Agilion: Exigență și Calitate în Procesul de Recrutare pentru Retaileri

WhatsApp Image 2024-11-04 at 15.55.41

Dimensiune font:

| 05-11-2024 11:15

 Agilion, un lider pe piața de outsourcing de personal și recrutare dedicată, se bucură de o reputație solidă datorită standardelor înalte ale proceselor sale de selecție. Compania deține acum aproximativ 850 de angajați, care operează în depozitele unora dintre cei mai mari retaileri din România, inclusiv Auchan, Emag, Altex, Yato, Sezamo, Petrom, Mega Image și Sameday.

Recrutările sunt gestionate de profesioniști din domeniul resurselor umane, ale căror experiență și expertiză sunt esențiale în selectarea candidaților potriviți. O caracteristică distinctivă a procesului de recrutare al Agilion este colaborarea cu ICEU Training Grup, singura companie românească specializată în oferirea de servicii de training și consultanță în detectarea comportamentului simulat și a erorilor cognitive. Această colaborare aduce un plus de valoare procesului de evaluare, asigurându-se că selectarea candidaților este realizată cu maximă acuratețe și integritate.

„Colaborarea noastră cu ICEU este un pilon esențial al succesului nostru în recrutare. Datorită abilităților avansate de profilare oferite de echipa ICEU, putem identifica candidații care nu doar îndeplinesc criteriile tehnice, ci și se aliniază culturii organizaționale a clienților noștri," afirmă Marius Dumitru, fondatorul Agilion.

ICEU Training Grup utilizează tehnici inovatoare care le permit să analizeze nu doar competențele, ci și comportamentele candidaților. Prin intermediul testelor și evaluărilor specializate, se minimizează riscurile asociate cu angajarea persoanelor care nu sunt complet sincere în privința abilităților și experienței lor. Acest proces devine vital în contextul competitiv al pieței muncii, asigurându-le clienților Agilion siguranță și liniște în privința alegerilor făcute.

Indiferent de sectorul pentru care recrutează — fie că e vorba despre retail, logistică sau alte domenii — Agilion se angajează să ofere soluții de personalizare a procesului de selecție, adaptate nevoilor fiecărui client. Cu o echipă formată din 850 de angajați care sprijină operațiunile în depozitele marii retaileri, Agilion contribuie semnificativ la eficiența și succesul acestora.

Un scurt instantaneu video, in care pot fi vazuti muncitori recrutati prin intermediul Agilion, in plina activitate: https://youtu.be/nJ5cTImN1Jg

În concluzie, prin utilizarea expertizei HR avansate și colaborarea cu ICEU Training Grup, Agilion reușește să ofere un proces de recrutare de înaltă calitate, contribuind astfel la succesul organizațiilor care colaborează cu ei. Focusul pe detectarea comportamentului simulat și erorilor cognitive asigură o selecție bine fundamentată, promovând integritate și excelență în resursa umană.

Cateva opinii ale partenerilor nostri, despre calitatea colaborarii cu Agilion:

Marius Francisc

(acum 2 săptămâni)

”In sfarsit o firma serioasa care respecta cerintele si aduce muncitorii in timp util. Noi am avut experiente neplacute cu alte firme care ne-au adus tot felul de muncitori si aveam teama asta dar ne-au promis ca in cazul in care nu sunt ok ne aduc altii, asta stiam si de la un colaborator care ne-a recomandat aceasta firma dar la noi nu a fost cazul pentru ca intr-adevar muncitorii sunt calificati in domeniul cerut de noi. Multumim si cu siguranta vom apela si alta data si va recomandam cu drag!”

Andrei Patrascu

(acum o săptămână)

”Seriozitate si profesionalism sunt cuvintele cele mai potrivite pentru a descrie aceasta firma. Suntem multumiti de servicii si de rapiditatea cu care ne sunt rezolvate orice cerinte.Sunt foarte multumit atat de serviciile oferite cat si de promptitudine si suportul acordat. Este o firma serioasa cu care chiar merita sa lucrezi!”

AFN

(acum 2 săptămâni)

Am avut o experiență excelentă cu echipa Agilion! Profesionalismul și dedicarea lor s-au remarcat încă de la primul contact. Am apreciat foarte mult comunicarea clară și promptă, dar și atenția la detalii pe care au arătat-o în fiecare etapă a proiectului. Au reușit să înțeleagă pe deplin nevoile noastre și să livreze rezultate care au depășit așteptările. Recomand cu încredere Agilion pentru oricine caută servicii de calitate și o echipă cu adevărat implicată. Mulțumim pentru colaborarea de succes!


Ramona Neagu

(acum o săptămână)

”Eu lucrez cu Agilion de foarte mult timp, cu ani in urma vizele angajatilor straini erau obtinute rapid si angajatii chiar ajungeau in 3-4 luni , acum este un timp de așteptare mai mare insa nu este vina agentiei, tot ce contraza pentru noi este faptul ca sosesc oameni calcificati pe domeniul solicitat, avem suportul lor la nevoie si sunt implicati in rezolvarea tuturor problemelor la care ii solicitam.”

 

Pentru mai multe informații:
Website: 
www.agilion.ro
Email: 
contact@agilion.ro

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
Primăria Comunei Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CUI 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com, organizează în data de 31.01.2025, licitație în vederea vânzării terenului intravilan în suprafață de 26.770 mp, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, zona Dedeman 1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact etc: UAT Comuna Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CIF 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: teren intravilan în suprafață de 26.770 mp, situată în Sat Uricani, Comuna Miroslava, județul Iași, zona Dedeman, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, teren proprietate privată a Comunei Valea Lupului 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini 3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul autorității sau de pe site-ul autorității wwww.comuna-valealupului.ro 3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: de la Registratura primăriei, Aleea Irisului nr. 8, sat Valea Lupului, Comuna Valea Lupului, județul Iași sau de pe site-ul autorității: www.comuna-valealupului.ro 3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: se obține gratuit, atât de la sediul autorității, cât și de pe site-ul autorității 3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 23.01.2025, orele 16.00 4. Informații privind ofertele: se regasesc în caietul de sarcini 4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 31.01.2025, orele 09.00 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, Județul Iași 4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un singur exemplar original 5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor: 31.01.2025, orele 11.00, Primăria Comunei Valea Lupului - Sala de consiliu, Aleea Irisului nr. 8, Comuna Valea Lupului, Județul Iași 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Iași, Strada Elena Doamna nr. 1A, telefon: 0232.260.600, 0232.248.000, 0332.403.666, Fax: 0332.435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro
ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE PUBLICĂ privind închirierea prin licitație publică a două spații ce aparțin domeniului public al Comunei Tămășeni, Jud. Neamt. 1.Informații generale privind autoritatea contractantă in special denumirea,codul de identificare fiscală, adresa,numărul de telefon,fax și/sau adresa de e-mail,persoană de contact:Comuna Tămășeni, strad Unirii, nr.157 județul Neamț, telefon: 0233749494, fax: 0233749333 e –mail: primariatamaseni@yahoo.com.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,in special descrierea bunurilor care urmează să fie concesionate:Spațiu în suprafață de 118,53 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț. Închirierea se va realiza conform HCL nr.66/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. Spațiu în suprafață de 117,45 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț.Închirierea se va realiza conform HCL nr.67/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. 2.Informații privind documentația de atribuire : se regăsesc in caietul de sarcini. 2.1.Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar din documentația de atribuire:la sediul Comunei Tămășeni sau în baza unei solicitari scrise sau in format electronic adresate către Primăria comunei Tămășeni.2.2.Denumirea si datele de contact ale compartimentului de la care se pot obține un exemplar din documentația de atribuire: Primăria comunei Tămășeni, Compartiment administrare domeniul public și privat, fond funciar, cadastru și resurse umane.2.3.Costul si condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ: 10,00 lei poate fi achitat in numerar la casieria unitații.2.4.Data–limită de pentru solicitarea clarificărilor 08.01.2025 ora 12:00.3.Informații privind ofertele:3.1.Data-limită de depunere a ofertelor : 15.01.2025 ora 10:00.3.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț, la registratură.3.3.Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: 2 exemplare. 4.Data si locul la care se va desfașura sedința publică de deschidere a ofertelor: 16.01.2025 ora 10:00, Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț.6.Denumirea, adresa, numărul de telefon și /sau adresa de e-mail ale instanței competente in soluționarea litigiilor apărute si termenele pentru sesizarea instanței : Judecătoria Roman, Piata Roman Voda nr. 1 cod postal 611022 telefon 0233 743858 fax 0233 742583 , e-mail : jud – roman@just.ro. 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate in vederea publicării: 17.12.2024. Primar, Lucaci Stefan
Raport SRI și SIE: Oamenii Rusiei, implicați în preluarea E.ON de către compania de stat din Ungaria
21/12/2024 10:50

O tranzactie de mari proportii se pregăteste pe piata de energie. Compania E.ON, principalul furnizor de energie din Romania ar putea fi cumpărată de către MVM, compania de stat din Ungaria. La Guvern s-au ...

 Comunicat de presa - Eficientizare energetica Spitalul Clinic de Recuperare
21/12/2024 09:30

 Comunicat de presa - Eficientizare energetica Spitalul Clinic de Recuperare

COMUNICAT DE PRESĂ Data: 21.12.2024 ANUNȚ DE LANSARE A PROIECTULUI „CREȘTEREA INTENSITĂȚII DIGITALE A NX PRINT SRL”,  COD SMIS 321055
21/12/2024 09:30

COMUNICAT DE PRESĂ. DATA: 21.12.2024. ANUNT DE LANSARE A PROIECTULUI „CRESTEREA INTENSITĂTII DIGITALE A NX PRINT SRL”, COD SMIS 321055

ANRE majorează tarifele de distribuție și transport energie electrică începând cu 1 ianuarie 2024
20/12/2024 18:23

 Autoritatea Natională de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) a pus in dezbatere publică proiecte de ordine pentru majorarea tarifelor de distributie si transport al energiei electrice, in ...

M2: “INVESTITII IN CREAREA SI DEZVOLTAREA DE INTREPRINDERI NON-AGRICOLE IN MICROREGIUNEA „ASOCIATIA LEADER COLINELE MOLDOVEI”
20/12/2024 14:17

 M2: “INVESTITII IN CREAREA SI DEZVOLTAREA DE INTREPRINDERI NON-AGRICOLE IN MICROREGIUNEA „ASOCIATIA LEADER COLINELE MOLDOVEI”

O nouă lege pentru românii care construiesc sau dărâmă o casă! Ce obligație au aceștia
20/12/2024 13:59

O nouă lege pentru romanii care construiesc sau dăramă o casă! Se schimbă legea pentru persoanele sau companiile care obtin autorizatii de constructie sau demolare. Senatul Romaniei a adoptat o propunere ...

Salarii majorate pentru românii care muncesc în Spania
20/12/2024 13:30

 O romancă stabilită in Spania a dezvăluit informatii despre salariile castigate in anul 2024 in Malaga, unul dintre cele mai dinamice orase turistice din regiunea Andaluzia. Ea a explicat că, desi ven ...

Cum va fi vremea de Crăciun si Revelion
20/12/2024 13:21

 Conform estimărilor, in perioada Crăciunului vom avea parte de temperaturi mai ridicate decat ce ar trebui să avem in această perioadă. Apoi vremea se răceste, mai ales in zonele montante si central ...

Aproape o treime din tineri nu au loc de muncă
20/12/2024 12:56

Şomajul in randul tinerilor atinge cote alarmante in ţara noastră şi se apropie de 27%. Iar o cercetare făcută de Banca Centrală arată că avem un şomaj de şapte ori mai ridicat in cazul persoanelor ...

Ordonanța trenuleț: Pensiile rămân înghețate o perioadă, salariile bugetarilor la fel, dar pentru întreg anul viitor / Toate modificările importante din proiect – DOCUMENT
20/12/2024 12:11

 Pensiile vor rămane la acelasi nivel pană la aprobarea bugetului asigurărilor sociale de stat pe 2025, conform unui draft al Ordonantei Trenulet 2024 obtinut de HotNews. Astfel, valoarea punctului de r ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei