Ce s-a ales de averea uriașă a lui Dumitru Sechelariu. Băiatul fostului milionar a dezvăluit că a găsit în conturi, după moartea tatălui său, doar 6000 de lei

Dimensiune font:

| 06-01-2025 13:46

Dumitru Sechelariu s-a stins din viață în anul 2013, la vârsta de 54 de ani. Deși a fost unul dintre cei mai importanți oameni de afaceri din România, fiind considerat unul dintre „stâlpii” economiei din zona Moldovei, la moarta sa nu a rămas prea mult în urmă. Dezvăluirile au fost făcute chiar de băiatul fostului primar al Bacăului.

Dumitru Sechelariu nu le-a lăsat copiilor niciun testament
Dumitru Sechelariu a fost primarul Bacăului între anii 1996 – 2004, iar mai apoi a fost implicat în fotbal la FCM. Chiar dacă avea o avere considerabilă, la un moment dat, fostul politician și patron nu a lăsat vreun testament celor 4 copii ai săi.


În mod surprinzător, în conturile lui Dumitru Sechelariu se mai aflau doar 6000 de lei după deces.

 

„Tata nu a lăsat niciun testament… Iar cu unchiul Sergiu relația e mai rece… El și tata nu s-au înțeles prea bine, nu au fost foarte apropiați. Sunt născuți în aceeași zi, pe 14 iulie, dar la un an distanță. Sergiu în ʼ57, tata în ʼ58. Tata era mai exuberant, Sergiu e mai închis.

Tata aprecia munca, nu-l interesau banii, nu-i iubea… Pentru el banii erau doar un mijloc… Tata aprecia munca omului. La noi în curte, pe lângă faptul că oamenii aveau salarii printre cele mai mari, nu exista zi în care tata să nu le dea două, trei sute de lei bonusuri dacă-și făceau bine treaba. Adică nu dădea la copiii lui banii ăștia, dar premia cu vreo 200 de milioane lunar oamenii care trebăluiau la noi acasă… Ăsta era tata…

(…) Tata nu a fost omul care să pună bani deoparte. Pista de karting era amanetată ca să particip eu la sezonul 2010… Ce să mai zic? În conturi erau uitați vreo 6.000 de roni (n.r. – râde amarnic), nimic mai mult… La tata banii circulau, ăsta era rostul lor… Poate în perioada bună să fii avut 80-100 de milioane la el, dar în rest, nu…

Nu era omul care să strângă bani și să-și mănânce de sub unghii… Tata mi-a lăsat o casă pe numele meu pe care am scos-o la vânzare cu 375.000 de euro, dar nu am primit nicio ofertă. Recent am mai băgat niște bani în ea să o renovez și am închiriat-o… Iau cam 1.000 de euro lunar pe ea… Din banii ăștia îmi plătesc chiria unde stau cu prietena mea și ne mai rămân și nouă de cheltuieli…

 A murit, iar în conturi fiul său a găsit doar 6000 de lei. Milionarul care învârtea România pe degete nu a lăsat aproape nimic urmașilor
(…) Față de cum eram și cum sunt acum, mulțumesc lui Dumnezeu, mă descurc bine… Chiar dacă erau momente acum câțiva ani când nu ieșeam din casă pentru că nu aveam bani de motorină! Acum vreau să-mi găsesc cadența, să am un drum al meu, să fie ceva stabil. Aș vrea în lumea curselor, dar nu mai am speranțe în sensul ăsta. Oricum, nu cred că l-am dezamăgit pe tatăl meu, chiar dacă nu am continuat ca pilot. Am rămas mereu un om corect, așa cum dorea și tatăl meu, indiferent ce probleme și greutăți am întâmpinat de când el nu mai e…”, a spus fiul lui Dumitru Sechelariu, potrivit Fanatik.

Gigi Becali a fost la înmormântarea lui Dumitru Sechelariu
La acea vreme Gigi Becali și Dumitru Sechelariu erau în conflict din cauza unei datorii de 800.000 de euro pe care patronul FCSB-ului a refuzat să o plătească. Banii trebuiau să intre în conturile lui Sechelariu conform unei clauze stipulate în transferul lui Eugen Baciu.

Concret, roş-albaştrii erau obligaţi să plătească 800.000 de euro grupării băcăuane, dacă jucătorul devine liber de contract.

„El a cerut să se împace cu trei oameni, iar unul dintre ei eram eu. El s-a spovedit public, a recunoscut că a greşit. Am fost sunat şi de o doctoriţă de la Viena, care mi-a transmis că şi-a cerut scuze. Eu oricum veneam la înmormîntare şi dacă nu-şi cerea scuze. Eu sînt genul de om care şterg tot ce este rău şi ţin minte tot ceea ce este bun.

Cu Sechelariu am avut şi am nişte întîmplări şi nişte amintiri frumoase. Dacă şterg toate cele rele, rămîn cu amintiri frumoase. Nu pot să le spun acum, dar o să vină şi vremea aia. Îmi spunea: «Decît să trăiesc o viaţă ca o cioară, mai bine mai trăiesc doi-trei ani ca un şoim»”, a spus Gigi Becali la GSP TV. 

Evenimentul pe WhatsApp – cele mai tari știri, direct pe telefon!

Ești mereu pe fugă? Noi îți trimitem zilnic cele mai importante 3 știri din Iași, Moldova și țară – scurt, clar, fără spam.

Plus: alerte locale de urgență, noutăți exclusive și acces rapid la anunțuri importante.

► Intră pe canalul nostru oficial:

⇒ Încearcă 3 zile. Dacă nu-ți place, poți ieși oricând.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale autoritatii contractante: Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. 2. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentatia de atribuire. Daca este cazul, costul si conditiile de plata in vederea obtinerii documentatiei de atribuire: Biroul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Roma, cu sediul in comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. Documentatia de atribuire in format electronic este pusa de catre Autoritatea Contractanta cu titlu gratuit la dispozitia ofertantilor care au inaintat o solicitare in acest sens. 3. a) Locul prestarii serviciilor: Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani. b) Obiectul concesionarii; natura si dimensiunea prestarilor: Serviciul de utilitate publica de distributie a gazelor naturale in Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani, conform art. 8 H.G.209/2019. c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani. 4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 20.06.2025, ora 10.00. b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Comuna Roma, Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma @yahoo.ro. c) Limba sau limbile in care trebuie redactate ofertele: romana. d) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 20.06.2025, ora 11.00, Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani. 5. Conditiile personale, tehnice si financiare pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantii: conform documentatiei de atribuire. 6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentatiei de atribuire. 7. Dupa caz, procentajul minim din lucrari care trebuie acordat partilor terte: conform documentatiei de atribuire. 8. Data trimiterii spre publicare a anuntului de participare: 30.04.2025. 9. Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor si, dupa caz, de mediere. Informatii exacte privind termenele de depunere a contestatiei si, dupa caz, denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obtine aceste informatii: Tribunalul Botosani, Sectia de Contencios -Administrativ, cu sediul in orasul Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, email: tr-botosani@just.ro.
Orasul Harlau clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str. Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Comuna Racaciuni, judetul Bacau, clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Poiana Teiului, comuna Poiana Teiului, satul Poiana Teiului, Str. Teilor nr. 61, judetul Neamt, telefon 0233/266.250, fax 0233/266.025, e-mail: primaria@ poianateiului.ro, cod fiscal 2614074. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -trupul de pasune Livezi, in suprafata totala 64,86 ha: identificat prin CF nr. 51086, nr. cadastral 51086, in suprafata de 47,68 ha si CF 51102, nr. cadastral 51102, in suprafata de 17,18 ha, situat in extravilanul comunei Poiana Teiului, in satul Poiana Largului, conform H.C.L. Poiana Teiului nr. 32/04.05.2025; -trupul de pasune Hasca, in suprafata totala de 50,75 ha: identificat prin CF nr. 51138, numar cadastral 51138, in suprafata de 22,00 ha si CF 51139, numar cadastral 51139, in suprafata de 10,00 ha, CF 51140, numar cadastral 51140, in suprafata de 14,00 ha, CF nr. 51166, numar cadastral 51166, in suprafata de 4,75 ha, situat in extravilanul comunei Poiana Teiului, in satul Petru Voda, conform H.C.L. Poiana Teiului nr. 33/04.05.2025; -trupul de pasune Ciungat, in suprafata de 20,4 ha, identificat prin CF 52864, numar cadastral 52864, situat in extravilanul comunei Poiana Teiului, satul Petru Voda, conform H.C.L. Poiana Teiului nr. 34/04.05.2025; -trupul de pasune Preluca, identificat prin CF nr. 51921, numar cadastral 51921, in suprafata de 8,43 ha, situat in extravilanul comunei Poiana Teiului, satul Dreptu, conform H.C.L. Poiana Teiului nr. 35/04.05.2025; -trupul de pasune Parlituri, identificat prin CF nr. 51921, numar cadastral 51921, in suprafata de 16,55 ha, situat in extravilanul comunei Poiana Teiului, satul Dreptu, conform H.C.L. Poiana Teiului nr. 36/04.05.2025; Trupurile de pasune apartin domeniului public al Comunei Poiana Teiului, iar inchirierea se organizeaza conform O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si caietului de sarcini. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartimentul Impozite si Taxe, Comuna Poiana Teiului. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Impozite si Taxe, Comuna Poiana Teiului, comuna Poiana Teiului, sat Poiana Teiului, Str. Teilor nr. 61, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 20 Lei/exemplar, se achita numerar la Casieria Comunei Poiana Teiului. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 20.05.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.05.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Secretariat -Registratura Comunei Poiana Teiului, comuna Poiana Teiului, sat Poiana Teiului, Str. Teilor nr. 61, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depun intr-un singur exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.05.2025, ora 09.00, Comuna Poiana Teiului, comuna Poiana Teiului, sat Poiana Teiului, str. Teilor nr. 61, judetul Neamt -sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra Neamt, B-dul Republicii nr. 16, judetul Neamt, telefon 0233/212.294, fax 0233/2356.557, e-mail: tr-neamt-scomerciala@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 06.05.2025.
Alarmă la o maternitate din România: Un bebeluș a fost furat. Nou-născutul a dispărut fără urmă, în plină zi
27/04/2025 19:28

Scene de groază intr-o maternitate din Bacău: un nou-născut a dispărut in plină zi, declansand o anchetă de amploare a politiei. O femeie de 33 de ani, care a născut gemeni pe 23 aprilie, a dat alarma ...

Bacău: Acoperişuri căzute peste maşini / Intervin pompierii - FOTO
10/04/2025 14:39

 ”În jurul orei 12:20, pompierii militari au fost solicitaţi să intervină pe strada Tazlăului din municipiul Bacău, după ce o tablă s-a desprins de pe acoperişul unei clădiri, căzand ...

O biserică din Bacău s-a făcut scrum: Preotul a ajuns la spital
23/03/2025 11:20

Un bărbat de 62 de ani, preot la biserica din satul Prohozesti, comuna Poduri, judetul Bacău, a avut nevoie de ingrijiri medicale, după ce un incendiu a distrus biserica. Pompierii au fost solicitati dumini ...

Companiile de furnizare ale Grupului PPC în România fuzionează
10/01/2025 09:22

 În data de 31 decembrie 2024, companiile de furnizare PPC Energie si PPC Energie Muntenia, parte din Grupul PPC in Romania, au fuzionat. Unificarea companiilor de furnizare intr-o singură entitate ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei