Servicii funerare complete pentru fiecare buget

Dimensiune font:

| 26-01-2024 13:35

Servicii funerare complete pentru fiecare buget

Amintirile și gândurile ce se strecoară în suflet și în minte sunt devastatoare în momentul când o persoană dragă nouă părăsește această lume. Durerea și întristarea este de nedescris mai ales atunci când retrăim clipele petrecute împreună. Cu toate acestea, este de datoria noastră, ca în amintirea persoanei dragi, să îi organizăm o înmormântare demnă, cu ajutorul unei firme de servicii funerare.

Cum alegem compania de pompe funebre în funcție de bugetul pe care îl avem?

În primul rând, firma de servicii funerare trebuie să aibă experiență acumulată în piața de profil, dovedind în tot acest timp seriozitate, profesionalism și integritate față de clienți. Experiența angajaților trebuie să se regăsescă încă de la prima convorbire. Din tonalitatea vocii, prin empatia de care dau dovadă, până la maniera și rapiditatea în care vă prezină oferta pentru bugetul de care dispuneți. Toate acestea reprezintă criterii care denotă încrederea pe care să o investiți sau nu în compania respectivă. 

Un alt criteriu de luat în seamă în momentul în care alegeți o firmă de pompe funebre este ca firma de servicii funerare să ofere pachete complete și la prețuri competitive. De la bun început ar trebui să fie clar gradul de implicare pe care îl doriți să-l aibă casa respectivă în organizarea înmormântării. Sfaturile pentru alegerea sicriului, alegerea mașinii mortuare, accesoriilor funerare precum doliul, prosoapele, pachetele cu alimente, pentru toate trebuie să fiți sfătuiți de un personal bine pregătit.

Pentru o firmă de servicii funerare cu experiență în piața de profil tradițiile cultelor religioase nu ar trebui să reprezinte o noutate. Astfel, profesioniștii firmei de pompe funebre vă pot fi ghid, consilier și vă pot oferi sprijin legat de ceea ce trebuie să faceți conform religiei celui decedat.

În ziua de astăzi, pentru o firmă de servicii funerare, site-ul web reprezintă cartea de vizită accesibilă pentru toată lumea. Prezența activă în mediul on-line prin noutăți și sfaturi este unul dintre principalii factori ai succesului în piața de profil. Astfel, site-ul de promovare realizat într-un mod profesionist și actualizat la zi denotă faptul că firma de servicii funerare este una cu experiență în domeniu care informează corect beneficiarii.

Care sunt avantajele serviciilor funerare complete?

Pachetele funerare complete și complexe conferă suport familiilor îndoliate pe partea de organizare a înmormântării, iar profesioniștii firmei de servicii funerare oferă o serie de avantaje cum ar fi:

· Preluarea documentelor revine în sarcina firmei, conferind mai mult timp familiei pentru procesul de doliu.

· Serviciile funerare complete pentru toate articolele necesare slujbei de înmormântare sunt disponibile pe loc, oferind familiei posibilitatea să aleagă dintr-o varietate vastă de accesorii.

· Preiau întreaga organizare pentru ca familia defunctului să depășească acele zile de durere cu cât mai multă liniște.

· Pachetele oferite sunt adaptate pentru fiecare buget (inclusiv pentru incinerare), atât pentru cei care au numai suma oferită de ajutorul de deces, cât și pentru cei care vor să ofere defunctului o înmormântare mai aparte.

Pachetele funerare complete oferite de o astfel de companie ar trebui să fie adaptate după bugetul fiecărei familii îndurerate. Iată câteva exemple oferite de One Marck International, firmă de servicii funerare cu prestigiu în domeniu:

Pachet funerar Standard cu Talonul de Pensie (acoperit de suma oferită ca ajutor de deces oferit de stat): include o gamă completă de servicii funerare. 

Pachet Spital Chihlimbar – pachet cu buget redus care include un sicriu echipat complet din gama medie cu 6 colțuri, dar și servicii funebre basic: depunerea decedatului în sicriu, transportul spre capela și biserică, transportul către cimitir și manipularea defunctului pe parcursul întregului eveniment funerar (nu include îmbălsămarea și nici obținerea documentelor aferente înmormântării).

Pachet Standard Satin – pachet care oferă servicii funerare complete (inclusiv sicriu de brad, servicii de îmbălsămare, precum și toate accesoriile și articolele necesare înmormântării). Ca un plus, crucea este realizată în același stil cu sicriul, cu finisaj semi lăcuit.

Pachet Premium Briliant – pachet potrivit pentru înmormântări elegante, include toate accesoriile și serviciile necesare înmormântării (un sicriu premium prevăzut cu două capace, realizat din lemn de tei sau de stejar, capitonat, cu fața din dantelă, iar finisajul super lăcuit).

Pachet Funerar Perla – pachetul mediu spre lux include toate accesoriile și articolele necesare înmormântării. Ca bonus, la acest pachet, se oferă și coroanele de flori naturale, sicriul echipat complet din gama medie, realizat în 6 colțuri, în diverse nuanțe, la alegere, din esență de brad sau fag.  

Pachet incinerare Cristal – pachet funerar conceput pentru familiile care intenționează să incinereze trupul decedatului. Sicriul se poate închiria și vine complet echipat. Pachetul include toate articolele și accesoriile necesare, precum și obținerea documentelor aferente incinerării, dar și păstrarea trupului în condiții legale.

Echipa casei de pompe funebre One Marck International garantează servicii funerare de înaltă calitate. Echipa companiei se poate ocupa de organizare și de toate cele necesare înmomântării cu multă discreție, intervenind numai atunci când situația o cere, fără să solicite atenția membrilor familiei, care se pot concentra pe procesul de doliu.

 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale autoritatii contractante: Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. 2. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentatia de atribuire. Daca este cazul, costul si conditiile de plata in vederea obtinerii documentatiei de atribuire: Biroul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Roma, cu sediul in comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. Documentatia de atribuire in format electronic este pusa de catre Autoritatea Contractanta cu titlu gratuit la dispozitia ofertantilor care au inaintat o solicitare in acest sens. 3. a) Locul prestarii serviciilor: Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani. b) Obiectul concesionarii; natura si dimensiunea prestarilor: Serviciul de utilitate publica de distributie a gazelor naturale in Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani, conform art. 8 H.G.209/2019. c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani. 4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 20.06.2025, ora 10.00. b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Comuna Roma, Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma @yahoo.ro. c) Limba sau limbile in care trebuie redactate ofertele: romana. d) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 20.06.2025, ora 11.00, Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani. 5. Conditiile personale, tehnice si financiare pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantii: conform documentatiei de atribuire. 6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentatiei de atribuire. 7. Dupa caz, procentajul minim din lucrari care trebuie acordat partilor terte: conform documentatiei de atribuire. 8. Data trimiterii spre publicare a anuntului de participare: 30.04.2025. 9. Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor si, dupa caz, de mediere. Informatii exacte privind termenele de depunere a contestatiei si, dupa caz, denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obtine aceste informatii: Tribunalul Botosani, Sectia de Contencios -Administrativ, cu sediul in orasul Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, email: tr-botosani@just.ro.
Orasul Harlau clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str. Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Comuna Racaciuni, judetul Bacau, clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
SUBSCRISA Five Administration SPRL, in calitate de Administrator judiciar al debitoarei R-Agro Falciu SA -in reorganizare, organizeaza in perioada 16.04 -09.05.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobile aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: -Utilaje agricole lista nr. 1 -pret de pornire peste 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 16 -17.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 29 -30.04.2025, termen-limita inscriere: 28.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 07 -08.05.2025, termen-limita inscriere: 06.05.2025, ora 12:00. -Utilaje agricole lista nr. 2 -pret de pornire sub 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 17 -23.04.2025, termen-limita inscriere: 16.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 30.04 -02.05.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 08 -09.05.2025, termen-limita inscriere: 07.05.2025, ora 12:00. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administratorul ui judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiilor nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administratoru lui judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confidentiali tate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 595 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire peste 9.000 Lei si de 119 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire sub 9.000 Lei si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenul-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie este cel mentionat mai sus, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five-advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la nr. 0762978187 sau e-mail: office@r-agro.ro si numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini.
SC SELF TRUST SRL este lider national al segmentului de piata pentru sisteme de conveioare (benzi transportoare) automatizate. Echipamentele proiectate si produse de noi se adreseaza in special urmatoarelor industrii: Logistica, Intralogistica, Automotive, Procesarea Carnii, Panificatie, Imbuteliere, Fabricarea Mobilei, Reciclarea Deseurilor. Detinem o pozitie importanta la nivel modial in randul producatorilor de echipamente pentru aeroporturi avand clienti din: Romania (15 din 17 aeroporturi), Spania, Portugalia, Franta, Germania, Marea Britanie, Grecia, Slovacia, Algeria, Libia, Yemen, Djibouti, Qatar, Arabia Saudita, Seychelles, Azerbaijan, Turcia. Dorim sa ne extindem echipa cu: OPERATOR STRUNG SI FREZA CNC (FANUC SI HAAS), LACATUS MECANIC PENTRU MONTAJ. Cerinte: cunostinte si experienta practica dovedita in setarea si operarea masinilor cu comanda numerica (operator CNC), respectiv in ansamblarea echipamentelor industriale (lacatus mecanic de montaj), o buna intelegere a proceselor tehnologice, cunostinte de baza pentru intelegerea desenului tehnic, conditie obligatorie. Conditii de lucru: Program de lucru zilnic de la 6:00 – 14:30 (cu pauza de masa de 30 min), de luni pana vineri, Orele suplimentare sunt platite conform legislatiei in vigoare, Echipament de protectie adecvat. Salarizare si bonusuri: Salarizare in functie de experienta si cunostintele dovedite si meseria de incadrare 3000-5000 lei net lunar. Reevaluare salariala dupa primele 3 luni de contract. Crestere salariala anuala in functie de indicii de inflatie comunicati si de performantele profesionale realizate. Bonusare in functie de implicare, de performanta profesionala si randament in procesul de productie. Bonuri de masa in valoare de 40 lei/zi lucratoare. Decontare contravaloare transport sub forma de abonament lunar pe raza municipiului Iasi sau zona metropolitana. Al 13- lea salariu (50% prima de concediu, 25% prima de Craciun, 25% prima de Paste). Bonificatie pentru deplasarile la montaj 150 lei/zi pentru Romania si 50 Euro/zi pentru deplasari in afara tarii. Asteptam CV-urile dvs la adresa HR@selftrust.ro. Informatii suplimentare si programarile pentru proba de lucru se pot obtine la tel. 0733499283 sau la sediul nostru din Iasi, Str.Bucium, nr.34 (zona Baza 3 - intrare pe poarta 2 Moldomobila)
Tendințele economice și impactul lor asupra vieții cotidiene în 2025
01/05/2025 11:33

Anul 2025 se preconizează a fi un an marcat de schimbări semnificative in peisajul economic global, dar si national. Aceste modificări vor afecta nu doar marii jucători din economie, ci si viata cotidiană ...

Pelinul – planta amară cu virtuți vindecătoare
01/05/2025 06:39

Pelinul (Artemisia absinthium), cunoscut incă din Antichitate pentru gustul său amar si proprietătile sale tămăduitoare, este una dintre cele mai puternice plante medicinale europene. Folosit deopotrivă i ...

HP EliteBook vs. modelele standard: ce te poate convinge să faci upgrade în 2025
30/04/2025 15:54

HP EliteBook vs. modelele standard: ce te poate convinge să faci upgrade in 2025 Lumea laptopurilor de business a evoluat semnificativ in ultimii ani, iar seria HP EliteBook continuă să fie un nume de refer ...

Durerea care nu se vede. De ce ne anesteziem emoțional ca să supraviețuim?
30/04/2025 13:02

  Uneori, tăcerea nu e doar absenta cuvintelor. E un zid interior pe care il construim atunci cand viata doare prea tare. Cand „trebuie să mergi mai departe” devine mantra zilnică, desi ...

Cadouri ieftine, dar cu impact - cum să faci un dar memorabil cu un buget mic
30/04/2025 12:05

Cadouri ieftine, dar cu impact - cum să faci un dar memorabil cu un buget mic Atunci cand vine vorba de oferirea unui cadou, multi oameni se simt presati să cheltuiască sume mari de bani pentru a impresiona ...

Terapia „vampir” – sângele care întinerește
30/04/2025 07:17

Unul dintre cele mai căutate tratamente din medicina estetică si regenerativă poartă un nume cel putin intrigant: terapia vampir. Nu este vorba, desigur, despre nimic mistic sau infricosător, ci despre o p ...

Top 3 tipuri de mobilă pentru living
29/04/2025 14:42

Top 3 tipuri de mobilă pentru living Dacă vă mutati la casă nouă si vă doriti să o amenajati cat mai modern, atunci aflati că acest articol vă este dedicat. În randurile ce urmează vrem să vă ...

 Bijuterii atemporale – Modele clasice care nu se demodează niciodată
28/04/2025 16:52

Bijuterii atemporale – Modele clasice care nu se demodează niciodată Într-o lume in care moda se reinventează constant, unele elemente de stil reusesc să rămană neatinse de trecerea timpului. ...

Top 5 echipamente esențiale pentru succesul unui magazin de retail
28/04/2025 11:58

Top 5 echipamente esentiale pentru succesul unui magazin de retail   Într-un magazin de retail, eficienta operatională si satisfactia clientilor sunt esentiale pentru a obtine succesul pe term ...

 Bijuterii atemporale – Modele clasice care nu se demodează niciodată
28/04/2025 10:15

 Bijuterii atemporale – Modele clasice care nu se demodează niciodată Într-o lume in care moda se reinventează constant, unele elemente de stil reusesc să rămană neatinse de trecerea tim ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei