Comunicat de presa la lansarea proiectului “DIVERSIFICAREA ACTIVITĂȚII MEGASTEP SRL”

Dimensiune font:

| 25-10-2020 12:09

 

COMUNICAT DE PRESA

Data: 25.10.2020

LA LANSAREA PROIECTULUI 

“DIVERSIFICAREA ACTIVITĂȚII MEGASTEP SRL

 

MEGASTEP S.R.L., cu sediul înMunicipiul Iași, România, Str. Prof. Ioan Petru Culianu nr. 16, județul Iași, derulează, începând cu data de 14.10.2020, proiectul “DIVERSIFICAREA ACTIVITĂȚII MEGASTEP SRL, cod SMIS 130946,co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, prin Programul Operațional Regional 2014 – 2020, Prioritatea de investiții 2.1Promovarea spiritului anteprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi şi prin incubatoare de afaceri, Axa prioritarăÎmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii”, în bazacontractului de finanțare încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene, în calitate de Autoritate de Management şi Agenţia pentru Dezvoltare Regională Nord – Est, în calitate de Organism Intermediar.
Proiectul va fi finalizat la data de 31.08.2021.
Valoarea totală a proiectului este de 1,427,394.76 lei, din care asistența financiară nerambursabilă este de 950,340.00 lei.
 
Obiectivul general al proiectului constă îninovarea activitatii MEGASTEP SRL prin dezvoltarea unui nou domeniu de activitate – executia de lucrari de pregatire a terenului – in scopul penetrarii unei noi piete si amplificarii gradului de competitivitate.
 Inovarea inglobeaza trei directii de dezvoltare, aflate în stranse relatii de interdependenta, respectiv:
- extinderea gamei de servicii, societatea propunandu-si sa realizeze si sa furnizeze clientilor servicii privind executia lucrarilor de pregatire a terenului, servicii noi la nivelul portofoliului MEGASTEP SRL;
- patrunderea pe o piata necunoscuta: pentru societatea MEGASTEP SRL, piața specifica lucrarilor de pregatire a terenului este o arie noua, aflata in curs de cunoastere si insusire in contextul investitional propus;
- largirea domeniului de activitate: ca urmare a realizarii investițiiei propuse, societatea va debuta intr-un nou domeniu de activitate, respectiv lucrari de pregatire a terenului (activitate specifica codului CAEN 4312). 

Obiectivele specifice ale proiectului
  1. Adoptarea unor noi procese la nivelul societatii MEGASTEP SRL, prin achizitionarea de utilaje si echipamente de constructii specifice pentru a contura fluxul tehnologic de executie a lucrarilor pregatire a terenului.
In vederea asigurarii disponibilitatii logistice pentru debutul activitatii in sfera lucrarilor de pregatire a terenului, planul investitional al proiectului include achizitionarea urmatoarelor utilaje si echipamente tehnologice:
- 1 excavator;
- 1 buldoexcavator; 
- 1 container de santier;
- 1 instalatie fotovoltaica;
- 1 rampa mobila telescopica.
 Investitia, in ansamblu sau, este construita pe baza conceputului de dezvoltare a unor solutiile inovative în procesul de executie a lucrarilor de pregatire a terenului, fapt reliefat prin nivel inalt de tehnologizare al utilajelor propuse a fi achizitionate si prin adoptarea de masuri privind imbunatatirea calitatii mediului inconjurator, cresterea eficientei energetice si asigurarea egalitatii de sanse si tratament (prin adoptarea de masuri suplimentare pentru accesibilizarea infrastructurii in vederea accesului persoanelor cu dizabilitati). 
In ceea ce priveste efectele la nivelul actitatii ca urmare a implementarii de solutii inovative, acestea rezida într-o serie de beneficia directe pentru societatea MEGASTEP SRL, respectiv: 
- dezvoltarea capacitatii de a executa lucrari pregatire a terenului, beneficiind de tehnologii moderne, în contextul achizitiei de utilaje noi, de ultima generatie; 
- largirea portofoliului actual de clienti prin abordarea unui nou segment de piata tinta din sfera serviciilor pentru constructii, domeniu aflat in expansiune; 
- dezvoltarea economica a socitații prin largirea sferei de activitate a MEGASTEP SRL.
  
2. 2. Dezvoltarea resurselor umane, prin cresterea numarului mediu de salariati ai MEGASTEP SRL cu 5 (prin raportare la anul 2018), ca urmare a implementarii proiectului investitional propus spre finantare 
Dezvoltarea activitatii intr-un nou domeniu de activitate implica, pe langa dezvoltarea logistica, si cresterea necesarului de personal angajat in etapa de operare a investitiei. Un nou domeniu de activitate va genera necesitatea crearii de noi locuri de munca, in acord cu specificul activitatii si utilajelor propuse a fi achizitionate. 
Mai precis, necesarul de personal a fost prognozat in concordanta cu capacitatea logistica generata de achizitionarea utilajelor de constructii, în vederea unei bune coordonarii in procesul operational de executie a lucrarilor de pregatire a terenului, din perspectiva resurselor tehnologice, resurselor umane si a resurselor de timp. 
În acest context, este previzionata o crestere a numarului mediu de salariati cu 5, în perioada de operare a proiectului, comparative cu exercitiul financiar anterior depunerii cererii de finantare, respectiv anul 2018, cand societatea MEGASTEP SRL dispunea de un numar mediu de 2 angajati.
 
 Detalii suplimentare puteţi obţine de la: 
Nume persoană de contact: Silvia Patrascu 
Funcţie: Asociat unic și Administrator
Tel.: 0742 550 326, E-mail:inchirieri_autocare_iasi@yahoo.com

  

 

 

Evenimentul pe WhatsApp – cele mai tari știri, direct pe telefon!

Ești mereu pe fugă? Noi îți trimitem zilnic cele mai importante 3 știri din Iași, Moldova și țară – scurt, clar, fără spam.

Plus: alerte locale de urgență, noutăți exclusive și acces rapid la anunțuri importante.

► Intră pe canalul nostru oficial:

⇒ Încearcă 3 zile. Dacă nu-ți place, poți ieși oricând.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

04:48

1. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale autoritatii contractante: Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. 2. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentatia de atribuire. Daca este cazul, costul si conditiile de plata in vederea obtinerii documentatiei de atribuire: Biroul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Roma, cu sediul in comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. Documentatia de atribuire in format electronic este pusa de catre Autoritatea Contractanta cu titlu gratuit la dispozitia ofertantilor care au inaintat o solicitare in acest sens. 3. a) Locul prestarii serviciilor: Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani. b) Obiectul concesionarii; natura si dimensiunea prestarilor: Serviciul de utilitate publica de distributie a gazelor naturale in Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani, conform art. 8 H.G.209/2019. c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani. 4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 20.06.2025, ora 10.00. b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Comuna Roma, Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma @yahoo.ro. c) Limba sau limbile in care trebuie redactate ofertele: romana. d) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 20.06.2025, ora 11.00, Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani. 5. Conditiile personale, tehnice si financiare pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantii: conform documentatiei de atribuire. 6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentatiei de atribuire. 7. Dupa caz, procentajul minim din lucrari care trebuie acordat partilor terte: conform documentatiei de atribuire. 8. Data trimiterii spre publicare a anuntului de participare: 30.04.2025. 9. Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor si, dupa caz, de mediere. Informatii exacte privind termenele de depunere a contestatiei si, dupa caz, denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obtine aceste informatii: Tribunalul Botosani, Sectia de Contencios -Administrativ, cu sediul in orasul Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, email: tr-botosani@just.ro.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Flamanzi, cu sediul in oras Flamanzi, Str.Dumitru Iov nr.284, judetul Botosani, telefon 0231/552.351, fax 0231/552.626, e-mail: orasflamanzi@yahoo.com, cod fiscal 3372173. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general; Hotararea Consiliului Local Orasul Flamanzi nr. 36/17.03.2025 privind aprobarea bugetului local pentru anul 2025, a bugetului activitatilor finantate integral din venituri proprii. Suma totala alocata de la bugetul local este de 40.000 Lei si se aloca in intregime pentru activitati cultural sportive. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul privind acordarea de finantare nerambursabila de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local aprobat prin Hotararea Consiliului Local Flamanzi nr. 10/31.01.2014, modificata prin Hotararea Consiliului Local Orasul Flamanzi nr. 48/28.03.2025. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Orasului Flamanzi: https://orasul- flamanzi.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabila se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: https://orasul- flamanzi.ro si se poate procura de la sediul Orasului Flamanzi, orasul Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 12.06.2025, ora 16.00, la adresa: Orasul Flamanzi, orasul Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este 16.06.2025 -17.06.2025.
Orasul Harlau clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str. Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Comuna Racaciuni, judetul Bacau, clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
„PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!”  Numele beneficiarului: ARTEHNIS INFRASTRUCTURE SOLUTIONS S.R.L.
12/05/2025 09:30

  „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!”   Numele beneficiarului: ARTEHNIS INFRASTRUCTURE SOLUTIONS S.R.L.    

Ce facem în vreme de criză? Cinci scenarii de investiții pentru a ne proteja banii
11/05/2025 20:30

 În ce ar putea investi acum romanii pentru a-si proteja economiile? E momentul de a actiona cat mai repede sau trebuie asteptat pană după alegerile din 18 mai? Sunt intrebări la care a răspuns, ...

Comercianţii care vând produse din tutun au noi obligaţii
11/05/2025 15:56

  Potrivit unui ordin al ANPC, care a intrat in vigoare, operatorii economici au obligaţia să afişeze o plachetă informativă de interzicere a vanzării către minori a produselor care conţin tutun, ...

Atenție! O mare bancă din România nu mai acceptă aceste bancnote pentru o perioadă. Ce alternative recomandă clienților
10/05/2025 22:20

 Banca Romană de Dezvoltare (BRD) a anuntat că, in perioada următoare, nu va mai accepta bancnotele de 50 USD in nicio sucursală din tară. Măsura se aplică temporar si are ca scop optimizarea proces ...

Șoc pe piața imobiliară: Suma pe care un client a pierdut-o, într-o singură săptămână, la un apartament de 100.000 euro la noul curs valutar
10/05/2025 20:28

  Piata imobiliară din Romania trece printr-un moment de stagnare accentuată, cauzată de explozia cursului valutar si de incertitudinea politică legată de turul al doilea al alegerilor. Inv ...

Creșterea gradului de digitalizare a DUCU DENT LABORATOR SRL – Finalizare proiect
10/05/2025 13:35

COMUNICAT DE PRESĂ 10.05.2025 Cresterea gradului de digitalizare a  DUCU DENT LABORATOR SRL  - Finalizare proiect -

Schimbarea așteptată în imobiliare! Autorizațiile de construcție, eliberate în maximum 30 de zile. Dacă nu se întâmplă asta, se dă aviz tacit!
09/05/2025 14:29

Procedurile in domeniul urbanismului au fost modificate de Guvern. Timpul de eliberare a autorizatiilor de constructie va scădea, după ce Guvernul a simplificat procedurile in domeniul urbanismului. Î ...

La Guvern se pregătește o reformă fiscală de amploare: Ar putea fi adoptată înainte de alegeri
09/05/2025 14:17

  În această perioadă, la Guvern, s-au pregătit mai multe variante pentru reforma fiscală, iar aceste variante sunt prezentate Comisiei Europene. Premierul interimar, Cătălin Predoiu ...

ANUNȚ DE FINALIZARE PROIECT - „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN COMUNA PRIPONEȘTI, JUDEȚUL GALAȚI
09/05/2025 13:53

ANUNT DE FINALIZARE PROIECT - „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂTILOR DE ÎNVĂTĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN COMUNA PRIPONESTI, JUDETUL GALAT ...

Valentin Ionescu (ISF): „Rolul esențial al conectării tinerilor cu realitățile piețelor financiare nebancare”
09/05/2025 13:44

  În cadrul Seminarului de Perfectionare Vocatională SmartFIN@ISF şi Laboratorul Academi ASF in parteneriat cu Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, presedintele I ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei