! ! ! CELE MAI NOI OFERTE DE JOB-URI ÎN STRĂINĂTATE ! ! !

Dimensiune font:

| 05-02-2017 18:19

   

     Eşti în căutarea unui loc de muncă în străinătate? Ziarul EVENIMENTUL REGIONAL AL MOLDOVEI îţi oferă posibilitatea de a alege job-ul care ţi se potriveşte, publicând cele mai noi anunţuri, în baza diverselor colaborări. Te invităm să consulţi în fiecare zi lista actualizată cu cele mai noi oferte locuri de muncă în străinătate, promovate de agenţiile de recrutare din întreaga ţară, dar şi din alte state europene.

 

 

 * * *  Dacă reprezinţi o agenţie de recrutare, poţi obţine mai multe informaţii despre publicarea anunţurilor contactând Departamentul de Publicitate al Ziarului EVENIMENTUL REGIONAL AL MOLDOVEI, la adresa de email publicitate@ziarulevenimentul.ro

   

 

  Lista LOCURILOR DE MUNCĂ DIN STRĂINĂTATE actualizată astăzi, 4 noiembrie:

OFFICEWORK Recrutăm URGENT personal pentru muncă în ZOOTEHNIE (ferme vaci) în GERMANIA. Se munceşte la hrănirea vacilor, mulsul acestora, curăţenie în grajd, împrăştierea paielor. Căutăm persoane apte de muncă şi fără probleme legale, care vor beneficia de salarii avantajoase, începând de la 1600 EURO NET. Cazare şi masa sunt ASIGURATE, iar orele suplimentare PLĂTITE. Deţinerea permisului auto categ B este un avantaj. Informaţii suplimentare de luni până vineri, între orele 09.00 - 17.00, la numerele de telefon 0768/96.23.23. www.officework.ro

 

 

Locuri de muncă în străinătate: în agricultură - Anglia şi Spania; în depozite - Anglia. # 0332/882971, 0740519339, orele 9 - 17. www.proagricultura.ro

 

Sc Nexidia-Interim Srl angajează pentru muncă în Franța: tâmplar, zugravi, montator rigips. Limba franceză constituie un avantaj. Relații: L-V, 9h-17h. Tel 0725.973.928

 

 

 

Angajăm urgent muncitori în construcţii pentru Suedia. Oferim contract de muncă, cazare şi salariu atractiv. Informaţii la tel: 0744317514; 0755122908; 0755084700

 

 

 

SC Galex SRL, membră a grupului Autransa SL Spania, cu sediul în Dumbrăveni, jud. Sibiu, caută şoferi TIR pentru Comunitatea Europeană. Camioane Euro 6, dispeceri români, salariu atractiv între 1950 - 2050 Euro. Cerinţe: permis categoria CE, buletin, atestat, cartograf, cazier judiciar, experienţă minim 1 an în transport internaţional. Relaţii la # 0034/607.525.356, 0269.865.989, 0741.123.929, de luni până vineri, între orele 9.00 - 16.00.

 

INTRABEL Spedition s.r.o. angajează şoferi de TIR: Se oferă: pachet salarial motivant (venit net 2.250 euro/ lună), după primul an: salariu + diurnă + bonus; contribuţii sociale şi asigurări medicale plătite la salariu. Cerinţe: experienţă transport internaţional min. 1 an, atestat ADR, nivel min. lb. engleză / franceză / germană. Detalii la: dispo@intrabel.sk, # 00421.244.634.118.

 

Dacă eşti şofer profesionist cu permis C+E şi vrei să lucrezi pe TIR frigorific pe Comunitate, atunci sună la tel. 0744.679.034. Interviurile se vor face periodic si cât mai aproape de reşedinţa fiecăruia.


 

 Dacă doreşti să lucrezi ca ÎNGRIJITOR BĂTRÂNI LA DOMICILIU ÎN ITALIA şi vorbeşti limba italiană la nivel de conversaţie NOI TE FORMĂM ŞI TE ANGAJĂM!!! Program: luni – vineri 09:00 – 17:00; Tel: 0344/263.179 / 0736/828.029

 

 

SC. International Alexander SRL, cu sediul în Arad, angajează şoferi de TIR, categoria C, C + E, cu experienţă sau fără în transport naţional, internaţional sau pe comunitate. - Camioane recent achiziţionate; - Se lucrează în echipaj pe card sau singur pe maşină; - Plecarea de la sediul firmei; - La fiecare plecare în cursă se acordă un avans din diurnă; - Pentru începători asigurăm instructaj teoretic şi practic, cu personal calificat şi atestat Mercedes. # 0799404404; 0728889477.

 

Angajăm  confecționeri și montatori tâmplărie aluminiu si pvc, perete cortină, hale industriale cu panouri sandwich.  Angajarea se face în urma unei probe de lucru. Postul este pentru Belgia. Relatii la tel: 0799.981.251

LICURICI Impex SRL caută şoferi pe Comunitate. Condiţii de muncă prietenoase, şofat doar la program, distribuţie în toată Europa, dispecerizare şi suport 24/7, maşini Euro 5 şi Euro 6, salarii atractive. Oferim: Salarii cuprinse între 1800 şi 2200 de euro, în funcţie de rezultate, vechime şi disponibilitate. Pentru mai multe informaţii, contactaţi-ne la nr. de # 0734991007.

 

SC MILLE ORIZZONTI SRL ANGAJEAZĂ ÎNGRIJITOARE BĂTRÂNI (INTERNĂ) PENTRU ITALIA Condiţii: - vârsta: 30-55 ani - prezenţă îngrijită- seriozitate. Se asigură: - contract de muncă- salariu motivant- cazare şi masă- transport. Fără intermedieri si comisioane Sunaţi de luni până vineri, orele 11:00-18:00 la tel. 0773 305 379 Str. Codrescu Teodor,nr. 7, Bl. C4, parter.

 

S.C. Fasulo Est Europa Logistică S.R.L. din Timişoara angajează: şoferi profesionişti pe TIR - intern Italia. Se cere: 1 an experienţă demonstrabilă pe TIR în transportul internaţional; cazier auto / judiciar, recomandare. Se oferă: venituri salariale 1800 Euro fix + 200 Euro bonus lunar (bun comportament / muncă eficientă). # 0749021612 sau 0256/471412, fax: 0256/471417. E-mail: romania@fasulotrasporti.com

 

PROMEDICA 24. Angajăm pentru Germania: femei şi bărbaţi. Domeniu: îngrijire vârstnici la domiciliu. Semnează cu noi contract şi primeşti bonus până la 500 Euro. Primirea bonusului este supusă îndeplinirii anumitor condiţii. Detalii în regulamentul aflat în filialele noastre şi pe www.promedica24.ro. Sună la # 0369/630028, 0770807582 sau aplică pe promedica24.ro

 

HARTL Crew România, membră Hartl Group din Austria, cu sediul în Timişoara, angajează şofer de TIR pentru Comunitate. Se oferă training la angajare şi salarizare atractivă. Flota EURO6, camioane echipate complet şi dispeceri români. Cerinţe: Permis cat. C+E, Buletin, Atestat, Card TAHO, Cazier Judiciar, Cazier Auto. Aşteptăm CV-ul dumneavoastră şi restul documentelor la adresa noastră de e-mail: office@hartlcrew.com. Mai multe informaţii le puteţi obţine la: # 0256/433282, 0256/433280. Orar: L-V, 09 - 13.00 şi 14.00 - 18.00.

 

Recrutăm pentru Germania FEMEI PENTRU POSTUL DE AMBALATOR MANUAL în domeniul procesării produselor şi preparatelor din peşte. Cazare asigurată. Nu se percep taxe sau comisioane.  Informaţii 0726100715

 

FUNDAŢIA HD Senior Hilfe - îngrijire la domiciliu angajează personal calificat pentruîngrijire persoane vârstnice la domiciliu, în Germania. Cerinţe: - experienţă; - limba germană la nivel conversaţional; - seriozitate; - profesionalism în execuţia sarcinilor zilnice. Celor interesaţi le oferim: - angajare cu forme legale; - salarizare avantajoasă, în funcţie de caz; - masa, cazarea şi transportul asigurate; - suport permanent în ţară şi în Germania; - transparenţă, respect şi seriozitate. Nu percepem comision sau alte taxe de la angajat! Aşteptăm candidaturile însoţite de o fotografie color, la adresa de e-mail. Telefonic, vă stăm la dispoziţie de luni până vineri, în intervalul orar 9 - 17. # / fax +40 269 227 553; mobil +40 744 818 219. info.hdseniorhilfe@gmail.com, www.hdseniorhilfe.ro

 

 

# publicitate@ziarulevenimentul.ro 

Evenimentul pe WhatsApp – cele mai tari știri, direct pe telefon!

Ești mereu pe fugă? Noi îți trimitem zilnic cele mai importante 3 știri din Iași, Moldova și țară – scurt, clar, fără spam.

Plus: alerte locale de urgență, noutăți exclusive și acces rapid la anunțuri importante.

► Intră pe canalul nostru oficial:

⇒ Încearcă 3 zile. Dacă nu-ți place, poți ieși oricând.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

04:48

1. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale autoritatii contractante: Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. 2. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentatia de atribuire. Daca este cazul, costul si conditiile de plata in vederea obtinerii documentatiei de atribuire: Biroul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Roma, cu sediul in comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. Documentatia de atribuire in format electronic este pusa de catre Autoritatea Contractanta cu titlu gratuit la dispozitia ofertantilor care au inaintat o solicitare in acest sens. 3. a) Locul prestarii serviciilor: Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani. b) Obiectul concesionarii; natura si dimensiunea prestarilor: Serviciul de utilitate publica de distributie a gazelor naturale in Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani, conform art. 8 H.G.209/2019. c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani. 4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 20.06.2025, ora 10.00. b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Comuna Roma, Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma @yahoo.ro. c) Limba sau limbile in care trebuie redactate ofertele: romana. d) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 20.06.2025, ora 11.00, Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani. 5. Conditiile personale, tehnice si financiare pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantii: conform documentatiei de atribuire. 6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentatiei de atribuire. 7. Dupa caz, procentajul minim din lucrari care trebuie acordat partilor terte: conform documentatiei de atribuire. 8. Data trimiterii spre publicare a anuntului de participare: 30.04.2025. 9. Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor si, dupa caz, de mediere. Informatii exacte privind termenele de depunere a contestatiei si, dupa caz, denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obtine aceste informatii: Tribunalul Botosani, Sectia de Contencios -Administrativ, cu sediul in orasul Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, email: tr-botosani@just.ro.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Flamanzi, cu sediul in oras Flamanzi, Str.Dumitru Iov nr.284, judetul Botosani, telefon 0231/552.351, fax 0231/552.626, e-mail: orasflamanzi@yahoo.com, cod fiscal 3372173. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general; Hotararea Consiliului Local Orasul Flamanzi nr. 36/17.03.2025 privind aprobarea bugetului local pentru anul 2025, a bugetului activitatilor finantate integral din venituri proprii. Suma totala alocata de la bugetul local este de 40.000 Lei si se aloca in intregime pentru activitati cultural sportive. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul privind acordarea de finantare nerambursabila de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local aprobat prin Hotararea Consiliului Local Flamanzi nr. 10/31.01.2014, modificata prin Hotararea Consiliului Local Orasul Flamanzi nr. 48/28.03.2025. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Orasului Flamanzi: https://orasul- flamanzi.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabila se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: https://orasul- flamanzi.ro si se poate procura de la sediul Orasului Flamanzi, orasul Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 12.06.2025, ora 16.00, la adresa: Orasul Flamanzi, orasul Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este 16.06.2025 -17.06.2025.
Orasul Harlau clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str. Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Comuna Racaciuni, judetul Bacau, clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
Cât costă o franciză pentru o sală de jocuri în realitate virtuală
25/11/2019 18:37

 În urmă cu doi ani, un antreprenor a deschis in Bucuresti o sală de jocuri in realitate virtuală (VR), cu ajutorul unei finanţări obţinute prin programul StartUp Nation. Startup-ul a lansat in ...

Cu cât crește factura la energie dacă lași în priză electronicele și electrocasnicele
21/09/2019 14:25

  Alimentarea cu energie a aparatelor electrocasnice dintr-o locuinţă atunci cand acestea sunt in stand-by poate creşte cu pană la 180 de lei anual factura de electricitate, susţine compania ge ...

Cum poți verifica dacă Google știe de unde ți-ai făcut cumpărăturile
17/06/2019 08:37

 Există o modalitate prin care puteti verifica ce stie Google despre dumneavoastră, inclusiv date despre toate cumpărăturile pe care le-ati făcut. În esentă, dacă utilizati un produs Google, ...

ULUITOR! N-o sa crezi in ce conditii locuieste cel mai bogat cioban din Romania
18/01/2015 00:00

 Dumitru Andresoi, catalogat drept cel mai bogat cioban din Romania, cu o avere de 25 de milioane de euro, nu si-a cumparat vile somptuoase sau palate, ba dimpotriva. Locul in care a ales sa locuiasca i-a ...

Afaceri online - cum să gestionezi corect propria afacere online
21/11/2014 08:47

 Cu alte cuvinte, discutam de ore intregi de munca si organizare pentru a pune bazele unei afaceri prospere. In online, este loc pentru oricine, insa conteaza cum iti gestionezi magazinul online sau site-u ...

ŞOCANT! 1,5 milioane de români au dat banii degeaba pe asigurare. Eşti printre ei?
16/09/2014 13:40

 Cutremur, inundaţie sau incendiu devastator? Teoretic, 1,5 milioane de romani care au respectat legea şi au incheiat o poliţă de asigurare obligatorie a locuinţei ar trebui să stea cat de cat liniş ...

Răzbunarea DIABOLICĂ a unei angajate concediate. S-a asigurat că
05/09/2014 18:00

 În momentul in care a aflat că urma să rămană fără job, o angajată a unei companii de cosmetice a pus la cale un plan care ar fi putut să distrugă imaginea companiei pentru care lucrase. &I ...

Veste ŞOC pentru români: Se dublează preţul la asigurarea obligatorie a locuinţei
18/07/2014 10:53

 Asigurarea obligatorie a locuinţei se va scumpi cu pană la 100% iar o astfel de  propunere se află deja pe masa Autorităţii de Supraveghere Financiară, au  arătat, pentru Economica.n ...

Aparatele din gospodaria noastra care consuma curent si cand sunt INCHISE
07/07/2014 13:32

Dispozitivele smart sunt atat de destepte incat consuma curent si atunci cand nu le folosim. Potrivit unui studiu recent, aparatele care se conecteaza le net ne umfla substantial facturile chiar si cand stau de ...

Topul datornicilor: 20 de malluri au datorii cumulate de aproape 2 miliarde de euro. Palas din Iaşi peste 200 milioane de euro , AFI Palace Cotroceni
06/07/2014 11:15

Cele mai indatorate 20 de centre comerciale din Romania au datorii cumulate de 1,9 miliarde de euro, de zece ori mai mari decat cifra de afaceri realizată anul trecut de aceste proiecte, pe fondul creditelor m ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei