Fostul mare handbalist Cristian Gaţu divorțează după 53 ani de mariaj. Soția cere pensie de întreţinere și despăgubiri uriașe

Dimensiune font:

| 25-03-2024 00:13

Cristian Gaţu, unul dintre cei mai cunoscuţi handbalişti ai României şi fost preşedinte al Federaţiei Române de Handbal, este în plin divorţ după 53 ani de căsnicie. Soția sa, Tamara Gațu, cere despăgubiri de 500.000 lei. Divorţul şi partajul se dezbat la Judecătoria Beiuş, din judeţul Bihor.

Fostul sportiv, azi în vârstă de 79 ani, a pornit procesul de divorț cu consoarta originară din Beiuş pe motiv că, după un atac vascular cerebral suferit în timpul pandemiei, vede altfel viaţa şi nu ar mai suporta discuţiile contradictorii cu ea, după cum susţin surse din anturajul cuplului.

„În ultimii ani, am încercat să reconsiderăm viaţa de familie, dar acest lucru nu a mai fost posibil”, a arătat în acţiunea sa Cristian Gaţu, care solicită desfacerea căsătoriei şi „revenirea pârâtei la numele purtat anterior”.

Tamara Gaţu nu este de acord, cerând “desfacerea căsătoriei încheiate între soţi şi păstrarea numelui dobândit în timpul căsătoriei”.

Proces cu „scântei"

Documentele publice din procesul de partaj arată că cei doi soţi s-au şi despărţit, în fapt. Au vândut casa din comuna Corbeanca, iar în timp ce Tamara Gaţu s-a mutat în oraşul natal, Beiuş, Cristian Gaţu a cumpărat un apartament în Bucureşti. Aici, după cum a descoperit Tamara Gaţu, acesta ar sta cu o femeie mai tânără, în vârstă de 53 ani, văduva unui fost handbalist, şi ea tot bihoreancă.

La solicitarea Tamarei Gaţu, femeia a şi fost citată la termenul de judecată din martie al procesului de divorţ, pentru a fi audiată ca martor, şi s-a prezentat în faţa instanţei, jurându-se cu mâna pe Biblie că e simplă menajeră a fostului sportiv. A susținut această variantă chiar şi atunci când, potrivit avocatului Tamarei Gațu, i s-au pus în faţă fotografiile făcute de detectivi particulari, în care apărea plimbându-se cu „angajatorul” de mână pe stradă.

Vrea despăgubiri și o pensie de întreținere

Cert e că, la următorul termen de judecată, programat pentru luna aprilie, instanţa îi va audia pe cei doi soţi. Între timp, şi procesul de partaj este în curs de desfăşurare, deşi Cristian Gaţu a arătat că, din punctul său de vedere, nu au ce împărţi: casa din Corbeanca a vândut-o, banii i-a împărţit, i-a lăsat fostei soţii una din cele două maşini. Vrea doar ca „pârâta să îi restituie bunurile proprii – medalii, diplome, decoraţiuni, obiecte de îmbrăcăminte şi încălţăminte sportive, bunuri ce ţin de activitatea şi recunoaşterea sa sportivă”.

Tamara Gaţu, în schimb, ca soţie înşelată şi rămasă singură la 80 ani, îi cere fostului consort despăgubiri: daune morale de 500.000 lei plus o pensie de întreţinere de 5.000 lei pe lună.

Totodată, pentru că acesta a cumpărat apartamentul în care ar sta cu presupusa amantă în timpul căsătoriei, a solicitat instanţei să constate şi că „bunul imobil este bun comun dobândit în timpul căsătoriei”, deci are dreptul la jumătate din valoarea acestuia.

Evenimentul pe WhatsApp – cele mai tari știri, direct pe telefon!

Ești mereu pe fugă? Noi îți trimitem zilnic cele mai importante 3 știri din Iași, Moldova și țară – scurt, clar, fără spam.

Plus: alerte locale de urgență, noutăți exclusive și acces rapid la anunțuri importante.

► Intră pe canalul nostru oficial:

⇒ Încearcă 3 zile. Dacă nu-ți place, poți ieși oricând.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

12:29

1. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale autoritatii contractante: Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. 2. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentatia de atribuire. Daca este cazul, costul si conditiile de plata in vederea obtinerii documentatiei de atribuire: Biroul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Roma, cu sediul in comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. Documentatia de atribuire in format electronic este pusa de catre Autoritatea Contractanta cu titlu gratuit la dispozitia ofertantilor care au inaintat o solicitare in acest sens. 3. a) Locul prestarii serviciilor: Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani. b) Obiectul concesionarii; natura si dimensiunea prestarilor: Serviciul de utilitate publica de distributie a gazelor naturale in Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani, conform art. 8 H.G.209/2019. c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani. 4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 20.06.2025, ora 10.00. b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Comuna Roma, Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma @yahoo.ro. c) Limba sau limbile in care trebuie redactate ofertele: romana. d) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 20.06.2025, ora 11.00, Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani. 5. Conditiile personale, tehnice si financiare pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantii: conform documentatiei de atribuire. 6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentatiei de atribuire. 7. Dupa caz, procentajul minim din lucrari care trebuie acordat partilor terte: conform documentatiei de atribuire. 8. Data trimiterii spre publicare a anuntului de participare: 30.04.2025. 9. Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor si, dupa caz, de mediere. Informatii exacte privind termenele de depunere a contestatiei si, dupa caz, denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obtine aceste informatii: Tribunalul Botosani, Sectia de Contencios -Administrativ, cu sediul in orasul Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, email: tr-botosani@just.ro.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Flamanzi, cu sediul in oras Flamanzi, Str.Dumitru Iov nr.284, judetul Botosani, telefon 0231/552.351, fax 0231/552.626, e-mail: orasflamanzi@yahoo.com, cod fiscal 3372173. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general; Hotararea Consiliului Local Orasul Flamanzi nr. 36/17.03.2025 privind aprobarea bugetului local pentru anul 2025, a bugetului activitatilor finantate integral din venituri proprii. Suma totala alocata de la bugetul local este de 40.000 Lei si se aloca in intregime pentru activitati cultural sportive. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul privind acordarea de finantare nerambursabila de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local aprobat prin Hotararea Consiliului Local Flamanzi nr. 10/31.01.2014, modificata prin Hotararea Consiliului Local Orasul Flamanzi nr. 48/28.03.2025. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Orasului Flamanzi: https://orasul- flamanzi.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabila se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: https://orasul- flamanzi.ro si se poate procura de la sediul Orasului Flamanzi, orasul Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 12.06.2025, ora 16.00, la adresa: Orasul Flamanzi, orasul Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este 16.06.2025 -17.06.2025.
Orasul Harlau clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str. Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Municipiul Vaslui, cu sediul in municipiul Vaslui, Str. Spiru Haret nr. 2, judetul Vaslui, telefon 0235/310.999, fax 0235/315.946, e-mail: pmv@primariavaslui.ro, cod fiscal 3337532. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -4 terenuri apartinand domeniului public al Municipiului Vaslui, in vederea amplasarii de terase provizorii, situate in municipiul Vaslui, F.N., conform caietului de sarcini, H.C.L. Vaslui nr. 151/30.04.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019, identificate astfel: -T1 -suprafata de 75 mp, situat in imediata vecinatate a cladirii fostului Palat al Telefoanelor; -T2 -suprafata de 35 mp, situat pe platoul pietonal din zona Teatrului de Vara, in fata restaurantului Crama Domneasca; -T3 -suprafata de 64 mp, situat in partea dreapta fata de intrarea principala a Teatrului de Vara; -T4 -suprafata de 67 mp, situat in partea stanga fata de intrarea principala a Teatrului de Vara. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: de la sediul Municipiului Vaslui sau de pe site-ul institutiei: www.primaria vaslui.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Patrimoniu, etaj 2, cam. 210 din cadrul Municipiului Vaslui, Str. Spiru Haret nr. 2, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 22.05.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 30.05.2025, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Municipiul Vaslui, Registratura, municipiul Vaslui, Str. Spiru Haret nr. 2, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depun intr-un singur exemplar, in original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 02.06.2025, ora 10.00, la sediul administrativ al Pietei Centrale din municipiul Vaslui, Str. Nicolae Iorga nr. 2, judetul Vaslui. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, municipiul Vaslui, Str.Stefan cel Mare nr.54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 08.05.2025.
Legea a fost promulgată și provoacă un cutremur: Confiscarea averilor trece în România
14/05/2025 14:47

  Presedintele interimar Ilie Bolojan a promulgat o lege care modifică Codul de procedură penală. Prin noua lege, confiscarea averilor se va realiza mult mai usor, iar o astfel de d ...

Vânt puternic, ploi şi o nouă răcire a vremii, până sâmbătă, în cea mai mare parte a ţării/ Cod galben de ploi torenţiale, descărcări electrice şi vijelii, în Maramureş, Crişana, Banat, Transilvania, Dobrogea
14/05/2025 14:06

  Meteorologii anunţă că, incepand de joi pană sambătă dimineaţă, in cea mai mare parte a ţării vor fi intensificări ale vantului, ploi, iar temperaturile vor scădea cu mult sub cele speci ...

Ungaria intră în epoca raţiilor și este criză la rafturi: sunt raţionalizate inclusiv scutecele şi hârtia igienică
14/05/2025 13:53

  Premierul ungar, Viktor Orban, a decis să plafoneze adaosul comercial pentru o serie de alte 30 de produse de igienă si farmaceutice, asta după ce a făcut acelasi lucru si i ...

Împăcare istorică între liderul SUA și președintele Siriei, fost lider al-Qaeda. Donald Trump a ridicat sancțiunile impuse sirienilor, în ciuda opoziției Israelului VIDEO
14/05/2025 13:47

 Donald Trump s-a intalnit miercuri cu Ahmed al-Sharaa, presedintele Siriei, inainte de un summit intre Statele Unite si tările arabe din Golf. Fotografiile postate la televiziunea de stat saudită i-au a ...

Kremlinul, reacție furioasă după ultimatumul Europei pentru Vladimir Putin: Nu puteţi vorbi aşa cu Rusia!
14/05/2025 06:39

Kremlinul a reactionat furios in legătură cu avertismentul lansat de Germania, impreună cu aliatii săi europeni, de a sanctiona suplimentar Rusia dacă nu se introduce incetarea focului pe 12 mai. Germania ...

Nava soților Ceaușescu se vinde la fier vechi. Care e prețul de pornire al licitației
14/05/2025 06:37

Fosta navă de protocol a Partidului Comunist, folosită de sotii Ceausescu pe Dunăre, este vandută acum la fier vechi. O navă de protocol care a apartinut sotilor Ceausescu este scoasă la licitatie pentru ...

Record de frig la Bâlea Lac! Cea mai rece noapte de 12 mai din ultimii 46 de ani
13/05/2025 15:20

 Noaptea de 12 mai a adus un frig extrem la Balea Lac, unde termometrele au coborat pană la minus 6,3 grade Celsius, marcand cea mai scăzută temperatură inregistrată in această zi din ultimii 46 de a ...

Surse apropiate Kremlinului dezvăluie planurile lui lui Putin - Se va întâni liderul de la Kremlin cu Zelenski la Istanbul?
13/05/2025 14:21

  Presedintele ucrainean Volodimir Zelenski merge la Istanbul unde il va astepta pe Vladimir Putin pentru discutii directe cu privire la pacea in Ucraina insă liderul de la Kremlin nu ...

Fraudă de milioane cu firme fantomă: O societate din construcții din București, prinsă într-o schemă de evaziune fiscală
13/05/2025 14:12

 "Ca urmare a valorificării rezultatelor digitalizării, respectiv prelucrării datelor din RO e-Factura, inspectorii antifraudă din cadrul Direcţiei generale antifraudă fiscală (DGAF) au iniţia ...

Un nou val de scumpiri lovește România!
13/05/2025 12:17

Inflatia din Romania a rămas constantă in aprilie 2025, la un nivel de 4,9%, potrivit datelor furnizate marti, 13 mai, de Institutul National de Statistică (INS). În timp ce rata generală a inflatiei ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei