Invitație la relaxare din partea PPC Energie cu o ofertă dedicată clienților noi din județul Iași

Dimensiune font:

| 11-02-2025 13:38

 Ești în căutarea unui furnizor de energie electrică pe care să simți că poți conta nu numai în privința facturilor, ci și a unor servicii suplimentare care să îți facă viața mai confortabilă?

În județul Iași, până la data de 16 martie, PPC Energie are o ofertă care îi vizează pe clienții noi care optează pentru PPC Relaxat, care include atât furnizarea energiei electrice, cât și intervenții de urgență. Astfel, beneficiezi de asistență gratuită timp de 1 an pentru abonamentul de servicii, adică o reducere cumulată, pe întreaga perioadă contractuală de 12 luni, de 150 de lei (TVA inclus). PPC Relaxat aduce clienților beneficii precum două intervenții de urgență/ an incluse în pachet, în limita a 450 de lei fiecare și acces 24/7 la servicii de asistență dedicată pentru solicitările de urgență. 

Mai mult, clienții noi care aleg pachetul PPC Relaxat în perioada de campanie beneficiază de un discount suplimentar de 150 de lei la achiziționarea unui aparat de aer condiționat cu capacitate de 12.000 BTU. Mai multe detalii sunt disponibile online: www.ppcenergy.ro/campanie/reduceri-relaxate-in-judetul-tau/ 

PPC Energie este furnizorul de energie electrică și gaze naturale dedicat în a răspunde nevoilor clientului de astăzi, preocupat de economisirea energiei, eficiență și sustenabilitate. Cu o bază de aproximativ 3 milioane de clienți casnici, companii și instituții, din toată țara și o rețea de 80 de magazine moderne, portofoliul PPC Energie cuprinde produse și servicii cu valoare adăugată care oferă clienților confort și siguranță. 

Clienții PPC Energie care vizitează www.PPCEnergy.ro sau magazinul PPC Energie din Iași, Str. Palas, nr. 5B, Clădirea D3, Palas Mall Iași, beneficiază de suportul consultanților dedicați pentru aspecte legate de serviciile de furnizare a energiei electrice și gaze naturale (oferte, contracte, facturi etc.). Tot în magazinele fizice, dar și online, clienții pot să beneficieze de un portofoliu extins de alte produse sau servicii avantajoase.

În privința serviciilor, clienții pot opta pentru asistență în caz de incidente la instalațiile electrice interioare, la instalația de alimentare cu apă, desfundarea instalației de canalizare a apei, repararea boilerelor electrice sau servicii de lăcătușărie pentru ușa principală a imobilului (deblocări uși).

Clienții pot să achiziționeze și produse precum centrale termice și aparate de aer condiționat. Pentru acestea, PPC Energie asigură suport pentru livrare și instalare inclus în preț, împreună cu posibilitatea de plată în rate a acestora, direct prin factura de consum.

Adițional, clienții care doresc să devină prosumatori beneficiază de oferte personalizate pentru pachete de sisteme fotovoltaice, consiliere pentru pregătirea dosarului de prosumator, obținerea Certificatului de Racordare și instalarea sistemelor fotovoltaice de către o echipă dedicată.

Pentru cei care preferă interacțiunile online, PPC Energie oferă acces la servicii și funcționalități esențiale prin intermediul platformei online www.PPCEnergy.ro, a aplicației web myppc.ppcenergy.ro și a aplicației mobile myPPC, disponibilă în mod gratuit în App Store, Google Play și Huawei AppGallery. myPPC permite gestionarea contului personal, plata facturilor și înregistrarea indexului. Tot aici clienții pot accesa oferte competitive pentru energie electrică și gaze naturale, precum și soluții energetice avansate, inclusiv sisteme fotovoltaice și echipamente eficiente energetic.

Pentru clienții care preferă plata numerar, există automate de plată de tip self-pay, amplasate în magazinele PPC Energie, precum și în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland și în alte magazine alimentare. Pentru a veni în întâmpinarea clienților care doresc să poată achita factura direct în magazinele PPC Energie, în majoritatea acestora a fost implementată o soluție de plată prin POS.

Pentru asistență prin intermediul call-center-ului, clienții pot contacta echipa PPC Energie la numărul de telefon 021.9977, apelabil din România și din străinătate, de luni până vineri, între orele 8:00 și 20:00, cu excepția sărbătorilor legale. Tot la acest număr pot fi solicitate informații despre facturi, solduri sau contracte, iar clienții pot activa servicii precum factura electronică. Solicitările scrise pot fi trimise la adresa de e-mail contact-energie@ppcgroup.com.

În data de 31 decembrie 2024, companiile de furnizare PPC Energie și PPC Energie Muntenia, parte din Grupul PPC în România, au fuzionat. 

 

Evenimentul pe WhatsApp – cele mai tari știri, direct pe telefon!

Ești mereu pe fugă? Noi îți trimitem zilnic cele mai importante 3 știri din Iași, Moldova și țară – scurt, clar, fără spam.

Plus: alerte locale de urgență, noutăți exclusive și acces rapid la anunțuri importante.

► Intră pe canalul nostru oficial:

⇒ Încearcă 3 zile. Dacă nu-ți place, poți ieși oricând.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale autoritatii contractante: Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. 2. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentatia de atribuire. Daca este cazul, costul si conditiile de plata in vederea obtinerii documentatiei de atribuire: Biroul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Roma, cu sediul in comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. Documentatia de atribuire in format electronic este pusa de catre Autoritatea Contractanta cu titlu gratuit la dispozitia ofertantilor care au inaintat o solicitare in acest sens. 3. a) Locul prestarii serviciilor: Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani. b) Obiectul concesionarii; natura si dimensiunea prestarilor: Serviciul de utilitate publica de distributie a gazelor naturale in Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani, conform art. 8 H.G.209/2019. c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani. 4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 20.06.2025, ora 10.00. b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Comuna Roma, Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma @yahoo.ro. c) Limba sau limbile in care trebuie redactate ofertele: romana. d) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 20.06.2025, ora 11.00, Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani. 5. Conditiile personale, tehnice si financiare pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantii: conform documentatiei de atribuire. 6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentatiei de atribuire. 7. Dupa caz, procentajul minim din lucrari care trebuie acordat partilor terte: conform documentatiei de atribuire. 8. Data trimiterii spre publicare a anuntului de participare: 30.04.2025. 9. Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor si, dupa caz, de mediere. Informatii exacte privind termenele de depunere a contestatiei si, dupa caz, denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obtine aceste informatii: Tribunalul Botosani, Sectia de Contencios -Administrativ, cu sediul in orasul Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, email: tr-botosani@just.ro.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Flamanzi, cu sediul in oras Flamanzi, Str.Dumitru Iov nr.284, judetul Botosani, telefon 0231/552.351, fax 0231/552.626, e-mail: orasflamanzi@yahoo.com, cod fiscal 3372173. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general; Hotararea Consiliului Local Orasul Flamanzi nr. 36/17.03.2025 privind aprobarea bugetului local pentru anul 2025, a bugetului activitatilor finantate integral din venituri proprii. Suma totala alocata de la bugetul local este de 40.000 Lei si se aloca in intregime pentru activitati cultural sportive. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul privind acordarea de finantare nerambursabila de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local aprobat prin Hotararea Consiliului Local Flamanzi nr. 10/31.01.2014, modificata prin Hotararea Consiliului Local Orasul Flamanzi nr. 48/28.03.2025. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Orasului Flamanzi: https://orasul- flamanzi.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabila se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: https://orasul- flamanzi.ro si se poate procura de la sediul Orasului Flamanzi, orasul Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 12.06.2025, ora 16.00, la adresa: Orasul Flamanzi, orasul Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este 16.06.2025 -17.06.2025.
Orasul Harlau clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str. Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Comuna Racaciuni, judetul Bacau, clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
Proprietăți de milioane euro sunt scoase la vânzare la Iași
12/05/2025 10:47

 Zeci de proprietăti sunt scoase la vanzare pe piata ieseană, fiecare la un pret de peste un milion de euro. Pe site-urile de imobiliare sunt publicate anunturi pentru hoteluri, pensi ...

Vasile Miriuță, optimist după eșecul de la Sibiu: „Sunt sigur că vom reuși să ne salvăm!”/REZUMATUL MECIULUI VIDEO
10/05/2025 23:15

 Partida de astăzi, dintre FC Hermannstadt si ACSM Politehnica Iasi din etapa a VIII-a a play-out-ului Ligii I de fotbal, s-a incheiat cu rezultatul de 1-0 in favoarea gazdelor.    La ...

Vești bune pentru ieșeni! S-a suplimentat numărul dosarelor aprobate în programul Casa Verde Fotovoltaice
10/05/2025 13:00

A crescut numărul dosarelor depuse de ieseni, care au fost aprobate in programul Casa Verde Fotovoltaice. Finanţarea acordată in cadrul programului derulat de AFM este de maximum 30.000 de lei pentru achizi� ...

Investiții în sistemul de irigații, la Iași! Fermierii primesc 3 milioane de euro de la AFIR
10/05/2025 12:33

Noi investitii vor fi făcute in sistemul de irigatii din Iasi! Asociatiile de fermieri care au depus proiecte la AFIR primesc 3 milioane de euro pentru a moderniza sistemele de irigatii din judetele Iasi si Bo ...

Mihai Chirica - Primăria Iași va reloca Teatrul Cub și va impune restricții de trafic în zonă: lista amenajărilor
10/05/2025 12:12

 Proiectul european de reamenajare a zonei din jurul Teatrului National are o valoare de peste 27 milioane lei, conform documentatiei tehnice receptionate de municipalitate. Investitia presupune  ...

IASI Spectacol cu Mihai Mălaimare, suspendat la scurt timp după ce a afirmat:
09/05/2025 21:36

 Ateneul National din Iasi a anuntat vineri, 9 mai, că premiera spectacolului „La Margine de Copou”, cu actorul Mihai Mălaimare, programată pentru această seară, a fost suspendată din cau ...

Parada organizațiilor studențești în cadrul FestStudis 2025 – LIVE VIDEO
09/05/2025 20:08

   Festivalul studentesc FestStudis revine intre 9 si 15 mai, aducand o săptămană plină de evenimente organizate de Casa de Cultură a Studentilor din Iasi, alături de organizatiile studentesti ...

Şase firme din Podu Iloaiei şi-au cerut insolvenţa; cele cinci debitoare deţinute de Maria VACARU au avut în 2024 vânzări totale de peste 21 milioane lei
09/05/2025 12:56

 În ultima săptămană din luna aprilie 2025, la Tribunalul Iaşi au fost inregistrate 6 cereri de intrare in insolvenţă/faliment depuse de debitoare din Podu Iloaiei, ceea ce ...

Ce poți face în acest weekend la Iași? Ghidul complet al evenimentelor
09/05/2025 12:00

 Cu atatea evenimente programate in acest weekend, ar fi păcat să rămai acasă. Iată doar cateva dintre cele mai interesante propuneri care s-ar putea să te atragă: Romanian Mental Health Film Festiv ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei