Romanian Fashion Week revine la Iaşi, după 10 ani de absenţă
Dimensiune font:
În 2020, evenimentul Romanian Fashion Week va fi relansat la Iaşi, după 10 ani de absenţă. Cu această ocazie va fi organizată o competiţie, pe data de 18 ianuarie, unde participanţii vor trebui să îşi prezinte campaniile realizate în scopul promovării prezentării de modă pe platformele on-line de social media.
„Marketing Hackaton” va avea loc în Palas Congres Hall şi se adresează exclusiv echipelor, urmând ca primele 3 cele mai bune idei să fie premiate. Oricine se poate înscrie în competiţie, indiferent dacă sunt sau nu profesionişti, experienţa şi studiile superioare în domeniu neconstituind un avantaj.
Cele mai bune 3 proiecte extrase si jurizate din „Marketing Hackaton” vor fi premiate cu câte 3.000 de lei - pentru premiul 1, 2.000 lei - premiul 2, iar premiul al treilea va primi 1.000 de lei. Celei mai originale idei de promovare a Romanian Fashion Week în social media îi va fi oferit un voucher de 5.000 de lei care pot fi folosiţi exclusiv pentru a achiziţina produse din magazinul online irinaschrotter.com. „Am avut prezentări la Berlin timp de 5 ani şi de câţiva ani suntem la Viena unde prezentăm sezonul de vară, iar pentru anul viitor, asta ar fi noutatea, încercăm să reînviem Romanian Fashion Week la Iaşi împreună cu Viena Fashion Week. Noi am fost o generaţie căreia i-a păsat de industria în care am activat, am fost o generaţie care a vrut să dea o şansă tinerilor designeri. Ştiu că pentru tinerii care vin astăzi este foarte greu să fie văzuţi de presă, remarcaţi. Noi, la Romanian Fashion Week, am lansat peste 40 de tineri designeri care astăzi sunt nume mari în moda românească. A fost evenimentul care l-a lansat pe Răzvan Ciobanu şi pe mulţi, mulţi tineri. Îi veţi vedea la Iaşi pe mulţi dintre ei. La Iaşi vom avea mai mulţi tineri designeri decât consacraţi, de fapt acesta este şi scopul evenimentului şi sper că am demonstrat că ne-am gândit bine”, a anunţat public Irina Schrotter.
Echipele se pot înscrie în competiţie pe website-ul oficial al evenimentului (www.romanianfashionweek.ro/inscriere). Ideile şi campaniile propuse în cadrul RFW „Marketing Hackathon” vor fi evaluate de un juriu cu experienţă, format din 8 specialişti în comunicare, marketing şi branding, precum şi din organizatorii Romanian Fashion Week, iar pe baza echilibrului dintre creativitate şi originalitate, 4 proiecte vor fi alese câştigătoare. Daiana SFREDEL
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau