Zeci de cadre medicale de la Parhon și Spiridon din IASI, infectate cu COVID-19!

Dimensiune font:

| 10-05-2020 07:09

* la Spitalul Clinic „Dr. C. I. Parhon” au fost infectate 11 cadre medicale și 8 pacienți, iar la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sf. Spiridon” au rezultat „pozitiv” 9 cadre medicale și 5 pacienți!

Direcția de Sănătate Publică Iași a anunțat că, în urma testărilor efectuate şi a identificării contacţilor direcţi, ancheta epidemiologică desfăşurată la Spitalul Clinic „Dr. C. I. Parhon” Iaşi, a stabilit că au fost depistate cu noul coronavirus 11 cadre medicale: 7 cadre medicale de la secţia de Nefrologie, două cadre medicale de la secţia de Dializă, două cadre medicale la secţia de Anestezie şi Terapie Intensivă.

De asemenea, testările au evidenţiat prezenţa noului coronavirus şi la 8 pacienţi internaţi la secţia de Nefrologie. „Facem menţiunea că cele două cazuri confirmate de la secţia ATI au alt context epidemiologic faţă de cele confirmate la celelalte două secţii. Cele două cadre medicale au venit in contact cu un pacient din judeţul Suceava, confirmat pozitiv la 24 de ore de la internare. În total, în ultimile zile, de la demararea anchetei epidemiologice au fost efectuate 83 de recoltări de la secţia de Nefrologie, 60 de la personalul medical şi 23 de la pacienţi, 6 recoltări de la secţia de Dializă şi 34 de la secţia ATI. Reamintim că ancheta epidemiologică a fost demarată pe data de 5 mai 2020, prin recoltarea probelor de la personalul medical şi de la pacienţi”, au precizat cei de la DSP Iași.

La Secţia de Ortopedie din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă „Sf. Spiridon” Iaşi au fost efectuate 115 recoltări de la personalul medical şi 31 de la pacienţii internaţi în această secţie. Rezultatele de laborator au evidenţiat faptul că 9 cadre medicale, 4 asistente şi 5 infirmiere, au fost confirmate pozitiv cu noul coronavirus. De asemenea, au fost depistaţi cu COVID-19 şi 6 pacienţi internaţi la sectia de ortopedie. Vă reamintim că în urmă cu două zile ancheta epidemiologica a stabilit pe baza testărilor pentru noul coronavirus 6 confirmări pozitive pentru pacienţi şi 7 pentru cadrele medicale din această secţie. Din cei 6 pacienţi, 3 sunt din judeţul Botoşani. Toţi aceştia s-au prezentat pentru internare la Spitalului Clinic „Sf. Spiridon” Iaşi, în perioada 23.04 – 30.04.2020”, menționează DSP Iași. Daniel BACIU

Evenimentul pe WhatsApp – cele mai tari știri, direct pe telefon!

Ești mereu pe fugă? Noi îți trimitem zilnic cele mai importante 3 știri din Iași, Moldova și țară – scurt, clar, fără spam.

Plus: alerte locale de urgență, noutăți exclusive și acces rapid la anunțuri importante.

► Intră pe canalul nostru oficial:

⇒ Încearcă 3 zile. Dacă nu-ți place, poți ieși oricând.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

12:29

1. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale autoritatii contractante: Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. 2. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentatia de atribuire. Daca este cazul, costul si conditiile de plata in vederea obtinerii documentatiei de atribuire: Biroul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Roma, cu sediul in comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. Documentatia de atribuire in format electronic este pusa de catre Autoritatea Contractanta cu titlu gratuit la dispozitia ofertantilor care au inaintat o solicitare in acest sens. 3. a) Locul prestarii serviciilor: Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani. b) Obiectul concesionarii; natura si dimensiunea prestarilor: Serviciul de utilitate publica de distributie a gazelor naturale in Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani, conform art. 8 H.G.209/2019. c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani. 4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 20.06.2025, ora 10.00. b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Comuna Roma, Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma @yahoo.ro. c) Limba sau limbile in care trebuie redactate ofertele: romana. d) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 20.06.2025, ora 11.00, Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani. 5. Conditiile personale, tehnice si financiare pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantii: conform documentatiei de atribuire. 6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentatiei de atribuire. 7. Dupa caz, procentajul minim din lucrari care trebuie acordat partilor terte: conform documentatiei de atribuire. 8. Data trimiterii spre publicare a anuntului de participare: 30.04.2025. 9. Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor si, dupa caz, de mediere. Informatii exacte privind termenele de depunere a contestatiei si, dupa caz, denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obtine aceste informatii: Tribunalul Botosani, Sectia de Contencios -Administrativ, cu sediul in orasul Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, email: tr-botosani@just.ro.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Flamanzi, cu sediul in oras Flamanzi, Str.Dumitru Iov nr.284, judetul Botosani, telefon 0231/552.351, fax 0231/552.626, e-mail: orasflamanzi@yahoo.com, cod fiscal 3372173. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general; Hotararea Consiliului Local Orasul Flamanzi nr. 36/17.03.2025 privind aprobarea bugetului local pentru anul 2025, a bugetului activitatilor finantate integral din venituri proprii. Suma totala alocata de la bugetul local este de 40.000 Lei si se aloca in intregime pentru activitati cultural sportive. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul privind acordarea de finantare nerambursabila de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local aprobat prin Hotararea Consiliului Local Flamanzi nr. 10/31.01.2014, modificata prin Hotararea Consiliului Local Orasul Flamanzi nr. 48/28.03.2025. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Orasului Flamanzi: https://orasul- flamanzi.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabila se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: https://orasul- flamanzi.ro si se poate procura de la sediul Orasului Flamanzi, orasul Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 12.06.2025, ora 16.00, la adresa: Orasul Flamanzi, orasul Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este 16.06.2025 -17.06.2025.
Orasul Harlau clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str. Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Municipiul Vaslui, cu sediul in municipiul Vaslui, Str. Spiru Haret nr. 2, judetul Vaslui, telefon 0235/310.999, fax 0235/315.946, e-mail: pmv@primariavaslui.ro, cod fiscal 3337532. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -4 terenuri apartinand domeniului public al Municipiului Vaslui, in vederea amplasarii de terase provizorii, situate in municipiul Vaslui, F.N., conform caietului de sarcini, H.C.L. Vaslui nr. 151/30.04.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019, identificate astfel: -T1 -suprafata de 75 mp, situat in imediata vecinatate a cladirii fostului Palat al Telefoanelor; -T2 -suprafata de 35 mp, situat pe platoul pietonal din zona Teatrului de Vara, in fata restaurantului Crama Domneasca; -T3 -suprafata de 64 mp, situat in partea dreapta fata de intrarea principala a Teatrului de Vara; -T4 -suprafata de 67 mp, situat in partea stanga fata de intrarea principala a Teatrului de Vara. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: de la sediul Municipiului Vaslui sau de pe site-ul institutiei: www.primaria vaslui.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Patrimoniu, etaj 2, cam. 210 din cadrul Municipiului Vaslui, Str. Spiru Haret nr. 2, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 22.05.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 30.05.2025, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Municipiul Vaslui, Registratura, municipiul Vaslui, Str. Spiru Haret nr. 2, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depun intr-un singur exemplar, in original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 02.06.2025, ora 10.00, la sediul administrativ al Pietei Centrale din municipiul Vaslui, Str. Nicolae Iorga nr. 2, judetul Vaslui. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, municipiul Vaslui, Str.Stefan cel Mare nr.54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 08.05.2025.
Parfum de epocă pe Strada Lăpușneanu. Între istorie vie, boemie urbană și eleganță cotidiană
14/05/2025 18:01

  Mergand de la Palatul Culturii către Piata Unirii, pasii te poartă pe o arteră care pare suspendată intre două lumi: una a Iasului de altădată, cu librării cu geamuri prăfuite, anticariate ...

După 7 amânări, un nou tronson din Autostrada Unirii intră în execuție!
14/05/2025 17:47

* termenul initial pentru lotul Miercurea Nirajului – Sărăteni (23 km) a fost prelungit anterior de sapte ori, fiind solicitate circa 370 de clarificări * contractul, in valoare de 2,98 miliarde de lei ...

Pasajul Alexandru cel Bun a intrat în reparații capitale
14/05/2025 17:35

* lucrările de reparatii la Pasajul Alexandru cel Bun vor fi făcute in asa fel incat circulatia să nu fie blocată Au inceput lucrările de reparatii capitale la pasajul Alexandru cel Bun, in cadrul unui co ...

Încă 18 tramvaie noi, pe străzile Iașului!
14/05/2025 17:35

* tramvaiele vor avea lungimea de circa 22 de metri (cele care circulă acum prin oraş au 30 de metri), minim 135 locuri, din care minim 30 pe scaune, minim 5 locuri accesibile pentru persoane cu dizabilităti ...

Primăria remodelează zona centrală a Iașului!
14/05/2025 17:32

* vor avea loc interventii asupra esplanadei Teatrului National, incluzand strada Matei Milo si un tronson al străzii Cuza Vodă cuprins intre străzile I.C. Brătianu si Mănăstirea Dancu * se urmăreste rec ...

Criza financiară afectează profund mediul rural. Ce bani pot accesa primăriile ieșene
14/05/2025 17:30

Criza financiară care pune stăpanire pe Romania a afectat in special mediul rural, acolo unde fondurile destinate investitiilor in lucrări de utilitate publică sunt pe terminate. Si cum marea majoritate a u ...

IMM-urile din Nord-Est pot accesa până la 1 milion de euro pentru proiecte de economie circulară
14/05/2025 17:24

  La Iasi a avut loc lansarea oficială a apelului de finantare destinat intreprinderilor mici si mijlocii interesate să dezvolte proiecte in domeniul economiei circulare. Initiativa apartine Agentie ...

Construiește-ți cariera alături de profesioniști! Aplică la programul de internship „Rising Stars at IULIUS”
14/05/2025 15:40

Construieste-ti cariera alături de profesionisti! Aplică la programul de internship „Rising Stars at IULIUS” O carieră de succes se construieste prin pasi mici, siguri si bine ghidati, alături ...

România strălucește la Olimpiada Internațională de Latină. Din lot a făcut parte și un elev din Iași
14/05/2025 15:13

  În perioada 8–11 mai, orasul Arpino din Italia a fost gazda celei de-a 44-a editii a celei mai prestigioase competitii internationale dedicate limbii latine – Olimpiada „Cer ...

PNRR: „Creșterea eficienței energetice a ansamblului de locuințe rezidențiale T850 situat în Piața Republicii, Orașul Gura Humorului, județul Suceava”
14/05/2025 14:10

 Comunicat de presă „PNRR. Fonduri pentru Romania modernă si reformată” Data: 12-14 mai 2025 „Cresterea eficientei energetice a ansamblului de locuinte rezidentiale T850 situat in ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei