Se anunță restructurări masive la Poșta Română: Dispar 50% dintre posturile din administrația centrală

download (2)

Dimensiune font:

| 22-12-2022 14:53

 Poșta Română intenționează reducerea organigramei cu 481 de posturi în administrația centrală, circa 50% din total, potrivit unei scrisori semnate de directorul-adjunct Carmen Mirela Alecu, intrate în posesia Libertatea.

 

În februarie, Profit.ro a anunțat în premieră că, după 8 ani, Poșta Română, unul dintre cei mai mari angajatori locali, cu peste 25.000 de salariați, va disponibiliza în cursul acelui an cel puțin 21% din personalul funcțional-administrativ și cel de conducere. Șeful companiei de atunci, Horia Grigorescu, a transmis atunci o informare către toți directorii și le-a cerut, pe fondul necesității optimizării organizatorice, eficientizării activității, dar și al reducerii prestațiilor din ultimii ani, să propună lista posturilor care vor fi desființate.

Valentin Ștefan, directorul general al companiei, spune acum că societatea este în proces de eficientizare și că activitatea Poștei nu va fi perturbată de restructurări.

 

Directorul adjunct acuză că se fac presiuni asupra angajaților să plece voluntar în schimbul a 4-5 salarii compensatorii și că noua organigramă nu are un fundament real și corect, fiind realizată într-o totală lipsă de transparență. În luna mai, directorul Poștei Române, Valentin Ștefan declara că Posța Română desființează posturi, nu dă afară oameni, dar că probabil vor fi unii angajați care nu vor dori să își schimbe activitatea și vor fi concediați. El spune totodată că în companie se fac angajări și a precizat că peste salariile vor fi majorate prin sistem de bonusare, afirmând că sub 1.000 de angajați aveau venituri decente și peste 20.000 de angajați aveau salariul minim pe economie.

"Încercăm să reașezăm salariile pentru a crește veniturile tuturor”, a spus atunci directorul. Directorul Poștei Române afirma că ”este nevoie de o schimbare administrativă în cadrul companiei, să se mute de la o structură de control către una de suport pentru operațional, să se pună mai mult acces pe interacțiunea cu clientul și, în al doilea rând, să se tehnologizeze”. ”Trebuie să investim în angajații noștri, ceea ce înseamnă măriri de salarii, condiții de lucru mai bune, de la salarii crescute, venituri crescute, la uniforme sau orice altceva ce ține de locul de muncă”, a precizat Ștefan.

Directorul Poștei Române a mai spus că numărul de salariați trebuie să se ajusteze în funcție de nevoile companiei, dar fără concedieri sau schimbări bruște de personal. Întrebat dacă vor fi totuși disponibilizări, Valentin Ștefan a arătat că Poșta Română are nevoie de angajați. ”Avem nevoie de forță de muncă, angajăm oameni, cine vrea să lucreze, poate să vină, este nevoie”, a arătat el, precizând că ”sunt unele structuri în cadrul administrației centrale de care compania nu mai are nevoie, și aceștia vor avea posibilitatea să își desfășoare activitatea în operațional.

”Posța Română desființează posturi, nu dă afară oameni, probabil vor fi unii angajați care nu vor dori să își schimbe activitatea și vor fi concediați. Avem mai multe direcții care vor fi comasate, posturile de conducere se vor schimba, vor fi mai puțini șefi, asta ne dorim, debirocratizare, folosirea tehnologiei mai mult”, a mai spus Stefan.

Despre poștași, directorul a arătat că au un număr mare de angajați, în operațional, cu salariul minim sau puțin peste.

”Ne dorim să aibă salarii mai bune, să fie mai productivi. O să încercăm să îi ajutăm să își crească veniturile, prin sistem de bonusare, să primească parte din profitul Poștei Române”, a spus Valentin Ștefan. El a mai afirmat că Poșta va renova oficiile poștale, peste 200 urmând să fie renovate anul acesta. ”Încercăm să cumpărăm uniforme pentru angajații noștri, pare mărunt, dar e importtant să aibă acest simbol, al uniformei”, a spus directorul.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:21

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
Primăria Comunei Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CUI 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com, organizează în data de 31.01.2025, licitație în vederea vânzării terenului intravilan în suprafață de 26.770 mp, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, zona Dedeman 1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact etc: UAT Comuna Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CIF 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: teren intravilan în suprafață de 26.770 mp, situată în Sat Uricani, Comuna Miroslava, județul Iași, zona Dedeman, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, teren proprietate privată a Comunei Valea Lupului 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini 3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul autorității sau de pe site-ul autorității wwww.comuna-valealupului.ro 3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: de la Registratura primăriei, Aleea Irisului nr. 8, sat Valea Lupului, Comuna Valea Lupului, județul Iași sau de pe site-ul autorității: www.comuna-valealupului.ro 3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: se obține gratuit, atât de la sediul autorității, cât și de pe site-ul autorității 3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 23.01.2025, orele 16.00 4. Informații privind ofertele: se regasesc în caietul de sarcini 4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 31.01.2025, orele 09.00 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, Județul Iași 4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un singur exemplar original 5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor: 31.01.2025, orele 11.00, Primăria Comunei Valea Lupului - Sala de consiliu, Aleea Irisului nr. 8, Comuna Valea Lupului, Județul Iași 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Iași, Strada Elena Doamna nr. 1A, telefon: 0232.260.600, 0232.248.000, 0332.403.666, Fax: 0332.435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro
ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE PUBLICĂ privind închirierea prin licitație publică a două spații ce aparțin domeniului public al Comunei Tămășeni, Jud. Neamt. 1.Informații generale privind autoritatea contractantă in special denumirea,codul de identificare fiscală, adresa,numărul de telefon,fax și/sau adresa de e-mail,persoană de contact:Comuna Tămășeni, strad Unirii, nr.157 județul Neamț, telefon: 0233749494, fax: 0233749333 e –mail: primariatamaseni@yahoo.com.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,in special descrierea bunurilor care urmează să fie concesionate:Spațiu în suprafață de 118,53 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț. Închirierea se va realiza conform HCL nr.66/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. Spațiu în suprafață de 117,45 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț.Închirierea se va realiza conform HCL nr.67/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. 2.Informații privind documentația de atribuire : se regăsesc in caietul de sarcini. 2.1.Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar din documentația de atribuire:la sediul Comunei Tămășeni sau în baza unei solicitari scrise sau in format electronic adresate către Primăria comunei Tămășeni.2.2.Denumirea si datele de contact ale compartimentului de la care se pot obține un exemplar din documentația de atribuire: Primăria comunei Tămășeni, Compartiment administrare domeniul public și privat, fond funciar, cadastru și resurse umane.2.3.Costul si condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ: 10,00 lei poate fi achitat in numerar la casieria unitații.2.4.Data–limită de pentru solicitarea clarificărilor 08.01.2025 ora 12:00.3.Informații privind ofertele:3.1.Data-limită de depunere a ofertelor : 15.01.2025 ora 10:00.3.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț, la registratură.3.3.Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: 2 exemplare. 4.Data si locul la care se va desfașura sedința publică de deschidere a ofertelor: 16.01.2025 ora 10:00, Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț.6.Denumirea, adresa, numărul de telefon și /sau adresa de e-mail ale instanței competente in soluționarea litigiilor apărute si termenele pentru sesizarea instanței : Judecătoria Roman, Piata Roman Voda nr. 1 cod postal 611022 telefon 0233 743858 fax 0233 742583 , e-mail : jud – roman@just.ro. 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate in vederea publicării: 17.12.2024. Primar, Lucaci Stefan
Tabelul vârstei de pensionare. Când te vei retrage din câmpul muncii, în funcție de anul în care te-ai născut, după noua lege
26/12/2024 20:39

La data de 1 septembrie 2024 a intrat in vigoare noua lege a pensiilor, care a modificat si tabelul varstei de pensionare, nu doar veniturile seniorilor. Un articol din actul normativ prevede si că din 3 in 3 ...

Premierul Marcel Ciolacu le transmite românilor un mesaj de Crăciun plin de speranță și unitate
24/12/2024 17:52

Sărbătoarea Crăciunului ne reaminteste valoarea comuniunii si a dorintei de a face bine, arată premierul Marcel Ciolacu intr-un mesaj de Crăciun postat pe Instagram. „Indiferent de convingerile noastre, ...

Portretul lui Crin Antonescu, de la profesor într-un sat izolat din Vaslui la candidat pentru Cotroceni: „Era drăguț și cam sărac”
24/12/2024 00:35

Desemnat candidat la presedintia Romaniei de către PSD, PNL, UDMR şi grupul minoritătilor, Crin Crin Antonescu a avut o carieră cu suisuri si coborasuri, dar si cu detalii controversate. In 1985, Crin Anto ...

Plângere penală pentru deturnarea unei campanii în favoarea lui Călin Georgescu
23/12/2024 14:39

 Compania de marketing politic Kensington Communication anuntă că va depune o plangere penală pentru deturnarea, atacarea cu boţi si/sau clonarea campaniei realizate de firmă, la comanda PNL, realizat ...

Singurătatea, mai rea decât sărăcia. 1 din 5 bătrâni interacţionează cu doar 3 oameni pe lună: poştaşul, medicul şi preotul
23/12/2024 00:29

Date ingrijorătoare sunt aduse in atenţia publică de Alexandra Dobre, preşedintele Institutului Roman pentru Imbătranire Activă. Conform acesteia, singurătatea a devenit mai rea decat sărăcia. 1 din 5 ...

Anul 2025 începe cu vești proaste pentru milioane de pensionari. Pensiile ar putea întârzia până la 10 zile
21/12/2024 10:57

Pensiile ar putea intarzia chiar si 10 zile. Casele de pensii nu au momentan calendarul plătilor desi documentele ar fi trebuit să fie trimise la sfarsitul lunii pentru ca varstnicii să primească pensia la ...

Stimulente importante pentru învățătorii care vor reduce abandonul școlar
20/12/2024 14:30

În Romania, rata abandonului scolar timpuriu a atins 16,6% - cel mai ridicat nivel din ultimii sase ani, insă alesii spun că au găsit solutia pentru a inversa acest trend ascendent si anume: introducer ...

Salarii, pensii şi sporuri îngheţate; nu se mai fac angajări la stat şi nu se mai dau vouchere de vacanţă - OUG
20/12/2024 11:50

Guvernul a pregătit "Ordonanţa-trenuleţ" pentru bugetul pe 2025. Potrivit draftului publicat de Guvern, salariile bugetarilor şi sporurile vor fi inghetate, iar pensiile nu vor mai creste cu 12% de la 1 ian ...

România, pe primul loc în lume la dependența de social media în rândul copiilor
18/12/2024 14:43

Un studiu recent realizat de Organizatia Mondială a Sănătătii (OMS) arată că Romania se află pe primul loc din 44 de tări in ceea ce priveste consumul problematic de social media. Datele, incluse in r ...

Comisia Europeană anchetează TikTok
18/12/2024 12:46

Comisia Europeană a anuntat lansarea unei anchete oficiale impotriva platformei de socializare TikTok. Decizia vine pe fondul campaniei electorale pentru alegerile prezidentiale din Romania, ridicand ingrijo ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei