Podul de 2.500.000.000 lei de la Brăila, a III-a asfaltare în 11 luni. E pericol pentru șoferi
Dimensiune font:
Asfaltul de pe Podul peste Dunăre de la Brăila, supranumit „Golden Gate de România”, s-a stricat din nou.
În luna aprilie, o bandă întreagă, pe sensul spre Brăila, a fost reasfaltată.
Pe 6 iulie se împlinește un an de la inaugurarea podului suspendat peste Dunăre, Brăila-Tulcea.
În 11 luni, podul a fost reasfaltat de trei ori pe anumite porțiuni.
În tot acest timp s-a intervenit și cu lucrări unde podul se tasa la urcarea dinspre Brăila și au fost înșurubate sute de piulițe de la parapetele podului.
Zilele acestea, șoferii au postat clipuri video pe internet, arătând că podul are iar probleme, pe o porțiune care a mai fost reparată în trecut.
Șoferii se plâng și spun că au fost folosite materiale de proastă calitate de către constructor.
Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a declarat pe 1 noiembrie 2023 că Podul peste Dunăre de la Brăila va fi recepţionat de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere doar când constructorul va remedia, pe cheltuiala lui, toate abaterile constatate.
Podul de la Brăila este cel mai mare pod suspendat care s-a construit vreodată în România, al treilea ca dimensiune din Europa și ultimul de la vărsarea Dunării în Marea Neagră. A costat peste 500 de milioane de euro, bani europeni.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau