USV Iași anunță admiterea pentru învățământul dual la Exploatarea mașinilor și instalațiilor pentru agricultură și industria alimentară

USAMV-ANTET

Dimensiune font:

| 23-05-2025 12:27

 Universitatea de Științele Vieții „Ion Ionescu de la Brad” din Iași (USV Iaşi), în cadrul Facultății de Agricultură, lansează oficial sesiunea de admitere pentru programul de licență Exploatarea mașinilor și instalațiilor pentru agricultură și industria alimentară (EMIAIA), organizat în regim de învățământ dual, o formă modernă de pregătire care combină studiul teoretic cu experiența practică în companii de profil.

Învățământul dual va aduce beneficii multiple pentru studenți: formare profesională solidă, adaptată cerințelor reale din industrie, stagii de practică plătite în cadrul firmelor partenere, sprijin financiar suplimentar, alături de bursele universitare și posibilitatea angajării rapide după finalizarea studiilor, în cadrul companiilor colaboratoare.

Programul se adresează absolvenților de liceu care doresc să urmeze o carieră dinamică în domeniul tehnologiilor agricole și al industriei alimentare, fiind susținut de parteneriate solide cu firme de top din domeniu.

Proiectul AGRITECH, din care fac parte USV Iași și Universitatea Tehnică „Gh. Asachi”, alături de colegii din zona Moldovei și companii din mediul economic, are în prim-plan învățământul dual. Este o oportunitate extraordinară pentru tinerii interesați de tehnologie, de agricultura modernă și industrie alimentară, deoarece învățământul dual înseamnă, pe lângă o pregătire solidă și un drum sigur spre un loc de muncă bine pregătit și bine plătit. Invităm toți absolvenții de liceu să descopere această formă de pregătire integrată și aplicată”, a declarat prof. univ. dr. Costel Samuil, Prorectorul cu activitatea didactică la USV Iași.

Toți studenții pot obține burse lunare acordate de operatorii economici parteneri, de USV Iaşi din fonduri proprii și în cadrul proiectului AGRITECH- Construire infrastructură pentru învățământ dual.

Locurile disponibile sunt cu finanțare de la buget (fără taxă), durata studiilor este de patru ani, iar calendarul admiterii este 09 – 22 iulie 2025.

 

Înscrierea candidaților se face la sediul Facultății de Agricultură, iar informații complete se regăsesc la: https://admitere.iuls.ro/invatamant-dual/

Evenimentul pe WhatsApp – cele mai tari știri, direct pe telefon!

Ești mereu pe fugă? Noi îți trimitem zilnic cele mai importante 3 știri din Iași, Moldova și țară – scurt, clar, fără spam.

Plus: alerte locale de urgență, noutăți exclusive și acces rapid la anunțuri importante.

► Intră pe canalul nostru oficial:

⇒ Încearcă 3 zile. Dacă nu-ți place, poți ieși oricând.

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau @yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Spatiu in suprafata de 102 mp, cu destinatia de cabinet medical stomatologic, situat in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 121, apartinand domeniului public al Comunei Filipesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Filipesti nr. 30/20.05.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 11.07.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 21.07.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar in original. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.07.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2 @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.06.2025.
1. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale autoritatii contractante: Comuna Duda-Epureni, comuna Duda-Epureni, sat Epureni, Str. Paltinului nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/473.888, e-mail: primaria dudaepureni@yahoo.com, cod fiscal 3394350. 2. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentatia de atribuire. Daca este cazul, costul si conditiile de plata in vederea obtinerii documentatiei de atribuire: Compartiment Achizitii publice, Comuna Duda-Epureni, comuna Duda Epureni, sat Epureni, Str. Paltinului nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/473.888, e-mail: primariaduda epureni@ yahoo.com, cod fiscal 3394350. Documentatia de atribuire este pusa cu titlu gratuit la dispozitia solicitantilor care au inaintat o cerere in acest sens. 3. a) Locul prestarii serviciilor: Comuna Duda-Epureni, sat Epureni, judetul Vaslui; b)Obiectul concesionarii; natura si dimensiunea prestarilor: Serviciulul public de alimentare si distributie gaze naturale din Comuna Duda-Epureni, sat Epureni, judetul Vaslui, conform art. 8 H.G. nr. 209/2019; c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani. 4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 21.07.2025, ora 10.00; b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Sediul Comunei Duda-Epureni, comuna Duda-Epureni, sat Epureni, Str. Paltinului nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/473.888, e-mail: primariaduda epureni@ yahoo.com; c) Limba sau limbile in care trebuie redactate ofertele: romana; d) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 21.07.2025, ora 12.00, sediul Comunei Duda-Epureni, comuna Duda-Epureni, sat Epureni, Str. Paltinului nr. 1, judetul Vaslui, e-mail: primaria dudaepureni @yahoo.com. 5. Conditiile personale, tehnice si financiare pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantii: conform documentatiei de atribuire. 6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentatiei de atribuire. 7. Dupa caz, procentajul minim din lucrari care trebuie acordat partilor terte: conform documentatiei de atribuire. 8. Data trimiterii spre publicare a anuntului de participare: 03.06.2025. 9. Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor si, dupa caz, de mediere. Informatii exacte privind termenele de depunere a contestatiei si, dupa caz, denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obtine aceste informatii: Tribunalul Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, cod postal 730171, telefon 0335/417.861, fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Oras Flamanzi, cu sediul in oras Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani, telefon/fax 0231/552.351, 0231/552.626, E-mail: orasflamanzi @yahoo.com, cod fiscal 3372173. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Pasune cu suprafata totala de 30 ha, situata in extravilanul orasului Flamanzi, apartinand domeniului privat al Orasului Flamanzi, conform caietului de sarcini, H.C.L. Flamanzi nr. 67/30.05.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019, situata astfel: -Tarlaua Velnita Poiana -10ha; -Tarlaua Voloca Fata I -2 ha; -Tarlaua Voloca Fata II -8 ha; -Tarlaua Velnita Flamanzi -10ha. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin formularea si inregistrarea unei solicitari scrise la sediul Orasului Flamanzi. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Juridic din cadrul Orasului Flamanzi, oras Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 20 Lei/exemplar, care se achita la Casieria Orasului Flamanzi. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 30.06.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 08.07.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Oras Flamanzi, oras Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, jud.Botosani. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 09.07.2025, ora 10.00, Sala de sedinte a Orasului Flamanzi, oras Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, jud. Botosani. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Botosani, municipiul Botosani, Str. Maxim Gorghi nr. 8, judetul Botosani, cod postal 710171, telefon 0231/511.739, fax 0233/831.832, e-mail: tr-botosani @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 13.06.2025.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 1, judetul Neamt, telefon 0233/786.059, fax 0233/786.364, e-mail: primaria grumazestineamt@yahoo.com, cod fiscal 2614198. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Spatiu in suprafata de 12,90 mp, situat la parterul imobilului sediu al Sistemului de alimentare cu apa din comuna Grumazesti, amplasat in satul Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Parcului nr. 381A, judet Neamt, identificat cu nr.cadastral 51704-C1 si cartea funciara nr. 51704-C1 Grumazesti, apartinand domeniului privat al Comunei Grumazesti, conform H.C.L. Grumazesti nr. 66/06.06.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin cerere scrisa, transmisa prin mijloace electronice sau depusa in format fizic inregistrata la Comuna Grumazesti -Registratura. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 1, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, in urma unei cereri depuse la Registratura Comunei Grumazesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 08.07.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.07.2025, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 1, judetul Neamt, cod postal 617235. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar original, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 18.07.2025, ora 10.00, Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 1, judetul Neamt, cod postal 617235. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra-Neamt, Bd. Decebal nr. 5, judet Neamt, cod postal 610012, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.06.2025.
 Reforma liceului prin ochii elevilor. Ce aduc noile planuri-cadru și ce trebuie făcut ca să funcționeze cu adevărat
19/06/2025 12:07

  World Vision Romania salută lansarea noilor planuri-cadru pentru invătămantul liceal, văzute ca un pas esential către o educatie centrată pe dezvoltarea completă a elevului – academic, soci ...

Grevă japoneză în Educație și Cercetare. Profesorii, bibliotecarii și cercetătorii protestează împotriva reducerii veniturilor
18/06/2025 09:57

Sindicalistii din educatie, bibliotecile centrale universitare si institutele de cercetare anuntă organizarea unei greve japoneze miercuri, 19 iunie, ca semnal de alarmă fată de măsurile anuntate privind re ...

 USV Iași, la Ecotrophelia 2025 cu ROOTS, o băutura fără alcool obținută din malț epuizat, pâine din secară și pudra de coacăze negre
17/06/2025 10:33

USV Iasi, la Ecotrophelia 2025 cu ROOTS, o băutura fără alcool obtinută din malt epuizat, paine din secară si pudra de coacăze negre  Universitatea de Stiintele Vietii „Ion Ionescu de la ...

Grevă japoneză în școli pe 18 iunie. Sindicatele din educație, în alertă din cauza măsurilor de austeritate
15/06/2025 09:38

Ministerul Educatiei a convocat marti, 17 iunie, la sediul institutiei, o rundă de discutii urgente cu liderii principalelor federatii sindicale din sistemul de invătămant. Dialogul are loc in contextul nemu ...

Candidatul care a filmat în timpul examenului de bacalaureat a fost eliminat din concurs. Unde avea ascunsă camera video
10/06/2025 21:06

 Candidatul din Cluj care a fotografiat subiectele la proba de Limba romană, la examenul de Bacalaureat din anul 2025, a fost eliminat din concurs. Candidatul a avut asupra lui o cameră video plasată i ...

BAC 2025. Începe săptămâna cu probele scrise la Bacalaureat 2025. Calendarul examenelor
09/06/2025 15:37

 Examenele de Bacalaureat 2025 incep de marti, cu proba la Limba si literatura romană, apoi continuă cu cea la Matematică sau Istorie (proba obligatorie a profilului) si cu proba la alegere a profilului ...

Cel mai mic număr de înscriși la examenul de Bacalaureat din ultimii cel puțin 20 de ani
08/06/2025 20:46

Doar 94.400 de elevi din promotia curentă s-au inscris la examenul de Bacalaureat 2025, potrivit unei estimări furnizate de Ministerul Educatiei si Cercetării (MEC) intr-o informare cu două zile inainte de ...

Ministrul Daniel David vrea ca profesorii să stea 8 ore pe zi în școală: Dacă ești plătit pentru 8 ore, stai 8 ore
05/06/2025 19:03

Daniel David, ministrul Educatiei si Cercetării, este in favoarea cresterii veniturilor cadrelor didactice, dar cu o conditie, acestia să fie obligati să stea in scoală opt ore pe zi. Daniel David a fost i ...

 Marșul Absolvenților USV 2025
03/06/2025 10:23

Marsul Absolventilor USV 2025 Joi, 5 iunie a.c., Universitatea „Stefan cel Mare” din Suceava (USV) invită intreaga comunitate să participe la unul dintre cele mai frumoase si emotionante momente ...

„Un an sabatic”: situația studenților români de la Harvard rămâne incertă. Ce spune ministrul Educației și Cercetării
26/05/2025 06:26

Interdictia impusă de administratia Trump privind accesul studentilor străini la Universitatea Harvard a starnit ingrijorare in randul autoritătilor romane. In contextul controversatei decizii, Ministerul E ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei