IULIUS continuă dezvoltarea Palas Iaşi, după un concept al renumitului birou de arhitectură Foster + Partners: branduri în premieră regională, experiențe noi de dining și recreere, nou centru de conferințe, parc extins și mai multe evenimente

Dimensiune font:

| 25-03-2025 12:16

IULIUS continuă dezvoltarea Palas Iaşi, după un concept al renumitului birou de arhitectură Foster + Partners: branduri în premieră regională, experiențe noi de dining și recreere, nou centru de conferințe, parc extins și mai multe evenimente

Iaşi, 25 martie 2025

Compania IULIUS demarează un amplu proiect de reamenajare a ansamblului mixed-use Palas Iași, după un concept realizat de Foster + Partners, ca prim demers implementat în România de celebrul birou mondial de arhitectură. Transformarea Palas Iași, un proiect reper în real-estate-ul autohton, va fi realizată în etape și va include:

* remodelarea spațiilor comerciale existente și extinderea suprafeței totale de retail până la peste 80.000 mp închiriabili;

* regândirea esplanadei din fața Teatrului „Luceafărul", aflat în proximitate, ca spațiu verde și de evenimente;

* noi branduri în premieră regională, din zona fashion, sport, department stores;

* implementarea unor formate flagship stores ale principalelor magazine ancoră;

* noi spații de joacă și centre de entertainment pentru familii;

* mai multe spații pentru evenimente și experiențe diverse;

* o extindere a parcului, cu zone interactive și de relaxare;

* relocarea și modernizarea centrului de evenimente – 4 săli, cu o capacitate totală de 1.00o de persoane;

* locuri suplimentare de parcare în subteran;

* valorificarea conexiunii cu Palatul Culturii, într-un design verde, sustenabil și estetic.

La aproape 13 ani de la inaugurare, ansamblul Palas Iași rămâne un reper în domeniul proiectelor real estate din România: este prima dezvoltare mixed-use de regenerare urbană din țară; cel mai performant centru comercial din afara Capitalei, cu 22,2 milioane de vizite și vânzări în creștere cu 15% în 2024; cel mai mare pol de business din afara Bucureștiului, cu 60 de companii și 14.000 de angajați; destinația regională de timp liber, cu probabil cea mai mare varietate de dining în același loc, parc de 5 hectare și peste 300 de evenimente organizate anual.

Palas este mai mult decât un ansamblu urban – este un motor activ al dezvoltării economice și sociale a Iașului. Compania IULIUS continuă să investească în evoluția acestui proiect, contribuind la transformarea centrului orașului. Reamenajarea Palas Iași este estimată la 80 de milioane de euro, ceea ce va ridica investiția realizată de IULIUS în centrul Iașului la peste 520 de milioane de euro. 

Noua etapă de dezvoltare presupune optimizarea și valorificarea elementelor de unicitate ale ansamblului Palas, inspirate de modul în care comunitatea și vizitatorii se raportează la acest proiect: parcul și spațiile verzi, experiențele pentru toate vârstele, conexiunea cu Palatul Culturii și diversitatea zonei de shopping și dining. Conceptul de reamenajare a ansamblului Palas Iași poartă semnătura celebrului birou de arhitectură Foster + Partners, care a realizat proiecte spectaculoase, sustenabile și durabile pe harta mondială, devenite repere arhitecturale și turistice de referință. Un astfel de reper va fi și proiectul Palas Iași, primul din România pe care Foster + Partners îl desfășoară în totalitate, până la cele mai mici detalii tehnice.

„Masterplanul revitalizează complet inima orașului și îmbunătățește conexiunile către centrul acestuia prin alei pietonale ample, mărginite de copaci. Verdeața și noile spații publice impresionante se împletesc în țesutul orașului, transformând experiența urbană și reîncadrând spectaculosul Palat al Culturii", a declarat Stefan Behling, Head of Studio la Foster + Partners.

„Designul pe care l-am elaborat reconectează armonios ansamblul Palas cu împrejurimile, extinzând, totodată, experiența parcului prin Atrium (zona centrală a clădirii de retail) și pe acoperișuri. Clădirea revitalizată dispune de o piațetă publică interioară-exterioară, care se va deschide spre zona amenajată peisagistic și va crea noi linii de vizibilitate către Palat", a spus Maximilian Zielinski, Senior Partner la Foster + Partners.

„Conservăm componentele istorice în cadrul peisajului și integrăm motive tradiționale românești pentru a celebra orașul Iași și pentru a ne asigura că viziunea reflectă în mod pertinent contextul", a adăugat Daniel Zielinski, Senior Partner la Foster + Partners.

„Ne dorim ca Palas să rămână relevant pentru generațiile viitoare. De aceea, inițiem acest proces de reconfigurare, valorificând cunoștințele și experiența acumulată, având un singur gând în minte: lumea și nevoile ei evoluează — la fel trebuie să facem și noi. Deși ansamblul este deja un succes, nu ne oprim aici. Prin noul concept, ne propunem să continuăm să sprijinim creșterea orașului pe care IULIUS îl numește acasă. Mai mult decât o reamenajare, proiectul pune Iașul pe harta internațională a arhitecturii și urbanismului, devenind primul din România realizat de renumitul birou Foster + Partners. Dar, dincolo de prestigiu, esența acestui proiect este comunitatea. Redesenăm spațiul pentru a-l conecta și mai bine cu orașul, adăugând zone verzi de relaxare, terase primitoare, amfiteatre în aer liber și spații dedicate familiilor. Extindem magazinele existente, aducem noi branduri internaționale și diversificăm oferta de recreere, pentru ca Palas să rămână locul preferat al ieșenilor și al celor care ne vizitează orașul", a spus Raluca MunteanuDirector de Dezvoltare IULIUS.

Dezvoltarea Palas Iași continuă cu: 

  • Noi branduri și concepte de entertainment – optimizarea spațiilor existente și amenajarea de noi zone dedicate shoppingului vor duce suprafața închiriabilă de retail a ansamblului la 80.000 mp. Vor fi extinderi de magazine și noi formate flagship store implementate pentru ancorele principale actuale, inaugurări de locații ale unor retaileri internaționali în premieră regională, spații de joacă pentru copii și centre de distracție pentru toate vârstele, noi concepte de food & beverage. Noutățile în zona de shopping au început deja, cu inaugurarea primei locații din afara Capitalei a brandului italian de lux FURLA și cu cea viitoare a conceptului multibrand JD Sports. În perioada următoare vor fi anunțați noi retaileri, ceruți de publicul din Iași, pe segmentele: fashion, department store, bijuterii, sport, cosmetice şi altele. De asemenea, clienții Palas se vor bucura de o zonă dedicată brandurilor sportive, cu noi intrări și concepte fresh ale celor prezente deja.

 

  • O viziune arhitecturală ce dezvoltă conexiunea ansamblului Palas cu Palatul Culturii – conceptul Foster + Partners se axează pe punerea și mai mult în valoare a clădirii simbol a Iașului. Prin noua amenajare, zona centrală a clădirii de retail, Atriumul, va beneficia de mai multă lumină naturală, de spații de întâlnire și insule cu plante ca zone de relaxare, oferind, în același timp, și din interior o perspectivă mai generoasă și spectaculoasă asupra Palatului Culturii.

 

  • Reamenajarea grădinii Palas – se va implementa un concept cu zone interactive pentru copii, cascade de apă în aer liber, noi trasee de promenadă, o regândire a peisajului pentru și mai mult verde, amenajarea unor spații de relaxare, activând întregul areal al parcului. Zona verde Palas este locul preferat de întâlnire, socializare și relaxare pentru numeroși locuitori și vizitatori, iar noua viziune oferă un plus de natură, interactivitate și îl face și mai atractiv pentru familii.

 

  • Un nou centru de evenimente – demersul presupune relocarea centrului de conferințe Congress Hall într-o locație nou creată, cu patru săli și o capacitate suplimentată de până la 1.000 de persoane, cu mai multe facilități, amenajare modernă și o vedere și mai spectaculoasă spre Palatul Culturii.

 

  • Remodelarea esplanadei din fața Teatrului Luceafărul – va fi creată o axă urbană între Palatul Culturii și Teatrul pentru Copii și Tineret „Luceafărul", esplanada devenind o agoră publică, cu mai multă vegetație, zone de relaxare, terase primitoare, amfiteatru în aer liber și locuri special gândite pentru familii.

 

Demersul presupune și amenajarea unei zone dedicate descoperirilor arheologice făcute în anii `60, reprezentând ziduri de incintă din partea estică a Curţii Domneşti, acoperite atunci cu beton, dar readuse la lumină odată cu dezvoltarea Palas. Valorificarea descoperirilor este un obiectiv mai vechi, pentru care au fost propuse, în ultimii ani, mai multe variante de amenajare, neagreate însă de toate părțile implicate. De această dată, amenajarea va fi una cât mai naturală, ca parte a zonei verzi și posibil de admirat prin trasee pietonale, integrând, astfel, vestigiile în circuitul turistic al orașului, alături de celelalte descoperiri expuse sau prezentate în ansamblul Palas.

 

Noul concept arhitectural va consolida poziția Palas drept destinație de referință la nivel naţional pentru shopping şi entertainment, fiind un hub al comunităţii unde socializarea, evenimentele tematice și experiențele interactive sunt definitorii.

 

Demersul se va realiza etapizat, astfel încât activitatea Palas să se desfășoare în mod obișnuit. Prima etapă începe în luna martie, cu activitățile de pregătire pentru lucrările de cercetare arheologică din zona esplanadei din fața Teatrului pentru Copii și Tineret „Luceafărul", în contextul creării unor spații adiționale de retail, dar și de parcare la nivelurile subterane și reamenajării esplanadei, cu mai multă vegetație și într-un concept cu amfiteatru în aer liber, pentru a facilita evenimentele culturale. Mai multe detalii pe www.palasiasi.ro.

 

***

Despre Foster + Partners

 

Foster + Partners este un studio global de arhitectură, urbanism și proiectare, cu rădăcini profunde în sustenabilitate, fondat acum mai bine de cincizeci de ani, în 1967, de către Norman Foster. De atunci, el și echipa formată în jurul lui au înființat un birou internațional, cu reputație de talie mondială pentru design atent și de pionierat, funcționând ca un studio de sine stătător, caracterizat de diversitate etnică și culturală deopotrivă. Studioul integrează competențele de arhitectură cu cele de inginerie structurală și de mediu, urbanism, design interior și industrial, machetare și producție de film, aeronautică și multe altele, într-un mediu de lucru colegial, asemănător unei universități compacte. Aceste competențe diverse permit abordarea unei game largi de proiecte, în special cele de complexitate și amploare considerabile.

 

Foster+Partners are în portofoliu edificii importante, precum sediul Apple – Apple Park din California, sediul european al agenției de știri Bloomberg Headquarters din Londra (considerată, în 2018, cea mai sustenabilă clădire de birouri), renumita clădire de birouri - 30 St Mary Axe (The Gherkin) din Londra, Great Court de la British Museum Londra, transformarea clădirii Parlamentului german – Reichstag.

 

Despre Palas Iași

 

Inaugurat în mai 2012, Palas Iaşi reprezintă cea mai mare investiţie în real estate din estul ţării, în valoare de peste 320 milioane de euro. Situat lângă Palatul Culturii, Palas este primul proiect de tip mixed-use realizat în România şi include: peste 270 de magazine, şapte clădiri de birouri clasa A (75.600 mp), la care se adaugă Palas Campus, cea mai mare clădire de birouri din România, dezvoltată în proximitate (60.000 mp), un centru de evenimente, hotel de 4*, restaurante și cafenele tematice, parc de 50.000 mp, carusel, patinoar sezonier și alte facilități de timp liber, precum și cea mai mare parcare subterană din România, cu peste 2.500 de locuri. Prin mixul inedit și complex de shopping și entertainment, Palas atrage anual peste 22,1 milioane de vizitatori, inclusiv din Republica Moldova.

 

Compania IULIUS este dezvoltator și operator specializat în ample proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 25 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava. Valorea investiţiilor realizate depăşeşte 1,2 miliarde de euro. Portofoliul este compus din două proiecte mixte (Palas Iaşi şi Iulius Town Timişoara), reţeaua naţională Iulius Mall (Iaşi, Cluj-Napoca, Suceava), două proiecte de proximitate Family Market (Iaşi) și 15 clădiri office în Iași, Timișoara și Cluj-Napoca. Portofoliul include peste 310.000 mp de spaţii de retail, proiectele fiind lidere de piață la nivel regional, cu peste 70 de milioane de vizite anual. Compania are în dezvoltare alte două proiecte mixte majore de reconversie urbană, la Cluj-Napoca şi Constanţa, investiţii estimate la peste 1,3 miliarde de euro.

 

Departament PR       

W: www.palasiasi.ro                                                                           

E: pr@palasiasi.ro

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul  Zilei

12:56

Bancul Zilei

06:00

1. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale autoritatii contractante: Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. 2. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentatia de atribuire. Daca este cazul, costul si conditiile de plata in vederea obtinerii documentatiei de atribuire: Biroul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Roma, cu sediul in comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. Documentatia de atribuire in format electronic este pusa de catre Autoritatea Contractanta cu titlu gratuit la dispozitia ofertantilor care au inaintat o solicitare in acest sens. 3. a) Locul prestarii serviciilor: Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani. b) Obiectul concesionarii; natura si dimensiunea prestarilor: Serviciul de utilitate publica de distributie a gazelor naturale in Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani, conform art. 8 H.G.209/2019. c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani. 4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 20.06.2025, ora 10.00. b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Comuna Roma, Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma @yahoo.ro. c) Limba sau limbile in care trebuie redactate ofertele: romana. d) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 20.06.2025, ora 11.00, Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani. 5. Conditiile personale, tehnice si financiare pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantii: conform documentatiei de atribuire. 6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentatiei de atribuire. 7. Dupa caz, procentajul minim din lucrari care trebuie acordat partilor terte: conform documentatiei de atribuire. 8. Data trimiterii spre publicare a anuntului de participare: 30.04.2025. 9. Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor si, dupa caz, de mediere. Informatii exacte privind termenele de depunere a contestatiei si, dupa caz, denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obtine aceste informatii: Tribunalul Botosani, Sectia de Contencios -Administrativ, cu sediul in orasul Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, email: tr-botosani@just.ro.
Orasul Harlau clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str. Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Comuna Racaciuni, judetul Bacau, clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
SUBSCRISA Five Administration SPRL, in calitate de Administrator judiciar al debitoarei R-Agro Falciu SA -in reorganizare, organizeaza in perioada 16.04 -09.05.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobile aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: -Utilaje agricole lista nr. 1 -pret de pornire peste 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 16 -17.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 29 -30.04.2025, termen-limita inscriere: 28.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 07 -08.05.2025, termen-limita inscriere: 06.05.2025, ora 12:00. -Utilaje agricole lista nr. 2 -pret de pornire sub 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 17 -23.04.2025, termen-limita inscriere: 16.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 30.04 -02.05.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 08 -09.05.2025, termen-limita inscriere: 07.05.2025, ora 12:00. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administratorul ui judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiilor nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administratoru lui judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confidentiali tate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 595 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire peste 9.000 Lei si de 119 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire sub 9.000 Lei si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenul-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie este cel mentionat mai sus, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five-advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la nr. 0762978187 sau e-mail: office@r-agro.ro si numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini.
SC SELF TRUST SRL este lider national al segmentului de piata pentru sisteme de conveioare (benzi transportoare) automatizate. Echipamentele proiectate si produse de noi se adreseaza in special urmatoarelor industrii: Logistica, Intralogistica, Automotive, Procesarea Carnii, Panificatie, Imbuteliere, Fabricarea Mobilei, Reciclarea Deseurilor. Detinem o pozitie importanta la nivel modial in randul producatorilor de echipamente pentru aeroporturi avand clienti din: Romania (15 din 17 aeroporturi), Spania, Portugalia, Franta, Germania, Marea Britanie, Grecia, Slovacia, Algeria, Libia, Yemen, Djibouti, Qatar, Arabia Saudita, Seychelles, Azerbaijan, Turcia. Dorim sa ne extindem echipa cu: OPERATOR STRUNG SI FREZA CNC (FANUC SI HAAS), LACATUS MECANIC PENTRU MONTAJ. Cerinte: cunostinte si experienta practica dovedita in setarea si operarea masinilor cu comanda numerica (operator CNC), respectiv in ansamblarea echipamentelor industriale (lacatus mecanic de montaj), o buna intelegere a proceselor tehnologice, cunostinte de baza pentru intelegerea desenului tehnic, conditie obligatorie. Conditii de lucru: Program de lucru zilnic de la 6:00 – 14:30 (cu pauza de masa de 30 min), de luni pana vineri, Orele suplimentare sunt platite conform legislatiei in vigoare, Echipament de protectie adecvat. Salarizare si bonusuri: Salarizare in functie de experienta si cunostintele dovedite si meseria de incadrare 3000-5000 lei net lunar. Reevaluare salariala dupa primele 3 luni de contract. Crestere salariala anuala in functie de indicii de inflatie comunicati si de performantele profesionale realizate. Bonusare in functie de implicare, de performanta profesionala si randament in procesul de productie. Bonuri de masa in valoare de 40 lei/zi lucratoare. Decontare contravaloare transport sub forma de abonament lunar pe raza municipiului Iasi sau zona metropolitana. Al 13- lea salariu (50% prima de concediu, 25% prima de Craciun, 25% prima de Paste). Bonificatie pentru deplasarile la montaj 150 lei/zi pentru Romania si 50 Euro/zi pentru deplasari in afara tarii. Asteptam CV-urile dvs la adresa HR@selftrust.ro. Informatii suplimentare si programarile pentru proba de lucru se pot obtine la tel. 0733499283 sau la sediul nostru din Iasi, Str.Bucium, nr.34 (zona Baza 3 - intrare pe poarta 2 Moldomobila)
Cool și conștient. Tinerii din Iași reinventează moda urbană cu atitudine eco
04/05/2025 16:16

Pe străzi, in cafenele sau pe holurile universitătilor iesene, o nouă formă de modă prinde contur. Nu e dictată de podiumuri sau de influencerii de pe Instagram, ci de constiintă, curaj si creativitate. ...

Primii pași spre noul Parc Ecologic din Pădurea Cetățuia
04/05/2025 15:58

Iasul respiră mai verde. Un nou parc ecologic prinde contur in inima Pădurii Cetătuia, anuntand o transformare majoră in peisajul urban al orasului. Initiativa apartine Primăriei Municipiului Iasi, in cola ...

Alegeri 2025: Prezență mai mare la vot în orașe! Tinerii, însă, lipsesc de la urne. Vezi datele actualizate din Iași!
04/05/2025 14:19

Alegerile prezidentiale din 2025 aduc un interes mai crescut fată de precedentele două scrutine, cel din 2019 si turul I din 2024, in special in mediul urban. Conform datelor furnizate de Autoritatea Electora ...

Incident la o secție din Vaslui. Un bărbat de 70 de ani a leșinat după ce a votat
04/05/2025 13:02

Un moment tensionat a avut loc duminică dimineată intr-una dintre sectiile de votare din judetul Vaslui. Un bărbat in varstă de 70 de ani, din municipiul Barlad, s-a simtit rău imediat după ce a votat in ...

Iașul devine capitala europeană a artei contemporane
04/05/2025 10:39

Editia a cincea a celui mai important eveniment dedicat industriilor creative din Europa Centrală si de Est, Romanian Creative Week, va reuni nume sonore din artele vizuale, design, arhitectură si multimedia, ...

Și astăzi se eliberează acte de identitate, până la ora 21!
04/05/2025 10:37

* 811.950 ieseni cu drept de vot sunt asteptati astăzi la urne * in judeţ sunt 784 secţii de vot, cele mai multe fiind in urban - 261 secţii de vot sunt in municipiul Iaşi, 29 in Paşcani, cate 8 in Harlă ...

Iașul gustat prin ruj roșu. Locuri unde femeile pot ieși singure, cu stil și încredere
04/05/2025 10:09

Sunt zile in care nu vrei să fii cu nimeni altcineva decat cu tine. Nu din tristete, nu din plictiseală, ci dintr-o nevoie profundă de a fi prezentă. Cu pasi siguri, un ruj rosu care nu se cere explicat si ...

Zâna păpușilor” și „Historia de un amor”. O duminică specială la Opera din Iași, cu doi campioni internaționali pe scenă
04/05/2025 08:23

O zi, două lumi. Magia si focul dansului revin la Iasi, intr-o duminică care merită tinută minte Există zile care trec neobservate si există zile in care timpul pare să se incline in fata artei. Duminic ...

Comemorare George Enescu, 70 de ani de la trecerea în neființă
04/05/2025 07:00

Muzeul Judeţean Botoşani organizează duminică, 4 mai 2025, incepand cu orele 13.00, comemorarea a 70 de ani de la trecerea in eternitate a lui George Enescu şi sfinţirea casei memoriale a muzicianului din ...

Seară de mai, sub arc de vioară și reverberație de simfonie. Filarmonica „Moldova” oferă ieșenilor două concerte speciale
02/05/2025 15:43

Într-un oras care trăieste cu muzica aproape de inimă, inceputul lunii mai aduce două seri de răsfăt pentru iubitorii de clasic, rafinament si trăire sonoră. Orchestra simfonică a Filarmonicii &bd ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei