Descoperă Smart Rent Solutions – Ajutorul tău de nădejde în construcții

Dimensiune font:

| 04-10-2024 12:31

 Domeniul construcțiilor vine cu nenumărate necesități, indiferent de tipul de imobil care se construiește sau recondiționează. Fie că vorbim despre echipamente de construcții sau utilaje cu diferite accesorii, a construi o clădire durabilă implică a avea la dispoziție diferite echipamente pentru fiecare etapă a proiectului.

De asemenea, siguranța specialiștilor în construcții civile trebuie asigurată și menținută pe toată perioada lucrărilor, iar acest aspect implică inclusiv calitatea utilajelor și echipamentelor utilizate.

Cu toate aceste scopuri reunite sub aceeași umbrelă, Smart Rent Solutions vine în ajutorul echipelor de construcții cu servicii de închiriere echipamente construcții (Iași), precum și cu opțiunea de închiriere a utilajelor necesare în realizarea diferitelor tipuri de proiecte.

Calitate și profesionalism

Smart Rent Solutions (SRS) este o companie din Iași care se concentrează, în principal, pe serviciile de închiriere a echipamentelor și utilajelor de construcții. Cu o echipă dedicată și personal specializat, Smart Rent Solutions se asigură că oferă mereu servicii de calitate și o siguranță crescută pentru beneficiari.

Echipamentele și utilajele disponibile în cadrul Smart Rent Solutions sunt constant verificate, astfel încât calitatea și durabilitatea acestora este mereu asigurată. Mai mult, SRS se ocupă de livrarea echipamentelor la locația comunicată de beneficiar. În prezent, echipamentele și utilajele din cadrul Smart Rent Solutions sunt disponibile pentru închiriere în Iași și în împrejurimile acestuia.

Tarifele de închiriere se numără printre cele mai competitive din zonă, iar pachetele de servicii sunt discutate în prealabil cu clienții, astfel încât ofertele să fie personalizate și să se îndeplinească un număr cât mai mare de nevoi. De asemenea, prețul produselor oferite se modifică în funcție de perioada de închiriere pentru fiecare în parte.

Utilaje de calitate pentru construcții de viitor

Smart Rent Solutions este dedicată în a contribui activ la realizarea de noi imobile sau recondiționarea celor existente, iar principalul mod în care își arată contribuția este prin serviciile de închiriere a utilajelor de construcții.

Una dintre cele mai populare opțiuni disponibile este reprezentată de un buldoexcavator CASE 58-SV de închiriat în Iași. Acesta dispune, de asemenea, de diferite accesorii, inclusiv un picon și trei tipuri de cupe: 300 mm, 600 mm și 900 mm.

Buldoexcavatorul este esențial în construcții, fiind ideal pentru nenumărate acțiuni. Printre cele mai des întâlnite se numără spargerea, piconarea, decopertarea terenurilor, săpături pentru fundații sau șanțuri, deszăpezire, transportul materialelor și multe altele.

Servicii de închiriere pentru echipamente de construcții

Smart Rent Solutions oferă și servicii de închiriere pentru diverse echipamente de construcții, precum popi metalici, plăci de cofraje și schele metalice – elemente indispensabile atât în construcțiile noi, cât și în reabilitarea clădirilor.

Detaliile despre fiecare tip de echipament pot fi regăsite pe website-ul oficial Smart Rent Solutions, unde utilizatorii pot, de asemenea, să intre în contact cu un membru al echipei SRS. Regimul de închiriere este asemănător cu cel pentru buldoexcavator, fiind asigurat transportul echipamentelor solicitate în municipiul Iași și în împrejurimi.

Schelele metalice sunt versatile și esențiale pentru numeroase lucrări, inclusiv izolarea pereților, recondiționarea și construirea fațadelor. Fiind un echipament de bază în construcții, siguranța lor este esențială. Pentru a garanta securitatea echipei de proiect, Smart Rent Solutions efectuează verificări periodice, asigurându-se că echipamentele oferite sunt întotdeauna de cea mai bună calitate.

Plăcile de cofraje, la rândul lor, sunt indispensabile în procesele de execuție a planșeelor, fiind un element central în construcții.

Popii metalici joacă un rol vital în desfășurarea corectă a lucrărilor, contribuind la obținerea unui rezultat final durabil. Ei sunt folosiți pentru susținerea temporară a pereților, planșeelor sau pentru sprijinirea plăcilor de cofraje.

Contactează echipa SRS

Pentru a afla mai multe despre serviciile oferite de SRS și disponibilitatea echipamentelor și utilajelor din cadrul companiei, poți vizita website-ul Smart Rent Solutions și poți contacta echipa telefonic, la 0748 558 562.

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str.Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
O femeie a încasat pensie de handicap timp de 16 ani. Momentul care a dat-o de gol
16/04/2025 19:41

O femeie din Andaluzia, Spania, a reusit să păcălească autoritătile timp de aproape două decenii, pretinzand că nu mai poate vorbi in urma unui incident traumatic. Timp de 16 ani, aceasta a incasat o pen ...

Beneficiile incredibile ale voluntariatului: de ce să îi faci loc în programul tău
16/04/2025 16:05

Beneficiile incredibile ale voluntariatului: de ce să ii faci loc in programul tău O activitate care merită un loc special in programul oricui, voluntariatul este mai mult decat o mană de ajutor intinsă c ...

 5 sfaturi pentru a găsi proprietatea potrivită nevoilor tale în Dubai
16/04/2025 14:59

 5 sfaturi pentru a găsi proprietatea potrivită nevoilor tale in Dubai Piata imobiliară din Dubai oferă o varietate impresionantă de optiuni, de la apartamente moderne aflate la etajele superioare ...

Protejează-ți portbagajul cu tăvițe rezistente: ce tipuri sunt cele mai eficiente?
16/04/2025 14:48

Protejează-ti portbagajul cu tăvite rezistente: ce tipuri sunt cele mai eficiente?  Portbagajul este o zonă expusă la diferite solicitări, de aceea, pentru a-l mentine in stare optimă, alegerea unei ...

Echipamentul esențial pentru orice practicant de arte marțiale
16/04/2025 14:42

 Echipamentul esential pentru orice practicant de arte martiale  Indiferent de specificul artei martiale practicate, familiarizarea cu echipamentul te ajută să te integrezi in atmosfera sălii de a ...

Ce se află în cozonacii din supermarketuri
16/04/2025 11:51

Jurnalistul Dragos Pătraru a analizat mai multi cozonaci comercializati in supermarketuri si a scos la iveală o realitate ignorată de multi consumatori. Desi cozonacul rămane desertul vedetă pe mesele roma ...

Rugăciuni pentru sănătatea familiei! Rostește-le în fiecare zi și îți vor aduce bunăstare!
15/04/2025 13:18

În vremuri tulburi, ne putem regăsi linistea in rugăciuni pentru sănătatea familiei. Acestea fac adevărate minuni dacă le rostim cu inima deschisă către Dumnezeu si dacă ne punem toată nădejdea ...

Furt nesimțit din bani publici: 'Afacere' de milioane de euro, cu doar o zi înainte de pensionare
15/04/2025 12:01

 Potrivit procesului-verbal al Comitetului Tragsa din Castilla y León, consultat de ABC, cazul vizează un membru influent al structurii sindicale interne, care implinise deja varsta legală de ...

Două alimente care nu se mănâncă în Săptămâna Mare. Tradiții populare cu semnificații profunde înainte de Paște
14/04/2025 11:06

Pe langă rugăciune, spovedanie si participarea la Denii, Săptămana Mare aduce si o serie de obiceiuri si traditii transmise din generatie in generatie. Printre acestea se numără si o practică mai putin ...

Diminețile în care nu te grăbești: ritualuri pentru suflet
14/04/2025 05:45

Sunt dimineti in care ora nu te aleargă. În care nu suni alarma de trei ori, nu alergi după autobuz si nu inghiti cafeaua pe fugă. Sunt dimineti rare, dar nepretuite – acelea in care ai timp să ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei