Angajații vor o săptămână de lucru de patru zile

Dimensiune font:

| 30-08-2023 16:33

Potrivit unei cercetări efectuate de Studioul MSL The Practice și eJobs, managerii doresc un program de lucru flexibil și hibrid, în timp ce angajații care nu dețin poziții de conducere ar opta pentru o săptămână de lucru de patru zile.

„Indiferent de industria în care activează, modul de lucru hibrid este cel preferat de majoritatea angajaţilor intervievaţi în cadrul studiului (58%), salariaţii fără funcţie de conducere preferând într-un procent mai mare să lucreze de acasă. În plus, cei mai mulţi angajaţi declară că îşi doresc flexibilitate din partea angajatorului în ceea ce priveşte ora de începere şi de terminare a programului de lucru, peste o treime dintre respondenţi optând pentru această variantă, arată cercetarea.
Totodată, managerii sunt mai interesaţi decât alte categorii de angajaţi de stabilirea programului de lucru în funcţie de îndeplinirea sarcinilor de muncă şi nu de ore fixe.
În ceea ce priveşte opţiunea tot mai des vehiculată de a se adopta în companii săptămâna de lucru de patru zile, în loc de cinci, aceasta este o variantă mai atractivă pentru salariaţii fără funcţie de conducere şi pentru muncitori.
Conform aceluiaşi studiu, pentru 85% dintre cei care activează în domeniul auto, salariul şi beneficiile oferite reprezintă cel mai important factor care le influenţează decizia de alegere a unui angajator. În schimb, pentru mai mult de jumătate dintre aceştia, echilibrul dintre viaţa profesională şi cea personală, dar şi atmosfera de lucru sunt decisive atunci când intenţionează să facă o schimbare de carieră.

De asemenea, angajaţii din această industrie sunt atraşi în mod deosebit de posibilităţile de perfecţionare şi dezvoltare, pentru 44% dintre aceştia un plan concret şi coerent de carieră cu posibilitatea de promovare fiind un factor important de creştere a loialităţii faţă de angajator.

Posibilitatea de a lucra remote este un motiv mai puţin important de alegere a unui angajator decât în cazul altor industrii, doar 10% alegând această variantă, modul de lucru hibrid fiind preferat de peste 60% dintre intervievaţi.

Pe de altă parte, pentru 55% dintre angajaţii din acest domeniu, beneficiile salariale, atmosfera de lucru neprietenoasă şi managementul toxic sunt principalii factori care îi determină să schimbe locul de muncă, cu toate că aceştia dovedesc o stabilitate mai mare la job faţă de media angajaţilor intervievaţi.

Astfel, aproape o treime dintre aceştia au acelaşi loc de muncă de mai bine de cinci ani, iar 40% vor să continue să activeze în industria auto, în timp ce 30% ar schimba în viitor şi domeniul odată cu locul de muncă.

Vlad POPA

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

Primăria Comunei Valea Lupului, jud. Iași, vinde prin licitație terenul intravilan în suprafață de 26.770 mp Primăria Comunei Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CUI 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com, organizează în data de 31.01.2025, licitație în vederea vânzării terenului intravilan în suprafață de 26.770 mp, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, zona Dedeman 1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact etc: UAT Comuna Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CIF 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: teren intravilan în suprafață de 26.770 mp, situată în Sat Uricani, Comuna Miroslava, județul Iași, zona Dedeman, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, teren proprietate privată a Comunei Valea Lupului 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini 3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul autorității sau de pe site-ul autorității wwww.comuna-valealupului.ro 3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: de la Registratura primăriei, Aleea Irisului nr. 8, sat Valea Lupului, Comuna Valea Lupului, județul Iași sau de pe site-ul autorității: www.comuna-valealupului.ro 3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: se obține gratuit, atât de la sediul autorității, cât și de pe site-ul autorității 3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 23.01.2025, orele 16.00 4. Informații privind ofertele: se regasesc în caietul de sarcini 4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 31.01.2025, orele 09.00 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, Județul Iași 4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un singur exemplar original 5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor: 31.01.2025, orele 11.00, Primăria Comunei Valea Lupului - Sala de consiliu, Aleea Irisului nr. 8, Comuna Valea Lupului, Județul Iași 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Iași, Strada Elena Doamna nr. 1A, telefon: 0232.260.600, 0232.248.000, 0332.403.666, Fax: 0332.435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro
Dosar executare nr. 381/L/2023 PUBLICATIE DE VANZARE MOBILIARĂ NR. 381/L/2023 din 17.01.2025 Având in vedere cererea creditorului PORSCHE MOBILITY S.R.L., cu sediul procedural ales la Cabinet de avocat Criana Macarescu cu sediul in Bucuresti - 050451, Str. Carol Davila, nr. 21A, et. 3, ap. 24, Sector 5 formulata in baza titlului executoriu CONTRACT SERVICII INCHIRIERE PE BAZA DE ABONAMENT nr. 7246681/17.08.2023 inregistrat la A.N.A.F. sub nr. INTERNET-649043078-2023/08.12.2023 si tinând cont de procesul verbal de sechestru incheiat la data de 20.02.2024, pentru recuperarea creantei de 16.563,01 Lei, retinuta in sarcina debitoarei SIMA Anca Petronela cu domiciliul in Iasi, Str. Strugurilor, nr. 41, ap. 3, Judetul Iasi, la care se vor adauga si cheltuielile de executare, eu Cristian Lupu Nicolaita, executor judecatoresc in cadrul Biroului Executorilor Judecatoresti Asociati Andreea Darie si Cristian Lupu Nicolaita, procedez la vanzarea bunului sechestrat, sens in care va aduc la cunostinta generala ca la data de 29.01.2025, orele 10:30, se va vinde la licitatie publica in Iasi, Calea Chisinaului nr. 45, in incinta SC OPEN AUTO CENTER, bunul mobil reprezentat de: - auto marca MAZDA 3, an fabricatie 2011, culoare alb, serie sasiu JMZBLA4A601246923, serie motor - fara, nr. inmatriculare IS16BZI, pretul de incepere a licitatiei fiind de 8.931,00 lei reprezentand 50% din pretul initial de 17.861,00 lei la care bunul a fost evaluat de P.F.A. VOICU GABRIEL, potrivit disp. art. 758 (3) N.C.P.C.. Somam pe aceasta cale pe toti cei care pretind vreun drept asupra bunului sus aratat, sa il anunte executorului inainte de data stabilita pentru vânzare. Invitam pe toti cei care vor sa cumpere bunul sa se prezinte la termenul de vânzare, la locul fixat in acest scop si pâna la acel termen sa prezinte oferte de cumparare. În conformitate cu disp art. 768 (1) N.C.P.C., participantii la licitatie trebuie sa consemneze, cel mai târziu pâna la inceperea licitatiei, la LIBRA BANK in contul nr. RO07 BREL 0002 0007 0971 0101, la dispozitia executorului judecatoresc, cel putin 10% din pretul de incepere a licitatiei, atasând dovada consemnarii la oferta de cumparare. Potrivit disp. art. 767 (2) N.C.P.C. debitorul urmarit nu va putea fi adjudecatar, nici personal, nici prin alte persoane. Creditorii urmaritori sau intervenienti nu pot, nici personal, nici prin persoane interpuse, sa adjudece bunurile oferite spre vânzare la un pret mai mic de 75% din pretul de incepere a licitatiei, conf. art. 767 (3) N.C.P.C.. Dupa adjudecarea bunului, adjudecatarul este obligat sa depuna de indata intregul pret, in numerar, cu ordin de plata sau orice alt instrument legal de plata; la cererea sa, acceptata de creditor sau de reprezentantul sau, pretul se va putea depune si ulterior, in cel mult 5 zile de la data licitatiei, conf. disp. art. 771 (1) N.C.P.C.. Potrivit disp. art. 762 (7) N.C.P.C., prezenta publicatie de vânzare va fi comunicata creditorului si debitoarei.
Dosar executare nr. 381/L/2023 PUBLICATIE DE VANZARE MOBILIARĂ NR. 381/L/2023 din 17.01.2025. Avand in vedere cererea creditorului PORSCHE MOBILITY S.R.L., cu sediul procedural ales la Cabinet de avocat Criana Macarescu cu sediul in Bucuresti - 050451, Str. Carol Davila, nr. 21A, et. 3, ap. 24, Sector 5 formulata in baza titlului executoriu CONTRACT SERVICII INCHIRIERE PE BAZA DE ABONAMENT nr. 7246681/17.08.2023 inregistrat la A.N.A.F. sub nr. INTERNET-649043078-2023/08.12.2023 si tinând cont de procesul verbal de sechestru incheiat la data de 20.02.2024, pentru recuperarea creantei de 16.563,01 Lei, retinuta in sarcina debitoarei SIMA Anca Petronela cu domiciliul in Iasi, Str. Strugurilor, nr. 41, ap. 3, Judetul Iasi, la care se vor adauga si cheltuielile de executare, eu Cristian Lupu Nicolaita, executor judecatoresc in cadrul Biroului Executorilor Judecatoresti Asociati Andreea Darie si Cristian Lupu Nicolaita, procedez la vanzarea bunului sechestrat, sens in care va aduc la cunostinta generala ca la data de 29.01.2025, orele 10:00, se va vinde la licitatie publica in Iasi, Calea Chisinaului nr. 45, in incinta SC OPEN AUTO CENTER, bunul mobil reprezentat de: - auto marca Ford Focus, an fabricatie 2011, culoare gri, serie sasiu WF0LXXGCBLBM83016, serie motor BM83016, nr. inmatriculare IS16BZG - pretul de incepere a licitatiei fiind de 6.429,00 lei reprezentand 50% din pretul initial de 12.857,00 lei la care bunul a fost evaluat de P.F.A. VOICU GABRIEL, potrivit disp. art. 758 (3) N.C.P.C.. Somam pe aceasta cale pe toti cei care pretind vreun drept asupra bunului sus aratat, sa il anunte executorului inainte de data stabilita pentru vânzare. Invitam pe toti cei care vor sa cumpere bunul sa se prezinte la termenul de vânzare, la locul fixat in acest scop si pâna la acel termen sa prezinte oferte de cumparare. În conformitate cu disp art. 768 (1) N.C.P.C., participantii la licitatie trebuie sa consemneze, cel mai târziu pâna la inceperea licitatiei, la LIBRA BANK in contul nr. RO07 BREL 0002 0007 0971 0101, la dispozitia executorului judecatoresc, cel putin 10% din pretul de incepere a licitatiei, atasând dovada consemnarii la oferta de cumparare. Potrivit disp. art. 767 (2) N.C.P.C. debitorul urmarit nu va putea fi adjudecatar, nici personal, nici prin alte persoane. Creditorii urmaritori sau intervenienti nu pot, nici personal, nici prin persoane interpuse, sa adjudece bunurile oferite spre vânzare la un pret mai mic de 75% din pretul de incepere a licitatiei, conf. art. 767 (3) N.C.P.C.. Dupa adjudecarea bunului, adjudecatarul este obligat sa depuna de indata intregul pret, in numerar, cu ordin de plata sau orice alt instrument legal de plata; la cererea sa, acceptata de creditor sau de reprezentantul sau, pretul se va putea depune si ulterior, in cel mult 5 zile de la data licitatiei, conf. disp. art. 771 (1) N.C.P.C.. Potrivit disp. art. 762 (7) N.C.P.C., prezenta publicatie de vânzare va fi comunicata creditorului si debitoarei.
 COMUNICAT DE PRESĂ privind finalizarea proiectului „Digitalizarea activitatii companiei PRO CADIS MANAGEMENT S.R.L.”
24/01/2025 10:49

 COMUNICAT DE PRESĂ privind finalizarea proiectului „Digitalizarea activitatii companiei PRO CADIS MANAGEMENT S.R.L.”    

Cresterea nivelului de digitalizare in cadrul ARTEHNIS SRL
24/01/2025 07:56

 Cresterea nivelului de digitalizare in cadrul ARTEHNIS SRL

Cresterea nivelului de digitalizare in cadrul ARTEHNIS TOPO CAD SRL
24/01/2025 07:55

 Cresterea nivelului de digitalizare in cadrul ARTEHNIS TOPO CAD SRL

Cresterea nivelului de digitalizare in cadrul ARTEHNIS ECOLINE SRL
24/01/2025 07:54

  Cresterea nivelului de digitalizare in cadrul ARTEHNIS ECOLINE SRL    

Tanczos Barna: Asigurăm plata salariilor și pensiilor
23/01/2025 17:09

Bugetul pentru 2025 sustine cresterea economică si asigură plata salariilor si pensiilor, a anuntat, joi, pe Facebook, ministrul Finantelor, Tanczos Barna, el mentionand că investitiile vor depăsi 7% din PI ...

 Primăria Iași recuperează 4,6 ha de la Dedeman: a fost reziliat un contract de concesiune
23/01/2025 12:30

     Aproape cinci hectare de teren au revenit in patrimoniul Primăriei. Reprezentantii municipalitătii au confirmat că a fost reziliat un contract de concesiune intre institutie si lantul d ...

Cât costă un sejur la munte în minivacanța de 24 ianuarie
23/01/2025 10:12

În minivacanţa prilejuită de Ziua Unirii Principatelor, un sejur pentru două persoane de două nopţi costă, in medie, 850 lei, faţă de 800 de lei in restul lunii, pe cand un sejur pentru patru pers ...

Transformarea digitală a SCAN EXPERT SRL orientată către creșterea intensității digitale
23/01/2025 09:10

 Transformarea digitală a SCAN EXPERT SRL orientată către cresterea intensitătii digitale

Incheierea proiectului: ”MONTARE DE PANOURI FOTOVOLTAICE ȘI BATERII DE STOCARE A ENERGIEI PE CLĂDIRE, DE CĂTRE MOLDOPLAST SA”  - cod unic 1671168026
23/01/2025 09:00

 Incheierea proiectului: ”MONTARE DE PANOURI FOTOVOLTAICE SI BATERII DE STOCARE A ENERGIEI PE CLĂDIRE, DE CĂTRE MOLDOPLAST SA”  - cod unic 1671168026

Importăm masiv alimente. Cum dispar produsele românești
23/01/2025 08:45

Mancăm tot mai multe alimente de import. Asa arată ultimele date de la Institutul National de Statistică. Deficitul comercial a ajuns la peste 2,5 miliarde de euro, ceea ce inseamnă că importăm de aproape ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei