în evidență și să concureze în mod eficient. Prin urmare, business-urile moderne ar trebui să ia în considerare deținerea unui gateway de plată Bitcoin.

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul  Zilei

12:56

Bancul Zilei

06:00

1. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale autoritatii contractante: Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. 2. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentatia de atribuire. Daca este cazul, costul si conditiile de plata in vederea obtinerii documentatiei de atribuire: Biroul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Roma, cu sediul in comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. Documentatia de atribuire in format electronic este pusa de catre Autoritatea Contractanta cu titlu gratuit la dispozitia ofertantilor care au inaintat o solicitare in acest sens. 3. a) Locul prestarii serviciilor: Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani. b) Obiectul concesionarii; natura si dimensiunea prestarilor: Serviciul de utilitate publica de distributie a gazelor naturale in Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani, conform art. 8 H.G.209/2019. c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani. 4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 20.06.2025, ora 10.00. b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Comuna Roma, Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma @yahoo.ro. c) Limba sau limbile in care trebuie redactate ofertele: romana. d) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 20.06.2025, ora 11.00, Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani. 5. Conditiile personale, tehnice si financiare pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantii: conform documentatiei de atribuire. 6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentatiei de atribuire. 7. Dupa caz, procentajul minim din lucrari care trebuie acordat partilor terte: conform documentatiei de atribuire. 8. Data trimiterii spre publicare a anuntului de participare: 30.04.2025. 9. Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor si, dupa caz, de mediere. Informatii exacte privind termenele de depunere a contestatiei si, dupa caz, denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obtine aceste informatii: Tribunalul Botosani, Sectia de Contencios -Administrativ, cu sediul in orasul Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, email: tr-botosani@just.ro.
Orasul Harlau clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str. Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Comuna Racaciuni, judetul Bacau, clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
SUBSCRISA Five Administration SPRL, in calitate de Administrator judiciar al debitoarei R-Agro Falciu SA -in reorganizare, organizeaza in perioada 16.04 -09.05.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobile aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: -Utilaje agricole lista nr. 1 -pret de pornire peste 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 16 -17.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 29 -30.04.2025, termen-limita inscriere: 28.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 07 -08.05.2025, termen-limita inscriere: 06.05.2025, ora 12:00. -Utilaje agricole lista nr. 2 -pret de pornire sub 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 17 -23.04.2025, termen-limita inscriere: 16.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 30.04 -02.05.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 08 -09.05.2025, termen-limita inscriere: 07.05.2025, ora 12:00. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administratorul ui judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiilor nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administratoru lui judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confidentiali tate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 595 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire peste 9.000 Lei si de 119 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire sub 9.000 Lei si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenul-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie este cel mentionat mai sus, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five-advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la nr. 0762978187 sau e-mail: office@r-agro.ro si numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini.
SC SELF TRUST SRL este lider national al segmentului de piata pentru sisteme de conveioare (benzi transportoare) automatizate. Echipamentele proiectate si produse de noi se adreseaza in special urmatoarelor industrii: Logistica, Intralogistica, Automotive, Procesarea Carnii, Panificatie, Imbuteliere, Fabricarea Mobilei, Reciclarea Deseurilor. Detinem o pozitie importanta la nivel modial in randul producatorilor de echipamente pentru aeroporturi avand clienti din: Romania (15 din 17 aeroporturi), Spania, Portugalia, Franta, Germania, Marea Britanie, Grecia, Slovacia, Algeria, Libia, Yemen, Djibouti, Qatar, Arabia Saudita, Seychelles, Azerbaijan, Turcia. Dorim sa ne extindem echipa cu: OPERATOR STRUNG SI FREZA CNC (FANUC SI HAAS), LACATUS MECANIC PENTRU MONTAJ. Cerinte: cunostinte si experienta practica dovedita in setarea si operarea masinilor cu comanda numerica (operator CNC), respectiv in ansamblarea echipamentelor industriale (lacatus mecanic de montaj), o buna intelegere a proceselor tehnologice, cunostinte de baza pentru intelegerea desenului tehnic, conditie obligatorie. Conditii de lucru: Program de lucru zilnic de la 6:00 – 14:30 (cu pauza de masa de 30 min), de luni pana vineri, Orele suplimentare sunt platite conform legislatiei in vigoare, Echipament de protectie adecvat. Salarizare si bonusuri: Salarizare in functie de experienta si cunostintele dovedite si meseria de incadrare 3000-5000 lei net lunar. Reevaluare salariala dupa primele 3 luni de contract. Crestere salariala anuala in functie de indicii de inflatie comunicati si de performantele profesionale realizate. Bonusare in functie de implicare, de performanta profesionala si randament in procesul de productie. Bonuri de masa in valoare de 40 lei/zi lucratoare. Decontare contravaloare transport sub forma de abonament lunar pe raza municipiului Iasi sau zona metropolitana. Al 13- lea salariu (50% prima de concediu, 25% prima de Craciun, 25% prima de Paste). Bonificatie pentru deplasarile la montaj 150 lei/zi pentru Romania si 50 Euro/zi pentru deplasari in afara tarii. Asteptam CV-urile dvs la adresa HR@selftrust.ro. Informatii suplimentare si programarile pentru proba de lucru se pot obtine la tel. 0733499283 sau la sediul nostru din Iasi, Str.Bucium, nr.34 (zona Baza 3 - intrare pe poarta 2 Moldomobila)
Administrația Trump a eliminat România din programul Visa Waiver. „Regretăm această decizie”. Cum s-a ajuns aici și ce spune MAE despre această situație?
03/05/2025 11:45

  Administratia Trump a eliminat Romania din programul Visa Waiver. „Regretăm această decizie” Departamentul pentru Securitate Internă (Homeland Security - DHS) al SUA si Departamentul ame ...

Mobilizare în Câmpulung: un copil a fost dat dispărut, autoritățile solicită ajutorul publicului
02/05/2025 21:50

Copil de 6 ani dispărut in Campulung – autoritătile cer sprijinul populatiei Un copil de 6 ani este căutat de politie in Campulung, după ce a dispărut vineri, 2 mai, din zona blocului in care locuie ...

Se strânge lațul în cazul furtului tezaurului dacic – detalii de ultimă oră
02/05/2025 20:53

  Un Peugeot galben, implicat in furtul artefactelor romanesti de la Muzeul Drents Un autoturism Peugeot de culoare galben strălucitor a fost folosit pentru fuga in cazul furtului unor artefacte de valo ...

F-16 cu probleme tehnice în Bulgaria: sistem defect și suspiciuni privind software-ul
02/05/2025 19:29

 Bulgaria a receptionat un nou avion F-16, insă acesta nu poate fi operat din cauza unei defectiuni tehnice, relatează FOCUS, citat de Rador Radio Romania. Problema a fost identificată la unul dintre s ...

Trump își face ziua ca un lider suprem: armata în stradă, paradă uriașă
02/05/2025 13:58

  Armata SUA pregăteste o posibilă paradă militară de amploare pe 14 iunie, de ziua lui Donald Trump Planuri detaliate ale armatei americane, obtinute de Associated Press, indică pregătiri pentru o ...

Alertă meteo pe litoral: Rafale de vânt de până la 70 km/h în Constanța și Tulcea
02/05/2025 11:19

 Cod galben de vant puternic pe litoralul romanesc Meteorologii au emis vineri o avertizare Cod galben de vant puternic pentru mai multe localităti din judetele Constanta si Tulcea, aflate pe litoralul M ...

Anchetă la RATBV: aproape 30 de angajați reținuți pentru furt
02/05/2025 11:15

 28 de soferi RATBV arestati preventiv pentru furt de combustibil Parchetul de pe langă Judecătoria Brasov a anuntat joi că 28 de soferi ai Regiei Autonome de Transport Brasov (RATBV) au fost arestati ...

Donald Trump recunoaște oficial invazia Rusiei în Ucraina
02/05/2025 07:00

Presedintele american Donald Trump a acceptat pentru prima dată, intr-un document oficial, formularea potrivit căreia ofensiva Rusiei asupra Ucrainei este o „invazie la scară largă”, relatează The Tele ...

A început votul în diaspora. S-a deschis prima secție de vot
02/05/2025 06:31

Procesul electoral pentru alegerea viitorului presedinte al Romaniei a debutat oficial joi, 1 mai 2025, odată cu deschiderea primei sectii de votare din Auckland, Noua Zeelandă, la ora 22:00, ora Romaniei. As ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei