Creditul pentru restanțieri, un instrument potrivit pentru cei cu istoric de creditare „pătat”

Dimensiune font:

| 25-03-2022 09:08

Creditul este un instrument financiar foarte util cetățenilor care doresc să facă o achiziție ce depășește posibilitățile financiare de moment.

 

 

Creditul este un instrument financiar foarte util cetățenilor care doresc să facă o achiziție ce depășește posibilitățile financiare de moment. De exemplu, atunci când vrem să achiziționăm o locuință sau un automobil, dar nu avem întreaga sumă de bani necesară, putem apela la un credit și vom plăti în rate lunare banii împrumutați plus dobânda corespunzătoare. Acest instrument permite tuturor oamenilor să își îndeplinească rapid o nevoie sau o dorință de moment și să ramburseze banii ulterior, eșalonat. 

 

Sumele care pot fi împrumutate prin credit se pot ridica și la zeci sau sute de mii de euro. Astfel, rambursarea lor va deveni o activitate lunară pentru cel puțin 15-30 de ani din viața posesorului creditului. Cum viața este imprevizibilă, vor exista cu siguranță și momente în care proprietarul va întârzia sau nu își va permite să plătească rata. Aceste momente sunt înregistrate de Biroul de Credite și rămân ca o pată pe istoricul de creditare.

 

Influența istoricului de creditare asupra viitoarelor credite

 

Chiar dacă ne luăm angajamentul să plătim la timp fiecare rată, vor exista și situații în care acest lucru nu va fi posibil. Este important ca aceste întârzieri de la plata ratei să fie excepția, nu regula.

 

Raportarea acestor situații la Biroul de Credite și stocarea lor timp de 4 ani nu reprezintă automat excluderea dumneavoastră de la accesarea unui credit în viitor. Motive precum frecvența întârzierilor sau a neplatei, durata timpului până la efectuarea plății și buna credință a posesorului creditului au, de asemenea, o influență destul de mare în decizia finală. Fiecare bancă sau IFN care acordă credite restanțierilor are propriile reguli după care aprobă sau refuză o cerere ulterioară.

 

Ce este un credit pentru restanțieri?

 

Creditul pentru restanțieri este un instrument financiar apărut pe piață pentru a oferi cetățenilor cu „pete” de întârziere/neplata ratelor la Biroul de Credite o posibilitate de refinanțare a creditelor vechi.

 

Astfel, chiar dacă situația dumneavoastră nu pare ideală pentru a primi un nou credit și vă găsiți într-un impas financiar care vă creează un stres considerabil, analizați cu atenție istoricul dumneavoastră de creditare și discutați cu un consultant de la un IFN care oferă un astfel de împrumut. Șansele sunt foarte mari să fiți eligibil pentru un credit pentru restanțieri care să vă permită o relaxare financiară, cel puțin până reușiți să vă reorganizați viața din punct de vedere economic.

 

Ce trebuie să știi înainte de a solicita un credit pentru restanțieri

 

Creditul pentru restanțieri este oferit și utilizat cu singurul scop de a ajuta la plata creditelor anterioare. Acesta nu trebuie utilizat pentru altceva decât ușurarea poverii împrumuturilor și eliberarea solicitantului de un stres major în viața financiară.

 

Înainte de a aplica pentru obținerea unui astfel de împrumut, primul pas ar fi solicitarea unui raport de la Biroul de Credite. Acest raport vă va detalia complet toate momentele în care ați uitat, ați omis sau nu ați putut plăti ratele de-a lungul creditelor anterioare. Astfel, prin analiza atentă a acestui raport nu doar vă faceți o idee asupra situației dumneavoastră din punct de vedere al creditelor, ci și verificați corectitudinea datelor.

 

Atât timp cât reușiți să demonstrați faptul că întârzierile sau ratele neplătite au avut un motiv justificat și că sunteți, cu adevărat, o persoană de bună credință, majoritatea IFN-urilor vă vor aproba cererea pentru a obține un credit pentru restanțieri. Utilizați această oportunitate pentru a scăpa complet de datoriile anterioare și profitați de momentul de respiro din viața dumneavoastră pentru a pune în ordine finanțele personale.

 

Printre cele mai la îndemână metode a scăpa de cercul vicios al datoriilor și creditelor se numără crearea unui buget lunar și creșterea veniturilor. Creditele sunt un instrument util atunci când dorim să ne îmbunătățim viața, dar nu ar trebui să împrumutăm sume de bani pe care nu ne permitem să le înapoiem corespunzător.

 

Accesarea creditelor pentru restanțieri de mai multe ori în ultimii ani ar trebui să vă pună un mare semn de întrebare în legătură cu obiceiurile dumneavoastră de consum. Sfatul tuturor profesioniștilor în domeniul finanțelor personale este să fim realiști cu posibilitățile noastre și să nu ne întindem mai mult decât ne permitem. Dacă simțiți că pierdeți controlul asupra finanțelor personale, poate ar trebui să luați în calcul apelarea la serviciile unui specialist, cum ar fi un coach financiar.

Evenimentul pe WhatsApp – cele mai tari știri, direct pe telefon!

Ești mereu pe fugă? Noi îți trimitem zilnic cele mai importante 3 știri din Iași, Moldova și țară – scurt, clar, fără spam.

Plus: alerte locale de urgență, noutăți exclusive și acces rapid la anunțuri importante.

► Intră pe canalul nostru oficial:

⇒ Încearcă 3 zile. Dacă nu-ți place, poți ieși oricând.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale autoritatii contractante: Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. 2. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentatia de atribuire. Daca este cazul, costul si conditiile de plata in vederea obtinerii documentatiei de atribuire: Biroul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Roma, cu sediul in comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. Documentatia de atribuire in format electronic este pusa de catre Autoritatea Contractanta cu titlu gratuit la dispozitia ofertantilor care au inaintat o solicitare in acest sens. 3. a) Locul prestarii serviciilor: Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani. b) Obiectul concesionarii; natura si dimensiunea prestarilor: Serviciul de utilitate publica de distributie a gazelor naturale in Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani, conform art. 8 H.G.209/2019. c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani. 4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 20.06.2025, ora 10.00. b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Comuna Roma, Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma @yahoo.ro. c) Limba sau limbile in care trebuie redactate ofertele: romana. d) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 20.06.2025, ora 11.00, Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani. 5. Conditiile personale, tehnice si financiare pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantii: conform documentatiei de atribuire. 6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentatiei de atribuire. 7. Dupa caz, procentajul minim din lucrari care trebuie acordat partilor terte: conform documentatiei de atribuire. 8. Data trimiterii spre publicare a anuntului de participare: 30.04.2025. 9. Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor si, dupa caz, de mediere. Informatii exacte privind termenele de depunere a contestatiei si, dupa caz, denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obtine aceste informatii: Tribunalul Botosani, Sectia de Contencios -Administrativ, cu sediul in orasul Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, email: tr-botosani@just.ro.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Flamanzi, cu sediul in oras Flamanzi, Str.Dumitru Iov nr.284, judetul Botosani, telefon 0231/552.351, fax 0231/552.626, e-mail: orasflamanzi@yahoo.com, cod fiscal 3372173. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general; Hotararea Consiliului Local Orasul Flamanzi nr. 36/17.03.2025 privind aprobarea bugetului local pentru anul 2025, a bugetului activitatilor finantate integral din venituri proprii. Suma totala alocata de la bugetul local este de 40.000 Lei si se aloca in intregime pentru activitati cultural sportive. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul privind acordarea de finantare nerambursabila de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local aprobat prin Hotararea Consiliului Local Flamanzi nr. 10/31.01.2014, modificata prin Hotararea Consiliului Local Orasul Flamanzi nr. 48/28.03.2025. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Orasului Flamanzi: https://orasul- flamanzi.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabila se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: https://orasul- flamanzi.ro si se poate procura de la sediul Orasului Flamanzi, orasul Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 12.06.2025, ora 16.00, la adresa: Orasul Flamanzi, orasul Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este 16.06.2025 -17.06.2025.
Orasul Harlau clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str. Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Municipiul Vaslui, cu sediul in municipiul Vaslui, Str. Spiru Haret nr. 2, judetul Vaslui, telefon 0235/310.999, fax 0235/315.946, e-mail: pmv@primariavaslui.ro, cod fiscal 3337532. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -4 terenuri apartinand domeniului public al Municipiului Vaslui, in vederea amplasarii de terase provizorii, situate in municipiul Vaslui, F.N., conform caietului de sarcini, H.C.L. Vaslui nr. 151/30.04.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019, identificate astfel: -T1 -suprafata de 75 mp, situat in imediata vecinatate a cladirii fostului Palat al Telefoanelor; -T2 -suprafata de 35 mp, situat pe platoul pietonal din zona Teatrului de Vara, in fata restaurantului Crama Domneasca; -T3 -suprafata de 64 mp, situat in partea dreapta fata de intrarea principala a Teatrului de Vara; -T4 -suprafata de 67 mp, situat in partea stanga fata de intrarea principala a Teatrului de Vara. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: de la sediul Municipiului Vaslui sau de pe site-ul institutiei: www.primaria vaslui.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Patrimoniu, etaj 2, cam. 210 din cadrul Municipiului Vaslui, Str. Spiru Haret nr. 2, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 22.05.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 30.05.2025, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Municipiul Vaslui, Registratura, municipiul Vaslui, Str. Spiru Haret nr. 2, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depun intr-un singur exemplar, in original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 02.06.2025, ora 10.00, la sediul administrativ al Pietei Centrale din municipiul Vaslui, Str. Nicolae Iorga nr. 2, judetul Vaslui. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, municipiul Vaslui, Str.Stefan cel Mare nr.54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 08.05.2025.
Schimbare majoră privind facturile la energie!
13/05/2025 21:10

Toti romanii vor primi acest plic acasă pană pe 10 iunie! Este vorba despre o informare scrisă trimisă de furnizorii de energie prin care să ii anunte pe clienti despre modificările ce vor intra in vigoar ...

România, cuprinsă de o criză bugetară fără de seamăn: „Ne împrumutăm un miliard de euro pe săptămână și ne afundăm zilnic în datorii”
13/05/2025 16:24

Romania se află in mijlocul uneia dintre cele mai grave crize bugetare din ultimele decenii, iar avertismentul venit din partea lui Ilie Bolojan ar trebui să zguduie intreaga clasă politică si opinia public ...

Leul se întărește în raportul cu Euro pentru a doua zi consecutivă
13/05/2025 14:17

Pe de altă parte, leul a pierdut teren in faţa dolarului american, care a fost cotat la 4,5894 lei, in urcare cu 0,68 bani (+0,15%), comparativ cu luni, cand s-a situat la 4,5826 lei. Moneda naţională s-a d ...

ANUNȚ FINALIZARE PROIECT «MODERNIZARE SI EXTINDERE SCOALA CU CLASELE 0-IV, CORPUL G DIN CADRUL LICEULUI TEHNOLOGIC
13/05/2025 10:50

 ANUNT FINALIZARE PROIECT «MODERNIZARE SI EXTINDERE SCOALA CU CLASELE 0-IV, CORPUL G DIN CADRUL LICEULUI TEHNOLOGIC "TOMSA VODA" DIN ORASUL SOLCA, JUDETUL SUCEAVA»

Probleme la o fabrică importantă din țară!
12/05/2025 20:22

Probleme la o fabrică importantă din tară! Fabrica Argus S.A. de prelucrare a semintelor oleaginoase din Constanta se confruntă cu o scădere semnificativă a veniturilor si o crestere a costurilor opera ...

Facturile la curent electric se dublează din iulie 2025! Avertisment oficial pentru milioane de români
12/05/2025 13:35

Romanii trebuie să se pregătească pentru o scumpire majoră a energiei electrice, incepand cu luna iulie 2025. Plafonarea preturilor la curent, introdusă acum peste trei ani pentru a proteja populatia in co ...

Harta dobânzilor din toată lumea. Care este țara unde sunt cele mai mici dobânzi și unde se află România
12/05/2025 12:59

 O hartă a lumii realizată de VisualCapitalist, in seria Markets in a Minute, prezintă ratele dobanzilor in diverse tări de pe glob. Conform reprezentării grafice cea mai ridicată rată este inregist ...

Indicele ROBOR la trei luni a crescut iar. A ajuns la 7,31%
12/05/2025 12:13

Indicele ROBOR la 3 luni a crescut la 7,31% de la 7,25%. Indicele ROBOR la 3 luni este cel in functie de care sunt calculate dobanzile la majoritatea creditelor in lei, potrivit Profit.ro. Potrivit Profit.ro, ...

„PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!”  Numele beneficiarului: ARTEHNIS INFRASTRUCTURE SOLUTIONS S.R.L.
12/05/2025 09:30

  „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!”   Numele beneficiarului: ARTEHNIS INFRASTRUCTURE SOLUTIONS S.R.L.    

Ce facem în vreme de criză? Cinci scenarii de investiții pentru a ne proteja banii
11/05/2025 20:30

 În ce ar putea investi acum romanii pentru a-si proteja economiile? E momentul de a actiona cat mai repede sau trebuie asteptat pană după alegerile din 18 mai? Sunt intrebări la care a răspuns, ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei