Antibiotice Iasi - venituri din vânzări mai mari cu 7%

logo-antibiotice

Dimensiune font:

| 27-02-2020 14:16

 

Ieri, 26 februarie 2020, compania Antibiotice SA (simbol ATB) a remis Bursei de Valori Bucureşti raportul cuprinzând rezultatele economico-financiare preliminare aferente anului 2019.

 Venituri din vânzări mai mari cu 7%

 

 

Antibiotice a obținut în anul 2019 venituri din vânzări în valoare de 389,71 milioane lei, cu 7% mai mari în comparație cu valoarea înregistrată în anul 2018.

Profitul înainte de impozitare a înregistrat o valoare de 35,2 milioane lei, situându-se  la nivelul celui aferent anului 2018. Acest rezultat exprimă efortul susținut de gestionare a cheltuielilor, în condițiile în care valoarea taxei clawback a crescut cu 15% față de anul anterior ajungând la valoarea de 42,2 milioane lei.

Profitul brut și taxa clawback aferente anului 2019 au fost în valoare de 77,39 milioane lei, cu 8% mai mare decât în 2018 (71,57 milioane lei) ceea ce demonstrează îmbunătățirea activității de management a proceselor.

Profitul din exploatare în valoare de 41,56 milioane lei a fost cu 6% mai mare în comparație cu valoarea înregistrată în anul 2018 ca urmare a bunei gestionări a costurilor de producție.

 Cel mai mare ritm de creștere al vânzărilor la export din ultimii cinci ani

 

 

În anul 2019, exporturile au reprezentat 40% din cifra de afaceri a companiei, ajungând la 152.1 mil. lei, cu 25% superior nivelului înregistrat în 2018. Această creștere reprezintă cel mai mare ritm din ultimii cinci ani.

• Creștere cu peste 65% a vânzărilor de produse finite

Este primul an în care vânzările de produse finite pe piețele internaționale au devansat semnificativ vânzările obținute pentru substanța activă Nistatină.

Astfel, principalul motor de creștere la export l-a reprezentat vânzarea de produse finite care, în teritoriile unde compania Antibiotice are deschise reprezentațe comerciale (Vietnam, Republica Moldova, Ucraina, Serbia), a înregistrat o creștere de peste 65%, comparativ cu cea obținută în 2018, ajungând la valoarea de 44,4 mil. lei.

 

 

Piața SUA determină rezultate pozitive pe segmentul produselor finite pentru care Antibiotice deține certificare FDA (Food & Drug Administration). Astfel, la finalul anului 2019, Antibiotice a înregistrat o creștere cu 50% a exporturilor de pulberi sterile injectabile și a pus bazele lansării în anul 2020 a unui nou produs, creând astfel premizele unei dezvoltări solide și pe termen lung pe această piață.

 

 • Consolidarea și menținerea poziției de lider la nivel mondial pentru substanța activă Nistatină

Consolidarea poziției de lider mondial pentru substanța activă Nistatină se reflectă în trendul ascendent al vânzărilor pe acest produs din ultimii 5 ani determinând o creștere a numărului de noi  parteneri în Europa, America de Sud, America de Nord.

Obiectivul de vânzare propus pentru anul 2019 pentru Nistatină a fost atins în procent de 100%, printr-un management continuu al costurilor, cantităților fabricate și gestionarea parteneriatelor strategice pe principalii clienți.

 • Autorizarea de produse pentru susținerea pe termen lung a vânzărilor pe piețele internaționale

 În vederea extinderii prezenței pe piața internațională, în anul 2019 s-au obținut  un număr de cinci noi Autorizații de Punere pe Piață (APP) pentru medicamente marca Antibiotice, ce vor fi comercializate în teritoriile din Asia și Europa.

 Vânzările pe piața internă comparabile cu cele din 2018

 

 

Pe piața internă Antibiotice a înregistrat un nivel al vânzărilor comparabil cu vânzările înregistrate în anul 2018, atât în farmacii cât și spitale, în valoarea de 335,9 mil lei.

Strategia de dezvoltare a firmei privind portofoliul de produse este orientată preponderent către clase terapeutice cu notorietate și calitate recunoscută de peste 64 de ani, dar și către produse destinate menținerii stării de bine și de sănătate a populației.

 În anul 2019 portofoliul Antibiotice a fost promovat la evenimente științifice organizate în parteneriat cu principalele societăți profesionale medicale. Totodată, au fost desfășurate acțiuni de promovare destinate profesioniștilor din domeniul sănătății, medici și farmaciști, care au avut că scop creșterea notorietății brandului de companie cât și a brandurilor de produse din portofoliile claselor antiinfecțioase de uz sistemic, preparate dermatologice, sistem genito-urinar, sistem musculo-scheletic și gama de suplimente alimentare Nutriensa®.

În cadrul acestor acțiuni au fost promovate produse care susțin portofoliile Hospital&Partners, portofoliul destinat dermatologiei și portofoliul Calitatea vieții care include conceptele Sănătatea femeii și Nutriensa.

Hospital&Partners este portofoliul destinat spitalelor, promovarea axându-se pe dezvoltarea bunelor practici în utilizarea antibioticelor, susținută prin campania „Antibioticele Mileniului III”.

Calitatea vieții este conceptul definit în medicină că fiind bunăstarea fizică, psihică și socială precum și capacitatea individului de a-și îndeplini sarcinile obișnuite. În acest context în portofoliul companiei sub conceptul Calitatea Vieții se regăsesc soluții terapeutice pentru tratamentul diferitelor afecțiuni din următoarele arii terapeutice: cardiovascular, genito-urinar, musculo-scheletic, dermatologie, tract digestiv precum și remedii destinate menținerii homeostaziei organismului așa cum sunt suplimentele alimentare.

Sănătatea femeii - Prin conceptul „Sănătatea femeii” compania Antibiotice își propune să consolideze identitatea portofoliului destinat prevenției și tratamentului afecțiunilor din sfera obstetrică - ginecologie.

Nutriensa® - Nutriensa® reprezintă un brand umbrela pentru suplimentele alimentare produse de Antibiotice din ingrediente de cea mai bună calitate, în combinații unice, pentru menținerea sănătății fiecărui aparat și sistem al organiamului uman: sistem nervos central, tract digestiv, sistem vascular periferic, sistem musculo-scheletic: Equilibra®, Fezivit C®, Fluxiv® comprimate, Fluxiv® crema, Lejer®, Silithor®, Soriso®, Sprinten®.

Toate suplimentele alimentare produse de Antibiotice au la bază experiența cercetătorilor din cadrul companiei Antibiotice fiind fabricate la standarde de calitate pentru medicamente.

Produsul Moldamin® - revine în practica medicală într-o formulă nouă

 Totodată, anul 2019 a însemnat și reluarea fabricației pentru produsul Moldamin®, brand recunoscut din portofoliul companiei de aproape 60 de ani.

 Moldamin® revine în practică medicală, într-o formulă nouă, realizată după principii de formulare moderne, ce conține aceeași substanță activă, benzatin benzil penicilină, dar alți excipienți. Moldamin® este o penicilină retard (cu acțiune întârziată) și reprezintă medicamentul de primă intenție în infecții în care este necesară asigurarea unor concentrații de antibiotic prelungite, că de exemplu în infecții respiratorii (angină streptococică - roșu în gât, otită, sinuzită), boli venerice (sifilis), infecții cutanate (erizipel). De asemenea, este prima recomandare în prevenirea reumatismului articular acut și a carditei reumatismale.

 Concluzii:

Vânzările pe piața internațională au fost în valoare de 152,1 milioane lei, mai mari cu 25%  în comparație cu valoarea înregistrată în anul 2018;
Este primul an în care vânzările de produse finite pe piețele internaționale au devansat semnificativ vânzările obținute pentru substanța activă Nistatină, înregistrând o creștere cu 65% față de anul anterior;

Venituri din vânzări mai mari cu 7% raportate la aceeași perioadă a anului 2018;

Profitul din exploatare în valoare de 41,56 milioane lei mai mare cu 6% în comparație cu valoarea înregistrată în anul 2018;

Profitul înainte de impozitare a înregistrat valoarea de 35,2 milioane lei, în condițiile în care taxa clawback a ajuns la 42,2 mil.lei;

Produsul Moldamin® revine în practica medicală într-o formulă nouă și reprezintă medicamentul de primă intenție în infecții în care este necesară asigurarea unor concentrații de antibiotic prelungite.

 

Persoanele interesate de a afla mai multe informații, pot consulta Raportul administratorilor aferent anului 2019 pe site-ul Bursei de Valori București (www.bvb.ro), al Autorității de Supraveghere Financiară (www.asfromania.ro) sau pe pagina web a companiei Antibiotice SA (www.antibiotice.ro), secțiunea “Investitori > Informatii financiare > Raportari financiare”.

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
ECOPIATA S.A. IASI organizeaza licitatii publice cu strigare pentru inchirierea urmatoarelor terenuri si spatii comerciale: - terenul nr. 4 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.30; - terenul nr. 2 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.45; - spatiul comercial S1 (5,87 mp) – Piata Independentei pe 16.12.2024 – ora 10.00; - spatiul comercial S3 (24 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 10.30; - spatiul comercial S4 (38 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.00; - spatiul comercial S5 (72,5 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.30; - spatiul comercial S9 (48,21 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 12.00; - spatiul comercial S25 (30,00 mp) - Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 - ora 12.30; - spatiul comercial S6 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 13.00; - teren nr. 2 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul, pe 16.12.2024 – ora 13.30; - teren nr. 1 (30mp) din Targul Auto, destinat amplasarii unui container/ rulote/ chiosc, pe 16.12.2024 – ora 13.45; - spatiul comercial S2 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.00; - spatiul comercial S9 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.30. Licitatiile vor avea loc la sediul firmei din Str. Anastasie Panu nr. 48. Caietele de sarcini se pot cumpara de la secretariatul societatii, unde se va depune documentatia pentru inscriere pana la data si ora de incepere a fiecarei licitatii. Informatii suplimentare la tel. 0232/267844.
COMUNICAT DE PRESĂ  Royal Laundry SRL  anunta inchiderea proiectului demarat in luna aprilie  2024,
03/12/2024 09:30

 COMUNICAT DE PRESĂ  Royal Laundry SRL  anunta inchiderea proiectului demarat in luna aprilie  2024

COMUNICAT DE PRESĂ PRIVIND FINALIZAREA PROIECTULUI „Investiții pentru modernizarea bazei tehnico-materiale a societății CABINET MEDICAL DR. IRINA CIUPILAN SRL”
03/12/2024 09:00

 COMUNICAT DE PRESĂ PRIVIND FINALIZAREA PROIECTULUI „Investitii pentru modernizarea bazei tehnico-materiale a societătii CABINET MEDICAL DR. IRINA CIUPILAN SRL”

COMUNICAT DE PRESĂ . INCEPERE PROIECT DIGITALIZAREA CENTRULUI MEDICAL SFÂNTA ELENA SRL SMIS 314631
02/12/2024 12:32

COMUNICAT DE PRESĂ. INCEPERE PROIECT DIGITALIZAREA CENTRULUI MEDICAL SFÂNTA ELENA SRL SMIS 314631.

COMUNICAT DE PRESĂ  Royal Laundry SRL  anunta inchiderea proiectului demarat in luna aprilie  2024,
02/12/2024 09:20

 COMUNICAT DE PRESĂ  Royal Laundry SRL  anunta inchiderea proiectului demarat in luna aprilie  2024

Arta de a vinde confort. Psihologia cumpărătorului schimbă afacerile imobiliare
01/12/2024 14:23

În orasele aflate in continuă miscare, unde zgarie-norii se ridică ca mărturie a ambitiei umane, clădirile nu sunt doar structuri de beton si sticlă – ele devin parteneri de afaceri. Pentru cum ...

”Statul român se sufocă!” Adrian Negrescu dezvăluie problemele care pot duce la colaps economic
01/12/2024 12:27

Analistul economic Adrian Negrescu atrage atentia asupra cheltuielilor publice excesive si a lipsei unei strategii clare pentru modernizarea administratiei si stimularea investitiilor. Aparatul bugetar: o pova ...

Noi reguli pentru proprietarii de terenuri din România! Cetățenii care nu vor mai primi subvenții de la stat
30/11/2024 13:55

Vor intra in vigoare noi reguli pentru proprietarii de terenuri din Romania! Ministerul Agriculturii si Dezvoltării Rurale propune modificări importante privind eligibilitatea terenurilor agricole pentru subv ...

Mircea Nica:Criza politică, un cadou pentru bănci. Creşte ROBOR, creşte şi profitul băncilor, creditele în lei fiind indexate la ROBOR
30/11/2024 09:32

Criza politică devine un cadou pentru bănci in contextul in care a adus şi creşterea dobanzilor interbancare ROBOR, ceea ce va influenţa creşterea profiturilor băncilor, avand in vedere că imprumuturile ...

Marcel Ciolacu anunță măsuri care vizează pensiile foștilor angajați din transporturi feroviare, silvicultură, agricultură, siderurgie și ale minerilor
29/11/2024 22:13

 Pentru pensia recalculată care este mai mică decat cea aflată in plată, guvernul introduce o măsură tranzitorie prin care aceste pensii nu vor mai fi impozitate, pană la egalizarea nivelului pensie ...

COMUNICAT DE PRESĂ. INCEPERE PROIECT DIGITALIZAREA FIRMEI VEST  ARIN POINT S.R.L.  SMIS 314566
29/11/2024 14:01

COMUNICAT DE PRESĂ. INCEPERE PROIECT DIGITALIZAREA FIRMEI VEST ARIN POINT S.R.L.  SMIS 314566 

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei