Teodor Corban a urcat pe scena îngerilor

Dimensiune font:

| 17-01-2023 19:54

 * „A fost un mare actor care a marcat teatrul din Iaşi, teatrul contemporan. E o pierdere uriaşă pentru filmul şi teatrul românesc”, a transmis Cristian Hadji Culea, directorul Teatrului Naţional „Vasile Alecsandri” Nu regret anumite roluri, ci doar paleta de personaje pe care mi-ar fi plăcut să o am”, spunea Teodor Corban într-un interviu oferit Ziarului Evenimentul Regional al Moldovei cu prilejul împlinirii a 30 de ani de carieră actoricească

O veste tristă a cutremurat Iașul astăzi. S-a stins actorul Teodor Corban, de la Teatrul Național, „cel pe care-l știe toată lumea din filmul Aferim, unde juca rolul principal, zapciul Costandin, după cum a scris pe contul ei de Facebook teatrologul Oltița Cîntec. „Un film în care a strălucit în toată splendoarea lui interpretativă, o producție laureată cu Ursul de Aur la Berlin și cu multe Premii Gopo, unul dintre ele chiar pentru prestația lui Teo, cum i se adresau apropiații, a continuat teatrologul.

O viață dedicată scenei

Teodor Corban a absolvit Institutul de Artă Teatrală și Cinematografică din București în 1985 la clasa prof. Dem Rădulescu - Dragoș Galgoțiu.

Între 1985 și 1988 a fost actor pe scena Teatrului „V. I. Popa” din Bârlad, apoi a jucat la Teatrul Dramatic din Constanța. Din 1989 a slujit Teatrul Național „Vasile Alecsandri din Iași. „Pentru teatrul nostru e o pierdere inexprimabilă. E un mare actor care a marcat teatrul din Iaşi, teatrul contemporan. E o pierdere uriaşă pentru filmul şi teatrul românesc”, a spus Cristian Hadji Culea, directorul Teatrului Naţional „Vasile Alecsandri”. 

Moartea lui Teodor Corban este deplânsă şi oficialii Ministerului Culturii, care consideră plecarea actorului mult prea devreme” de pe „marea scenă a lumii”. „Ne-a lăsat moştenire arta şi creaţia sa. Moştenire sunt şi personajele pe care le-a construit într-un mod autentic”, afirmă reprezentanţii ministerului.

Andrei Apreotesei, managerul Ateneului Naţional Iaşi, spune despre Teo Corban că a reprezentat şi reprezintă în continuare un simbol de muncă, seriozitate şi profesionalism: „Fără doar şi poate este una dintre cele mai triste veşti ale acestui an. Este o pierdere imensă nu doar Naţionalul ieşean ci pentru întreaga cultură românească, unul dintre cei mai talentaţi, unul dintre cei mai smeriţi şi iubiţi actori ai României. Astăzi a plecat să joace pe marea scenă a veşniciei. Pentru noi a fost o adevărată încântare să-l avem în trupa Ateneului. Ultima premieră a fost pe scena Ateneului alături de bunul său prieten Ticu Puşcaşu. Cu siguranţă noi îi vom păstra o memorie vie şi o amintire frumoasă”.

Prima piesă jucată la Iași a fost „Scadența, de Elias Canetti, în regia lui Ovidiu Lazăr. „Veneam de la Teatrul Victor Ion Popa din Bârlad, nu eram începător, dar aveam emoții pentru că mă alăturam unor actori cu care am crescut în Iași și pe care îi consideram a fi niște monumente. Să fie alături de ei pe scenă era un privilegiu – Sergiu Tudose, Emil Coșeru, Adina Popa. Era o distribuție importantă, era aproape tot teatrul pe scenă și eram și eu! Îi priveam de când eram copil, apoi liceean și brusc m-am alăturat ca și coleg. Emoțional, a fost un moment mare, spunea regretatul actor într-un interviu oferit Ziarului Evenimentul Regional al Moldovei la împlinirea a 30 de ani de carieră.

Pe scena Naționalului ieșean a jucat în sute de spectacole (la unele semnând și regia), a avut zeci de roluri memorabile.

Nu regret anumite roluri, ci doar paleta de personaje pe care mi-ar fi plăcut să o am

În cinematografie, şi-a făcut apariţia cu rolul primarului din Călătorie la oraş' (2003), în regia lui Corneliu Porumboiu. Regizorul l-a cooptat şi câţiva ani mai târziu pentru rolul Virgil Jderescu, patronul unui post de televiziune local, din A fost sau n-a fost? (2006), producţie recompensată la Festivalul de la Cannes cu premiile Camera d'Or şi Label Europa Cinema”. Pentru acest rol, actorul a primit premiul special la Festivalul de Film Cottbus, împărţit cu Mircea Andreescu şi Ion Sapdaru, şi a fost nominalizat la Premiile Gopo la categoria Cel mai bun actor în rol principal. Palmaresul său cinematografic mai include roluri în California Dreamin' (nesfârşit) (2007), 4 luni, 3 săptămâni şi 2 zile (2007), Francesca, (2009), Amintiri din Epoca de Aur 1 - Tovarăşi, frumoasă e viaţa! şi Amintiri din Epoca de Aur 2 - Dragoste în timpul liber (2009), Portretul luptătorului la tinereţe (2010), De azi înainte (2011), Bora Bora (2011), După dealuri (2012), Poziţia copilului (2013), O vară foarte instabilă (2013), Betoniera (2013), Un etaj mai jos (2015), Aferim! (2015), Câini (2016), 6,9 pe scara Richter (2016), Cărturan (2019), Urma (2020), Copacul dorinţelor: Amintiri din copilărie (2021), Boss (2022).
Pentru rolul Sandu Pătraşcu din pelicula Un etaj mai jos, în regia lui Radu Muntean, a fost recompensat cu premiul pentru cel mai bun actor la Festivalul European de Film de la Sevilla, în 2015, iar pentru interpretarea lui Costandin din Aferim!, în regia lui Radu Jude, a primit premiul Gopo pentru rol principal într-un film de lungmetraj ficţiune, în 2016. În 2021, a mai primit o nominalizare la Premiile Gopo pentru rolul Mihnea din filmul Urma.

Între teatru și film a iubit mereu „scândura. Teatrul înseamnă un timp de manifestare pe viu, în direct cu spectatorii, față de film. Tot prin comparație cu filmul, se mai și creează acel transfer de energie, care nu este o vorbă-n vânt, ceea ce la film tehnic este imposibil. Tu filmezi azi, iar filmul se difuzează peste un an și poate în moment ești în altă parte decât proiecția. Este posibil și un transfer de energie între ecran și public, dar cel direct pe care îl simte actorul de pe scenă și publicul din sală este ca o relație mamă-făt. Este greu de exprimat în cuvinte, dar se întâmplă, este aproape magic. Se simte!, spunea Teodor Corban. Cât despre regrete, marele actor mărturisea că sunt cele pe care le are orice actor cu bun simț și cu toată țigla pe casă. Nu regret anumite roluri, ci doar paleta de personaje pe care mi-ar fi plăcut să o am. Regret că nu am jucat suficient la vârsta mijlocie, atât cât puteam să joc. Între 35-45-50 ani cred că erau roluri pe care aș fi putut să le fac foarte bine, dar așa a fost. Este un regret pe care îl au toți actorii, și mai ales actrițele, ca să bag zâzanie (râde). 

Pentru o ultimă clipă, Teodor Corban va fi alături de publicul pe care l-a iubit şi pentru care a creat. Trupul său va fi depus joi, 19 ianuarie, ora 9,00, în foaierul Teatrului Naţional Vasile Alecsandri”.

Maura ANGHEL, Laura RADU

 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale autoritatii contractante: Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. 2. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentatia de atribuire. Daca este cazul, costul si conditiile de plata in vederea obtinerii documentatiei de atribuire: Biroul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Roma, cu sediul in comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. Documentatia de atribuire in format electronic este pusa de catre Autoritatea Contractanta cu titlu gratuit la dispozitia ofertantilor care au inaintat o solicitare in acest sens. 3. a) Locul prestarii serviciilor: Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani. b) Obiectul concesionarii; natura si dimensiunea prestarilor: Serviciul de utilitate publica de distributie a gazelor naturale in Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani, conform art. 8 H.G.209/2019. c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani. 4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 20.06.2025, ora 10.00. b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Comuna Roma, Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma @yahoo.ro. c) Limba sau limbile in care trebuie redactate ofertele: romana. d) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 20.06.2025, ora 11.00, Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani. 5. Conditiile personale, tehnice si financiare pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantii: conform documentatiei de atribuire. 6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentatiei de atribuire. 7. Dupa caz, procentajul minim din lucrari care trebuie acordat partilor terte: conform documentatiei de atribuire. 8. Data trimiterii spre publicare a anuntului de participare: 30.04.2025. 9. Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor si, dupa caz, de mediere. Informatii exacte privind termenele de depunere a contestatiei si, dupa caz, denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obtine aceste informatii: Tribunalul Botosani, Sectia de Contencios -Administrativ, cu sediul in orasul Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, email: tr-botosani@just.ro.
Orasul Harlau clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str. Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Comuna Racaciuni, judetul Bacau, clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
SUBSCRISA Five Administration SPRL, in calitate de Administrator judiciar al debitoarei R-Agro Falciu SA -in reorganizare, organizeaza in perioada 16.04 -09.05.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobile aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: -Utilaje agricole lista nr. 1 -pret de pornire peste 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 16 -17.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 29 -30.04.2025, termen-limita inscriere: 28.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 07 -08.05.2025, termen-limita inscriere: 06.05.2025, ora 12:00. -Utilaje agricole lista nr. 2 -pret de pornire sub 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 17 -23.04.2025, termen-limita inscriere: 16.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 30.04 -02.05.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 08 -09.05.2025, termen-limita inscriere: 07.05.2025, ora 12:00. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administratorul ui judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiilor nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administratoru lui judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confidentiali tate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 595 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire peste 9.000 Lei si de 119 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire sub 9.000 Lei si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenul-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie este cel mentionat mai sus, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five-advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la nr. 0762978187 sau e-mail: office@r-agro.ro si numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini.
SC SELF TRUST SRL este lider national al segmentului de piata pentru sisteme de conveioare (benzi transportoare) automatizate. Echipamentele proiectate si produse de noi se adreseaza in special urmatoarelor industrii: Logistica, Intralogistica, Automotive, Procesarea Carnii, Panificatie, Imbuteliere, Fabricarea Mobilei, Reciclarea Deseurilor. Detinem o pozitie importanta la nivel modial in randul producatorilor de echipamente pentru aeroporturi avand clienti din: Romania (15 din 17 aeroporturi), Spania, Portugalia, Franta, Germania, Marea Britanie, Grecia, Slovacia, Algeria, Libia, Yemen, Djibouti, Qatar, Arabia Saudita, Seychelles, Azerbaijan, Turcia. Dorim sa ne extindem echipa cu: OPERATOR STRUNG SI FREZA CNC (FANUC SI HAAS), LACATUS MECANIC PENTRU MONTAJ. Cerinte: cunostinte si experienta practica dovedita in setarea si operarea masinilor cu comanda numerica (operator CNC), respectiv in ansamblarea echipamentelor industriale (lacatus mecanic de montaj), o buna intelegere a proceselor tehnologice, cunostinte de baza pentru intelegerea desenului tehnic, conditie obligatorie. Conditii de lucru: Program de lucru zilnic de la 6:00 – 14:30 (cu pauza de masa de 30 min), de luni pana vineri, Orele suplimentare sunt platite conform legislatiei in vigoare, Echipament de protectie adecvat. Salarizare si bonusuri: Salarizare in functie de experienta si cunostintele dovedite si meseria de incadrare 3000-5000 lei net lunar. Reevaluare salariala dupa primele 3 luni de contract. Crestere salariala anuala in functie de indicii de inflatie comunicati si de performantele profesionale realizate. Bonusare in functie de implicare, de performanta profesionala si randament in procesul de productie. Bonuri de masa in valoare de 40 lei/zi lucratoare. Decontare contravaloare transport sub forma de abonament lunar pe raza municipiului Iasi sau zona metropolitana. Al 13- lea salariu (50% prima de concediu, 25% prima de Craciun, 25% prima de Paste). Bonificatie pentru deplasarile la montaj 150 lei/zi pentru Romania si 50 Euro/zi pentru deplasari in afara tarii. Asteptam CV-urile dvs la adresa HR@selftrust.ro. Informatii suplimentare si programarile pentru proba de lucru se pot obtine la tel. 0733499283 sau la sediul nostru din Iasi, Str.Bucium, nr.34 (zona Baza 3 - intrare pe poarta 2 Moldomobila)
Zâna păpușilor” și „Historia de un amor”. O duminică specială la Opera din Iași, cu doi campioni internaționali pe scenă
02/05/2025 09:23

O zi, două lumi. Magia si focul dansului revin la Iasi, intr-o duminică care merită tinută minte Există zile care trec neobservate si există zile in care timpul pare să se incline in fata artei. Duminic ...

Arsuri severe la copii: două cazuri tratate la Iaşi readuc în discuţie siguranţa celor mici
01/05/2025 21:29

 Două cazuri recente de copii cu arsuri grave, transferaţi de la Spitalul Judeţean Satu Mare la Spitalul „Sf. Maria” din Iaşi, evidenţiază atat complexitatea tratării unor astfel de trau ...

Numărul eroilor revoluției scade vertiginos
01/05/2025 21:28

* in doar două luni, beneficiarii de indemnizatii conform Legii nr. 341/2004 - recunostintei fată de eroii-martiri si luptătorii care au contribuit la victoria Revolutiei romane din decembrie 1989, a scăzut ...

Apartamentele de închiriat în regim hotelier, tot mai căutate la Iași
01/05/2025 21:27

Iasul, unui dintre cele mai mari si importante orase din Romania, este si un real punct de atractie pentru turisti. Capitala Moldovei a devenit o destinatie perfectă pentru o mini-vacantă, de tip city-break, ...

Mici și bere gratis, la Ciric
01/05/2025 21:24

De 13 ani, angajatii companiilor din subordinea Primăriei Iasi au parte de o petrecere autentică la iarbă verde, de 1 mai. Sindicatele au organizat si anul acesta o petrecere de pomină, pentru sute de angaj ...

Ieșenii se reîntorc din străinătate și rămân acasă, să-și educe copiii!
01/05/2025 21:21

* doar 3.016 copii din judetul Iasi mai aveau, anul trecut, cel putin un părinte plecate la muncă in străinătate, fată de 4.186, cu un an in urmă * cea mai relevantă scădere s-a inregistrat in privinta& ...

Tinerii Iașului, în oglinda lui 2 Mai. Între visuri și provocări și renaștere
01/05/2025 17:41

În Iasi, un oras in care trecutul academic si efervescenta tehnologiei se ciocnesc zilnic, tinerii respiră simultan curaj si indoială. De Ziua Natională a Tineretului, 2 mai, am stat de vorbă cu multi ...

Ecranul cu rost. Strategii prin care părinții pot folosi tableta în favoarea educației
01/05/2025 17:20

În fiecare sufragerie, in fiecare rucsac sau buzunar, există azi un ecran. Tableta e acolo, aprinsă, colorată, tentantă. Pentru unii părinti, e simbolul distrugerii copilăriei: ore pierdute, ochi ob ...

Fostul episcop Corneliu Bârlădeanu, condamnat definitiv la 8 ani pentru viol, a fost încarcerat la Penitenciarul Bacău
01/05/2025 14:56

Fostul episcop al Huşilor, Corneliu Barlădeanu (numele de mirean: Cornel Onilă), a fost ridicat de poliţişti din comuna Agapia si transferat la Penitenciarul Bacău, după ce a fost condamnat definitiv la ...

Seară de mai, sub arc de vioară și reverberație de simfonie. Filarmonica „Moldova” oferă ieșenilor două concerte speciale
01/05/2025 14:43

Într-un oras care trăieste cu muzica aproape de inimă, inceputul lunii mai aduce două seri de răsfăt pentru iubitorii de clasic, rafinament si trăire sonoră. Orchestra simfonică a Filarmonicii &bd ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei