Un corp al Grădiniţei Codrescu va fi finalizat în această lună

Dimensiune font:

| 03-08-2022 14:44

Autorităţile locale au inspectat lucrările de reabilitare și amenajare a unei noi grădinițe în spațiile fostei policlinici cu plată de pe strada Codrescu nr. 5 * noua grădiniță va avea o capacitate totală de 200 de locuri în opt săli de grupă * investiția totală în noua unitate de învățământ, care include mobilier, dotări, utilități etc. se ridică la peste 5,5 milioane lei


 

În luna martie, primarul Mihai Chirica a semnat autorizaţia de construcţie pentru realizarea lucrărilor de reabilitare și amenajare a unei grădinițe noi în spațiile fostei policlinici cu plată de pe strada Codrescu, nr. 5. La patru luni de la începerea lucrărilor, au fost realizate lucrări pentru aducerea imobilului la standardele în vigoare, atât din punct de vedere sanitar, cât şi al stabilităţii şi siguranţei construcţiei. Astfel, a fost refăcută tencuială imobilului, au fost realizate lucrări de termoizolare, de refacere a instalaţiilor electrice, termice și sanitare. Mai mult, constructorul a refăcut aleile și trotuarelor din preajma clădirii şi a finalizat amenajarea de rampe pentru persoanele cu dizabilități sau destinate cărucioarelor pentru copii. Primarul Mihai Chirica a oferit informaţii despre stadiul lucrărilor. „Pentru a reabilita şi moderniza imobilul în care va funcţiona grădiniţa sunt efectuate mai multe lucrări, printre care refacerea zonelor de tencuială, lucrări de termoizolare, refacerea instalaţiilor electrice, termice și sanitare, refacerea aleilor și trotuarelor din preajma clădirii, amenajarea de rampe pentru persoanele cu dizabilități și cărucioare pentru copii. În această etapă, am discutat cu constructorul în mod special despre accese, amenajarea spaţiului verde aferent grădiniţei, amenajarea de trotuare, a spaţiului de joacă şi soluţiile pentru împrejmuire. Pentru corpul B al grădiniţei, am încredere că lucrările vor fi finalizate până pe 31 august, urmând ca preşcolarii să înceapă cursurile în casă nouă”, spune edilul-şef. 

Investiţie de 1,1 milioane de euro

Lucrările sunt executate de Pavi-Lux SRL, pentru o sumă de 3.331.966,16 lei, fără TVA, respectiv 3.965.039,73 lei, cu TVA şi vor mai dura minim 7 luni.  Investiția totală în noua unitate de învățământ, care include mobilier, dotări, utilități etc., are o valoare estimată de 5.556.875,17 lei, cu TVA. Noua grădiniță va avea o capacitate totală de 200 de locuri (în condiții normale) în opt săli de grupă. Investiția în noua unitate de învățământ are o valoare totală estimată de 5.556.875,17 lei cu TVA. Lucian STATE

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:12

Licitatie com. Todiresti, 5 parcele teren. 1 Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Todiresti, cu sediul administrativ in sat Todiresti, nr. 174, comuna Todiresti, judetul Suceava, telefon 0230/539.535, fax 0230/539.543, e-mail: primaria todiresti@yahoo.com, cod fiscal 4326922. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 5 parcele de teren, in suprafata totala de 3.600 mp, apartinand domeniului privat al Comunei Todiresti, situate in intravilanul comunei Todiresti: -Teren in suprafata de 500 mp, avand nr. cadastral 43499, sat Todiresti, F.N.; -Teren in suprafata de 1.000 mp, avand nr.cadastral 43503, sat Todiresti, F.N.; -Teren in suprafata de 997 mp, avand nr.cadastral 43231, sat Todiresti, F.N.; -Teren in suprafata de 850 mp, avand nr.cadastral 43256, sat Todiresti, F.N.; -Teren in suprafata de 253 mp, avand nr. cadastral 43476, sat Todiresti, F.N.; conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Todiresti nr. 41/14.06.2022 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei sau se pot consulta pe site-ul: www.comuna todiresti.ro, la sectiunea Monitorul Oficial local -hotarari. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Secretariatul Comunei Todiresti, sat Todiresti, nr. 174, comuna Todiresti, judetul Suceava. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 11.09.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 19.09.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Secretariatul Comunei Todiresti, sat Todiresti, nr. 174, comuna Todiresti, judetul Suceava. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar original, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 22.09.2025, ora 10.30, Comuna Todiresti, sat Todiresti, nr. 174, comuna Todiresti, judetul Suceava. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Suceava, din municipiul Suceava, Str. Stefan cel Mare nr. 62, judetul Suceava, telefon 0230/214.948, fax 0230/522.296, e-mail: trsv-arhcont@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 19.08.2025.
Licitatie comuna Bacesti, Spatiu medical 50 mp. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Bacesti, comuna Bacesti, sat Bacesti, Str. Principala nr. 1, judetul Vaslui, telefon 0235/458.506, fax 0235/458.506, e-mail: primaria.bacesti@yahoo.com, cod fiscal 3337621. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Spatiu medical in suprafata de 50,00 mp, situat in incinta Dispensarului Comunal din satul Bacesti, F.N., comuna Bacesti, judetul Vaslui, pentru desfasurarea activitatilor medicale stomatologice, apartine domeniului privat al Comunei Bacesti, conform O.U.G. nr. 57/03.07.20219 si H.C.L. Bacesti nr. 32/15.08.2025. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitarea scrisa, de la sediul Comunei Bacesti. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Registratura Comunei Bacesti, comuna Bacesti, sat Bacesti, Str. Principala nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: Gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 02.09.2025, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 10.09.2025, ora 10.30. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Oferta va fi depusa la Registratura Comunei Bacesti, comuna Bacesti, sat Bacesti, Str. Principala nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original si 2 exemplare copii. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 10.09.2025, ora 11.00, la sediul Comuna Bacesti, comuna Bacesti, sat Bacesti, Str. Principala nr. 1, judetul Vaslui. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Actiunea in justitie se poate introduce la Sectia de contencios administrativ a Tribunalului Vaslui, municipiul Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.032, fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 19.08.2025.
Licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii activelor aflate in patrimoniul debitoarei Agrocomplex Barlad SA. FIVE Administration SPRL, in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad SA -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei Agrocomplex Barlad SA, astfel: in data de 09.09.2025 pentru urmatoarele active. O SINGURA LICITATIE, de la orele: Ora 11:00: Proprietate imobiliara „Pachet Ferma Docaneasa -Teren +Atelier mecanic”. Pret pornire: 5.000 Lei; Ora 12:00: Teren Arabil Extravilan in suprafata de 3,75 Ha. Pret pornire: 41.065,2 Lei; Ora 13:00: Teren Arabil Extravilan in suprafata de 1 Ha. Pret pornire: 8.866,35 Lei. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.000 Lei +TVA pentru Activul -Teren Arabil Extravilan in suprafata de 3,75 Ha, respectiv la pretul de 500 +TVA pentru celelalte 2 active si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration SPRL din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / video conferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data licitatiei, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744950751 sau e-mail: office@agro-complex.ro
SFR a atras peste 10.000 de spectatori
27/08/2025 08:30

Iasul a respirat artă intre 6 si 10 august 2025, cand Serile Filmului Romanesc (SFR) au adunat peste 10.000 de spectatori si au transformat orasul intr-un festival viu. Zeci de actori, regizori, muzicieni si c ...

Denisa Ștefania Cazaciuc, vocea din Iași care cucerește Viena
27/08/2025 08:30

La numai 18 ani, Denisa Stefania Cazaciuc confirmă că este una dintre cele mai promitătoare voci lirice ale Romaniei. Elevă a Colegiului National de Artă „Octav Băncilă” din Iasi, la clasa pr ...

Iașul va găzdui INIMO 2025 – Festivalul Internațional al Familiei, Vieții și Faptelor Bune
27/08/2025 08:19

Pe 30-31 august 2025, in fata Palatului Culturii din Iasi, va avea loc editia a IV-a a INIMO – cel mai mare festival caritabil din Romania, un eveniment care va aduna zeci de mii de oameni pentru a spri ...

Iașul sparge tiparele. Educația informală îi lasă în urmă pe profesorii blocați în manuale
27/08/2025 08:19

Iasul, capitala culturală si universitară a Moldovei, nu mai asteaptă reformele anuntate si amanate la nesfarsit de Ministerul Educatiei. În timp ce manualele răman blocate intr-un continut rigid si o ...

Oana Mogoș: „Valeria mea e bunica. Ea mi-a dat puterea Reginei nopții”
27/08/2025 08:15

— „Regina noptii” are un nucleu emotional puternic, legat de memoria bunicilor. Cum ati construit personajul Valeria si ce v-a inspirat in această creatie? — Într-adevăr, este o ...

Iașul își schimbă meniul. Legume, carne, miere și conserve direct de la producători, fără supermarketuri și fără piață
27/08/2025 08:15

În loc să caute pe rafturile reci ale supermarketurilor, tot mai multi ieseni aleg gustul direct din grădină si curte. „Grădina lui Gugută” livrează in fiecare săptămană cosuri pline ...

Prima zi de școală, un lux pentru mulți părinți. Cât costă de fapt „învățământul gratuit”
27/08/2025 08:10

„Învătămantul este gratuit”, spune Constitutia Romaniei. În realitate, inceputul de an scolar se transformă pentru multe familii intr-o adevărată povară financiară. De la ghioz ...

Postul ca business. La Iași, veganismul s-a transformat din dietă, în oportunitate de piață
27/08/2025 08:04

La Iasi, meniurile vegane au trecut de la statutul de curiozitate la cel de trend puternic. În ultimii ani, au apărut spatii care oferă exclusiv preparate pe bază de plante, iar restaurantele traditi ...

 „Când pictez îmi încarc bateriile, apoi am mult mai mult de oferit oamenilor”
27/08/2025 08:00

Pană la finele verii, expozitia „Inner Conversations”, semnată de artista Simona Berea, invită publicul iesean la o incursiune in universul interior al emotiilor si reflectiilor vizuale. Evenimen ...

Coada inventată. Reflexul ieșenilor de a aștepta chiar și când nu e nevoie
27/08/2025 08:00

În Iasi, bătranii par să aibă un radar invizibil pentru cozi. Nu e nevoie de afise, reduceri sau anunturi oficiale. E suficient să zărească la distantă un grup de oameni si să simtă, instinctiv, ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei