Carmen Andreescu, Patria Bank: Este minunat să poți să îți ajuți clienții

Carmen-Andreescu_Iasi (002)

Dimensiune font:

| 06-03-2020 10:57

Anul 2019 a fost pentru Patria Bank unul deosebit de activ. Rezultate financiare pozitive raportate la final de an, cu un profit preliminar de 5,3 milioane de lei și peste 840 de milioane lei credite acordate, lansarea pe piață cu succes a unei emisiuni private de obligațiuni, sunt doar câteva dintre evenimentele ce s-au remarcat anul trecut. Am vrut să vedem care este evoluția băncii pe plan local și am stat de vorbă cu Carmen Andreescu, sefa unității Patria Bank din Iași, aflată pe strada Anastasie Panu, la numărul 40.

Am aflat, astfel, că deși piața de credite imobiliare din Iași a scăzut considerabil, bună parte dintre creditele retail oferite de Patria Bank au fost reprezentate de creditele imobiliare. În Iași se construiește totuși mult, iar creditul Patria Acasă a venit în întâmpinarea clienților care “nu au avut setat doar programul Prima Casă” cu o ofertă destul de greu de refuzat. Anul acesta oferta continuă, cu un DAE de 3.92% la creditele în euro, fiind una dintre cele mai avantajoase oferte din piață.

Creditele de nevoi personale au luat și acestea avânt în 2019, prin Patria Plus, un produs cu dobândă fixă, pentru care banca pregătește o nouă ofertă ce urmează să fie lansată în perioada imediat următoare.

 Nici produsele de economisire nu au fost neglijate de ieșenii clienți ai băncii. Până la sfârșitul anului, unitatea din Iași a atras aproximativ 2,5 milioane lei, chiar de la clienți noi. Aici, oferta de 3.25 % p.a. la termen de 12 luni, a convins se pare destui de mulți clienți locali să pună bani de-o parte, fără să îi păstreze sub formă de numerar. Anul acesta, banca a lansat pe piață un produs nou dedicat celor ce își propun să economisească: Patria Invest. Este un mixt de economisire și investiție, de fapt, ce poate fi achiziționat de la orice unitate Patria. Cu jumătate din sumă clientul constituie un depozit la termen cu dobândă atractivă: 3,50% p.a. pe termen de 12 luni, spre exemplu, iar cealaltă jumătate din sumă este plasată în Fondul de investiții Patria Global, administrat de Patria Asset Management, companie deținută majoritar de Patria Bank. Fondul de investiții Patria Global își propună să obțină performanțe peste dobânzile bancare și a adus un câștig de 8,02% în anul 2019.

 Mediul de afaceri din Iași este și acesta apropiat de unitatea din Iași. Creditul EaSi, prin care micii antreprenori pot accesa până la 115.000 lei, fără garanții și avans, este unul dintre produsele care a adus satisfacția cea mai mare echipei locale: “Avem mulți clienți bucuroși, care prin energia lor ne molipsesc și pe noi. Unul de care este îmi amintesc este proprietarul firmei SC Sandrino Sandrinel, care printr-un credit EaSi și-a achiziționat un tractor. Pentru micii antreprenori creditul înseamnă dezvoltarea afacerii care, de cele mai multe ori, este principala lor activitate și le ocupă tot timpul. Muncesc pentru familiile lor, au implicate membrii familiei de multe ori. E minunat să poți să îți ajuți clienții.”, spune șefa agenției din Iași.

 Consilierii bancari ai Patria Bank din Iași sunt obișnuiți să iasă întâmpinarea nevoilor producătorilor și micilor antreprenori, prin proiecte dedicate cum sunt Banca la piață, realizat în parteneriat și Asociația Administratorilor de Piețe din România (AAPR), unde preț de câteva zile au mers chiar ei la piață și au stat de vorbă cu producătorii, prezentându-le nevoile lor. Tot alături de AAPR și în parteneriat cu Mastercard, anul trecut, în piața Alexandru cel Bun din Iași au fost instalate POS-uri la tarabele unor producători locali. “Modernizarea producătorilor locali este o modalitate prin care ne propunem să încurajăm consumul local. Tranzacțiile la POS nu au întârziat să apară la piața Alexandru cel Bun, ceea ce ne confirmă că aceasta este direcția potrivită”, adaugă Carmen Andreescu. 

 Zilele de lucru ale echipei Patria Bank din Iași se desfășoară destul de diferit. Punctul comun rămâne însă lucrul în echipă: Începem ziua la o cafea în care trecem în revistă ceea ce ne dorim să facem, realizarea obiectivelor agenției în mod special. În fiecare zi dăm exemple pozitive, trecem în revistă tot ceea ce a aparut nou în materie de norme și proceduri apoi începem lucrul. În fiecare zi ne dorim clienți multumiți , clienți noi pe care ne propunem să îi întâmpinăm cu un zâmbet și să le oferim servicii astfel încât să plece mulțumiți. Ne ajutăm reciproc în vânzări, astfel încât fiecare client pleacă cu cel puțin un pliant a unui produs ce îi este necesar, primit de la administratorul de cont, consilierul de credit sau șeful de agenție.”, povestește Carmen Andreescu.

În cursul anului trecut Patria Bank a lansat și un blog dedicat antreprenorilor dar și tuturor celor interesați de lumea financiar-bancară. Patria Blog este o sursă de inspirație și informare, articole din domenii diverse cum sunt fonduri europene, educație antreprenorială, finanțe personale și CSR.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Sipote, cu sediul in comuna Sipote, Str. Alexandru Lapusneanu nr. 1, judetul Iasi, cod postal 707485, telefon 0232/238.333, fax 0232/238.320, e-mail: primariasipote@yahoo.ro, cod fiscal 4540291. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 loturi de teren, amplasate in intravilanul satului Iazu Nou, Str. Tineretului, F.N., ce apartin domeniului privat al Comunei Sipote, identificate astfel: Lotul 1 -suprafata de 2.020 mp, numar cadastral 61658, Cartea Funciara 61658; Lotul 2 -suprafata de 1.797 mp, numar cadastral 61655, Cartea Funciara 61655; Lotul 3 -suprafata de 1.364 mp, numar cadastral 61659, Cartea Funciara 61659; Lotul 4 -suprafata de 1.496 mp, numar cadastral 61714, Cartea Funciara 61714; 1 lot de teren, amplasat in intravilanul satului Mitoc, Str. Arhimandrit Nectarie, F.N., ce apartine domeniului privat al Comunei Sipote, identificate astfel: Lotul 5 -suprafata de 1.236 mp, numar cadastral 61754, Cartea Funciara 61754; 2 loturi de teren, amplasate in intravilanul satului Mitoc, Str. Scolii, F.N., ce apartin domeniului privat al Comunei Sipote, identificate astfel: Lotul 6 -suprafata de 1.342 mp, numar cadastral 61765, Cartea Funciara 61765; Lotul 7 -suprafata de 1.072 mp, numar cadastral 61747, Cartea Funciara 61747; conform caietului de sarcini, H.C.L. Sipote nr. 93/30.07.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Serviciul Administrare Patrimoniu, sau se poate consulta pe site-ul: www.primaria sipote.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Serviciul Administrare Patrimoniu, din cadrul Comunei Sipote, comuna Sipote, Str. Alexandru Lapusneanu nr. 1, judetul Iasi. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita in numerar la Casieria institutiei sau cu ordin de plata in contul Comunei Sipote, RO95TREZ24A70 5000200130X, deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, cod fiscal 4540291. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 16.10.2024, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 24.10.2024, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Sipote, cu sediul in comuna Sipote, Str. Alexandru Lapusneanu nr. 1, judetul Iasi, Registratura. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 24.10.2024, ora 12.00, Camin Cultural Sipote, cu sediul in comuna Sipote, Str. Luca Arbore nr. 151, judetul Iasi. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Judecatoria Harlau, cu sediul in oras Harlau, Str. Gheorghe Doja nr. 1, judetul Iasi, telefon 0232/722.344, fax 0232/722.622, e-mail: jud-hirlau- reg@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 01.10.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Orasul Negresti, cu sediul in orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235.457.679, e-mail: inforpnegresti@gmail.com, cod fiscal 13407333. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren in suprafata de 222 mp, situat in intravilanul orasului Negresti, Str.Decebal, F.N., T 30, P 97, Punct Tarina, ce apartine domeniului privat al Orasului Negresti, judetul Vaslui, identificat prin C.F. nr. 73740 Negresti, nr.cadastral 73740, conform H.C.L. Orasul Negresti nr. 84/23.09.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019, privind Codul Administrativ. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: Se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei, Serviciul Juridic. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Serviciul Juridic din cadrul Orasului Negresti, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Serviciul Impozite si Taxe Locale din cadrul Orasului Negresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 15.10.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 23.10.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Orasul Negresti, Compartimentul Registratura, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 24.10.2024, ora 11.00, Orasul Negresti, orasul Negresti, Sala Mare, parter, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235.311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 01.10.2024.
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Orasul Negresti, cu sediul in orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235.457.679, e-mail: inforpnegresti@gmail.com, cod fiscal 13407333. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Teren in suprafata de 100 mp, situat in intravilanul orasului Negresti, F.N., ce apartine domeniului privat al Orasului Negresti, judetul Vaslui, identificat prin Cartea Funciara nr. 73583 Negresti, nr. cadastral 73583, conform H.C.L. Orasul Negresti nr. 72/30.08.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019, privind Codul Administrativ, pentru realizarea unei constructii provizorii, in vederea desfasurarii de activitati comerciale. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei, Serviciul Juridic. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Serviciul Juridic din cadrul Orasului Negresti, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 50 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Serviciului Impozite si Taxe Locale din cadrul Orasului Negresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 15.10.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 23.10.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Registratura, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 24.10.2024, ora 10.00, Orasul Negresti, Sala Mare, parter, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235.311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 01.10.2024.
Publicul este așteptat în grădina Palas pentru spectacole teatrale inedite cu ocazia Festivalului Internațional de Teatru pentru Publicul Tânăr, și cu peste 200 de experimente interactive, la Science Festival
04/10/2024 14:51

Publicul este asteptat in grădina Palas pentru spectacole teatrale inedite cu ocazia Festivalului International de Teatru pentru Publicul Tanăr, si cu peste 200 de experimente interactive, la Science Festival ...

ECHIPAMENTE INDIVIDUALE PROTECTIE S.R.L – lansarea proiectului: “CREȘTEREA GRADULUI DE DIGITALIZARE A SOCIETĂȚII ECHIPAMENTE INDIVIDUALE PROTECTIE S.R.L.”
04/10/2024 10:30

 04.10.2024 COMUNICAT DE PRESĂ - Lansarea proiectului - “CRESTEREA GRADULUI DE DIGITALIZARE A SOCIETĂTII ECHIPAMENTE INDIVIDUALE PROTECTIE S.R.L.”  Beneficiar: ECHIPAMENTE INDIVIDUAL ...

Cum să ai un business prietenos cu mediul - 4 strategii smart, când deții o companie în domeniul transporturilor
04/10/2024 10:14

Cum să ai un business prietenos cu mediul - 4 strategii smart, cand detii o companie in domeniul transporturilor Într-o lume din ce in ce mai preocupată de sustenabilitate, companiile din domeniul tr ...

 INCEPERE PROIECT DEZVOLTAREA FIRMEI GRIMATEC SYSTEMS SMIS  313831
04/10/2024 09:00

  INCEPERE PROIECT DEZVOLTAREA FIRMEI GRIMATEC SYSTEMS SMIS  313831

Achiziția de echipamente pentru digitalizare pentru firma CASA CU PIETRE SRL
04/10/2024 09:00

 Achizitia de echipamente pentru digitalizare pentru firma CASA CU PIETRE SRL

ASOCIAȚIA PENTRU INTEGRARE ȘI DEZVOLTARE COMUNITARĂ - INDECO – anunță lansarea proiectului “Șanse egale pentru antreprenoriat social”, ID MySMIS 311971.
04/10/2024 08:48

 Comunicat de lansare a proiectului  Sanse egale pentru antreprenoriat social    ASOCIATIA PENTRU INTEGRARE SI DEZVOLTARE COMUNITARĂ - INDECO, in calitate de Beneficiar unic, a ...

BNR ar putea reduce rata de referință
03/10/2024 18:18

Vineri, se va desfăsura sedinta de politică monetară a noului Consiliu de Administratie al BNR. În urmă două luni, Mugur Isărescu afirma că sunt posibile noi tăieri ale ratei de referintă, in caz ...

Ciolacu va rămâne în istorie ca „groparul fermelor AVICOLA”! PSD ne vinde ouă doar din Ucraina
03/10/2024 11:20

Romania riscă să rămană la mana străinilor şi in privinţa produselor avicole din cauza mototolilor care conduc ţara. Guvernanţii se dovedesc incapabili să apere interesul fermierilor romani, in ciuda ...

România începe să devină tot mai importantă: Neptun Deep ne poate poziționa drept cel mai mare producător de gaze naturale din UE
03/10/2024 09:05

Neptun Deep din Romania pune la lucru şantiere din Italia şi Indonezia pentru platforma uriaşă de 9.000 de tone care va ajunge in Marea Neagră. Principalul avantaj pentru Romania, in condiţiile in care i ...

Procurorii au stricat suveica 'băieților deștepți', care își micșorau taxele şi impozitele; prejudiciu de aproape 14 milioane de lei
02/10/2024 15:49

Poliţiştii bucureşteni şi procurorii au descins, miercuri, in Bucureşti şi alte patru judeţe, stricand afacerile 'băietilor destepti'. Au avut loc simultan mai mute percheziţii intr-un dosar in care m ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei