A început eliberarea cărților electronice de identitate. Ce date vor fi înscrise pe documente

Dimensiune font:

| 20-03-2025 18:57

 A început eliberarea cărților electronice de identitate. Ce date vor fi înscrise pe documente

 Toate serviciile de evidenţă a persoanei din judeţul Cluj au început joi, 20 martie, eliberarea de cărţi electronice de identitate. Proiectul-pilot început la Cluj-Napoca va fi extins şi în restul ţării.

Consiliul Judeţean Cluj arată, într-un comunicat de presă, că, începând de joi, toate serviciile publice comunitare de evidenţă a persoanelor din judeţul Cluj - cele din Dej, Gherla, Huedin, Turda, Câmpia Turzii şi Floreşti - preiau fotografiile, impresiunile papilare şi documentele necesare în vederea eliberării noilor cărţi electronice de identitate.

 

”Începând de azi locuitorii judeţului Cluj cu vârsta de peste 14 ani pot beneficia de cărţi electronice de identitate gratuite, eliberate cât mai aproape de domiciliu, fără a mai fi nevoie de deplasarea la Cluj. Ne bucurăm că proiectul operaţionalizat cu succes de către DJEP Cluj este replicat, la nivelul întregului judeţ şi, ulterior, la nivel naţional”, a declarat Alin Tişe, preşedintele Consiliului Judeţean Cluj.

Programarea pentru eliberarea cărţii electronice de identitate se face exclusiv online, pe portalul Ministerului Afacerilor Interne, accesând linkul https://hub.mai.gov.ro/site/.

Datele care vor fi înscrise în cărţile electronice de identitate sunt:

- în format tipărit: nume, prenume, cetăţenie, data naşterii, sex, imaginea facială, CNP, semnătura olografă,

- în format electronic: toate datele tipărite, la care se adaugă prenumele părinţilor, domiciliul, impresiunile papilare ale două degete ale titularului şi certificate digitale pentru autentificare sau semnătură electronică. ”În contextul actual al digitalizării serviciilor publice prin implementarea unor sisteme informatice în domeniul evidenţei persoanelor şi al stării civile, emiterea cărţii electronice de identitate are beneficiul de a prezenta elemente avansate de securitate, serveşte ca document de călătorie în spaţiul Uniunii Europene şi conferă acces facil la diferite servicii electronice”, scrie în comunicat.

Proiectul-pilot de eliberare a cărţii electronice de identitate a fost lansat la nivelul municipiului Cluj-Napoca în 2 august 2021 şi a fost extins la nivelul Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj în 2 august 2022.

 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, Judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza 4 licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei, astfel: in datele de 27.03.2025, 03.04.2025, 10.04.2025 si 17.04.2025, de la orele: Ora 12:00: Cladire 2 Camere -Volanschi- Pret pornire: 1.595,94 Lei; Ora 13:00: Proprietate imobiliara „Ferma Coroiesti” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 77.090,64 Lei; Ora 14:00: Proprietate imobiliara- „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 117.805,79 Lei. Orele anuntate pentru fiecare Activ se respecta pentru fiecare zi in care se vor organiza licitatii. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.570 Lei (TVA inclus) pentru fiecare Activ in parte, mai putin pentru Activul-„Cladire 2 Camere -Volanschi” pentru care Caietul de sarcini are pretul de 595 (TVA inclus) si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five- advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration S.P.R.L. din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / videoconferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five- advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data fiecarei licitatii, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744.950.751 sau e-mail: office@agro- complex.ro.
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Dimitrie Cantemir, cu sediul in comuna Dimitrie Cantemir, sat Hurdugi, Str. Principala nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/485.389, e-mail: primaria.dtcm@yahoo.com, cod fiscal 3394295. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: -suprafata totala de 107,31 ha, teren extravilan, pasune comunala, apartinand domeniului privat al Comunei Dimitrie Cantemir, situata in comuna Dimitrie Cantemir, judetul Vaslui, conform H.C.L. Comuna Dimitrie Cantemir nr. 15/14.03.2025 si temeiul legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019, astfel: -Lot.1 -sat Gusitei, 3,00ha, Tarla 109, Parcela 1335; -Lot 2 -sat Hurdugi, 15,00 ha, Tarla 70, Parcela 887; -Lot 3 -sat Hurdugi, 9,00 ha, Tarla 60, Parcela 786; -Lot 4 -sat Hurdugi, 2,00 ha, Tarla 74, Parcela.889; -Lot 5 -sat Hurdugi, 6,00 ha, Tarla 74, Parcela.889; -Lot 6 -sat Plotonesti 7,00 ha, Tarla 60, Parcela 786; -Lot 7 -sat Hurdugi, 11,00 ha, Tarla 74, Parcela 889; -Lot 8 -sat Hurdugi, 10,00 ha, Tarla 74, Parcela 887; -Lot 9 -sat Hurdugi, 6,00 ha, Tarla 54, Parcela 755; -Lot 10 -sat Hurdugi, 3,00 ha, Tarla 54, Parcela 755; -Lot 11 -sat Hurdugi, 11,11 ha, Tarla 30, Parcela 442; -Lot 12 -sat Hurdugi, 15,00 ha, Tarla 85, Parcela 1057; -Lot 13 -sat Plotonesti, 2,05 ha, Tarla 64, Parcela 840; -Lot 14 -sat Plotonesti, 2,15 ha, Tarla 64, Parcela 839; -Lot 15 -sat Plotonesti, 2,50 ha, Tarla 64, Parcela 840; -Lot 16 -sat Plotonesti, 2,50 ha, Tarla 64, Parcela 840. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitarea scrisa, de la sediul Comunei Dimitrie Cantemir. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Registratura Comunei Dimitrie Cantemir, comuna Dimitrie Cantemir, sat Hurdugi, Str. Principala nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 20Lei/exemplar, care se achita in numerar la Casieria institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 03.04.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 11.04.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Comunei Dimitrie Cantemir, comuna Dimitrie Cantemir, sat Hurdugi, Str. Principala nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 14.04.2025, ora 13.00, la sediul Comunei Dimitrie Cantemir, comuna Dimitrie Cantemir, sat Hurdugi, Str. Principala nr. 1, judetul Vaslui. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon /fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 20.03.2025.
TOATE ASPECTELE pensionarii incepand cu 1 septembrie 2024 – Noua lege a pensiilor. Ghid practic!
21/03/2025 12:48

  TOATE ASPECTELE pensionarii incepand cu 1 septembrie 2024 – Noua lege a pensiilor. Ghid practic!    Stimate angajator, La 1 septembrie 2024 a intrat in vigoare Legea nr. 360/2023, ...

Un oraș din România, în topul destinațiilor de călătorie în 2025! Turiștii rămân fără cuvinte când ajung aici
19/03/2025 19:38

Un oras din Romania se in topul destinatiilor de călătorie in 2025! Este vorba despre Piatra-Neamt, orasul de la poalele muntilor, care se află pe lista scurtă a „oraselor care inspiră.” Piatra ...

BREAKING | Administrația Prezidențială a publicat costurile zborurilor lui Iohannis. Zeci de milioane de euro în 10 ani
18/03/2025 22:09

 Administraţia Prezidenţială a desecretizat, marţi seară, costurile pentru zborurile efectuate de preşedintele Klaus Iohannis, incepand cu anul 2015.  Administraţia Prezidenţială a transm ...

Când se va încălzi vremea? Meteorologii anunță temperaturi care vor ajunge în jurul valorii de 18 grade
17/03/2025 20:24

Meteorologii anuntă cand revine primăvara. Vremea va fi deosebit de rece in majoritatea regiunilor, la debutul acestei săptămani, insă din weekend va incepe să se incălzească, iar temperaturile vor ajun ...

Câte păsări și animale au voie să crească românii în curte! Cine nu respectă legea riscă sancțiuni drastice
17/03/2025 19:46

Putini stiu cate păsări si animale au voie să crească romanii in curte! Noile măsuri impuse au starnit controverse printre cetăteni. Există cateva reguli clare pentru cei care cresc păsări si animale i ...

Peste 1 300 de angajaţi de la Vocea Americii au fost plasaţi în concediu administrativ / USAGM a încetat subvenţiile acordate pentru Radio Europa Liberă şi Radio Asia Liberă
16/03/2025 13:11

 Peste 1 300 de angajaţi de la Vocea Americii au fost plasaţi in concediu administrativ, sambătă, iar finanţarea pentru două servicii de ştiri americane care transmit către regimuri autoritare a fo ...

Comportamentul românilor la mall-uri: petrec 3 ore și jumătate în medie și cheltuiesc în medie 370 de lei la o vizită
16/03/2025 13:06

 Comportamentul romanilor privind vizitele la mall-uri in 2025 a suferit schimbări semnificative fată de anul trecut, potrivit celui mai recent sondaj realizat de Reveal Marketing Research pe un esantion ...

Şofer de autobuz din Iaşi, atacat cu pumnul de un călător recalcitrant / Înainte de incindent agresa un bătrân şi bea în mijlocul de transport / Şoferul, transportat la spital – VIDEO
15/03/2025 20:43

 Şoferul unui autobuz din Iaşi a fost atacat cu pumnul de un călător recalcitrant. Înainte de incindent, bărbatul agresa un bătran şi bea in mijlocul de transport. Compania de transport şi Ia ...

Starbucks, condamnată să plătească 50 de milioane de dolari pentru o cafea prea fierbinte
15/03/2025 15:33

  Starbucks  Un juriu din California a obligat vineri Starbucks să plătească daune de 50 de milioane de dolari unui sofer care a suferit arsuri grave din cauza unui capac de băuturi fierbint ...

Crin Antonescu are sute de mii de euro în bănci din România, Belgia și Liechtenstein
14/03/2025 13:48

 Crin Antonescu, candidatul desemnat de coalitia PSD-PNL-UDMR pentru alegerile prezidentiale din mai, si-a publicat recent declaratia de avere pe site-ul Biroului Electoral Central, dezvăluind detalii fin ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei