Este cel mai mare salariu din România! În 2024, a încasat lunar 57.000 de euro!

Dimensiune font:

| 28-04-2025 12:07

Christina Verchere, CEO al Petrom, a avut cel mai mare salariu din România. Aceasta a încasat 57.000 de euro în 2024, devenind astfel una dintre cele mai bine plătite persoane din România. De altfel, acesta este cel mai mare salariu din România făcut public până acum, scrie Ziarul Financiar.


Cel mai mare salariu din România!
Pe lângă salariul pe care mulți l-ar numi „astronomic”, directorul general de la OMV Petrom a mai primit bonusuri și acțiuni în perioada 2022-2024.

Christina Verchere a publicat în raportul cu privire la remunerarea conducerii aferent anului 2024 un salariu brut de bază de 690.500 de euro, adică circa 57.000 de euro lunar. În 2023, CEO-ul Petrom a avut un salariu brut de bază de 634.500 euro, potrivit sursei menționate mai sus.

 

În 2024, bonificaţia anuală a fost de 772.000 de euro. La această sumă s-a adăugat şi tranşa planului de stimulare pe termen lung, care include acţiuni în perioada 2022-2024, de aproximativ 263.900 de euro. Astfel, Christina Verchere a adăugat din bonus şi din acţiuni circa 1 milion euro la remuneraţia brută.


Cine este Christina Verchere
Christina Verchere se numără printre cei mai admirați CEO din România. Șefa Petrom are 53 de ani și a studiat economia la Universitatea din Aberdeen, Scoția, potrivit LinkedIn.

Directorul executiv de origine britanică și americană și-a început cariera în anul 1993 și a lucrat mai bine de 20 de ani într-una din cele mai mari companii de petrol și gaze.

Înainte de a prelua mandatul la OMV Petrom, în 2018, ea a fost preşedintele regional pentru Asia Pacific al companiei BP, iar înainte a condus BP Canada Energy. Până să ajungă în România, Christina a locuit în Hong Kong, Tokyo, SUA şi Regatul Unit, potrivit Adevărul. 

„Îmi face mare plăcere să explorez țara și să cunosc oamenii. Cred că România este un loc fascinant, o țară care are atât o istorie îndelungată, cât și multe oportunități pentru viitor. Am descoperit o țară frumoasă, cu oameni foarte calzi și primitori, cu un simț al umorului aparte și care sunt, în același timp, și foarte muncitori”, a declarat Christina Verchere.


Aceasta a vorbit despre strategia de investiții a OMV Petrom.

„Am adoptat strategia la sfârșitul anului 2021, iar o actualizare a strategiei a fost realizată în luna iunie a acestui an. Evident, cel mai important lucru a fost decizia de investiție în Neptun Deep, a fost un game changer pentru toți. Și simt asta la toți cei cu care vorbesc. Iar acum este vorba de a implementa Neptun Deep. Sunt foarte mulțumită de progresele pe care echipa le-a făcut în acest sens.

Cred că, atunci când ne uităm la tranziția energetică, am devenit mai ambițioși în ceea ce privește energia regenerabilă. Inițial, ne-am stabilit un obiectiv de un gigawatt de capacitate cu partenerii până la sfârșitul deceniului. În luna iunie a acestui an, am mărit această țintă la 2,4 gigawatt, deci am accelerat. În ceea ce privește biocombustibilii, am luat decizia finală de investiție pentru 280.000 de tone pe an.

De asemenea, am accelerat în ceea ce privește hidrogenul verde pentru că am văzut aici o oportunitate. Este foarte bine că accesul României la finanțarea UE permite unora dintre aceste proiecte să avanseze, lucru care altfel nu s-ar fi întâmplat. Cred că în zona de transport biocombustibilii sunt cheia pentru decarbonizarea sectorului, o bună oportunitate de a poziționa Rafinăria Petrobrazi și, prin aceasta, România ca un jucător semnificativ pe piața din Europa de Sud-Est. Apoi, în ceea ce privește electromobilitatea, suntem foarte mulțumiți de portofoliul pe care am reușit să îl realizăm.
 

Evenimentul pe WhatsApp – cele mai tari știri, direct pe telefon!

Ești mereu pe fugă? Noi îți trimitem zilnic cele mai importante 3 știri din Iași, Moldova și țară – scurt, clar, fără spam.

Plus: alerte locale de urgență, noutăți exclusive și acces rapid la anunțuri importante.

► Intră pe canalul nostru oficial:

⇒ Încearcă 3 zile. Dacă nu-ți place, poți ieși oricând.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale autoritatii contractante: Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. 2. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentatia de atribuire. Daca este cazul, costul si conditiile de plata in vederea obtinerii documentatiei de atribuire: Biroul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Roma, cu sediul in comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. Documentatia de atribuire in format electronic este pusa de catre Autoritatea Contractanta cu titlu gratuit la dispozitia ofertantilor care au inaintat o solicitare in acest sens. 3. a) Locul prestarii serviciilor: Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani. b) Obiectul concesionarii; natura si dimensiunea prestarilor: Serviciul de utilitate publica de distributie a gazelor naturale in Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani, conform art. 8 H.G.209/2019. c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani. 4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 20.06.2025, ora 10.00. b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Comuna Roma, Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma @yahoo.ro. c) Limba sau limbile in care trebuie redactate ofertele: romana. d) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 20.06.2025, ora 11.00, Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani. 5. Conditiile personale, tehnice si financiare pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantii: conform documentatiei de atribuire. 6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentatiei de atribuire. 7. Dupa caz, procentajul minim din lucrari care trebuie acordat partilor terte: conform documentatiei de atribuire. 8. Data trimiterii spre publicare a anuntului de participare: 30.04.2025. 9. Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor si, dupa caz, de mediere. Informatii exacte privind termenele de depunere a contestatiei si, dupa caz, denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obtine aceste informatii: Tribunalul Botosani, Sectia de Contencios -Administrativ, cu sediul in orasul Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, email: tr-botosani@just.ro.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Flamanzi, cu sediul in oras Flamanzi, Str.Dumitru Iov nr.284, judetul Botosani, telefon 0231/552.351, fax 0231/552.626, e-mail: orasflamanzi@yahoo.com, cod fiscal 3372173. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general; Hotararea Consiliului Local Orasul Flamanzi nr. 36/17.03.2025 privind aprobarea bugetului local pentru anul 2025, a bugetului activitatilor finantate integral din venituri proprii. Suma totala alocata de la bugetul local este de 40.000 Lei si se aloca in intregime pentru activitati cultural sportive. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul privind acordarea de finantare nerambursabila de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local aprobat prin Hotararea Consiliului Local Flamanzi nr. 10/31.01.2014, modificata prin Hotararea Consiliului Local Orasul Flamanzi nr. 48/28.03.2025. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Orasului Flamanzi: https://orasul- flamanzi.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabila se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: https://orasul- flamanzi.ro si se poate procura de la sediul Orasului Flamanzi, orasul Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 12.06.2025, ora 16.00, la adresa: Orasul Flamanzi, orasul Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este 16.06.2025 -17.06.2025.
Orasul Harlau clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str. Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Comuna Racaciuni, judetul Bacau, clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
Rezultatele LOTO de joi, 8 mai 2025 - Lista numerelor câștigătoare și premiile puse în joc
08/05/2025 20:06

 Rezultatele LOTO de joi, 8 mai    Loto 6/49: 17, 19, 25, 14, 45, 39 Noroc: 5 1 2 0 0 6 9   Joker: 2, 19, 1, 37, 27 + 12  Noroc Plus: 8 6 9 0 4 2 &nbs ...

Leul s-a depreciat în doar trei zile cu 14,47 bani!
08/05/2025 19:42

Interimatul de la conducerea guvernului, după ce PSD a decis să părăsească guvernarea, politicile economice propuse de suveranisti, de la case la 1 leu, pană la concedierea a 500.000 de bugetari, criza bu ...

 Finanțe pe înțelesul tău – Alba Iulia în dialog cu profesioniștii pieței
08/05/2025 17:49

Institutul de Studii Financiare şi Autoritatea de Supraveghere Financiară in parteneriat cu Universitatea "1 Decembrie 1918" din Alba Iulia vă invită in data de 9 mai 2025, ora 10:00 – la Se ...

ANUNT PROCEDURA COMPETITIVA TITLUL PROIECTULUI „CONSTRUIRE CENTRU PENTRU SERVICII DE PALIATIE „HARISMA” D+P+2E+M”
08/05/2025 15:39

 ANUNT PROCEDURA COMPETITIVA  TITLUL PROIECTULUI  „CONSTRUIRE CENTRU PENTRU SERVICII DE PALIATIE „HARISMA” D+P+2E+M”  

Nivelul de trai în România a crescut cu 44% în ultimul deceniu
08/05/2025 14:45

Romanii trăiesc mai bine decat in urmă cu un deceniu, arată cele mai recente statistici Eurostat, care indică o crestere de 44% a nivelului de trai. Declaratia a fost făcută joi de Simona Bucura-Oprescu ...

 ANAF înăsprește regulile pentru veniturile din chirii în 2025. Ce trebuie să știe proprietarii
08/05/2025 14:29

În contextul dificultătilor economice din 2025, Agentia Natională de Administrare Fiscală (ANAF) intensifică măsurile de colectare a veniturilor bugetare si introduce obligatii suplimentare pentru ce ...

Poprire la pensie pentru aproape 100.000 de pensionari
08/05/2025 14:26

În 2025, zeci de mii de pensionari romani se confruntă cu popriri pe pensie, in timp ce datoriile acumulate ating cote alarmante, iar statul incearcă să recupereze peste 22 de miliarde de lei. Romanii ...

Creșterea gradului de digitalizare a  DUCU DENT LABORATOR SRL –  Finalizare proiect -
08/05/2025 14:07

 COMUNICAT DE PRESĂ 08.05.2025 Cresterea gradului de digitalizare a  DUCU DENT LABORATOR SRL - Finalizare proiect -

IMM-urile românești resimt puternic presiunea anului 2025. Venituri în scădere, costuri operaționale în creștere și competiție acerbă în mediul online
08/05/2025 12:35

În 2025, intreprinderile mici si mijlocii din Romania se confruntă cu provocări majore: venituri in scădere cu pană la 50%, cheltuieli care depăsesc castigurile si presiunea unei piete digitale in co ...

Euro trece de 5,12 lei pe piața interbancară, în timp ce ratele ROBOR la 3 și 6 luni stabilesc noi recorduri / Cu cât se vinde la bănci și la casele de schimb
08/05/2025 12:05

 Euro se tranzactiona joi la ora 11 la peste 5,12 lei, in timp ce Banca Centrală anuntă noile valori pentru ratele ROBOR, folosite la calculul dobanzilor variabile la credite, la 3 si 6 luni. Acestea sun ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei