Vacanțe la preț redus pe litoral, tarife cu până la 70% mai mici

Dimensiune font:

| 16-06-2025 09:30

 * Federația Patronatelor din Turismul Românesc lansează o campanie specială * între 1 și 22 iunie, turiștii pot beneficia de prețuri reduse cu până la 70% la hoteluri de 2, 3 și 4 stele de pe litoralul românesc * cazările pornesc de la 44 de lei pe noapte, iar pachetele pot fi achitate și cu vouchere de vacanță

 

Vara începe cu o veste bună pentru cei care vor să ajungă la mare fără să cheltuie o avere. Între 1 și 22 iunie, turiștii pot beneficia de tarife preferențiale la cazare în hoteluri de două, trei și patru stele de pe litoralul românesc, în cadrul unei campanii lansate de Federația Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR).

 

Potrivit anunțului oficial, prețurile sunt cu până la 70% mai mici decât cele practicate în vârful de sezon, iar pachetele pot fi achitate și cu vouchere de vacanță, o opțiune tot mai populară în rândul românilor care doresc să își planifice concediul în mod eficient.

Pentru prima săptămână din campanie, tarifele pornesc de la doar 44 de lei pe noapte pentru o persoană, în varianta de cazare fără masă. Cei care aleg mic dejun inclus vor plăti de la 84 de lei pe noapte, iar pachetele all inclusive pornesc de la 161 de lei pe noapte. Prețurile sunt valabile în funcție de hotel și perioada aleasă, iar numărul de locuri este limitat.

Cele mai accesibile oferte se regăsesc în Eforie Nord, una dintre stațiunile preferate ale familiilor cu copii. Însă opțiuni atractive sunt disponibile și în Mamaia, Jupiter, Costinești, Neptun, Venus, Saturn, Mangalia și Vama Veche, acoperind o plajă largă de preferințe – de la stațiuni animate la cele mai liniștite și boeme.

Rezervările se pot face direct la unitățile de cazare participante în program sau prin intermediul agențiilor de turism partenere, în funcție de preferințele fiecărui turist.

Această inițiativă a FPTR are rolul de a încuraja turismul intern și de a atrage turiști încă din prima lună de vară, oferindu-le oportunitatea de a se bucura de mare, soare și relaxare la prețuri accesibile. Campania vine ca un răspuns la cererea crescută pentru vacanțe locale și reprezintă o alternativă atractivă la sejururile de sezon plin, în special pentru cei care doresc să evite aglomerația din lunile iulie și august.

Dan DIMA

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

Licitatie com. Todiresti, 5 parcele teren. 1 Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Todiresti, cu sediul administrativ in sat Todiresti, nr. 174, comuna Todiresti, judetul Suceava, telefon 0230/539.535, fax 0230/539.543, e-mail: primaria todiresti@yahoo.com, cod fiscal 4326922. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 5 parcele de teren, in suprafata totala de 3.600 mp, apartinand domeniului privat al Comunei Todiresti, situate in intravilanul comunei Todiresti: -Teren in suprafata de 500 mp, avand nr. cadastral 43499, sat Todiresti, F.N.; -Teren in suprafata de 1.000 mp, avand nr.cadastral 43503, sat Todiresti, F.N.; -Teren in suprafata de 997 mp, avand nr.cadastral 43231, sat Todiresti, F.N.; -Teren in suprafata de 850 mp, avand nr.cadastral 43256, sat Todiresti, F.N.; -Teren in suprafata de 253 mp, avand nr. cadastral 43476, sat Todiresti, F.N.; conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Todiresti nr. 41/14.06.2022 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei sau se pot consulta pe site-ul: www.comuna todiresti.ro, la sectiunea Monitorul Oficial local -hotarari. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Secretariatul Comunei Todiresti, sat Todiresti, nr. 174, comuna Todiresti, judetul Suceava. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 11.09.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 19.09.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Secretariatul Comunei Todiresti, sat Todiresti, nr. 174, comuna Todiresti, judetul Suceava. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar original, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 22.09.2025, ora 10.30, Comuna Todiresti, sat Todiresti, nr. 174, comuna Todiresti, judetul Suceava. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Suceava, din municipiul Suceava, Str. Stefan cel Mare nr. 62, judetul Suceava, telefon 0230/214.948, fax 0230/522.296, e-mail: trsv-arhcont@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 19.08.2025.
Licitatie comuna Bacesti, Spatiu medical 50 mp. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Bacesti, comuna Bacesti, sat Bacesti, Str. Principala nr. 1, judetul Vaslui, telefon 0235/458.506, fax 0235/458.506, e-mail: primaria.bacesti@yahoo.com, cod fiscal 3337621. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Spatiu medical in suprafata de 50,00 mp, situat in incinta Dispensarului Comunal din satul Bacesti, F.N., comuna Bacesti, judetul Vaslui, pentru desfasurarea activitatilor medicale stomatologice, apartine domeniului privat al Comunei Bacesti, conform O.U.G. nr. 57/03.07.20219 si H.C.L. Bacesti nr. 32/15.08.2025. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitarea scrisa, de la sediul Comunei Bacesti. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Registratura Comunei Bacesti, comuna Bacesti, sat Bacesti, Str. Principala nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: Gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 02.09.2025, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 10.09.2025, ora 10.30. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Oferta va fi depusa la Registratura Comunei Bacesti, comuna Bacesti, sat Bacesti, Str. Principala nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original si 2 exemplare copii. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 10.09.2025, ora 11.00, la sediul Comuna Bacesti, comuna Bacesti, sat Bacesti, Str. Principala nr. 1, judetul Vaslui. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Actiunea in justitie se poate introduce la Sectia de contencios administrativ a Tribunalului Vaslui, municipiul Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.032, fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 19.08.2025.
Licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii activelor aflate in patrimoniul debitoarei Agrocomplex Barlad SA. FIVE Administration SPRL, in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad SA -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei Agrocomplex Barlad SA, astfel: in data de 09.09.2025 pentru urmatoarele active. O SINGURA LICITATIE, de la orele: Ora 11:00: Proprietate imobiliara „Pachet Ferma Docaneasa -Teren +Atelier mecanic”. Pret pornire: 5.000 Lei; Ora 12:00: Teren Arabil Extravilan in suprafata de 3,75 Ha. Pret pornire: 41.065,2 Lei; Ora 13:00: Teren Arabil Extravilan in suprafata de 1 Ha. Pret pornire: 8.866,35 Lei. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.000 Lei +TVA pentru Activul -Teren Arabil Extravilan in suprafata de 3,75 Ha, respectiv la pretul de 500 +TVA pentru celelalte 2 active si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration SPRL din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / video conferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data licitatiei, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744950751 sau e-mail: office@agro-complex.ro
„Stranierii” trimit tot mai puțini bani în țară
26/08/2025 22:52

* evolutia monedei nationale este influentată de remiterile pe care le fac romanii care muncesc in afara tării, care s-au ridicat, anul trecut, la 6,7 miliarde euro, fiind astfel unul dintre cei mai important ...

Salariile „obscene” de la ANRE, ASF și ANCOM, făcute publice de un deputat USR, după „o scrisoare tragică din partea sindicatelor
26/08/2025 22:02

 Deputatul Radu Mihaiu (USR), presedintele Comisiei de IT, a dat o replică unei scrisori pe care sindicatele angajatilor din Autoritatea de Supraveghere Financiară, Autoritatea Natională pentru Administ ...

Romsilva are un nou director general
26/08/2025 20:57

* premieră institutională: concurs transparent, cu interviuri publice si dezbatere alături de societatea civilă Regia Natională a Pădurilor – Romsilva are, incepand din această lună, un nou direc ...

Argintul a depășit performanțele aurului și devine marea atracție a investitorilor
26/08/2025 17:54

Argintul isi continuă ascensiunea si se conturează drept una dintre cele mai profitabile investitii ale anului 2025. Pretul metalului alb s-a apropiat in luna august de 38,5 dolari pe uncie, ceea ce inseamnă ...

Zeci de mii de bancnote contrafăcute, descoperite în Vrancea, în cadrul unor controale desfăşurate la unităţi comerciale
26/08/2025 17:18

 Poliţiştii Serviciului de Combatere a Criminalităţii Organizate Vrancea au descoperit o cantitate impresionantă de bancnote contrafăcute, in cadrul unor controale desfăşurate la unităţi comercia ...

Comunicat de presă „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” MY FOOD SOLUTION SRL
26/08/2025 12:00

 Comunicat de presă „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” MY FOOD SOLUTION SRL, in calitate de Beneficiar, anuntă demararea proiectului „Cresterea compet ...

COMUNICAT DE PRESA. LANSARE PROIECT - DEZVOLTARE PRODUS SOFTWARE INOVATIV FLIXIER S.R.L.
26/08/2025 10:27

COMUNICAT DE PRESA. LANSARE PROIECT - DEZVOLTARE PRODUS SOFTWARE INOVATIV FLIXIER S.R.L.

Comunicat de presă  DANKE Consulting și Asociația pentru Promovarea Învățământului European Bacău anunță începerea proiectului  ”T-DANKE – Transformare Digitală a Angajaților fără Know-how în Era digitală” (cod SMIS 331749).
26/08/2025 09:15

 Comunicat de presă DANKE Consulting si Asociatia pentru Promovarea Învătămantului European Bacău anuntă inceperea proiectului ,,T-DANKE – Transformare Digitală a Angajatilor fără ...

COMUNICAT DE PRESĂ  Lansarea proiectului MODERNIZAREA, REABILITAREA ȘI EFICIENTIZAREA ENERGETICĂ  A CLĂDIRILOR PUBLICE DIN ORAȘUL GURA HUMORULUI - CLĂDIRE INTERNAT  COLEGIUL ALEXANDRU CEL BUN Cod SMIS: 342747 2
26/08/2025 09:15

COMUNICAT DE PRESĂ  Lansarea proiectului MODERNIZAREA, REABILITAREA SI EFICIENTIZAREA ENERGETICĂ A CLĂDIRILOR PUBLICE DIN ORASUL GURA HUMORULUI - CLĂDIRE INTERNAT COLEGIUL ALEXANDRU CEL BU ...

COMUNICAT DE PRESĂ  Lansarea proiectului MODERNIZAREA, REABILITAREA ȘI EFICIENTIZAREA ENERGETICĂ  A CLĂDIRILOR PUBLICE DIN ORAȘUL GURA HUMORULUI - CLĂDIRE INTERNAT  COLEGIUL ALEXANDRU CEL BUN Cod SMIS: 34274
25/08/2025 16:01

 COMUNICAT DE PRESĂ Lansarea proiectului MODERNIZAREA, REABILITAREA SI EFICIENTIZAREA ENERGETICĂ A CLĂDIRILOR PUBLICE DIN ORASUL GURA HUMORULUI -  CLĂDIRE INTERNAT COLEGIUL AL ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei