Compania Awin Global angajează specialiști pentru noul birou din ansamblul mixed-use Palas Iași

palas-iasi_optimized

Dimensiune font:

| 08-04-2024 15:18

Compania Awin Global angajează specialiști pentru noul birou din ansamblul mixed-use Palas Iași
Iași, 8 aprilie 2024

Awin Global, o companie specializată în furnizarea unei platforme tehnologice globale de marketing, își extinde biroul din ansamblul mixed-use Palas Iași și recrutează pentru mai multe posturi. Awin este prezent la Iași din anul 2023, fiind localizat în clădirea de birouri United Business Center 3 (UBC 3), parte din Palas. Planurile de dezvoltare pentru această locație vizează angajarea de personal și extinderea echipei, respectiv crearea unui mediu care să reflecte valorile și cultura Awin, a unui loc incluziv, unde oamenii pot fi autentici și își pot atinge potențialul maxim. Compania caută specialiști în domenii variate, precum IT, marketing, finanțe și resurse umane.

Virpy Richter, CFO Awin, a declarat următoarele referitor la planurile de la Iași:

„Alegerea Iașului a fost o decizie strategică pentru Awin, determinată de mediul tehnologic în plină dezvoltare și de numărul mare de profesioniști talentați de aici. După o perioadă pilot încheiată cu succes, Awin a recunoscut potențialul orașului și a decis să închirieze pe termen lung un spațiu de birouri de peste 800 de metri pătrați. Îi încurajăm pe toți cei interesați să exploreze potențialele oportunități de carieră și să pătrundă în cultura caldă și flexibilă a companiei noastre. Ne construim viitoarele rezerve de talente de aici, din lași, în special în domenii precum serviciile pentru clienți, inginerie IT și operațiuni financiare. Oferim beneficii competitive, cum ar fi flexibilitatea la locul de muncă și facilitățile de top, care asigură un mediu de lucru confortabil și productiv. Birourile noastre sunt proiectate cu grijă, punând accent pe funcționalitate și estetică pentru a susține în mod eficient nevoile echipei noastre.”

Angajații Awin se bucură de beneficiile generoase care fac parte din cultura companiei, cum ar fi săptămâna flexibilă de lucru, platforme interne de învățare, cursuri de limbi străine, abonamente pentru sănătate, indemnizații pentru mobilier pentru telemuncă, programe de wellbeing și alte avantaje pe întreaga durată a anului.

Tehnologia și instrumentele inovatoare ale Awin oferă o monitorizare riguroasă a vânzărilor și le permit agenților de publicitate să monitorizeze campaniile pentru o optimizare maximă. Pilonii companiei Awin sunt alegerea, controlul și personalizarea, ceea ce situează platforma de marketing afiliat cu mult peste opțiunile tradiționale de marketing și publicitate. Awin reușește acest lucru prin ecosistemul de parteneri, care le oferă clienților atât caracteristici inovatoare ale platformei, cât și soluții de comerț electronic de tip plug-and-play, care îi vor ajuta să ajungă la noi segmente de public, să crească vânzările și să genereze mai multe venituri pentru afacerile lor online.

Despre Awin

Awin Global are peste 20 de ani experiență și conectează companiile cu clienții din întreaga lume, din segmentele de retail, telecomunicații, călătorii și finanțe. Parte din Axel Springer și United Internet Groups, cu ShareASale și Commission Factory, rețeaua globală de afiliați Awin este compusă din 17 birouri din întreaga lume, cu peste 1.400 de angajați. Peste 30.000 de agenți de publicitate utilizează platforma Awin pentru a colabora cu peste un milion de parteneri diverși, ajutându-i să genereze mai multe vânzări, să își extindă arealul de clienți și să își consolideze brandul.

În ultimul an financiar, Awin a generat venituri de 17 miliarde de euro pentru agenții săi de publicitate și 1,3 miliarde euro pentru editorii săi. Platforma amplă de marketing afiliat a Awin le oferă companiilor din numeroase industrii instrumentele pentru a se extinde online și pentru a crea parteneriate de încredere cu afiliați tradiționali, influenceri și companii inovatoare din domeniul tehnologiei care ajută la stimularea dezvoltării.

Despre United Business Center

Compania IULIUS a dezvoltat, în centrul Iașului, cel mai mare pol de birouri și business din afara Capitalei. Cele șapte clădiri de birouri din ansamblul mixed-use Palas, reunite sub brandul United Business Center, și Palas Campus, din proximitate, însumează peste 130.000 mp închiriabili, în care activează peste 70 de sedii de companii, cu mai mult de 14.000 de angajați.

IULIUS a dezvoltat rețeaua UBC și la nivel național, având 4 clădiri premium, cu o suprafață de 80.000 mp, integrate în ansamblul mixed-use Iulius Town Timișoara, și alte 3 clădiri, de 26.200 mp, în proximitatea Iulius Mall Cluj. Toate clădirile sunt certificate LEED, fiind concepute și construite cu respectarea principiilor internaționale de eficiență și sustenabilitate.


 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

04:53

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
Incendiu la Volovăț. Șase echipaje de pompieri s-au luptat cu flăcările care au cuprins o casă
24/11/2024 18:47

Şapte echipaje de pompieri au intervenit, duminică după-amiază, pentru stingerea unui incendiu la o casă din localitatea Volovăţ, au anunţat reprezentanţii Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă ...

Expoziție în aer liber la Muzeul Unirii -  „Iași, oraș minunat”
24/11/2024 17:08

      Complexul Muzeal National „Moldova” Iasi propune publicului expozitia in aer liber „Iasi, oras minunat” semnată de artistul fotograf Ozolin Dusa si organizată i ...

 Trotinetele electrice din Iași, între viteză, haos și revoluția mobilității urbane
24/11/2024 16:52

Trotinetele electrice au invadat străzile din Iasi cu o viteză ametitoare. În ultimii doi ani, mijloacele de transport usor si ecologic s-au transformat dintr-un trend urbanist inovator intr-un adevăra ...

Rugăciunea și tehnologia, între sacru și digital
24/11/2024 13:56

* intr-un univers dominat de algoritmi si notificări, unde smartphone-urile sunt extensii ale existentei noastre, rugăciunea isi găseste un nou loc * cei care altădată căutau linistea unei biserici sau in ...

Cei mai buni clarinetiști din lume vin la Iași
24/11/2024 13:39

Timp de o săptămană, Iasul va deveni centrul unei importante competittii - Concursul International de Clarinet, ajuns la editia a VII-a, care va reuni instrumentişti clarinetisti din intreaga lume. Competit ...

Endometrioza, boala invizibilă care schimbă vieți
24/11/2024 13:37

* in Romania, una din 10 femei sufera de endometrioză, iar 50% dintre femeile diagnosticate răman infertile * desi este o afectiune foarte răspandită, nu este foarte cunoscută, iar două din trei ...

Femeile care sparg bariere în meserii considerate masculine
22/11/2024 13:45

Într-un peisaj profesional adesea modelat de idei preconcepute, femeile din Iasi isi construiesc propriile drumuri in domenii care păreau candva rezervate exclusiv bărbatilor. Ele nu doar că infruntă ...

Educația alimentară în școli. O revoluție cu impact asupra sănătății și economiei
22/11/2024 13:00

Pe un teren insorit, in spatele unei scoli dintr-un mic oras, cativa copii plantează rosii, morcovi si busuioc. Îmbrăcati in sorturi viu colorate, altii amestecă ingrediente simple in bucătăria sco ...

A fost lansată licitaţia pentru cel mai dificil tronson din Autostrada Unirii
22/11/2024 08:50

 * toate loturile montane de pe sectiunea montană de pe A8 sunt in licitatie de Proiectare si Executie, odată cu lansarea in SEAP a lotului Grinties - Pipirig *  Cătălin Urtoi: „Vineri, tron ...

Frunzele se reîntorc în oraș!
22/11/2024 08:48

Suntem in plin sezon de căderea frunzelor, dar la Iasi acestea nu sunt considerate doar un simplu deseu vegetal, ci materie primă pentru compost. Zilnic, cate 10 autocamioane pline cu frunze sunt adunate de p ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei