Tot ce trebuie să știi despre asigurare telefon
Dimensiune font:
Cu o asigurare telefon ești acoperit în caz de furt, spargere sau deteriorare a smartphone-ului tău. O modalitate bună de a rămâne liniștit atunci când cunoști prețul unui mobil și necesitatea de a rămâne accesibil.
Telefoanele mobile sunt unul dintre elementele esențiale ale vieții noastre de zi cu zi. Sunt folosite pentru a comunica, a naviga pe internet, a face fotografii sau videoclipuri, a ne juca... Acestea sunt mici bijuterii de tehnologie care sunt uneori foarte scumpe. Dar sunt și foarte fragile și atrag poftele hoților. Și, în ciuda tuturor măsurilor de precauție care pot fi luate, nimeni nu este imun la aceste probleme.
De aici și interesul de a-ți asigura smartphone-ul. Pentru că daca ai o asigurare telefon, dispozitivul tău este protejat. În caz de pagubă, de fapt, ești despăgubit. Atenție, însă! La încheierea unei asigurări telefon, ca și la asigurarea locuinței sau la asigurarea auto, trebuie să îți faci timp să compari ofertele înainte de a încheia un contract. Pentru că, de foarte multe ori, diavolul se ascunde în detalii. Acesta este motivul pentru care îți explicăm totul pentru a alege cea mai bună asigurare telefon.
Ce este o asigurare telefon?
O asigurare telefon este, după cum sugerează și numele, o asigurare care permite unei persoane să fie acoperită în caz de deteriorare a telefonului mobil, în situații cum ar fi furtul sau spargerea. Odată semnat contractul de asigurare, smartphone-ul tău este acoperit de garanție. Adică, în cazul unei probleme la smartphone-ul tău, tot ce trebuie să faci este să faci o reclamație și să o trimiți asigurătorului pentru ca acesta să-ți studieze cererea. Dacă este necesar, el te va despăgubi conform termenilor contractului. Într-adevăr, daunele care sunt acoperite de asigurarea telefon, indiferent ca vorbim de Iphone sau de alt model de smartphone, depind de condițiile descrise în contract. Cu toate acestea, asigurarea mobilului înseamnă a te proteja de o cheltuială semnificativă în caz de furt sau spargere.
Asigurare telefon: care sunt garanțiile de bază?
Acestea pot varia de la o companie de asigurări la alta. Cu toate acestea, găsim, în general, aceleași garanții între diferitele organizații care oferă asigurări telefon. Există, de fapt, patru garanții principale:
Garanția de furt: aproape toate contractele acoperă furtul. Rămâne de văzut despre ce tip de furt este vorba. Furturile prin agresiune, crima sau contrabanda sunt incluse sistematic. Hoțul de buzunare sau furtul, la fel. Garanția de furt este adesea însoțită de o garanție împotriva utilizării frauduloase a cartelei SIM.
Garanția împotriva daunelor accidentale: aceasta este garanția împotriva spargerii. Aceasta se referă de foarte multe ori la distrugerea sau deteriorarea dispozitivului garantat, afectând buna funcționare a acestuia, cu condiția ca acesta să nu provină dintr-un fenomen intern al dispozitivului. Aceasta este cea mai comună definiție. Dar, atenție, pot exista excluderi de garanție.
Garanție împotriva oxidării: acoperă pretențiile legate de expunerea telefonului la umiditate sau lichid, ceea ce duce la deteriorarea funcționării sale corespunzătoare. Te rugăm să reții, încă o dată, acest lucru este supus excluderilor de garanție.
Pentru acoperirea daunelor legate de spargere sau oxidare, unii asigurători precizează că pierderea trebuie să fie accidentală, din stângăcie sau neglijență, dar nu din lipsă de precauție.
Atât despre garanțiile de bază. Dar reține totuși că uneori este posibil să închei o asigurare telefon cu garanții opționale precum spargerea ecranului, sau defecțiunea sau pierderea dispozitivului, chiar dacă aceasta rămâne excepțională.
Ce nu este acoperit de asigurarea telefonică?
Când te hotărăști să achiziționezi o asigurare telefon, ia-ți timp să citești detaliile și, mai ales, definițiile contractului. Vei observa că toate organizațiile au prevăzut excluderi de garanție. Sunt diferite de la un asigurător la altul și de la un contract la altul. Dar, în general, ele urmăresc să limiteze o acoperire existentă, sau pur și simplu să excludă din sfera garanției un anumit număr de daune.
În principiu: pierderea telefonului nu este acoperită, cu excepția cazului în care este independentă de asigurat. De asemenea, dispariția și defecțiunea inexplicabilă (se aplică garanția producătorului) nu sunt acoperite de asigurarea mobilă.
Ca în orice contract de asigurare, diavolul se regăsește în detalii. Crezi că ești acoperit de ceva și, de fapt, nu ești. Acesta este mai ales cazul furtului. Unele organizații, de exemplu, nu își despăgubesc clienții în caz de furt sau furt sau dacă telefonul a fost lăsat într-un vehicul. Acesta este și cazul spargerii telefonului tău. Este una dintre revendicările care sunt acoperite de asigurarea mobilă. Cu toate acestea, ca și în cazul furtului, în funcție de asigurător, sfera de acoperire poate varia.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau