Este Bitcoin o bună metodă de plată?

Dimensiune font:

| 19-06-2023 16:54

Meta descriere: Bitcoin servește în primul rând ca o metodă de plată de încredere pentru bunuri și servicii. Aflați de ce multe persoane folosesc din ce în ce mai mult Bitcoin ca plată.

În prezent Bitcoin servește diverse scopuri în afara domeniului financiar. Cu toate acestea, intenția principală a creatorului său a fost să ofere o metodă alternativă de plată fără control guvernamental. Bitcoin și-a dovedit fără îndoială capacitatea de a facilita plăți fiabile în lumea toată. Datorită adoptării sale în masă, multe corporații, companii și persoane fizice utilizează acum Bitcoin pentru a achita taxele pentru diverse bunuri și servicii din întreaga lume. Pentru mai multe detalii despre Granimator

În timp ce unii critici au încă îngrijorări cu privire la viabilitatea Bitcoin ca mijloc de plată, adoptarea și utilizarea sa în tranzacții au crescut semnificativ de-a lungul anilor. Acest aspect sugerează recunoașterea și acceptarea tot mai mare a monedei Bitcoin ca metodă de plată. Iată de ce majoritatea utilizatorilor Bitcoin o apreciază ca fiind cea mai bună metodă de plată.

Tranzacții transfrontaliere fără întreruperi

Bitcoin este o monedă digitală descentralizată care permite utilizatorilor să trimită și să primească fonduri pe tot globul. Spre deosebire de metodele de plată tradiționale supuse birocrațiilor instituționale și influențelor politice, Bitcoin nu depinde de nicio autoritate centrală. Acest lucru vă permite să transferați și să primiți plăți oriunde la nivel mondial, fără intervenția autorităților guvernamentale de reglementare, a băncilor sau a altor instituții financiare.

Absența restricțiilor în tranzacțiile Bitcoin oferă un confort mai mare în decontarea plăților internaționale. Nu trebuie să accesați nicio bancă sau procesator de bani pentru a trimite sau primi plăți în Bitcoin. Acest lucru facilitează pentru companii plătirea taxelor către furnizorii și distribuitorii de peste hotare. În plus, le permite consumatorilor să facă cumpărături oriunde la nivel global și să plătească pentru articole sau servicii, după cum doresc.

Unele platforme de schimb cripto au chiar și un bot de tranzacționare automată, pe care utilizatorii îl pot programa convenabil pentru a face plățile în numele lor.

Procesarea plăților instant 

Procesarea plăților internaționale în monede fiduciare durează de obicei câteva ore, zile, săptămâni sau luni. Acest lucru se datorează în principal faptului că tranzacțiile implică, în general, mai mulți terți și sunt supuse unor reglementări guvernamentale diferite. Câteodată, furnizorii de servicii chiar refuză să finalizeze plățile către și dinspre unele economii blocate. Acest lucru limitează oportunitățile de afaceri pentru mulți comercianți și, de asemenea, îi deranjează pe unii consumatori.

Plățile Bitcoin au loc într-o rețea blockchain de la egal-la-egal fără intermediari. Mai mult, tranzacțiile nu sunt supuse influențelor instituționale sau politice. Astfel, plățile durează în general doar câteva minute pentru a fi procesate. Procesarea unei tranzacții Bitcoin necesită în medie 10 - 20 de minute. Procesarea promptă a plăților face ca Bitcoin să pară o metodă de plată mai fiabilă decât cele realizate prin transferuri bancare, carduri de credit și de debit.

Costuri de tranzacție mai mici

Plățile Bitcoin prezintă, de asemenea, comisioane de tranzacție relativ mai mici decât metodele de plată tradiționale. Utilizatorii Bitcoin nu au nevoie de terți pentru a trimite și primi plăți, evitând comisioanele mari pe care clienții le plătesc de obicei intermediarilor pentru a face transferuri de bani. În plus, Bitcoin nu are sold minim de cont, taxe de întreținere a contului și alte costuri conexe impuse de instituțiile financiare tradiționale.

Multe platforme de schimb cripto procesează tranzacții Bitcoin în numele companiilor pentru o taxă mică, adesea în funcție de volumele și frecvența tranzacțiilor. Unele au și rate standard între 1% și 5%, relativ mai mici decât transferurile bancare obișnuite și cardurile de credit. În plus, Bitcoin poate plăti pentru bunuri și servicii fără nevoia de converti în monede fiat, economisind astfel taxele de conversie valutară.

Securitate și autonomie tranzacțională îmbunătățite

Blockchain-ul Bitcoin validează toate tranzacțiile pe un registru digital comun, accesibil tuturor utilizatorilor din rețea. Datele sunt criptate și ireversibile, protejând utilizatorii și activele lor virtuale de infractori. De asemenea, Bitcoin permite utilizatorilor să trimită și să primească plăți în toată lumea fără a-și dezvălui identitățile din lumea reală, ceea ce îl face ideal pentru cei interesați de confidențialitate.

Bitcoin este o metodă de plată revoluționară, care facilitează tranzacțiile transfrontaliere fără întreruperi, instantanee, sigure și cu costuri reduse. Bineînțeles, mai întâi trebuie să înțelegeți cum funcționează plățile Bitcoin pentru a experimenta toate beneficiile de mai sus.

 

 

 

Evenimentul pe WhatsApp – cele mai tari știri, direct pe telefon!

Ești mereu pe fugă? Noi îți trimitem zilnic cele mai importante 3 știri din Iași, Moldova și țară – scurt, clar, fără spam.

Plus: alerte locale de urgență, noutăți exclusive și acces rapid la anunțuri importante.

► Intră pe canalul nostru oficial:

⇒ Încearcă 3 zile. Dacă nu-ți place, poți ieși oricând.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale autoritatii contractante: Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. 2. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentatia de atribuire. Daca este cazul, costul si conditiile de plata in vederea obtinerii documentatiei de atribuire: Biroul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Roma, cu sediul in comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. Documentatia de atribuire in format electronic este pusa de catre Autoritatea Contractanta cu titlu gratuit la dispozitia ofertantilor care au inaintat o solicitare in acest sens. 3. a) Locul prestarii serviciilor: Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani. b) Obiectul concesionarii; natura si dimensiunea prestarilor: Serviciul de utilitate publica de distributie a gazelor naturale in Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani, conform art. 8 H.G.209/2019. c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani. 4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 20.06.2025, ora 10.00. b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Comuna Roma, Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma @yahoo.ro. c) Limba sau limbile in care trebuie redactate ofertele: romana. d) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 20.06.2025, ora 11.00, Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani. 5. Conditiile personale, tehnice si financiare pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantii: conform documentatiei de atribuire. 6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentatiei de atribuire. 7. Dupa caz, procentajul minim din lucrari care trebuie acordat partilor terte: conform documentatiei de atribuire. 8. Data trimiterii spre publicare a anuntului de participare: 30.04.2025. 9. Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor si, dupa caz, de mediere. Informatii exacte privind termenele de depunere a contestatiei si, dupa caz, denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obtine aceste informatii: Tribunalul Botosani, Sectia de Contencios -Administrativ, cu sediul in orasul Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, email: tr-botosani@just.ro.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Flamanzi, cu sediul in oras Flamanzi, Str.Dumitru Iov nr.284, judetul Botosani, telefon 0231/552.351, fax 0231/552.626, e-mail: orasflamanzi@yahoo.com, cod fiscal 3372173. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general; Hotararea Consiliului Local Orasul Flamanzi nr. 36/17.03.2025 privind aprobarea bugetului local pentru anul 2025, a bugetului activitatilor finantate integral din venituri proprii. Suma totala alocata de la bugetul local este de 40.000 Lei si se aloca in intregime pentru activitati cultural sportive. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul privind acordarea de finantare nerambursabila de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local aprobat prin Hotararea Consiliului Local Flamanzi nr. 10/31.01.2014, modificata prin Hotararea Consiliului Local Orasul Flamanzi nr. 48/28.03.2025. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Orasului Flamanzi: https://orasul- flamanzi.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabila se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: https://orasul- flamanzi.ro si se poate procura de la sediul Orasului Flamanzi, orasul Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 12.06.2025, ora 16.00, la adresa: Orasul Flamanzi, orasul Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este 16.06.2025 -17.06.2025.
Orasul Harlau clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str. Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Comuna Racaciuni, judetul Bacau, clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
Probleme la o fabrică importantă din țară!
12/05/2025 20:22

Probleme la o fabrică importantă din tară! Fabrica Argus S.A. de prelucrare a semintelor oleaginoase din Constanta se confruntă cu o scădere semnificativă a veniturilor si o crestere a costurilor opera ...

Curs BNR, 12 mai. Moneda euro şi-a oprit creşterea. Cursul leu-euro scade puţin sub 5,10 lei
12/05/2025 14:31

  Curs valutar BNR pentru moneda euro (EUR), azi, 12 mai 2025 1 Euro = 5.0993 lei Moneda euro s-a depreciat puţin, dar semnificativ, la 5.0993, cu 0,0172, de la 5.1165, semnificaţia importantă fiind c ...

Facturile la curent electric se dublează din iulie 2025! Avertisment oficial pentru milioane de români
12/05/2025 13:35

Romanii trebuie să se pregătească pentru o scumpire majoră a energiei electrice, incepand cu luna iulie 2025. Plafonarea preturilor la curent, introdusă acum peste trei ani pentru a proteja populatia in co ...

Harta dobânzilor din toată lumea. Care este țara unde sunt cele mai mici dobânzi și unde se află România
12/05/2025 12:59

 O hartă a lumii realizată de VisualCapitalist, in seria Markets in a Minute, prezintă ratele dobanzilor in diverse tări de pe glob. Conform reprezentării grafice cea mai ridicată rată este inregist ...

Indicele ROBOR la trei luni a crescut iar. A ajuns la 7,31%
12/05/2025 12:13

Indicele ROBOR la 3 luni a crescut la 7,31% de la 7,25%. Indicele ROBOR la 3 luni este cel in functie de care sunt calculate dobanzile la majoritatea creditelor in lei, potrivit Profit.ro. Potrivit Profit.ro, ...

„PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!”  Numele beneficiarului: ARTEHNIS INFRASTRUCTURE SOLUTIONS S.R.L.
12/05/2025 09:30

  „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!”   Numele beneficiarului: ARTEHNIS INFRASTRUCTURE SOLUTIONS S.R.L.    

Ce facem în vreme de criză? Cinci scenarii de investiții pentru a ne proteja banii
11/05/2025 20:30

 În ce ar putea investi acum romanii pentru a-si proteja economiile? E momentul de a actiona cat mai repede sau trebuie asteptat pană după alegerile din 18 mai? Sunt intrebări la care a răspuns, ...

Comercianţii care vând produse din tutun au noi obligaţii
11/05/2025 15:56

  Potrivit unui ordin al ANPC, care a intrat in vigoare, operatorii economici au obligaţia să afişeze o plachetă informativă de interzicere a vanzării către minori a produselor care conţin tutun, ...

Atenție! O mare bancă din România nu mai acceptă aceste bancnote pentru o perioadă. Ce alternative recomandă clienților
10/05/2025 22:20

 Banca Romană de Dezvoltare (BRD) a anuntat că, in perioada următoare, nu va mai accepta bancnotele de 50 USD in nicio sucursală din tară. Măsura se aplică temporar si are ca scop optimizarea proces ...

Șoc pe piața imobiliară: Suma pe care un client a pierdut-o, într-o singură săptămână, la un apartament de 100.000 euro la noul curs valutar
10/05/2025 20:28

  Piata imobiliară din Romania trece printr-un moment de stagnare accentuată, cauzată de explozia cursului valutar si de incertitudinea politică legată de turul al doilea al alegerilor. Inv ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei