USR cere recalcularea recalculări după ce 80% din pensii s-au majorat: Vrea și demiterea ministrului Muncii

000000   media-1447

Dimensiune font:

| 20-08-2024 19:58

 

USR cere recalcularea pensiilor și demiterea ministrului Muncii, asta după ce 80% din pensiile din România s-au majorat. „Guvernul lui Ciolacu a făcut și recalcularea pensiilor pe vorbe și i-a dat cu virgulă la fapte”, spune USR, care cere demiterea urgentă a ministrului Muncii și refacerea programului informatic.

 

„Minciunile PSD privind pensiile românilor și cum vor crește ele în an electoral se sparg, pe zi ce trece, asemenea baloanelor de săpun. Nu doar că pensiile nu cresc cu 40% în medie, așa cum a promis PSD-ul condus de Marcel Ciolacu, dar multe decizii ajunse deja la pensionari arată că sistemul informatic de recalculare nu funcționează corect. Urmarea este că sute de mii de vârstnici sunt puși pe drumuri, să stea cu orele la cozi pe la ușile caselor de pensii. Pentru că i-a mințit pe pensionari și pentru haosul creat, ministrul PSD al Muncii trebuie să plece de urgență din funcție, iar programul informatic de recalculare trebuie refăcut fără întârziere”, transmite USR. 

Deputatul USR Cristian Seidler, vicepreședinte al Comisiei pentru muncă din Camera Deputaților, spune că după ce PSD a promis pensii crescute cu până la 80%, dar cel puțin o medie de 40% în plus, pensionarii primesc decizii din care văd că pensiile lor nu cresc cu sumele promise.   

„Mai mult, se pare că până la un sfert din deciziile de recalculare sunt greșite - mai ales cele referitoare la pensiile de urmaș, pensiile foștilor agricultori și pensiile comunitare -, dar se găsesc multe erori și referitor la calcularea punctelor de stabilitate. Unele greșeli sunt atât de grave încât casele județene de pensii au decis să nici nu mai trimită acele documente pensionarilor. Momentan, aproximativ 10% din deciziile de pensionare sunt în această situație”, spune Cristian Seidler.  În cazul celor 719.257 de pensionari pentru care pensia recalculată e mai mică decât pensia actuală, pensiile lor vor scădea doar pe hârtie, dar în viața reală nu vor crește la fel ca la ceilalți pensionari. În schimb, inflația și prețurile vor crește în fiecare lună.  

 

„Banii suplimentari pentru pensii încă nu au fost alocați, dar incompetența ministrului PSD îi pune, din nou, pe drumuri pe pensionari, forțați să semnaleze la casele de pensii greșelile din sistem. Nu este clar când vor fi soluționate aceste sute de mii de plângeri. USR a atras atenția încă din noiembrie 2023, de la adoptarea noii legi a pensiilor, că PSD încearcă, din nou, să folosească pensiile și banii publici pe care țara nu îi are pentru a câștiga alegerile. Am arătat că legea PSD-PNL a pensiilor este o minciună cap-coadă și că pensionarii nu trebuie folosiți în scop electoral. Măsura populismului și incompetenței PSD-PNL se vede zilele acestea”, afirmă deputatul USR Cristian Seidler. 

Noua lege a pensiilor trebuia, conform jaloanelor din PNRR, să intre în vigoare la 31 martie 2023. USR acuză PSD și PNL că au amânat intrarea în vigoare a legii pentru 1 septembrie 2024 pentru a se folosi de ea în scop electoral.

„Ministrul Bucura Oprescu trebuie să fie demisă de urgență pentru cum i-a mințit pe pensionari și pentru eșecul recalculării. Iar până când este refăcut sistemul informatic de recalculare, astfel încât să nu mai apară tot felul de greșeli în defavoarea pensionarilor, PSD și PNL să voteze și legea USR care repară nedreptatea făcută celor care au lucrat în condiții grele de muncă”, mai arată USR.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pancesti, cu sediul in sat Pancesti, Str. Principala nr. 137, judetul Neamt, cod postal 617366, telefon 0233.764.766, fax 0371.600.700, e-mail: primariapancesti@gmail.com, cod fiscal 16404200. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -Spatiul in suprafata totala de 50,70 mp, avand ca destinatie de farmacie, situat in satul Pancesti, Str. Principala, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pancesti, judetul Neamt, compus din: 1 incapere –Oficina =16,25 mp, 1 incapere –Depozit =9,80 mp, 1 incapere –Receptura =6,80 mp, 1 incapere -Birou =6,00 mp, 1 incapere -Grup sanitar =2,50 mp, 1 incapere –Hol =4,05 mp, 1 incapere –Laborator =5,30 mp, conform caietului de sarcini, H.C.L. Pancesti nr. 33/29.07.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: Se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere de la sediul institutiei, Compartimentul Achizitii Publice. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Achizitii Publice din cadrul Comunei Pancesti, Str. Principala nr. 137, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 Lei/exemplar, care se achita numerar la Casieria institutiei Comunei Pancesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 12.08.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 22.08.2024, ora 14.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pancesti, sat Pancesti, Str. Principala nr. 137, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate -unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.08.2024, ora 11.00, in Sala de sedinte a Comunei Pancesti, sat Pancesti, Str. Principala nr. 137, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal a Tribunalului Neamt, Piatra Neamt, Bulevardul Republicii nr. 16, judetul Neamt, cod postal 610005, telefon 0233.212.294, fax 0233.216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 29.07.2024.
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Letcani, cu sediul in comuna Letcani, satul Letcani, Str. Principala nr. 156, judetul Iasi, telefon 0722.214.562, fax 0232/296.770, e-mail: primaria.letcani@yahoo.ro, cod fiscal 4540488. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: -teren in suprafata de 977 mp, Tarlaua 28, Parcela 3P (parcela 805/1), avand CF nr. 65415, nr. cadastral 65415, situat in intravilanul satului Letcani, F.N., apartinand domeniului public al Comunei Letcani, conform caietului de sarcini, O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si H.C.L. Comuna Letcani nr. 69/25.07.2024. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: se obtine la cerere pe suport hartie de la sediul Comunei Letcani. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Achizitii Publice din cadrul Comunei Letcani, cu sediul in satul Letcani, Str. Principala nr. 156, judetul Iasi. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 200 Lei/exemplar, ce se achita la Casieria Comunei Letcani. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 12.08.2024, ora 15.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 22.08.2024, ora 15.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Registratura al Comunei Letcani, din satul Letcani, Str. Principala nr. 156, comuna Letcani, judetul Iasi. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 2 exemplare, 1 exemplar original si 1 exemplar copie. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.08.2024, ora 09.00, la sediul Comunei Letcani, din comuna Letcani, satul Letcani, Str. Principala nr. 156, judetul Iasi. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Iasi, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal, cu sediul in municipiul Iasi, Str. Elena-Doamna nr. 1A, judetul Iasi, telefon 0232/211.265, fax 0232/219.662, e-mail: tr-iasi-pgref@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 29.07.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 1, judetul Neamt, telefon 0233.786.059, fax 0233.786.364, e-mail: primariagrumazestineamt@yahoo.com, cod fiscal 2614198. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Teren identificat cu sola 31, parcela 712 al comunei Grumazesti, in suprafata de 235 mp, teren curti constructii, situat in intravilanul satului Topolita, comuna Grumazesti, F.N., judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Grumazesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Grumazesti nr. 63/30.05.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin cerere scrisa, transmisa prin mijloace electronice sau depusa in format fizic inregistrata la Comuna Grumazesti -Registratura. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului / compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 30.08.2024, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 09.09.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 10.09.2024, ora 10.00, Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra-Neamt, Bd. Decebal nr. 5, judet Neamt, cod postal 610012, telefon 0233.212.717, fax 0233.232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 14.08.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 1, judetul Neamt, telefon 0233.786.059, fax 0233.786.364, e-mail: primariagrumazestineamt@yahoo.com, cod fiscal 2614198. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Teren identificat cu sola 31, parcela 712 al comunei Grumazesti, in suprafata de 152 mp, teren curti constructii, situat in sat Topolita, comuna Grumazesti, F.N., judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Grumazesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Grumazesti nr. 63/30.05.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin cerere scrisa, transmisa prin mijloace electronice sau depusa in format fizic inregistrata la Comuna Grumazesti -Registratura. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului / compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 02.09.2024, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 10.09.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 12.09.2024, ora 10.00, Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra-Neamt, Bd. Decebal nr. 5, judet Neamt, cod postal 610012, telefon 0233.212.717, fax 0233.232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 14.08.2024.
Pederastul Kristof Lajos,
19/08/2024 09:43

Homosexualul pedofil Kristof Lajos, „antrenorul de genii” arestat după ce a fost prins in flagrant că viola un copil, are doar 8 clase, cu toate că era lăudat de autoritătile din domeniul educatiei. S ...

Peste 65 la sută dintre absolvenții de liceu nu au bani să meargă la facultate
09/08/2024 14:00

Un procent de 80% dintre adolescenţii de la sate şi alte comunităţi dezavantajate işi doresc să ajungă la facultate, fiind preocupaţi de aspectele financiare, iar 65% dintre absolvenţii de liceu din me ...

Peste 80 la sută dintre copiii de la sate nu fac niciun sport
09/08/2024 13:45

Mai mult de trei sferturi (81%) dintre copiii din mediul rural nu participă la activităţi sportive in afara orelor de educaţie fizică de la şcoală, iar 41% dintre părinţi declară că nu pot susţine f ...

Bugetul Ministerului Educaţiei va fi suplimentat cu suma de 40 de milioane de lei
09/08/2024 13:30

Bugetul Ministerului Educaţiei va fi suplimentat cu suma de 40 de milioane de lei din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevede un proiect de Hotărare de Guvern pus in dezbatere publică ...

Elevii „problemă” vor sta în detenție din toamna acestui an. Se confiscă și telefoanele
08/08/2024 09:07

Elevii „problemă” vor sta in detentie din toamna acestui an. Se confiscă si telefoanele. Despre ce este vorba si cum vor mai fi pedepsiti? Elevii „problemă” vor sta in detentie Fiec ...

Rectorul Facultății de Arhitectură a cerut concedierea profesorului care ar fi trimis studentelor poze cu el dezbrăcat. Decizia aparține senatului universității
07/08/2024 15:16

Rectorul Universitătii de Arhitectură si Urbanism „Ion Mincu” din Bucuresti, Marian Moiceanu, a cerut miercuri incetarea definitivă a contractului de muncă cu profesorul Dorin Stefan Adam, acuzat de hă ...

Profesorul Alfred Bulai, dat afară de la SNSPA
06/08/2024 14:00

Rectorul Şcolii Naţionale de Studii Politice şi Administrative (SNSPA), Remus Pricopie, a anunţat, marţi, că a semnat dispoziţia de desfacere a contractului individual de muncă al lui Alfred Bulai, cu ...

Revoluție în educație: Evaluările anuale și salariile profesorilor
05/08/2024 07:44

Ministerul Educatiei anuntă o schimbare majoră in sistemul de evaluare a profesorilor, care va avea un impact direct asupra salariilor acestora. Intr-o măsură revolutionară, colegii si directorul scolii vo ...

Mirel Palada comentează abuzurile sexuale de la SNSPA: Pieleanu și Bulai au distrus reputația profesiei de sociolog
04/08/2024 18:05

Sociologul Mirel Palada vine cu o ipoteză nouă in cazul hărtuirii sexuale de la SNSPA. Acesta spune că adăvata miză a scandalului e rectorul SNSPA Remus Pricopie, care l-a criticat in mai multe randuri pe ...

A doua șansă pentru elevii care dau admitere la liceu
04/08/2024 15:15

A inceput a doua etapă de admitere la liceu. Luni se primesc inscrierile pentru probele de aptitudini sau de limbi străine şi de limba maternă, care se vor desfăşura pe 6 şi pe 7 august. Pot participa ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei