Soluții sigure și de ajutor când lucrurile scapă de sub control

Dimensiune font:

| 21-03-2025 10:17

Soluții sigure și de ajutor când lucrurile scapă de sub control

 

De fiecare dată când intervine o situație neprevăzută, se instalează anumite frici care intensifică și mai mult problema în cauză. Cu toate că există și perioade dificile, întotdeauna apar și soluții care te pot ajuta să le depășești. Astfel, în acest articol îți prezentăm câteva dintre ele, care pot fi salvarea ta când lucrurile scapă de sub control. 

 

1.Credite online pentru nevoi financiare urgente

 

Inflația a început să fie un cuvânt care sperie multe persoane, în special când, în fiecare lună, îți dai seama că prețurile scapă de sub control. Tocmai din această cauză, salariul lunar se arată a fi insuficient pentru conturi de economii. Dacă intervine și o nevoie urgentă care cere rezolvare financiară, atunci grijile și neliniștea se intensifică. 

 

Pentru nevoile financiare urgente, există credite nebancare. Față de creditele obișnuite, avantajul lor este că obții o sumă de bani direct de pe canapea, fără drumurile cunoscute la instituțiile bancare și actele interminabile. În maximum 24 de ore, poți avea suma solicitată direct la tine pe card, pentru a putea să te descurci cu plățile apărute brusc. 

 

Trebuie să dovedești că există un venit lunar stabil și, bineînțeles, un act de identitate, iar tot acest proces va fi gata într-o singură zi. 

 

2. Ajutor de specialitate pentru evenimente

 

Dacă în viitorul apropiat îți plănuiești un eveniment important, cum ar fi nuntă, botez sau o aniversare cu mulți invitați, îți dorești ca toate lucrurile să fie organizate până la cel mai mic detaliu. Doar că, odată cu evenimentul în sine, vin și multe emoții și s-ar putea să nu ai concentrarea și răbdarea obișnuită. 

 

Astfel, pentru a ieși totul așa cum ai visat, cel mai bine este să apelezi la o echipă de organizare de evenimente pentru a face lucrurile în locul tău. Iată doar câteva avantaje pe care le poți avea când ai un organizator de evenimente:

 

  • ai siguranța unei experiențe și expertize în domeniu;

  • scapi de gestionarea logistică și de planificare;

  • te bucuri de un eveniment gândit până la ultimul detaliu;

  • eviți multe zile de stres și telefoane.

    3. Activități sportive pentru stările de anxietate

Stările de anxietate apar necontrolat și îți pot afecta atât sănătatea, dar și relația cu cei din jur. Nu există o rețetă minune care te scapă de ele, pentru că intensitatea și modul de manifestare diferă de la persoană la persoană. 

 

Ce poți face, însă, este să te apuci de sport. Este dovedit științific că sportul contribuie la diminuarea anxietății și la o stare generală de spirit mai bună. Antrenamentele de tip cardio, de exemplu, determină eliberarea endorfinelor, care ajută creierul să se refacă. De ajutor pot fi și alergările în parc, înotul sau orice alt sport care te rupe de realitatea cotidiană și pentru o oră.   

 

Încearcă să îți canalizezi energia pentru activitățile sportive și vei vedea cum lucrurile pot fi privite cu calm, iar anxietatea poate să dispară. 

4. Activități de tip freelance când rămâi fără job

Există nenumărate cauze pentru care îți poți pierde jobul: concediere bruscă, compania a decis să renunțe la anumite posturi sau falimentul. Oricare ar fi motivul, pentru tine pare o situație imprevizibilă care te poate afecta pe toate planurile. 

 

Pentru a trece cu bine peste această perioadă și a nu face o decizie radicală prin angajarea rapidă pe un post care nu este în domeniul tău, poți să activezi ca freelancer. Indiferent dacă este vorba de un contract de colaborare pe drepturi de autor, deschiderea unui PFA sau SRL, reprezintă o soluție care te poate salva din impas. Numeroase companii din diverse industrii lucrează prin aceste moduri, astfel poți găsi chiar și pentru domeniul tău o oportunitate. 

 

Așadar, dacă te afli într-o situație critică cum sunt și cele prezentate mai sus, urmează exemplele oferite pentru a trece cu bine peste orice încercare. 


Sursa foto: Shutterstock

 

 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:39

FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, Judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza 4 licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei, astfel: in datele de 27.03.2025, 03.04.2025, 10.04.2025 si 17.04.2025, de la orele: Ora 12:00: Cladire 2 Camere -Volanschi- Pret pornire: 1.595,94 Lei; Ora 13:00: Proprietate imobiliara „Ferma Coroiesti” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 77.090,64 Lei; Ora 14:00: Proprietate imobiliara- „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 117.805,79 Lei. Orele anuntate pentru fiecare Activ se respecta pentru fiecare zi in care se vor organiza licitatii. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.570 Lei (TVA inclus) pentru fiecare Activ in parte, mai putin pentru Activul-„Cladire 2 Camere -Volanschi” pentru care Caietul de sarcini are pretul de 595 (TVA inclus) si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five- advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration S.P.R.L. din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / videoconferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five- advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data fiecarei licitatii, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744.950.751 sau e-mail: office@agro- complex.ro.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, cu sediul in sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt, telefon 0233/787.050, fax 0233/787.050, e-mail: timisesti@ nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren in suprafata totala de 2.340 mp, avand carte funciara 52140 si numar cadastral 52140, identificat astfel: teren situat in intravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 512 mp si teren situat in extravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 1.828 mp, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 12/11.03.2025 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 07.04.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 15.04.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 16.04.2025, ora 11.00, la sediul Caminului Cultural Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de Contencios Administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/219.493, fax 0233/210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.03.2025.
FOTO Piedone a descins la pescăriile din Obor: Halucinant ce au găsit comisarii ANPC
22/03/2025 14:52

Comisarii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) au retras de la vanzare 655 kg de peşte şi produse din peşte considerate nesigure şi au dat amenzi in valoare de 110.000 de lei in ...

5 obiceiuri pe care trebuie să începi să le încorporezi în viața de zi cu zi azi dacă vrei să rămâi activ pentru mult timp
21/03/2025 14:23

 Ai observat că sunt oameni care răman activi si plini de energie si au varste inaintate si te-ai intrebat cum reusesc? Nu e doar genetică, ci un cumul de alegeri zilnice care iti modelează viitorul. C ...

Evenimentul nedorit, tratat cu maxima responsabilitate de firma de servicii funerare sector 5
21/03/2025 12:16

 Decesul unei persoane apropiate, fie ca vorbim despre un membru al familiei sau un prieten drag, reprezinta fara indoiala unul dintre cele mai nedorite si mai dureroase momente din viata oricui. Va lasa f ...

Despre motorul de motocultor, numai de bine! Cele mai relevante pareri
21/03/2025 12:11

 In lumea agriculturii de mica amploare si a gradinaritului serios, motocultorul este un aliat de nadejde. Insa, fara un motor performant, nici chiar cel mai robust motocultor nu va da randamentul asteptat ...

2025 Cele Mai Bune Sloturi cu RTP Ridicat
20/03/2025 09:08

 În lumea dinamică a cazinourilor online, jucătorii caută constant modalităti de a-si maximiza sansele de castig. Unul dintre cei mai importanti factori in acest sens este RTP (Return to Player), ...

Cele mai frumoase topuri polo Ralph Lauren pentru bărbați
19/03/2025 15:14

Cele mai frumoase topuri polo Ralph Lauren pentru bărbati Dacă vă numărati printre domnii care doresc să-si transforme stilul vestimentar, dar nu stiti de unde să incepeti, stati fără griji! Acest arti ...

Card blocat în bancomat! Ce trebuie făcut imediat
19/03/2025 11:45

Multi romani vor să afle ce trebuie de făcut dacă un card rămane blocat in bancomat! Retragerea de numerar este, de obicei, rapidă si simplă, dar pot exista si probleme serioase. Adesea, persoanele care v ...

Autostrada A7 reduce cu o oră jumătate timpul de călătorie între Iași și București: O comparație între martie 2024 și martie 2025
18/03/2025 20:12

În ultimul an, Romania a făcut pasi importanti in dezvoltarea infrastructurii rutiere, iar deschiderea mai multor tronsoane din autostrada A7, supranumită „Autostrada Moldovei”, a adus benef ...

Cum să faci acasă un espresso perfect, ca un barista
18/03/2025 12:59

Cum să faci acasă un espresso perfect, ca un barista Pasionatii de cafea au o dorintă: să se bucure in fiecare zi de o băutură de calitate, care să le incante simturile. Un espresso bun are o cremă den ...

La Guvern s-a pus în mișcare un plan uriaș pentru pensionari și nu numai: Se alocă peste 800 de milioane de euro
17/03/2025 13:47

Ministerul Muncii, Familiei, Tineretului si Solidaritătii Sociale a demarat un amplu proiect de asistentă socială pentru persoanele vulnerabile din comunitătile rurale. Programul, care are o finantare de 81 ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei