Antibiotice Iasi - venituri din vânzări mai mari cu 7%

Dimensiune font:

| 27-02-2020 14:16

 

Ieri, 26 februarie 2020, compania Antibiotice SA (simbol ATB) a remis Bursei de Valori Bucureşti raportul cuprinzând rezultatele economico-financiare preliminare aferente anului 2019.

 Venituri din vânzări mai mari cu 7%

 

 

Antibiotice a obținut în anul 2019 venituri din vânzări în valoare de 389,71 milioane lei, cu 7% mai mari în comparație cu valoarea înregistrată în anul 2018.

Profitul înainte de impozitare a înregistrat o valoare de 35,2 milioane lei, situându-se  la nivelul celui aferent anului 2018. Acest rezultat exprimă efortul susținut de gestionare a cheltuielilor, în condițiile în care valoarea taxei clawback a crescut cu 15% față de anul anterior ajungând la valoarea de 42,2 milioane lei.

Profitul brut și taxa clawback aferente anului 2019 au fost în valoare de 77,39 milioane lei, cu 8% mai mare decât în 2018 (71,57 milioane lei) ceea ce demonstrează îmbunătățirea activității de management a proceselor.

Profitul din exploatare în valoare de 41,56 milioane lei a fost cu 6% mai mare în comparație cu valoarea înregistrată în anul 2018 ca urmare a bunei gestionări a costurilor de producție.

 Cel mai mare ritm de creștere al vânzărilor la export din ultimii cinci ani

 

 

În anul 2019, exporturile au reprezentat 40% din cifra de afaceri a companiei, ajungând la 152.1 mil. lei, cu 25% superior nivelului înregistrat în 2018. Această creștere reprezintă cel mai mare ritm din ultimii cinci ani.

• Creștere cu peste 65% a vânzărilor de produse finite

Este primul an în care vânzările de produse finite pe piețele internaționale au devansat semnificativ vânzările obținute pentru substanța activă Nistatină.

Astfel, principalul motor de creștere la export l-a reprezentat vânzarea de produse finite care, în teritoriile unde compania Antibiotice are deschise reprezentațe comerciale (Vietnam, Republica Moldova, Ucraina, Serbia), a înregistrat o creștere de peste 65%, comparativ cu cea obținută în 2018, ajungând la valoarea de 44,4 mil. lei.

 

 

Piața SUA determină rezultate pozitive pe segmentul produselor finite pentru care Antibiotice deține certificare FDA (Food & Drug Administration). Astfel, la finalul anului 2019, Antibiotice a înregistrat o creștere cu 50% a exporturilor de pulberi sterile injectabile și a pus bazele lansării în anul 2020 a unui nou produs, creând astfel premizele unei dezvoltări solide și pe termen lung pe această piață.

 

 • Consolidarea și menținerea poziției de lider la nivel mondial pentru substanța activă Nistatină

Consolidarea poziției de lider mondial pentru substanța activă Nistatină se reflectă în trendul ascendent al vânzărilor pe acest produs din ultimii 5 ani determinând o creștere a numărului de noi  parteneri în Europa, America de Sud, America de Nord.

Obiectivul de vânzare propus pentru anul 2019 pentru Nistatină a fost atins în procent de 100%, printr-un management continuu al costurilor, cantităților fabricate și gestionarea parteneriatelor strategice pe principalii clienți.

 • Autorizarea de produse pentru susținerea pe termen lung a vânzărilor pe piețele internaționale

 În vederea extinderii prezenței pe piața internațională, în anul 2019 s-au obținut  un număr de cinci noi Autorizații de Punere pe Piață (APP) pentru medicamente marca Antibiotice, ce vor fi comercializate în teritoriile din Asia și Europa.

 Vânzările pe piața internă comparabile cu cele din 2018

 

 

Pe piața internă Antibiotice a înregistrat un nivel al vânzărilor comparabil cu vânzările înregistrate în anul 2018, atât în farmacii cât și spitale, în valoarea de 335,9 mil lei.

Strategia de dezvoltare a firmei privind portofoliul de produse este orientată preponderent către clase terapeutice cu notorietate și calitate recunoscută de peste 64 de ani, dar și către produse destinate menținerii stării de bine și de sănătate a populației.

 În anul 2019 portofoliul Antibiotice a fost promovat la evenimente științifice organizate în parteneriat cu principalele societăți profesionale medicale. Totodată, au fost desfășurate acțiuni de promovare destinate profesioniștilor din domeniul sănătății, medici și farmaciști, care au avut că scop creșterea notorietății brandului de companie cât și a brandurilor de produse din portofoliile claselor antiinfecțioase de uz sistemic, preparate dermatologice, sistem genito-urinar, sistem musculo-scheletic și gama de suplimente alimentare Nutriensa®.

În cadrul acestor acțiuni au fost promovate produse care susțin portofoliile Hospital&Partners, portofoliul destinat dermatologiei și portofoliul Calitatea vieții care include conceptele Sănătatea femeii și Nutriensa.

Hospital&Partners este portofoliul destinat spitalelor, promovarea axându-se pe dezvoltarea bunelor practici în utilizarea antibioticelor, susținută prin campania „Antibioticele Mileniului III”.

Calitatea vieții este conceptul definit în medicină că fiind bunăstarea fizică, psihică și socială precum și capacitatea individului de a-și îndeplini sarcinile obișnuite. În acest context în portofoliul companiei sub conceptul Calitatea Vieții se regăsesc soluții terapeutice pentru tratamentul diferitelor afecțiuni din următoarele arii terapeutice: cardiovascular, genito-urinar, musculo-scheletic, dermatologie, tract digestiv precum și remedii destinate menținerii homeostaziei organismului așa cum sunt suplimentele alimentare.

Sănătatea femeii - Prin conceptul „Sănătatea femeii” compania Antibiotice își propune să consolideze identitatea portofoliului destinat prevenției și tratamentului afecțiunilor din sfera obstetrică - ginecologie.

Nutriensa® - Nutriensa® reprezintă un brand umbrela pentru suplimentele alimentare produse de Antibiotice din ingrediente de cea mai bună calitate, în combinații unice, pentru menținerea sănătății fiecărui aparat și sistem al organiamului uman: sistem nervos central, tract digestiv, sistem vascular periferic, sistem musculo-scheletic: Equilibra®, Fezivit C®, Fluxiv® comprimate, Fluxiv® crema, Lejer®, Silithor®, Soriso®, Sprinten®.

Toate suplimentele alimentare produse de Antibiotice au la bază experiența cercetătorilor din cadrul companiei Antibiotice fiind fabricate la standarde de calitate pentru medicamente.

Produsul Moldamin® - revine în practica medicală într-o formulă nouă

 Totodată, anul 2019 a însemnat și reluarea fabricației pentru produsul Moldamin®, brand recunoscut din portofoliul companiei de aproape 60 de ani.

 Moldamin® revine în practică medicală, într-o formulă nouă, realizată după principii de formulare moderne, ce conține aceeași substanță activă, benzatin benzil penicilină, dar alți excipienți. Moldamin® este o penicilină retard (cu acțiune întârziată) și reprezintă medicamentul de primă intenție în infecții în care este necesară asigurarea unor concentrații de antibiotic prelungite, că de exemplu în infecții respiratorii (angină streptococică - roșu în gât, otită, sinuzită), boli venerice (sifilis), infecții cutanate (erizipel). De asemenea, este prima recomandare în prevenirea reumatismului articular acut și a carditei reumatismale.

 Concluzii:

Vânzările pe piața internațională au fost în valoare de 152,1 milioane lei, mai mari cu 25%  în comparație cu valoarea înregistrată în anul 2018;
Este primul an în care vânzările de produse finite pe piețele internaționale au devansat semnificativ vânzările obținute pentru substanța activă Nistatină, înregistrând o creștere cu 65% față de anul anterior;

Venituri din vânzări mai mari cu 7% raportate la aceeași perioadă a anului 2018;

Profitul din exploatare în valoare de 41,56 milioane lei mai mare cu 6% în comparație cu valoarea înregistrată în anul 2018;

Profitul înainte de impozitare a înregistrat valoarea de 35,2 milioane lei, în condițiile în care taxa clawback a ajuns la 42,2 mil.lei;

Produsul Moldamin® revine în practica medicală într-o formulă nouă și reprezintă medicamentul de primă intenție în infecții în care este necesară asigurarea unor concentrații de antibiotic prelungite.

 

Persoanele interesate de a afla mai multe informații, pot consulta Raportul administratorilor aferent anului 2019 pe site-ul Bursei de Valori București (www.bvb.ro), al Autorității de Supraveghere Financiară (www.asfromania.ro) sau pe pagina web a companiei Antibiotice SA (www.antibiotice.ro), secțiunea “Investitori > Informatii financiare > Raportari financiare”.

 

Evenimentul pe WhatsApp – cele mai tari știri, direct pe telefon!

Ești mereu pe fugă? Noi îți trimitem zilnic cele mai importante 3 știri din Iași, Moldova și țară – scurt, clar, fără spam.

Plus: alerte locale de urgență, noutăți exclusive și acces rapid la anunțuri importante.

► Intră pe canalul nostru oficial:

⇒ Încearcă 3 zile. Dacă nu-ți place, poți ieși oricând.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale autoritatii contractante: Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. 2. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentatia de atribuire. Daca este cazul, costul si conditiile de plata in vederea obtinerii documentatiei de atribuire: Biroul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Roma, cu sediul in comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. Documentatia de atribuire in format electronic este pusa de catre Autoritatea Contractanta cu titlu gratuit la dispozitia ofertantilor care au inaintat o solicitare in acest sens. 3. a) Locul prestarii serviciilor: Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani. b) Obiectul concesionarii; natura si dimensiunea prestarilor: Serviciul de utilitate publica de distributie a gazelor naturale in Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani, conform art. 8 H.G.209/2019. c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani. 4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 20.06.2025, ora 10.00. b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Comuna Roma, Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma @yahoo.ro. c) Limba sau limbile in care trebuie redactate ofertele: romana. d) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 20.06.2025, ora 11.00, Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani. 5. Conditiile personale, tehnice si financiare pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantii: conform documentatiei de atribuire. 6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentatiei de atribuire. 7. Dupa caz, procentajul minim din lucrari care trebuie acordat partilor terte: conform documentatiei de atribuire. 8. Data trimiterii spre publicare a anuntului de participare: 30.04.2025. 9. Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor si, dupa caz, de mediere. Informatii exacte privind termenele de depunere a contestatiei si, dupa caz, denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obtine aceste informatii: Tribunalul Botosani, Sectia de Contencios -Administrativ, cu sediul in orasul Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, email: tr-botosani@just.ro.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Flamanzi, cu sediul in oras Flamanzi, Str.Dumitru Iov nr.284, judetul Botosani, telefon 0231/552.351, fax 0231/552.626, e-mail: orasflamanzi@yahoo.com, cod fiscal 3372173. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general; Hotararea Consiliului Local Orasul Flamanzi nr. 36/17.03.2025 privind aprobarea bugetului local pentru anul 2025, a bugetului activitatilor finantate integral din venituri proprii. Suma totala alocata de la bugetul local este de 40.000 Lei si se aloca in intregime pentru activitati cultural sportive. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul privind acordarea de finantare nerambursabila de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local aprobat prin Hotararea Consiliului Local Flamanzi nr. 10/31.01.2014, modificata prin Hotararea Consiliului Local Orasul Flamanzi nr. 48/28.03.2025. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Orasului Flamanzi: https://orasul- flamanzi.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabila se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: https://orasul- flamanzi.ro si se poate procura de la sediul Orasului Flamanzi, orasul Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 12.06.2025, ora 16.00, la adresa: Orasul Flamanzi, orasul Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este 16.06.2025 -17.06.2025.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Municipiul Vaslui, cu sediul in municipiul Vaslui, Str. Spiru Haret nr. 2, judetul Vaslui, telefon 0235/310.999, fax 0235/315.946, e-mail: pmv@primariavaslui.ro, cod fiscal 3337532. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -4 terenuri apartinand domeniului public al Municipiului Vaslui, in vederea amplasarii de terase provizorii, situate in municipiul Vaslui, F.N., conform caietului de sarcini, H.C.L. Vaslui nr. 151/30.04.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019, identificate astfel: -T1 -suprafata de 75 mp, situat in imediata vecinatate a cladirii fostului Palat al Telefoanelor; -T2 -suprafata de 35 mp, situat pe platoul pietonal din zona Teatrului de Vara, in fata restaurantului Crama Domneasca; -T3 -suprafata de 64 mp, situat in partea dreapta fata de intrarea principala a Teatrului de Vara; -T4 -suprafata de 67 mp, situat in partea stanga fata de intrarea principala a Teatrului de Vara. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: de la sediul Municipiului Vaslui sau de pe site-ul institutiei: www.primaria vaslui.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Patrimoniu, etaj 2, cam. 210 din cadrul Municipiului Vaslui, Str. Spiru Haret nr. 2, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 22.05.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 30.05.2025, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Municipiul Vaslui, Registratura, municipiul Vaslui, Str. Spiru Haret nr. 2, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depun intr-un singur exemplar, in original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 02.06.2025, ora 10.00, la sediul administrativ al Pietei Centrale din municipiul Vaslui, Str. Nicolae Iorga nr. 2, judetul Vaslui. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, municipiul Vaslui, Str.Stefan cel Mare nr.54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 08.05.2025.
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Dimitrie Cantemir, cu sediul in sat Hurdugi, comuna Dimitrie Cantemir, Str. Principala nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/485.389, e-mail: primaria.dtcm@yahoo.com, cod fiscal 3394295. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: -suprafata totala de 20,00 ha, teren extravilan, pasune comunala, apartinand domeniului privat al Comunei Dimitrie Cantemir, situata in sat Hurdugi, comuna Dimitrie Cantemir, judetul Vaslui, conform H.C.L. Comuna Dimitrie Cantemir nr. 27/06.05.2025 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019, identificata astfel: -Lot 1 -sat Hurdugi, 10,00 ha, Tarla 69, Parcela 875; -Lot 2 -sat Hurdugi, 10,00 ha, Tarla 69, Parcela 873. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitarea scrisa, de la sediul Comunei Dimitrie Cantemir. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Registratura Comunei Dimitrie Cantemir, comuna Dimitrie Cantemir, sat Hurdugi, Str. Principala nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 20 Lei/exemplar, care se achita in numerar la casieria institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 21.05.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 29.05.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Comunei Dimitrie Cantemir, comuna Dimitrie Cantemir, sat Hurdugi, Str. Principala nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 30.05.2025, ora 14.00, la sediul Comunei Dimitrie Cantemir, comuna Dimitrie Cantemir, sat Hurdugi, Str. Principala nr. 1, judetul Vaslui. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 07.05.2025.
 Comunicat de presă - FINALIZARE PROIECT  „DEZVOLTAREA SOCIETATII DERMACLAS.CLINIC SRL PRIN ACHIZITIA DE ECHIPAMENTE“ - cod SMIS: 316901
16/05/2025 14:14

 Comunicat de presă - FINALIZARE PROIECT „DEZVOLTAREA SOCIETATII DERMACLAS.CLINIC SRL PRIN ACHIZITIA DE ECHIPAMENTE“ - cod SMIS: 316901  

Cursul valutar anunțat joi de BNR: Euro a fost cotat la 5,1032 lei
16/05/2025 13:05

 Leul s-a apreciat foarte putin joi, in raport cu euro, care a fost calculat de Banca Natională a Romaniei (BNR) la 5,1032 lei, fată de 5,1036 lei cu o zi in urmă. În schimb, leul a pierdut t ...

Scădere puternică a preţurilor petrolului, joi, pe fondul posibilului acord nuclear dintre SUA şi Iran
16/05/2025 12:33

Cotaţiile petrolului au inregistrat joi o scădere accentuată, după ce preşedintele american Donald Trump a anunţat progrese semnificative in negocierile pentru un acord nuclear cu Iranul. Investitorii ant ...

Culmea birocrației, la ANAF: „Fiscul îți cere să mergi la ei, la sediu, cu copii după documentele depuse online!”
16/05/2025 12:27

* „Toate documentele depuse online au fost semnate digital cu certicat emis de ANAF! Totusi, a trebuit să stau la 2 ghisee. O coadă pentru Declaratia 150, o altă coadă pentru Declaratia SPV. La ghiseu ...

Probleme la cel mai mare combinat siderurgic din România!
16/05/2025 12:17

Probleme la cel mai mare combinat siderurgic din Romania! Unitatea din Galati la care lucrează aproximativ 4.000 de oameni a intrat intr-o procedură juridică protectoare, adică o procedură de protectie leg ...

Cum să amenajezi un birou acasă? Alege un birou de calitate, reglabil pe înălțime
16/05/2025 09:38

 Să lucrezi de acasă sună minunat – in teorie. Cafeaua e mereu la indemană, pijamalele sunt un standard vestimentar acceptabil si nimeni nu te judecă dacă tastezi cu pisica in brate. Dar după ...

 Comunicat de presă „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!”   COMPLEX ONYX S.R.L.
16/05/2025 09:00

   Comunicat de presă „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!”  COMPLEX ONYX S.R.L.     

Avertisment dur pentru Romania. Nu se vor mai putea tine lucrurile sub control:Nu va fi bine...
16/05/2025 06:54

Profesorul de economie Mircea Cosea avertizează că efectele instabilitătii politice rezultate in urma primului tur al alegerilor prezidentiale se resimt deja in economie. Luni dimineată, bursa a deschis pe ...

Cutremur financiar in Romania.Apocalipsa economica este deja aici.
16/05/2025 06:50

Economia Romaniei, la pămant! „Instabilitatea economică este deja aici si nici măcar cu cresteri de taxe nu se vor mai putea tine lucrurile sub control”, avertizează profesorul de economie mondială Chr ...

Loto. Rezultatele tragerilor de joi, 15 mai, 2025. Report de 3,64  milioane de euro la Joker
15/05/2025 20:39

  Numere extrase joi, 15 mai 2025 Loteria 6/49: 26, 30, 5, 7, 19, 36 Loteria 5/40: 40, 37, 29, 33, 38, 9 Joker: 44, 9, 26, 3, 2, +12 Noroc: 5, 5, 1, 9, 8, 7, 1 Noroc Plus:&nb ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei