Wolt a ajuns în Iași

Dimensiune font:

| 16-05-2025 15:05

 Wolt a ajuns în Iași

 · Ieșenii pot folosi deja aplicația;

· Aproximativ  400 de restaurante din Iași se regăsesc pe noua platformă;

· Iașiul este unul dintre primele orașe mari din România, în care aplicația Wolt devine activă.

Wolt, compania de tehnologie cunoscută pentru platforma sa de comerț local prezentă în peste 30 de țări, anunță lansarea în Iași. Astfel, aplicația este disponibilă pentru descărcare, iar începând cu 13 mai, poate fi utilizată de ieșeni. Procesul de tranziție de la Tazz la Wolt a demarat la începutul lunii mai și include lansarea treptată a aplicației în 35 de orașe din România.

Locuitorii din Iași și împrejurimi pot acum folosi aplicația Wolt, având acces la circa 400 de restaurante, precum și la o selecție variată de produse oferite de supermaketuri și magazine locale.

Iași este cel de al nouălea oraș de pe harta extinderii Wolt în România, după ce aplicația a devenit deja funcțională în Arad, Oradea, Baia Mare, Satu Mare, Zalău, Vaslui, Bacău și Focșani. Bucureștenii se vor putea bucura de beneficiile Wolt după data de 20 mai, odată ce aplicația va deveni disponibilă la nivel național și procesul de migrare se va încheia.

De ce Wolt: beneficii pentru ieșeni

Aplicația Wolt aduce o serie de avantaje pentru locuitorii orașului:

· Acces rapid la o varietate de produse – de la meniuri ale restaurantelor preferate, până la articole farmaceutice, pentru animale, cadouri sau flori;

· Beneficiile Genius – livrarea gratuită și ofertele exclusive continuă pe Wolt;

· Livrare rapidă, gestionată printr-o logistică de top;

· Plată ușoară, inclusiv prin Google Pay și Apple Pay;

· Design intuitiv, care simplifică procesul de comandă;

· Sprijin activ pentru afacerile locale, prin parteneriate strategice cu restaurante și magazine din Iași;

· Susținere pentru livratori – Wolt oferă instrumente și sprijin dedicat pentru a asigura colaborări eficiente și corecte;

· Sustenabilitate – Wolt sprijină inițiativele verzi, utilizând livrări neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon și ambalaje prietenoase cu mediul.

Wolt contribuie, astfel, la dezvoltarea economiei locale, conectând cererea consumatorilor cu oferta businessurilor din Iași și oferind noi oportunități pentru micii antreprenori și pentru curieri.

Ce trebuie să știe utilizatorii Tazz

Cei care aveau cont în platforma Tazz pot descărca noua aplicație Wolt din App Store sau Google Play, folosind aceleași date: adresa de e-mail sau numărul de telefon. O parte dintre informațiile asociate vechiului cont – precum istoricul comenzilor – nu se vor transfera automat, însă datele cardului, adresele salvate și beneficiile active, inclusiv programul Genius, rămân valabile. Pentru o tranziție cât mai ușoară, utilizatorii sunt invitați ca, după instalarea aplicației, să își transfere contul pe Wolt și să exploreze noile funcționalități. Mai multe informații despre migrare sunt disponibile pe site-ul https://wolt.tazz.ro.

 „Odată cu lansarea aplicației în Iași, am parcurs deja prima jumătate a procesului de migrare către Wolt, care a decurs până acum în condiții optime. Ne dorim ca și în perioada următoare lucrurile să evolueze la fel de bine. După data de 20 mai, Wolt va deveni activă în toate cele 35 de orașe vizate și suntem nerăbdători să oferim servicii rapide și de calitate tuturor utilizatorilor care aveau până acum conturi pe Tazz, dar și celor care ne descoperă acum pentru prima dată”, a spus Alin Șerban, General Manager, Wolt România.

Lansat în 2014, în Helsinki, Wolt a pornit ca un start-up cu șase co-fondatori și a evoluat într-un jucător global, susținând o activitate economică de 19 miliarde de euro, în piețele pe care activează. De-a lungul ultimului deceniu, Wolt a încheiat parteneriate cu peste 150.000 de comercianți, procesând 700 de milioane de comenzi. Mai multe informații despre istoricul Wolt, puteți regăsi aici.

Despre Wolt
Wolt este o platformă de comerț local cu sediul în Helsinki, având misiunea de a crea tehnologie care aduce bucurie, simplitate și oportunități cartierelor lumii. Wolt conectează persoanele care doresc să comande mâncare, alimente și alte bunuri cu persoane interesate să le vândă și să le livreze. Pentru a facilita acest lucru, Wolt dezvoltă în permanență o gamă largă de tehnologii, de la soluții de logistică la software de retail și soluții financiare, precum și gestionarea propriilor magazine alimentare sub brandul Wolt Market. Wolt a fost fondată în 2014 și și-a unit forțele cu DoorDash în 2022. Împreună, DoorDash și Wolt operează astăzi în peste 30 de țări.

 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

Licitatie com. Todiresti, 5 parcele teren. 1 Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Todiresti, cu sediul administrativ in sat Todiresti, nr. 174, comuna Todiresti, judetul Suceava, telefon 0230/539.535, fax 0230/539.543, e-mail: primaria todiresti@yahoo.com, cod fiscal 4326922. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 5 parcele de teren, in suprafata totala de 3.600 mp, apartinand domeniului privat al Comunei Todiresti, situate in intravilanul comunei Todiresti: -Teren in suprafata de 500 mp, avand nr. cadastral 43499, sat Todiresti, F.N.; -Teren in suprafata de 1.000 mp, avand nr.cadastral 43503, sat Todiresti, F.N.; -Teren in suprafata de 997 mp, avand nr.cadastral 43231, sat Todiresti, F.N.; -Teren in suprafata de 850 mp, avand nr.cadastral 43256, sat Todiresti, F.N.; -Teren in suprafata de 253 mp, avand nr. cadastral 43476, sat Todiresti, F.N.; conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Todiresti nr. 41/14.06.2022 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei sau se pot consulta pe site-ul: www.comuna todiresti.ro, la sectiunea Monitorul Oficial local -hotarari. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Secretariatul Comunei Todiresti, sat Todiresti, nr. 174, comuna Todiresti, judetul Suceava. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 11.09.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 19.09.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Secretariatul Comunei Todiresti, sat Todiresti, nr. 174, comuna Todiresti, judetul Suceava. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar original, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 22.09.2025, ora 10.30, Comuna Todiresti, sat Todiresti, nr. 174, comuna Todiresti, judetul Suceava. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Suceava, din municipiul Suceava, Str. Stefan cel Mare nr. 62, judetul Suceava, telefon 0230/214.948, fax 0230/522.296, e-mail: trsv-arhcont@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 19.08.2025.
Licitatie comuna Bacesti, Spatiu medical 50 mp. 1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Bacesti, comuna Bacesti, sat Bacesti, Str. Principala nr. 1, judetul Vaslui, telefon 0235/458.506, fax 0235/458.506, e-mail: primaria.bacesti@yahoo.com, cod fiscal 3337621. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Spatiu medical in suprafata de 50,00 mp, situat in incinta Dispensarului Comunal din satul Bacesti, F.N., comuna Bacesti, judetul Vaslui, pentru desfasurarea activitatilor medicale stomatologice, apartine domeniului privat al Comunei Bacesti, conform O.U.G. nr. 57/03.07.20219 si H.C.L. Bacesti nr. 32/15.08.2025. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitarea scrisa, de la sediul Comunei Bacesti. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Registratura Comunei Bacesti, comuna Bacesti, sat Bacesti, Str. Principala nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: Gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 02.09.2025, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 10.09.2025, ora 10.30. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Oferta va fi depusa la Registratura Comunei Bacesti, comuna Bacesti, sat Bacesti, Str. Principala nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original si 2 exemplare copii. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 10.09.2025, ora 11.00, la sediul Comuna Bacesti, comuna Bacesti, sat Bacesti, Str. Principala nr. 1, judetul Vaslui. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Actiunea in justitie se poate introduce la Sectia de contencios administrativ a Tribunalului Vaslui, municipiul Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.032, fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 19.08.2025.
Licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii activelor aflate in patrimoniul debitoarei Agrocomplex Barlad SA. FIVE Administration SPRL, in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad SA -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei Agrocomplex Barlad SA, astfel: in data de 09.09.2025 pentru urmatoarele active. O SINGURA LICITATIE, de la orele: Ora 11:00: Proprietate imobiliara „Pachet Ferma Docaneasa -Teren +Atelier mecanic”. Pret pornire: 5.000 Lei; Ora 12:00: Teren Arabil Extravilan in suprafata de 3,75 Ha. Pret pornire: 41.065,2 Lei; Ora 13:00: Teren Arabil Extravilan in suprafata de 1 Ha. Pret pornire: 8.866,35 Lei. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.000 Lei +TVA pentru Activul -Teren Arabil Extravilan in suprafata de 3,75 Ha, respectiv la pretul de 500 +TVA pentru celelalte 2 active si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration SPRL din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / video conferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data licitatiei, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744950751 sau e-mail: office@agro-complex.ro
Lucrări de amploare, la Iași. Cum va arăta centrul orașului în 2025
26/08/2025 21:00

* „Inel” cu sens unic in jurul Palatului Culturii: circulatie mai fluidă si transport public eficient * Tramvaiele si autobuzele vor circula pe benzi dedicate la bordură, iar strada Piata Palat v ...

Blestemul Autostrăzii Unirii. 2030 – anul pierdut al Moldovei
26/08/2025 21:00

* Miza uriasă a celor 14 kilometri din Harghita * Întrebările unui iesean pentru Ministerul Transporturilor * Iasul, in umbra autostrăzilor altora * UMB – locomotiva infrastructurii sau monopol p ...

Presiune fără precedent în sistemul judiciar ieşean
26/08/2025 21:00

Judecătorii din Iaşi se alătură protestelor naţionale faţă de reforma pensiilor de serviciu. Magistraţii isi suspendă activitatea pană la retragerea proiectului pensiilor speciale. Curtea de Apel Ia� ...

Primăria Iași înființează Consiliul de Dialog Economic
26/08/2025 20:43

* mediul de afaceri, educatia si societatea civilă, invitate la masa consultărilor Primăria Municipiului Iasi anuntă constituirea Consiliului de Dialog Economic, o structură partenerială cu rol consultat ...

Sprijin financiar majorat pentru comunitățile locale
26/08/2025 17:54

Plenul Consiliului Judetean Iasi a aprobat, astăzi, in sedintă ordinară, Programul Judeţean de Dezvoltare Economico-Socială pentru perioada 2025-2030, al cărui buget va fi de 10 milioane de lei, pe fiecar ...

Bacul de toamnă, la Iași - 142 de candidați au reușit să-și mărească notele, după contestații
26/08/2025 17:54

* astfel, din totalul celor 860 de candidati prezenti, au promovat 275 de candidati (in crestere cu 2,98%, comparativ cu afisarea rezultatelor initiale) * 185 de candidati apartin promotiei 2025, iar 190 provin ...

Incendiu într-o comună din Botoșani: 30 de tone de furaje au ars
26/08/2025 17:48

Un incendiu a cuprins, marţi, un depozit de furaje din localitatea Plopenii Mari, comuna Ungureni, au transmis reprezentanţii Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă ((ISU) Botoşani. Potrivit acestora ...

Un tânăr din Neamț a furat zeci de mii de lire dintr-o casă. A fost arestat la Bacău
26/08/2025 17:24

Un tanăr in varstă de 20 de ani din localitatea nemţeană Războieni a fost arestat preventiv după ce a furat cateva zeci de mii de lire sterline din locuinţa unui bărbat din municipiul Bacău, a informat ...

Postul ca business. La Iași, veganismul s-a transformat din dietă, în oportunitate de piață
26/08/2025 16:45

La Iasi, meniurile vegane au trecut de la statutul de curiozitate la cel de trend puternic. În ultimii ani, au apărut spatii care oferă exclusiv preparate pe bază de plante, iar restaurantele traditi ...

Iașul își dărâmă grădinițele cu risc seismic. Două clădiri vechi vor fi demolate pentru a face loc unor construcții sigure
26/08/2025 16:20

  Consilierii locali din Iasi sunt chemati să decidă vineri dacă două grădinite degradate, in care generatii intregi au invătat in conditii precare, vor fi puse la pămant si reconstruite cu bani di ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei