Compania Awin Global angajează specialiști pentru noul birou din ansamblul mixed-use Palas Iași

prs

Dimensiune font:

| 11-07-2024 09:50

 Compania Awin Global angajează specialiști pentru noul birou din ansamblul mixed-use Palas Iași

Awin Global, companie specializată în furnizarea unei platforme on-line de marketing afiliat, îşi consolidează biroul din România, deschis în anul 2023, la Iaşi, prin extinderea echipei. Planurile de dezvoltare pentru locaţia situată în ansamblul mixed-use Palas vizează angajarea de personal pentru mai multe posturi, inclusiv pe poziţii de juniori. Compania caută specialiști în domenii variate, precum IT, marketing, finanțe şi servicii clienţi. Unul dintre beneficiile definitorii pe care Awin Global îl oferă tuturor angajaţilor din întreaga lume este săptămâna de lucru de 4 zile (Flexi-Week).

Virpy Richter, CFO Awin, a declarat următoarele referitor la planurile de la Iași:

Iași a fost una dintre cele mai atractive opțiuni pe care le-am luat în considerare atunci când ne-am extins echipa. Am analizat mai multe posibilități, țări potențiale candidate, din multe puncte de vedere. Trăsăturile culturale ale României rezonează cel mai bine cu ceea ce reprezintă Awin și cultura noastră organizațională. Apoi am evaluat mai multe orașe: București, Iași, Cluj-Napoca și, în final, am luat decizia de a deschide noua noastră locație aici, în capitala culturală a Moldovei. Există atât de mulți candidați care au o educație universitară grozavă în laşi, cu competențele pe care le căutam, precum și cu abilitățile lingvistice puternice pe care le prețuim. Avem în prezent 90 de angajati, cei mai mulţi în Iasi, dar şi unii din alte oraşe ale ţării. Planul nostru este să extindem echipa până la sfârșitul anului cu încă 30-40 de membri. Pentru anul 2025 vom face proiecții în ultimul trimestru al anului 2024.”

Birourile Awin Global sunt situate în clădirea United Business Center 3 din ansamblul mixed-use Palas, au o suprafaţă de 800 mp şi beneficiază de o panoramă superbă spre Palatul Culturii. Angajații Awin se bucură de beneficiile care fac parte din cultura companiei, cum ar fi: săptămâna flexibilă de lucru, platforme interne de învățare, cursuri de limbi străine, abonamente pentru sănătate, indemnizații pentru mobilier pentru telemuncă, programe de wellbeing și alte avantaje pe întreaga durată a anului.

Din 2018, Awin s-a îndreptat către o abordare centrată pe oameni pentru a oferi angajaţilor un echilibru sănătos între viața profesională și viața privată. Aceasta a inclus şi  implementarea programului flexibil și munca săptămânală la domiciliu. Când a început pandemia de COVID-19, Awin a fost forţată să accelereze munca de la distanță în toate regiunile, la nivel global. În aprilie 2020, Awin a implementat săptămâna de lucru de 4 zile și jumătate pentru a permite angajaţilor un timp liber suplimentar pentru odihnă şi relaxare, cu scopul de a face faţă mai bine provocărilor din pandemie. Rezultatele acestui proiect pilot au fost pozitive, 93% dintre angajați raportând că s-au simțit sprijiniți de Awin în timpul pandemiei. În 2021, compania a implementat complet Flexi-Week, angajații putând să-și ia o zi liberă pe săptămână, lucrând patru zile întregi, sau pot alege să împartă a cincea zi, lucrând trei zile întregi și două jumătăți de zi.

Despre Awin

Din anul 2000, Awin Global a fost pionier în parteneriate de marketing afiliat. În ultimii 24 de ani, compania a jucat un rol esențial în stabilirea standardelor din industrie prin dezvoltarea tehnologiei inovatoare, furnizarea unor servicii excelente și introducerea mărcilor de top la nivel mondial în platforma proprie de marketing afiliat. Awin Global conectează companiile din segmentele de retail, telecomunicații, călătorii și finanțe cu clienții din întreaga lume. Parte a grupului Axel springer şi United Internet Groups, alături de ShareASale şi Commission Factory, rețeaua Awin este globală, fiind compusă din 16 birouri din întreaga lume, cu peste 1.400 de angajați.

Platforma Awin reuneşte peste 1 milion de editori de conţinut şi peste 30.000 de retaileri. În ultimul an financiar, Awin a generat venituri de 17 miliarde de euro pentru agenții săi de publicitate și 1,3 miliarde euro pentru editorii săi. Platforma amplă de marketing afiliat a Awin le oferă companiilor din numeroase industrii instrumentele pentru a se extinde online și pentru a crea parteneriate de încredere. Pilonii care stau la baza acestei platforme inovatoare sunt puterea alegerii, controlul şi capacitatea mare de personalizare.

Anul 2025 va fi al 25-lea an în industrie pentru Awin şi va marca acest moment organizând un eveniment de amploare în Portugalia – Global Think Tank.

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Sipote, cu sediul in comuna Sipote, Str. Alexandru Lapusneanu nr. 1, judetul Iasi, cod postal 707485, telefon 0232/238.333, fax 0232/238.320, e-mail: primariasipote@yahoo.ro, cod fiscal 4540291. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 loturi de teren, amplasate in intravilanul satului Iazu Nou, Str. Tineretului, F.N., ce apartin domeniului privat al Comunei Sipote, identificate astfel: Lotul 1 -suprafata de 2.020 mp, numar cadastral 61658, Cartea Funciara 61658; Lotul 2 -suprafata de 1.797 mp, numar cadastral 61655, Cartea Funciara 61655; Lotul 3 -suprafata de 1.364 mp, numar cadastral 61659, Cartea Funciara 61659; Lotul 4 -suprafata de 1.496 mp, numar cadastral 61714, Cartea Funciara 61714; 1 lot de teren, amplasat in intravilanul satului Mitoc, Str. Arhimandrit Nectarie, F.N., ce apartine domeniului privat al Comunei Sipote, identificate astfel: Lotul 5 -suprafata de 1.236 mp, numar cadastral 61754, Cartea Funciara 61754; 2 loturi de teren, amplasate in intravilanul satului Mitoc, Str. Scolii, F.N., ce apartin domeniului privat al Comunei Sipote, identificate astfel: Lotul 6 -suprafata de 1.342 mp, numar cadastral 61765, Cartea Funciara 61765; Lotul 7 -suprafata de 1.072 mp, numar cadastral 61747, Cartea Funciara 61747; conform caietului de sarcini, H.C.L. Sipote nr. 93/30.07.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Serviciul Administrare Patrimoniu, sau se poate consulta pe site-ul: www.primaria sipote.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Serviciul Administrare Patrimoniu, din cadrul Comunei Sipote, comuna Sipote, Str. Alexandru Lapusneanu nr. 1, judetul Iasi. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita in numerar la Casieria institutiei sau cu ordin de plata in contul Comunei Sipote, RO95TREZ24A70 5000200130X, deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, cod fiscal 4540291. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 16.10.2024, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 24.10.2024, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Sipote, cu sediul in comuna Sipote, Str. Alexandru Lapusneanu nr. 1, judetul Iasi, Registratura. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 24.10.2024, ora 12.00, Camin Cultural Sipote, cu sediul in comuna Sipote, Str. Luca Arbore nr. 151, judetul Iasi. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Judecatoria Harlau, cu sediul in oras Harlau, Str. Gheorghe Doja nr. 1, judetul Iasi, telefon 0232/722.344, fax 0232/722.622, e-mail: jud-hirlau- reg@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 01.10.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Orasul Negresti, cu sediul in orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235.457.679, e-mail: inforpnegresti@gmail.com, cod fiscal 13407333. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren in suprafata de 222 mp, situat in intravilanul orasului Negresti, Str.Decebal, F.N., T 30, P 97, Punct Tarina, ce apartine domeniului privat al Orasului Negresti, judetul Vaslui, identificat prin C.F. nr. 73740 Negresti, nr.cadastral 73740, conform H.C.L. Orasul Negresti nr. 84/23.09.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019, privind Codul Administrativ. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: Se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei, Serviciul Juridic. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Serviciul Juridic din cadrul Orasului Negresti, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Serviciul Impozite si Taxe Locale din cadrul Orasului Negresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 15.10.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 23.10.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Orasul Negresti, Compartimentul Registratura, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 24.10.2024, ora 11.00, Orasul Negresti, orasul Negresti, Sala Mare, parter, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235.311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 01.10.2024.
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Orasul Negresti, cu sediul in orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235.457.679, e-mail: inforpnegresti@gmail.com, cod fiscal 13407333. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Teren in suprafata de 100 mp, situat in intravilanul orasului Negresti, F.N., ce apartine domeniului privat al Orasului Negresti, judetul Vaslui, identificat prin Cartea Funciara nr. 73583 Negresti, nr. cadastral 73583, conform H.C.L. Orasul Negresti nr. 72/30.08.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019, privind Codul Administrativ, pentru realizarea unei constructii provizorii, in vederea desfasurarii de activitati comerciale. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei, Serviciul Juridic. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Serviciul Juridic din cadrul Orasului Negresti, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 50 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Serviciului Impozite si Taxe Locale din cadrul Orasului Negresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 15.10.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 23.10.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Registratura, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 24.10.2024, ora 10.00, Orasul Negresti, Sala Mare, parter, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235.311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 01.10.2024.
Suicidul a devenit a patra cauză de deces în rândul tinerilor!
11/10/2024 09:30

* „15% dintre adolescenti se confruntă cu o afectiune mintală. Astfel, s-a ajuns ca sinuciderea să fie a patra cauză de deces in randul celor cu varsta cuprinsă intre 15 si 29 de ani. Nu putem spune ...

Devastarea unei terase, extrem de costisitoare: amenzi de 30.000 lei
11/10/2024 08:33

* cei trei autori au defilat apoi inarmaţi cu săbii ninja şi spray-uri lacrimogene * unul dintre ei şi-a scos organul genital din pantaloni, lăudandu-se in public cu ce l-a inzestrat natura După trei ani ...

O nouă ispravă a puştiului  teribilist: raliu nocturn, încheiat în şanţ
11/10/2024 08:32

N-au trecut nici două săptămani de cand am scris, incă o dată, despre cel mai tanăr recordmen din judeţ in materie de infracţiuni. La numai 16 ani ai săi, Denis Adrian Doru, puştiul teribilist, are in ...

Mită la Regionala CFR Iași
11/10/2024 08:24

Doi angajaţi ai Sucursalei Regionale de Transport Feroviar de Călători Iaşi au fost reţinuţi de procurori, unul pentru dare şi celălalt pentru luare de mită. Faptele au fost comise in luna septembrie, ...

Proiecții culturale ieșene – Arc peste timp!
11/10/2024 07:47

Liceul Teoretic „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi continuă traditia de promovare a valorilor culturale iesene, alături de Primăria Municipiului Iasi,  prin Proiectul  „Iasul cultural ...

Haiduc, mafiot şi tâlhar, la doar 17 ani
11/10/2024 07:34

Sebastian R. (17 ani) a debutat in forţă pe tăramul infracţional, in primăvara acestui an şi, drept urmare, a ajuns deja in arestul preventiv. Lucru destul de rar in cazul unui minor. Dar frecvenţa (trei ...

DNA Iași îl acuză pe fostul ministru al Sănătății de luare de mită
10/10/2024 23:26

* avocata fostului ministru neagă cu vehemenţă informaţiile că ar fi luat mită de o sută de ori, de la 100 de persoane * conducerea natională a partidului l-a demis pe Tătaru din toate functiile politi ...

„Poveștile sunt o punte de legătură între lumi diverse, un instrument de autocunoaștere, dar și o fereastră de evadare, atunci când lumea din jurul tău devine prea strâmtă”
10/10/2024 20:13

* dialog cu scriitoarea Adina Rosetti, fondatoarea Asociatiei „De basm” Povestile joacă un rol esential in cresterea frumoasă a copiilor deoarece le stimulează imaginatia, le dezvoltă empatia ...

  Auchan, 18 ani de succes!
10/10/2024 19:59

Auchan Romania aniversează 18 ani de prezentă pe piata locală si isi invită clientii să sărbătorească impreună printr-o serie impresionantă de oferte si surprize. De la inceputul lunii, hipermarketul ...

Expoziție de ciuperci comestibile şi toxice, în Grădina Botanică
10/10/2024 18:29

Specialişti de la Grădina Botanică şi din cadrul Laboratorului de Cercetare a Fungilor de la Facultatea de Biologie a Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi, in colaborare cu Subcomisia ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei