Agilion: Exigență și Calitate în Procesul de Recrutare pentru Retaileri

WhatsApp Image 2024-11-04 at 15.55.41

Dimensiune font:

| 05-11-2024 11:15

 Agilion, un lider pe piața de outsourcing de personal și recrutare dedicată, se bucură de o reputație solidă datorită standardelor înalte ale proceselor sale de selecție. Compania deține acum aproximativ 850 de angajați, care operează în depozitele unora dintre cei mai mari retaileri din România, inclusiv Auchan, Emag, Altex, Yato, Sezamo, Petrom, Mega Image și Sameday.

Recrutările sunt gestionate de profesioniști din domeniul resurselor umane, ale căror experiență și expertiză sunt esențiale în selectarea candidaților potriviți. O caracteristică distinctivă a procesului de recrutare al Agilion este colaborarea cu ICEU Training Grup, singura companie românească specializată în oferirea de servicii de training și consultanță în detectarea comportamentului simulat și a erorilor cognitive. Această colaborare aduce un plus de valoare procesului de evaluare, asigurându-se că selectarea candidaților este realizată cu maximă acuratețe și integritate.

„Colaborarea noastră cu ICEU este un pilon esențial al succesului nostru în recrutare. Datorită abilităților avansate de profilare oferite de echipa ICEU, putem identifica candidații care nu doar îndeplinesc criteriile tehnice, ci și se aliniază culturii organizaționale a clienților noștri," afirmă Marius Dumitru, fondatorul Agilion.

ICEU Training Grup utilizează tehnici inovatoare care le permit să analizeze nu doar competențele, ci și comportamentele candidaților. Prin intermediul testelor și evaluărilor specializate, se minimizează riscurile asociate cu angajarea persoanelor care nu sunt complet sincere în privința abilităților și experienței lor. Acest proces devine vital în contextul competitiv al pieței muncii, asigurându-le clienților Agilion siguranță și liniște în privința alegerilor făcute.

Indiferent de sectorul pentru care recrutează — fie că e vorba despre retail, logistică sau alte domenii — Agilion se angajează să ofere soluții de personalizare a procesului de selecție, adaptate nevoilor fiecărui client. Cu o echipă formată din 850 de angajați care sprijină operațiunile în depozitele marii retaileri, Agilion contribuie semnificativ la eficiența și succesul acestora.

Un scurt instantaneu video, in care pot fi vazuti muncitori recrutati prin intermediul Agilion, in plina activitate: https://youtu.be/nJ5cTImN1Jg

În concluzie, prin utilizarea expertizei HR avansate și colaborarea cu ICEU Training Grup, Agilion reușește să ofere un proces de recrutare de înaltă calitate, contribuind astfel la succesul organizațiilor care colaborează cu ei. Focusul pe detectarea comportamentului simulat și erorilor cognitive asigură o selecție bine fundamentată, promovând integritate și excelență în resursa umană.

Cateva opinii ale partenerilor nostri, despre calitatea colaborarii cu Agilion:

Marius Francisc

(acum 2 săptămâni)

”In sfarsit o firma serioasa care respecta cerintele si aduce muncitorii in timp util. Noi am avut experiente neplacute cu alte firme care ne-au adus tot felul de muncitori si aveam teama asta dar ne-au promis ca in cazul in care nu sunt ok ne aduc altii, asta stiam si de la un colaborator care ne-a recomandat aceasta firma dar la noi nu a fost cazul pentru ca intr-adevar muncitorii sunt calificati in domeniul cerut de noi. Multumim si cu siguranta vom apela si alta data si va recomandam cu drag!”

Andrei Patrascu

(acum o săptămână)

”Seriozitate si profesionalism sunt cuvintele cele mai potrivite pentru a descrie aceasta firma. Suntem multumiti de servicii si de rapiditatea cu care ne sunt rezolvate orice cerinte.Sunt foarte multumit atat de serviciile oferite cat si de promptitudine si suportul acordat. Este o firma serioasa cu care chiar merita sa lucrezi!”

AFN

(acum 2 săptămâni)

Am avut o experiență excelentă cu echipa Agilion! Profesionalismul și dedicarea lor s-au remarcat încă de la primul contact. Am apreciat foarte mult comunicarea clară și promptă, dar și atenția la detalii pe care au arătat-o în fiecare etapă a proiectului. Au reușit să înțeleagă pe deplin nevoile noastre și să livreze rezultate care au depășit așteptările. Recomand cu încredere Agilion pentru oricine caută servicii de calitate și o echipă cu adevărat implicată. Mulțumim pentru colaborarea de succes!


Ramona Neagu

(acum o săptămână)

”Eu lucrez cu Agilion de foarte mult timp, cu ani in urma vizele angajatilor straini erau obtinute rapid si angajatii chiar ajungeau in 3-4 luni , acum este un timp de așteptare mai mare insa nu este vina agentiei, tot ce contraza pentru noi este faptul ca sosesc oameni calcificati pe domeniul solicitat, avem suportul lor la nevoie si sunt implicati in rezolvarea tuturor problemelor la care ii solicitam.”

 

Pentru mai multe informații:
Website: 
www.agilion.ro
Email: 
contact@agilion.ro

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Ion Neculce, cu sediul administrativ in sat Razboieni, F.N., judetul Iasi, telefon 0232/710.880, email: office@primaria- ionneculce.ro, cod fiscal 4541050. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: -teren in suprafata de 2.539 mp, situat in extravilanul satului Prigoreni, comuna Ion Neculce, nr.cadastral 62719, Carte funciara 62720; -teren in suprafata de 2.539 mp, situat in extravilanul satului Prigoreni, comuna Ion Neculce, nr. cadastral 62720, Carte funciara 62720; -teren in suprafata de 1.374 mp, situat in extravilanul satului Prigoreni, comuna Ion Neculce, nr.cadastral 62721, Carte funciara 62721; -teren in suprafata de 1.165 mp, situat in extravilanul satului Prigoreni, comuna Ion Neculce, nr. cadastral 62722, Carte funciara 62722; ce apartin domeniului privat al Comunei Ion Neculce, conform caietului de sarcini, O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si H.C.L. al Comunei Ion Neculce nr. 94/17.10.2024. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei sau electronic, prin e-mail: office@primaria- ionneculce.ro. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Registratura Comunei Ion Neculce, sat Razboieni, F.N., judetul Iasi. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: Gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 18.11.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 26.11.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Ion Neculce, sat Razboieni, F.N., judetul Iasi, Registratura. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.11.2024, ora 09.30, Comuna Ion Neculce, sat Razboieni, F.N., judetul Iasi -etajul I -Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Iasi, Iasi, Str. Elena Doamna nr. 1A, judetul Iasi, telefon 0332/403.647, fax 0332/435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 01.11.2024.
Ministrul Sebastian Burduja avertizează: “Trăim de pe urma muncii celor de dinainte de ‘89. În România nu s-a mai investit în energie”
21/11/2024 08:04

Sebastian Burduja a admis că, după 1989, Romania nu a mai investit in energie, motiv pentru care este la mana divinitătii si a naturii in ceea ce priveste productia de energie. Ministrul Sebastian Burduja a ...

Inspectorii ANPC au descins la comerciații de anvelope uzate: Amenzi record și zeci de mii de pneuri oprite de la vânzare
20/11/2024 18:29

    Comisarii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) au verificat peste 400 de comecianţi de anvelope uzate din toată ţara şi in urma neregulilor găsite au f ...

Jumările de porc spaniole au fost înscrise în Registrul indicațiilor geografice al Uniunii Europene
20/11/2024 14:29

Indicatia geografică „Torrezno de Soria” (IGP) a fost inscrisă in registrul de indicatii geografice al Uniunii Europene, prin Regulamentul de punere in aplicare al UE 2892/2024 din 12 noiembrie, p ...

DIGITALIZAREA farmaciilor CONVALIARIA Iasi MySMIS 316850
20/11/2024 09:00

 DIGITALIZAREA farmaciilor CONVALIARIA Iasi MySMIS 316850

România rămâne liderul inflației din UE
19/11/2024 18:38

De opt luni consecutive, inflatia anuală din Romania este cea mai ridicată din Uniunea Europeană. În octombrie, cresterea preturilor din UE a urcat de la 2,1% in septembrie la 2,3%, in timp ce in tara ...

Berăria H: Viziunea noastră este să creăm un district al vieții sociale din Iași/Primele detalii despre investiție
19/11/2024 17:52

  Berăria H are in lucru un master-plan pentru proiectul pe care vrea să-l deruleze la Iasi, la fosta fabrică Tigarete. În septembrie 2024, cunoscuta berărie din Bucuresti ...

Se deschid circulaţiei loturile 1 şi 2 ale Autostrăzii A7, sectorul Buzău - Râmnicu Sărat
19/11/2024 13:29

Miercuri incepand cu ora 16.00 se vor deschide circulaţiei loturile 1 şi 2 ale Autostrăzii A7, sectorul Buzău - Ramnicu Sărat, ocazie cu care Poliţia Rutieră va desfăşura activităţi specifice de moni ...

Proteste la pușcărie
19/11/2024 12:16

Angajaţii din inchisori au protestat in faţa Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, reclamand deficitul de personal şi condiţiile proaste de muncă. Preşedintele Federaţiei Sindicatelor din Admini ...

3 greșeli banale care îți triplează factura la energie în sezonul rece! Ce nu trebuie să faci
19/11/2024 11:45

Sunt 3 greseli banale care iti triplează factura la energie, iar sute de mii de romani le comic. Asta in contextul in care in sezonul rece romanii tind să nu aerisească caloriferele sau să seteze termostatu ...

COMUNICAT DE PRESĂ DEMARARE PROIECT ”ȚINE PASUL,  SCHIMBĂRILE VIN!”_id MySMIS 317370
19/11/2024 09:07

 COMUNICAT DE PRESĂ DEMARARE PROIECT ”TINE PASUL, SCHIMBĂRILE VIN!”_id MySMIS 317370

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei