Comunicat de presa la lansarea proiectului “DIVERSIFICAREA ACTIVITĂȚII MEGASTEP SRL”

ANTET-CRONOS

Dimensiune font:

| 25-10-2020 12:09

 

COMUNICAT DE PRESA

Data: 25.10.2020

LA LANSAREA PROIECTULUI 

“DIVERSIFICAREA ACTIVITĂȚII MEGASTEP SRL

 

MEGASTEP S.R.L., cu sediul înMunicipiul Iași, România, Str. Prof. Ioan Petru Culianu nr. 16, județul Iași, derulează, începând cu data de 14.10.2020, proiectul “DIVERSIFICAREA ACTIVITĂȚII MEGASTEP SRL, cod SMIS 130946,co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, prin Programul Operațional Regional 2014 – 2020, Prioritatea de investiții 2.1Promovarea spiritului anteprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi şi prin incubatoare de afaceri, Axa prioritarăÎmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii”, în bazacontractului de finanțare încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene, în calitate de Autoritate de Management şi Agenţia pentru Dezvoltare Regională Nord – Est, în calitate de Organism Intermediar.
Proiectul va fi finalizat la data de 31.08.2021.
Valoarea totală a proiectului este de 1,427,394.76 lei, din care asistența financiară nerambursabilă este de 950,340.00 lei.
 
Obiectivul general al proiectului constă îninovarea activitatii MEGASTEP SRL prin dezvoltarea unui nou domeniu de activitate – executia de lucrari de pregatire a terenului – in scopul penetrarii unei noi piete si amplificarii gradului de competitivitate.
 Inovarea inglobeaza trei directii de dezvoltare, aflate în stranse relatii de interdependenta, respectiv:
- extinderea gamei de servicii, societatea propunandu-si sa realizeze si sa furnizeze clientilor servicii privind executia lucrarilor de pregatire a terenului, servicii noi la nivelul portofoliului MEGASTEP SRL;
- patrunderea pe o piata necunoscuta: pentru societatea MEGASTEP SRL, piața specifica lucrarilor de pregatire a terenului este o arie noua, aflata in curs de cunoastere si insusire in contextul investitional propus;
- largirea domeniului de activitate: ca urmare a realizarii investițiiei propuse, societatea va debuta intr-un nou domeniu de activitate, respectiv lucrari de pregatire a terenului (activitate specifica codului CAEN 4312). 

Obiectivele specifice ale proiectului
  1. Adoptarea unor noi procese la nivelul societatii MEGASTEP SRL, prin achizitionarea de utilaje si echipamente de constructii specifice pentru a contura fluxul tehnologic de executie a lucrarilor pregatire a terenului.
In vederea asigurarii disponibilitatii logistice pentru debutul activitatii in sfera lucrarilor de pregatire a terenului, planul investitional al proiectului include achizitionarea urmatoarelor utilaje si echipamente tehnologice:
- 1 excavator;
- 1 buldoexcavator; 
- 1 container de santier;
- 1 instalatie fotovoltaica;
- 1 rampa mobila telescopica.
 Investitia, in ansamblu sau, este construita pe baza conceputului de dezvoltare a unor solutiile inovative în procesul de executie a lucrarilor de pregatire a terenului, fapt reliefat prin nivel inalt de tehnologizare al utilajelor propuse a fi achizitionate si prin adoptarea de masuri privind imbunatatirea calitatii mediului inconjurator, cresterea eficientei energetice si asigurarea egalitatii de sanse si tratament (prin adoptarea de masuri suplimentare pentru accesibilizarea infrastructurii in vederea accesului persoanelor cu dizabilitati). 
In ceea ce priveste efectele la nivelul actitatii ca urmare a implementarii de solutii inovative, acestea rezida într-o serie de beneficia directe pentru societatea MEGASTEP SRL, respectiv: 
- dezvoltarea capacitatii de a executa lucrari pregatire a terenului, beneficiind de tehnologii moderne, în contextul achizitiei de utilaje noi, de ultima generatie; 
- largirea portofoliului actual de clienti prin abordarea unui nou segment de piata tinta din sfera serviciilor pentru constructii, domeniu aflat in expansiune; 
- dezvoltarea economica a socitații prin largirea sferei de activitate a MEGASTEP SRL.
  
2. 2. Dezvoltarea resurselor umane, prin cresterea numarului mediu de salariati ai MEGASTEP SRL cu 5 (prin raportare la anul 2018), ca urmare a implementarii proiectului investitional propus spre finantare 
Dezvoltarea activitatii intr-un nou domeniu de activitate implica, pe langa dezvoltarea logistica, si cresterea necesarului de personal angajat in etapa de operare a investitiei. Un nou domeniu de activitate va genera necesitatea crearii de noi locuri de munca, in acord cu specificul activitatii si utilajelor propuse a fi achizitionate. 
Mai precis, necesarul de personal a fost prognozat in concordanta cu capacitatea logistica generata de achizitionarea utilajelor de constructii, în vederea unei bune coordonarii in procesul operational de executie a lucrarilor de pregatire a terenului, din perspectiva resurselor tehnologice, resurselor umane si a resurselor de timp. 
În acest context, este previzionata o crestere a numarului mediu de salariati cu 5, în perioada de operare a proiectului, comparative cu exercitiul financiar anterior depunerii cererii de finantare, respectiv anul 2018, cand societatea MEGASTEP SRL dispunea de un numar mediu de 2 angajati.
 
 Detalii suplimentare puteţi obţine de la: 
Nume persoană de contact: Silvia Patrascu 
Funcţie: Asociat unic și Administrator
Tel.: 0742 550 326, E-mail:inchirieri_autocare_iasi@yahoo.com

  

 

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

04:53

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
Viața la limită. România are cei mai săraci angajați din UE
24/11/2024 15:48

Romania detine un record trist in Uniunea Europeană: cel mai mare risc de sărăcie in randul salariatilor. Peste o treime din forta de muncă activă trăieste din salariul minim, iar pentru multi, acesta nu ...

Companiile germane din România se pregătesc de concedieri
24/11/2024 12:38

 Companiile germane din Romania anticipează o inrăutăţire a situaţiei economice, vor să reducă investitiile si se pregătesc de concedieri, arată chestionarul de conjunctură al Camerei de Comert ...

Taxă nouă pentru cei care stau la bloc
24/11/2024 11:27

 Iarna aceasta a venit la pachet cu un scandal de proportii. Primele facturi de sezon au inclus „taxa de teavă” si pentru cei cu centrale de apartament. Măsura, luată de Autoritatea National ...

Gastronomia sustenabilă. Cum restaurantele ecologice transformă masa într-o lecție de responsabilitate
22/11/2024 12:45

Sub lumina caldă a unei seri de toamnă, un restaurant cochet din centrul orasului atrage atentia nu printr-un lux orbitor, ci printr-o simplitate elegantă. Lemnul reciclat al meselor, iluminatul cu LED-uri, ...

Anchetă de amploare la Raiffeisen Bank! Banca a fost amendată după ce mai mulți clienți s-au trezit cu bani retrași, credite și conturi nesolicitate
22/11/2024 12:33

  Anchetă de amploare la Raiffeisen Bank. Banca a fost amendată cu 20.000 de euro după ce angajatii săi au folosit datele confidentiale ale clientilor. Un client a reclamat că că in numele lui ...

Economistul Cristian Păun: Românii să fie cumpătați, că vin vremuri grele. Discursul politicienilor se va schimba radical după alegeri
22/11/2024 11:03

Economistii anuntă că vin vremuri grele după alegerile din ancest an. Profesorul de economie Cristian Păun spune că romanii ar face bine să evite creditele, excesele si să fie cumpătati. Acesta a mai a ...

„Taxa pe țeavă”: Este corect să plătim pentru căldura de la vecini dacă avem centrale de apartament? / Un ordin ANRE naște discuții aprinse
21/11/2024 10:54

 Un ordin al ANRE din acest an prevede că toate apartamentele dintr-un bloc trebuie să plătească o cotă parte la factura de energie termică, indiferent dacă sunt racordate la sistemul centralizat sa ...

Ministrul Sebastian Burduja avertizează: “Trăim de pe urma muncii celor de dinainte de ‘89. În România nu s-a mai investit în energie”
21/11/2024 08:04

Sebastian Burduja a admis că, după 1989, Romania nu a mai investit in energie, motiv pentru care este la mana divinitătii si a naturii in ceea ce priveste productia de energie. Ministrul Sebastian Burduja a ...

Inspectorii ANPC au descins la comerciații de anvelope uzate: Amenzi record și zeci de mii de pneuri oprite de la vânzare
20/11/2024 18:29

    Comisarii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) au verificat peste 400 de comecianţi de anvelope uzate din toată ţara şi in urma neregulilor găsite au f ...

Jumările de porc spaniole au fost înscrise în Registrul indicațiilor geografice al Uniunii Europene
20/11/2024 14:29

Indicatia geografică „Torrezno de Soria” (IGP) a fost inscrisă in registrul de indicatii geografice al Uniunii Europene, prin Regulamentul de punere in aplicare al UE 2892/2024 din 12 noiembrie, p ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei