Tentativă de fraudă la eliberarea cardurilor electronice de călătorie pentru pensionari!

2frauda

Dimensiune font:

| 20-08-2024 17:50

 * conducerea Companiei de Transport Public (CTP) Iaşi informează că a fost raportată o tentativă de fraudă care vizează utilizatorii serviciilor  transportului în comun. Un site neoficial, utilizând ilegal sigla Primăriei Iași și a Companiei de Transport Public Iași, a promovat carduri de transport false, invitând ieşenii să facă achiziții printr-un link fraudulos

La numai câteva zile de la demararea acțiunii de distribuire a cardurilor electronice de călătorie pentru pensionari, Compania de Transport Public (CTP) se confruntă cu o tentativă de fraudă privind eliberarea acestor documente, pusă la cale de un site neoficial care folosindu-se de sigla Primăriei Municipiului Iași și de cea a societății de transport în comun încearcă să-i determine pe utilizatori să achiziționeze documentele respective prin intermediul unui link ilegal. „Vă informăm că a fost raportată o tentativă de fraudă care vizează utilizatorii serviciilor noastre. Un site neoficial, utilizând ilegal sigla Primăriei Iași și a Companiei de Transport Public Iași, a promovat carduri de transport false, invitându-vă să faceți achiziții printr-un link fraudulos. Vă asigurăm că aceste oferte nu au nicio legătură cu compania noastră. Toate informațiile și ofertele oficiale sunt disponibile exclusiv pe site-ul nostru oficial și pe paginile noastre de social media verificate”, afirmă reprezentanții Companiei de Transport Public într-un mesaj adresat pensionarilor.

Pentru a nu cădea în capcana întinsă de către hackeri, beneficiarii cardurilor electroncie de călătorie eliberate de către CTP trebuie să nu acceseze link-urile respective și să nu furnizeze informații personale sau financiare pe site-uri care nu sunt oficiale și să verifice întotdeauna adresa URL a site-ului înainte de a face orice tranzacție. În caz că ați fost victima unei tentative de fraudă, vă rugăm să raportați incidentul cât mai curând la autoritățile locale și pe canalele noastre de comunicare. Ne cerem scuze pentru orice neplăceri cauzate și vă mulțumim pentru încrederea acordată. Lucrăm îndeaproape cu autoritățile pentru a soluționa această situație cât mai rapid posibil și pentru a preveni astfel de incidente în viitor. Pentru actualizări și informații oficiale, vă rugăm să urmăriți paginile noastre oficiale”, se mai arată în mesajul adresat seniorilor de către reprezentanții companiei de transport în comun.

Reamintim că începând de luni, 12 august, pensionarii ieșeni își pot ridica cardurile electronice emise de Compania pentru Transport Public (CTP) pentru circulația cu mijloacele de transport în comun din municipiu (tramvaie și autobuze) de la centrele de vânzare situate în zona Gării, „Munca Invalizilor” Păcurari, Mircea cel Bătrân și Nicolina, programul de eliberare a cardurilor fiind de luni până vineri, între orele 7.00 – 15.00. Distribuirea cardurilor se face în funcție de zona în care aceștia locuiesc conform adresei din buletin sau din cartea de identitate.

După achiziționarea cardurilor de călătorie, seniorii au obligația de a valida documentul la validatoarele de culoare portocalie din mijloacele de transport, prin apropierea acestuia de aparatul validator, validarea corectă a acestuia fiind confirmată prin apariția unei bife verzi pe ecranul validatorului.

În total vor fi distribuite 42.000 de carduri dedicate seniorilor, fiecare document de acest tip fiind inscripționat cu numele și prenumele beneficiarului. „Cardurile electronice vor înlocui treptat biletele tradiționale, oferind mai mult confort și ușurință în utilizare pentru toți călătorii – fie că sunt călători fideli, ocazionali, elevi, studenți, pensionari sau turiști, această măsură reprezentând începutul tranziției către un sistem de transport public modern și eficient”, precizează reprezentanții Companiei de Transport Public. Laura RADU, Edi MACRI

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pancesti, cu sediul in sat Pancesti, Str. Principala nr. 137, judetul Neamt, cod postal 617366, telefon 0233.764.766, fax 0371.600.700, e-mail: primariapancesti@gmail.com, cod fiscal 16404200. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -Spatiul in suprafata totala de 50,70 mp, avand ca destinatie de farmacie, situat in satul Pancesti, Str. Principala, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pancesti, judetul Neamt, compus din: 1 incapere –Oficina =16,25 mp, 1 incapere –Depozit =9,80 mp, 1 incapere –Receptura =6,80 mp, 1 incapere -Birou =6,00 mp, 1 incapere -Grup sanitar =2,50 mp, 1 incapere –Hol =4,05 mp, 1 incapere –Laborator =5,30 mp, conform caietului de sarcini, H.C.L. Pancesti nr. 33/29.07.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: Se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere de la sediul institutiei, Compartimentul Achizitii Publice. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Achizitii Publice din cadrul Comunei Pancesti, Str. Principala nr. 137, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 Lei/exemplar, care se achita numerar la Casieria institutiei Comunei Pancesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 12.08.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 22.08.2024, ora 14.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pancesti, sat Pancesti, Str. Principala nr. 137, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate -unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.08.2024, ora 11.00, in Sala de sedinte a Comunei Pancesti, sat Pancesti, Str. Principala nr. 137, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal a Tribunalului Neamt, Piatra Neamt, Bulevardul Republicii nr. 16, judetul Neamt, cod postal 610005, telefon 0233.212.294, fax 0233.216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 29.07.2024.
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Letcani, cu sediul in comuna Letcani, satul Letcani, Str. Principala nr. 156, judetul Iasi, telefon 0722.214.562, fax 0232/296.770, e-mail: primaria.letcani@yahoo.ro, cod fiscal 4540488. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: -teren in suprafata de 977 mp, Tarlaua 28, Parcela 3P (parcela 805/1), avand CF nr. 65415, nr. cadastral 65415, situat in intravilanul satului Letcani, F.N., apartinand domeniului public al Comunei Letcani, conform caietului de sarcini, O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si H.C.L. Comuna Letcani nr. 69/25.07.2024. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: se obtine la cerere pe suport hartie de la sediul Comunei Letcani. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Achizitii Publice din cadrul Comunei Letcani, cu sediul in satul Letcani, Str. Principala nr. 156, judetul Iasi. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 200 Lei/exemplar, ce se achita la Casieria Comunei Letcani. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 12.08.2024, ora 15.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 22.08.2024, ora 15.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Registratura al Comunei Letcani, din satul Letcani, Str. Principala nr. 156, comuna Letcani, judetul Iasi. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 2 exemplare, 1 exemplar original si 1 exemplar copie. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.08.2024, ora 09.00, la sediul Comunei Letcani, din comuna Letcani, satul Letcani, Str. Principala nr. 156, judetul Iasi. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Iasi, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal, cu sediul in municipiul Iasi, Str. Elena-Doamna nr. 1A, judetul Iasi, telefon 0232/211.265, fax 0232/219.662, e-mail: tr-iasi-pgref@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 29.07.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 1, judetul Neamt, telefon 0233.786.059, fax 0233.786.364, e-mail: primariagrumazestineamt@yahoo.com, cod fiscal 2614198. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Teren identificat cu sola 31, parcela 712 al comunei Grumazesti, in suprafata de 235 mp, teren curti constructii, situat in intravilanul satului Topolita, comuna Grumazesti, F.N., judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Grumazesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Grumazesti nr. 63/30.05.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin cerere scrisa, transmisa prin mijloace electronice sau depusa in format fizic inregistrata la Comuna Grumazesti -Registratura. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului / compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 30.08.2024, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 09.09.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 10.09.2024, ora 10.00, Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra-Neamt, Bd. Decebal nr. 5, judet Neamt, cod postal 610012, telefon 0233.212.717, fax 0233.232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 14.08.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 1, judetul Neamt, telefon 0233.786.059, fax 0233.786.364, e-mail: primariagrumazestineamt@yahoo.com, cod fiscal 2614198. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Teren identificat cu sola 31, parcela 712 al comunei Grumazesti, in suprafata de 152 mp, teren curti constructii, situat in sat Topolita, comuna Grumazesti, F.N., judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Grumazesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Grumazesti nr. 63/30.05.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin cerere scrisa, transmisa prin mijloace electronice sau depusa in format fizic inregistrata la Comuna Grumazesti -Registratura. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului / compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 02.09.2024, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 10.09.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 12.09.2024, ora 10.00, Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra-Neamt, Bd. Decebal nr. 5, judet Neamt, cod postal 610012, telefon 0233.212.717, fax 0233.232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 14.08.2024.
„Chimia joacă un rol crucial în criminalistică, în special în analizele de laborator”
20/08/2024 20:36

- Cum v-a venit ideea de a crea o tabără de criminalistică dedicată adolescentilor? A existat un eveniment sau o inspiratie anume care v-a condus in această directie? - Ideea de a crea o tabără de crimi ...

Piscinele aglomerate, un real pericol pentru sănătate. Medicii trag un semnal de alarmă
20/08/2024 17:51

* „Se pot transmite boli infectioase. Vorbim mai ales despre viroze, de tipul enterovirusuri, care se transmit in momentul in care inghitim apă sau ne pătrunde apă prin nas in tubul digestiv. Clinic, s ...

Un milion de contoare electrice inteligente vor fi instalate în zona Moldovei
20/08/2024 17:49

Compania de distributie Delgaz Grid, parte a grupului E.ON, va instala in următorii cinci ani la clientii săi din zona Moldovei circa 1 milion de contoare inteligente, ceea ce inseamnă că impreună cu lotur ...

Sănătos şi bun de muncă în străinătate, bolnav şi inapt de efort acasă
20/08/2024 17:49

* Serviciul de Probaţiune a solicitat revocarea suspendării pedepsei, condamnatul s-a vindecat subit şi s-a apucat de treabă L.I. a fost condamnat de către Judecătoria Paşcani, in data de 16 noiembrie 2 ...

Reabilitarea pavilionului administrativ de la „Infecțioase”, blocată de Ministerul Dezvoltării
20/08/2024 17:48

Spitalul Clinic de Boli Infectioase „Sfanta Parascheva” va deconta din surse proprii suma de 1,09 milioane de lei contributia către bugetul de stat pentru lucrările de constructii executate la obi ...

A fost emis Acordul de Mediu pentru autostrada Târgu Neamț - Iași – Ungheni!
20/08/2024 17:47

Agentia pentru Protectia Mediului (APM) a emis marti, 20 august, Acordul de Mediu (AM) pentru realizarea tronsonului Targu Neamt - Iasi – Ungheni al Autostrăzii A8 (Autostrada Moldovei),  document e ...

Echipamente ultraperformante pentru laboratoarele Colegiului Pedagogic
20/08/2024 17:46

Colegiul Pedagogic „Vasile Lupu” va fi dotat cu echipamente performante pentru dotarea laboratoarelor, achizitionarea acestora urmand să se facă prin licitatie publică. În acest sens, unit ...

Studenți UAIC, medaliați la o prestigioasă competiție
20/08/2024 17:45

Doi studenti de la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi (UAIC) au obtinut 2 medalii, una de aur si una de bronz, la International Mathematics Competition for University Students (IMC) 2024, ...

1.500 de tineri ortodocși se întâlnesc la Iaşi
20/08/2024 17:44

A patra „Întalnire a Tinerilor Ortodocsi din Moldova” (ITOM) are loc in perioada 26-28 august. Organizatorul evenimentului este Departamentul Misiune pentru Tineret al Arhiepiscopiei Iasilor. ...

Fântânile din 81 de localităţi din judeţ sunt afectate de secetă
20/08/2024 17:42

 * cele mai afectate localităţi de seceta din ultima vreme sunt Ceplenita (din 73 de fantani 51 sunt secate), Buhalnita (din 79 de fantani 55 sunt secate), Poiana Mărului (din 48 de fantani 33 sunt seca ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei