Noile modele de DECLARAȚIE pe proprie răspundere pentru a circula în România, valabile de azi. De unde pot fi descărcate

Dimensiune font:

| 26-03-2021 13:15


Noua declarație pe proprie răspundere pentru a circula noaptea. Carantina de noapte intră în vigoare de la ora 22.00, cu o oră mai devreme decât era până acum, astfel că până la ora 05.00 se va putea ieşi din casă doar pentru motive întemeiate şi doar în baza declaraţiei pe propria răspundere.

Pentru prima dată, exist modele distincte pentru localitățile care depășesc rata de incidență de 4 ‰, pentru care este necesară declarația ce va fi folosită pentru zilele de vineri, sâmbătă și duminică, respectiv pentru cele unde rata este de peste 7,5 ‰, când declarațiile sunt necesare în toate zilele săptămânii.

La 25 martie 2021, Comitetul Naţional pentru Situaţii de Urgenţă (CNSU) a adoptat o hotărâre prin care a propus, în contextul stării de alertă, noi măsuri de restricţie pe întreg teritoriul ţării, "în condiţiile creşterii constante a numărului de cazuri noi de infectare cu virusul SARS-Cov-2, care generează o presiune constantă asupra capacităţii de gestionare a unităţilor administrativ - teritoriale şi a sistemului sanitar".

Modelul declarației pe propria răspundere și al adeverinței de la angajator pentru localitățile care depășesc rata de incidență de 4 ‰ (necesar a fi folosite pentru zilele de vineri, sâmbătă și duminică), respectiv 7,5 ‰ (necesar a fi folosite în toate zilele săptămânii)

Iată principalele modificări aduse, potrivit Hotărârii CNSU nr. 20 din 25 martie 2021


- Reducerea intervalului orar, în care este permisă circulaţia persoanelor în afara locuinţei fără restricţii, în localităţile în care incidenţa cumulată în ultimele 14 zile este mai mare de 4 la 1.000 de locuitori şi mai mică de 7,5 la 1.000 de locuitori, până la ora 20.00, pentru zilele de vineri, sâmbătă şi duminică. Aplicabilitatea măsurii încetează când rata de incidenţă scade sub 3,5 la 1.000 de locuitori. Când incidenţa creşte peste 7,5 la 1.000 de locuitori, restricţia este valabilă pentru întreaga durată a săptămânii; aplicabilitatea măsurii încetează când incidenţa scade sub 7 la 1.000 de locuitori.

* Excepţii de la interdicţiile de circulaţie de mai sus o fac zilele de Paşte, astfel că în perioadele 3-4 aprilie 2021 (Paştele catolic) şi 1-2 mai 2021 (Paştele ortodox) se permite circulaţia persoanelor în afara locuinţei, în intervalul orar 20.00-02.00, pentru deplasarea şi participarea la slujbele religioase; derogarea este valabilă şi pentru Pesah, în zilele de 27-28 martie, în intervalul orar 18.00-22.00.

- Limitarea intervalului de timp în care este permisă activitatea operatorilor economici care desfăşoară activităţi de comerţ/prestări de servicii în spaţii închise şi/sau deschise, publice şi/sau private, în localităţile în care incidenţa cazurilor este mai mare de 4 la 1.000 de locuitori şi mai mică de 7,5 la 1.000 de locuitori, până la ora 18.00 pentru zilele de vineri, sâmbătă şi duminică. Aplicabilitatea măsurii încetează când rata de incidenţă scade sub 3,5 la 1.000 de locuitori. Când incidenţa este mai mare de 7,5 la 1.000 de locuitori, limitarea până la ora 18.00 este valabilă pentru întreaga săptămână.

- Suspendarea activităţii operatorilor economici care se desfăşoară în spaţii închise în domeniul sălilor de sport/fitness, în localităţile în care incidenţa cazurilor este mai mare de 4 la 1.000 de locuitori. Aplicabilitatea măsurii încetează când rata de incidenţă scade sub 3,5 la 1.000 de locuitori.

* Prin "incidenţa cumulată în ultimele 14 zile" se înţelege incidenţa cumulată a cazurilor calculată pe un interval de 14 zile, cuprins între a 17-a zi şi a 3-a zi, anterioare datei în care aceasta se realizează, prin raportare la numărul de persoane din fiecare localitate, actualizat săptămânal de Direcţia pentru Evidenţa Populaţiei şi Administrarea Bazelor de Date.

Modelele de adeverință de la angajator, respectiv de declarație pe proprie răspundere pentru cele două intervale orare de restricționare a circulației în afara locuinței pot fi descărcate accesând următorul link: https://cetrebuiesafac.ro/modele-declaratii . 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:39

1. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale autoritatii contractante: Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. 2. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentatia de atribuire. Daca este cazul, costul si conditiile de plata in vederea obtinerii documentatiei de atribuire: Biroul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Roma, cu sediul in comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. Documentatia de atribuire in format electronic este pusa de catre Autoritatea Contractanta cu titlu gratuit la dispozitia ofertantilor care au inaintat o solicitare in acest sens. 3. a) Locul prestarii serviciilor: Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani. b) Obiectul concesionarii; natura si dimensiunea prestarilor: Serviciul de utilitate publica de distributie a gazelor naturale in Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani, conform art. 8 H.G.209/2019. c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani. 4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 20.06.2025, ora 10.00. b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Comuna Roma, Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma @yahoo.ro. c) Limba sau limbile in care trebuie redactate ofertele: romana. d) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 20.06.2025, ora 11.00, Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani. 5. Conditiile personale, tehnice si financiare pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantii: conform documentatiei de atribuire. 6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentatiei de atribuire. 7. Dupa caz, procentajul minim din lucrari care trebuie acordat partilor terte: conform documentatiei de atribuire. 8. Data trimiterii spre publicare a anuntului de participare: 30.04.2025. 9. Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor si, dupa caz, de mediere. Informatii exacte privind termenele de depunere a contestatiei si, dupa caz, denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obtine aceste informatii: Tribunalul Botosani, Sectia de Contencios -Administrativ, cu sediul in orasul Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, email: tr-botosani@just.ro.
Orasul Harlau clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str. Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Comuna Racaciuni, judetul Bacau, clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
SUBSCRISA Five Administration SPRL, in calitate de Administrator judiciar al debitoarei R-Agro Falciu SA -in reorganizare, organizeaza in perioada 16.04 -09.05.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobile aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: -Utilaje agricole lista nr. 1 -pret de pornire peste 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 16 -17.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 29 -30.04.2025, termen-limita inscriere: 28.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 07 -08.05.2025, termen-limita inscriere: 06.05.2025, ora 12:00. -Utilaje agricole lista nr. 2 -pret de pornire sub 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 17 -23.04.2025, termen-limita inscriere: 16.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 30.04 -02.05.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 08 -09.05.2025, termen-limita inscriere: 07.05.2025, ora 12:00. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administratorul ui judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiilor nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administratoru lui judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confidentiali tate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 595 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire peste 9.000 Lei si de 119 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire sub 9.000 Lei si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenul-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie este cel mentionat mai sus, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five-advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la nr. 0762978187 sau e-mail: office@r-agro.ro si numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini.
Bolile cardiovasculare îi ucid pe români
05/05/2025 12:00

Pe 6 mai este marcată anual Ziua Europeană de Constientizare a Insuficientei Cardiace, o initiativă dedicată informării si educării populatiei cu privire la una dintre cele mai frecvente si grave afectiun ...

Vaccinul anti-acnee, aproape de realitate. Ce promite și când ar putea apărea
04/05/2025 15:45

Un nou vaccin experimental destinat tratării acneei este testat in prezent de compania farmaceutică Sanofi, intr-un studiu clinic de fază I/II lansat in aprilie 2024. Dacă va trece cu succes toate etapele d ...

Cum crești un copil fără E-uri și fără stres? Ghidul părinților care aleg hrana adevărată
04/05/2025 14:04

Să cresti un copil „fără E-uri” nu inseamnă să te temi de orice ambalaj, ci să fii un adult curios, care citeste etichetele, alege simplu si refuză să pună in farfurie produse care contin c ...

Ce lungime trebuie să aibă un penis normal și cât contează pentru femei mărimea?
04/05/2025 13:40

 Bărbaţii sunt obsedaţi de lungimea penisului şi adesea, se gandesc că penisul lor este mai mic decat media Adevărul legat de lungimea organului genital masculin şi circumferinţa sa s-ar putea s ...

Slăbește 10 kg și recâștigă-ți energia chiar dacă ai diabet, Hashimoto și oboseală cronică. Strategia care dă rezultate fără înfometare
04/05/2025 09:30

Tot mai multe persoane caută o cale reală de slăbire blandă in boli autoimune, fără să-si saboteze sănătatea. Diagnosticele precum diabetul de tip 2, oboseala cronică si tiroidita Hashimoto sunt tot m ...

Un studiu german evidențiază impactul diferențiat al somnului insuficient asupra creierului
03/05/2025 20:47

  Tulburările de somn afectează diferit creierul: ce spun studiile recente Tulburările de somn si lipsa temporară de somn influentează in mod diferit structurile cerebrale, afectand o proportie se ...

„Inflamația tăcută”, boala care ne obosește, ne balonează și ne fură pofta de viață. Cum o oprim prin alimentație
02/05/2025 13:01

Putini stiu că oboseala persistentă, balonarea fără motiv, durerile difuze, anxietatea si ceata mentală pot avea o cauză comună: inflamatia din organism. Nu vorbim despre inflamatia acută – cea ca ...

Alimente periculoase pentru sănătate: ce trebuie să scoți din dietă
02/05/2025 12:45

  Alimentele nesănătoase: atractie periculoasă pentru sănătatea ta Desi ambalajele colorate si gusturile intense le fac greu de refuzat, alimentele nesănătoase pot afecta grav sănătatea. Sunt ad ...

Alertă alimentară la Lidl: Produs retras urgent din magazine. Clienții sunt sfătuiți să nu-l consume
01/05/2025 20:04

 Un lot de produse comercializae in supermarketurile Lidl a fost retras de la vanzare din cauza unor suspiciuni de contaminare cu Salmonella, bacterie care poate provoca boli gastrointestinale severe, in s ...

Cum pot influența suplimentele cu Omega 3 valorile tensiunii arteriale
30/04/2025 10:01

  Sursa foto: Aronia-charlottenburg.ro    Hipertensiunea arterială afectează tot mai multe persoane, de aceea găsirea solutiilor eficiente pentru gestionarea ei este esentială. Suplimente ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei