Un sfert din șoferi vor să cumpere mașini prin intermediul internetului
Dimensiune font:
Un sfert dintre cumpărători au planuri de a achiziționa autovehicule online în viitorul apropiat, ceea ce reprezintă o creștere față de 18% înregistrată în 2021. Acest lucru a fost evidențiat în cercetarea Mobility Consumer Index realizată de EY.
Potrivit acestei cercetări, 61% dintre respondenți preferă să cumpere mașina direct de la reprezentanță, în creștere față de 54% cu trei ani în urmă. În ceea ce privește preferința între achiziționarea de la reprezentanță sau online, 14% dintre cei chestionați nu au fost hotărâți.
De asemenea, 87% dintre participanți au afirmat că utilizează instrumente online pentru a se informa înainte de a cumpăra un vehicul, dar reprezentanțele rămân un element important al procesului. Astfel, 66% dintre respondenți doresc să vadă fizic autovehiculul într-un showroom, iar 61% intenționează să finalizeze achiziția acolo.
Datele arată că reprezentanțele joacă un rol esențial în tranziția către vehiculele electrice, deoarece consumatorii cu tendințe sceptice în ceea ce privește vehiculele electrice sunt fideli utilizatori ai reprezentanțelor, chiar și în faza de pre-vânzare a procesului de achiziție. Prin urmare, peste două treimi (67%) dintre respondenți au indicat că se vor informa prin intermediul unui agent de vânzări la o reprezentanță (cu o medie generală de 50%), iar 75% doresc să interacționeze fizic cu autovehiculul înainte de a-l achiziționa (cu o medie generală de 66%).
Raluca STROE
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau