Un stat american renunță la testarea cunoștințelor de citit, scris și aritmetică
Dimensiune font:
Ca să nu lezeze sentimentele liceenilor de culoare, stat american renunță la testarea cunoștințelor de citit, scris și aritmetică la absolvire.
Elevii de liceu din Oregon nu vor mai trebui să dovedească că știu să citească, să scrie sau să stăpânească matematicia de bază pentru a absolvi liceul ,cel puțin până în 2029, a decis joia trecută, în unanimitate, Consiliul de Educație al statului, prelungind astfel pauza privind controversata cerință de absolvire care a început în 2020. Oregon says students don’t need to prove mastery of writing, math to graduate, citing harm to students of color.
Votul a fost împotriva dorințelor a zeci de locuitori din Oregon care au prezentat comentarii publice insistând asupra faptului că standardele ar trebui să fie reintroduse. Reacțiile împotriva standardului redus au întârziat deja votul, programat inițial să aibă loc în septembrie.
Opozanții au susținut că oprirea cerinței devalorizează o diplomă din Oregon. Oferirea elevilor cu abilități academice scăzute de instruire suplimentară în scris și matematică, ceea ce majoritatea liceelor au făcut ca răspuns la regulile de absolvire, i-a ajutat, au susținut ei.
Dar liderii de la Departamentul de Educație din Oregon și membrii consiliului școlar de stat au declarat că solicitarea ca toți elevii să treacă unul dintre mai multe teste standardizate sau să creeze o temă aprofundată pe care profesorul lor a considerat că îndeplinește standardele de stat a fost un obstacol dăunător pentru elevii marginalizați din punct de vedere istoric, o utilizare abuzivă a testelor de stat și nu s-a tradus prin îmbunătățiri semnificative în ceea ce privește succesul elevilor după terminarea liceului. Un număr mai mare de elevi de culoare, de elevi care învață limba engleză ca a doua limbă și de elevi cu dizabilități au ajuns să fie nevoiți să urmeze cursuri intensive de scriere și matematică în ultimul an de liceu pentru a dovedi că merită o diplomă. Acest lucru le-a refuzat acestor elevi oportunitatea de a lua un curs opțional, în ciuda lipsei de dovezi că munca academică suplimentară i-a ajutat la locul de muncă sau la facultate, au spus ei.
Membrii consiliului au subliniat că testele standardizate impuse de stat vor fi în continuare administrate majorității elevilor de liceu din Oregon – doar că nu vor fi folosite pentru a determina dacă un elev are abilitățile necesare pentru a absolvi.
„Nu am suspendat niciun fel de evaluări”, a declarat Vicky López Sánchez, membru al consiliului de stat, decan la Portland Community College, în timpul ședinței de joi.”Singurul lucru pe care îl suspendăm este utilizarea necorespunzătoare a modului în care au fost folosite aceste evaluări. Cred că acest lucru este într-adevăr în interesul elevilor din Oregon”.Cu toate acestea, legislatorii din Oregon au impus ca familiile să fie informate în fiecare an că pot opta ca elevul lor să nu participe la testele de stat – iar o treime dintre elevii de liceu nu au luat testele în primăvara anului trecut, ceea ce înseamnă că ei și familiile lor nu știu neapărat cum se situează față de standardele academice la nivel de stat.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau